46. leht 54-st
Postitatud: T Sept 07, 2010 10:31 pm
Postitas rmann
Loodetavasti pole tegu "õnnetute" Lada omanikega kelle vaimne puue lõi välja safaril raudtee läheduses.
Postitatud: N Sept 09, 2010 12:13 pm
Postitas LR90
Vanaisa meenutus headest aegadest...

Postitatud: R Sept 10, 2010 12:51 am
Postitas koppees
ELEMENT-115
NIMETUS-n a i n e
SÜMBOL-Fm
ESMAAVASTAJA-Aadam
MASS-60kg,leiduvad ka40-250 kilosed isotoobid
LEVIK-väga levind
FÜÜSIKALISED OMADUSED-Sulab teatud mõjutamise tulemusel.
Läheb iseenesest keema ning jahtub ilma väliste põhjusteta.
Paisumise koefitsent on aastatega kasvav.
KEEMILISED OMADUSED-Väga hästi mõjutatav Au,Ag,Pt jt,väärismetallide poolt.Imendab hinnalisi aineid suurtes kogustes.
Kiiresti mõjutatav etüülalkoholist.Aktiivsus sõltub kellaajast.
KASUTAMINE-Sageli kasutatakse dekoratiivsetel eesmärkidel,näiteks sportautodes ja vastuvõttudel.On tõhusa puhastava ning peseva toimega.Aitab lõõgastuda ja stressi maandada.
KVALITATIIVNE REAKTSIOON-Muutub roheliseks,kui läheduses asub teine,väljapaistvam isend.
OHUTUSREEGLID-Kogenematutes kätes võib põhjustada tõsiseid probleeme,isegi traumasid.Ametlikult on keelatud omada rohkem kui 1 isendit,mitteametlikult on võimalik,ent tuleb jälgida,et nad ei satuks üksteisele liiga lähedale.
Postitatud: R Sept 10, 2010 8:57 am
Postitas georg21
Postitatud: R Sept 10, 2010 9:37 am
Postitas väikevend
Postitatud: R Sept 10, 2010 9:37 am
Postitas LR90
Postitatud: R Sept 10, 2010 10:05 am
Postitas Landy
Huvitava, kui autoremondi töökotta viia, siis töötundide hulk on sellise töö eest küll hulga suurem

. Heinaküün võiks järgmisel MUddragil ka samasuguse demonstratsioonesinemise teha ...
Postitatud: R Sept 10, 2010 11:50 am
Postitas Katus
Huvitav kuidas piduri ja kütte torud/voolikud jne lahendatud olid, mul häält ei ole siin, aga kas see pandi starterist käima ja ikka ise sõitis minema sealt ?
Postitatud: R Sept 10, 2010 12:31 pm
Postitas Praks1
Kunag peeti võistlust wv põrnika mootori vahetusest,seal käis asi sekunditega,seda muidugi kiirkinnitustega.
Postitatud: R Sept 10, 2010 12:33 pm
Postitas tarmo
Katus kirjutas:Huvitav kuidas piduri ja kütte torud/voolikud jne lahendatud olid, mul häält ei ole siin, aga kas see pandi starterist käima ja ikka ise sõitis minema sealt ?
Ilmselt polnud sellel ühtegi pidurit, bensiin oli ilmselt mootori küljes olevas väikses paagis. Starteri saaks lahendada wireless lülitiga. Sillad/mootor istusid küljes tõenäoliselt tiftidega või siis ausõna peal

Esivedu oli ka tõenäoliselt eemaldatud.
Postitatud: R Sept 10, 2010 5:21 pm
Postitas Panda
Postitatud: R Sept 10, 2010 7:24 pm
Postitas AsTroSS
Praks1 kirjutas:Kunag peeti võistlust wv põrnika mootori vahetusest,seal käis asi sekunditega,seda muidugi kiirkinnitustega.
Saksa tankil Leopard 2 saab mootori vahetada 30 minutiga....
Postitatud: R Sept 10, 2010 7:57 pm
Postitas zum
AsTroSS kirjutas:Praks1 kirjutas:Kunag peeti võistlust wv põrnika mootori vahetusest,seal käis asi sekunditega,seda muidugi kiirkinnitustega.
Saksa tankil Leopard 2 saab mootori vahetada 30 minutiga....
Kui ma nüüd segamini midagi ei aja, siis see on koos käigukastiga.
Postitatud: L Sept 11, 2010 11:09 am
Postitas EleCTriC1
Postitatud: P Sept 12, 2010 11:02 am
Postitas georg21
https://www.osta.ee/index.php?fuseactio ... d=14569226
uuemal ajal on vist moodne ise oma oksjonil osaleda

või siis peab oma parseldatud träni naise nõudmisel tagasi ostma
