47. leht 51-st
Re: Chevy
Postitatud: R Sept 15, 2023 1:37 pm
Postitas KarlReimann
https://photos.app.goo.gl/o689oGygKW7urMYK9

- Screenshot_20230913_221722_Samsung Notes.jpg (202.98 KiB) Vaadatud 3244 korda
Re: Chevy
Postitatud: R Sept 15, 2023 2:41 pm
Postitas MetsaVikat
Mis see kell näitab?
Mina ei väida ka, et minu jutt kõik õige. Avaldasin arvamust.
Turbod on väiksed, downpipe on ka sul väike tegelikult, kui palju see seda asja muudab, seda ei oska öelda. 3" väljalase sellise mootori puhul suht väike või väga piiri peal. Peale turbot peab olema võimalikult vaba minek.
Aga elame näeme.
Turbo maailm pole lilleline, ja kui aru saada ei taha või ei oska saada, siis see asi hakkab jube kähku rahakoti peale.
Üldiselt tuleb korralikud asjad osta, jaura kui palju tahad aga nagu mul tuttav ütleb " pole olemas shortcutte" ja nii ongi.
Edu ja toimetamist!
Re: Chevy
Postitatud: R Sept 15, 2023 3:17 pm
Postitas KarlReimann
Panin turbo rõhu kella kütuse rõhku näitama. Mahaaniline 7.4l mootori bensu pump ei jõudnud piisavalt ette anda. Praegu kaks madalsurve elektrilist pumpa ja asi toimib.
Re: Chevy
Postitatud: R Sept 15, 2023 9:33 pm
Postitas KarlReimann
Ajasõidu saime tõrgeteta tehtud. Kütuse segu oli rikas ja mootor üldiselt plödises, kuid liikus siiski. Arvan, et põhjus selles, et kodus me ei osanud läbi mängida sellist olukora, kus gaasi pedaaliga on/off pumpamine käib. Gaas, pidur, gaas, pidur jnejne. Nimelt kiirenduspumbal on vardal kolm astet ja meil on kõige efektiivsemas astmes, ehk uputas üle.
Ajasõidu rada oli päris hea. Pinnas pigem pehme, juurikate ja kändude otsas põrkama ei pidanud, sai kihutada küll. Kurvides tõmbas sisemised rattad kergeks ja tühja on palju öeldud vist aga kaapsu tundusid tegevat. Eelmine aasta oli käigu valikus avatud differ, see võimaldas oluliselt paremini tagasipöördeid teha. Uue vahekastiga differ lukus, kuid siiski kruttisime koik kurvid ühe korraga ära. Rajalt mahapööre oli selline, et täpselt oleks mahtunud aga omal auto tunnetamise osas puudujäägid.
Re: Chevy
Postitatud: L Sept 16, 2023 8:46 am
Postitas v6sa
MetsaVikat kirjutas: ↑R Sept 15, 2023 8:44 am
...
Mis näitab segu kell kui karpaga sõidad?
...
Kõige tähtsam küsimus, mida
näitavad küünlad? MIs on segu, süüde?
...
Vabandan ette ja taha targutamast, aga seda lihtsat indikaatorit oleks tõesti vaja näha. Ka muu sama postituse jutt on puhas kuld otse töölaua kohale seinale.
Milline on süüte ajastuse tabel? See ikka tegelikult ka muutub pöörete muutudes?
Palju oli väljaklaskerõhk turbodega süsteemis?
Palju oli kütuse rõhk turbodega süsteemis ja kas see püsis ka täiskoormusel?
Re: Chevy
Postitatud: L Sept 16, 2023 7:34 pm
Postitas KarlReimann
Ridala rada oli hea, vett ülemäära palju ei olnud. Sõita saime neli ringi, kuni korralikult maasse puurisin ja sealt välja tõmmates tross katkes. Ise lasin pikalt ja tekkis ka tehniline rike, mis soodustas toimunut. Kui algusest alustada, siis esimesel ringil jahutus temp läks kõrgeks. Selgus, et ventilaator ei tööta. Oli tegu relee või anduri rikkega, võibolla mõni juhtme ühendus, ei tea. Teiseks tegin päris ebaviisaka lükke ja trügisin kaasvõistlejale ette. Ähmi täis, keerasin jama kokku, üle vintsi nööri jne ja nii tagasi. Üldkokkuvõtteks lamda näit oli algul 9-10, plödises. Pärast lihtsamat regulli ja ühtlasemat sõitu 10+. Mõte proovida karbussile ujuku raputamise vastu mõeldud vedruga nõelu. Eks näis, kuidas edasi.
Üldiselt enda sooritusega rahul ei ole. Närv vedas alt. Tähelepaju sõidust ja rajast juhtisid kõrvale küll tehnilised rikked kui ka hirmud järgmiste ees. Üldine väsimus kui ka eletri kopressor mis sai tuppa pandud ja lekke tõttu väga tihti lärmas. Sillaluku välja võtmine meenus tihti kurvis peale takistust. Ühel ringil jätsin seisupiduri peale. Et hästi sõita peab harjutama. Pole nii, et tulen ja teen.
Re: Chevy
Postitatud: L Sept 16, 2023 8:20 pm
Postitas MetsaVikat
On sellel mingi põhjus ka, milleks seda karpa asja edendada? Holley ju töötas, nagu sa korduvalt isegi öelnud...
Kui holley pärisel ära seadistada, ei näe põhjust miks see töötama ei peaks. See "iseõppiv" asi tuleb ära unustada ja ise asi paika panna.
Re: Chevy
Postitatud: L Sept 16, 2023 8:25 pm
Postitas KarlReimann
Proovin ära, vaatan kas saan karpa tööle. Saan on tore, ei saa, pole ka hullu.
Igaksjuhuks

- 20231001_120503.jpg (2.42 MiB) Vaadatud 2788 korda

- 20231001_131551.jpg (3.04 MiB) Vaadatud 2788 korda

- 20231001_115631.jpg (2.55 MiB) Vaadatud 2788 korda
Re: Chevy
Postitatud: P Okt 01, 2023 4:36 pm
Postitas KarlReimann

- 20231001_095718.jpg (2.07 MiB) Vaadatud 2783 korda

- 20231001_105910.jpg (2.73 MiB) Vaadatud 2783 korda

- 20231001_111951.jpg (2.8 MiB) Vaadatud 2783 korda
Re: Chevy
Postitatud: R Okt 13, 2023 7:42 pm
Postitas KarlReimann
Ettevalmistused ja katsetused MudEst seikluseks.
https://photos.app.goo.gl/Un1m2aybSebkdTrw9
Muusikat teeb

- 20231011_154759.jpg (2.5 MiB) Vaadatud 2514 korda

- 20231013_185100.jpg (2.25 MiB) Vaadatud 2514 korda
Re: Chevy
Postitatud: E Okt 16, 2023 7:26 am
Postitas v6sa
Normaalmõõdus varuratas on kasulik asi. Isegi, kui olude sunnil "valepidi" saab.
Seda vist üks paika ei tõsta raamile?
Re: Chevy
Postitatud: E Okt 16, 2023 12:56 pm
Postitas KarlReimann
145kg. Saab tühja võssi jätta.
Re: Chevy
Postitatud: E Okt 16, 2023 10:17 pm
Postitas Etzi
Pead kraana paigaldama...

Re: Chevy
Postitatud: L Okt 28, 2023 9:16 pm
Postitas KarlReimann
Mudest tehniliste probleemideta läbitud.
Kui on soovi Chevyga jätkata, olen pakkumistele avatud.
Re: Chevy
Postitatud: P Okt 29, 2023 2:10 pm
Postitas RaulK
Ise ei viitsi enam? Mis hinnaklass?