5. leht 5-st

Postitatud: T Okt 05, 2010 10:44 am
Postitas srock
Nonii, jälle taaskord Soomest tagasi 4 kohaga :lol: .Päris hea maastik oli,sai väga mitme suure kivi otsa vintsitud, päris kõva adreka laksu sai.Kõige jubedam oli peaaegu püstloodis kiviseinast üles vintsimine, umbes 6-8 m ja muidugi see kivi oli ka suht õdukuas kuhu Arto sundis meid minema :D Ülesse minek pold suurt hullu ,aga alla laskumine oli suht karm, et pidime kahe vintsiga autot alla laskma ,et külili ei käiks.Muidugi öine liivakarjäär oli ka hea, mingi 22 m järsust liivanõlvast üles vintsimene, panime isegi 15 m nööripikenduse, muidu poleks nööri jätkunud.Sai oma silmaga nähtud kuidas üks võistlusauto killadi kolladi mäest alla veeres, mingi 3 korda üle katuse ja siis pärast kui ratastele taheti tõmmata pani veel ühe korra üle katuse. Korraldaja jutu järgi käis üle nipli 7 autot, seega suht karm rada oli.Suur tänud taaskord tehnilisele teamile (Arto ja Aili). Auto kestis,ainult mingid väiksed jamad olid,need sai suht kerge vaevaga korda tehtud.Panen mõned pildi lingid ka siis: http://dexta.kuvat.fi/kuvat/Himalaja%252024h%25202010/ : http://offiosku.kuvat.fi/kuvat/Hmalaja+2010/

Postitatud: T Okt 05, 2010 1:53 pm
Postitas Myrgel
Pilt

Päris karm :shock:

Postitatud: T Okt 05, 2010 8:41 pm
Postitas srock

Postitatud: K Okt 06, 2010 12:01 pm
Postitas srock

Postitatud: K Okt 06, 2010 9:53 pm
Postitas tarmo
Päris karmid ronimised kividel :shock:

Aga huvitav mis sellist asja võiks põhjustada: http://teamwille.kuvat.fi/kuvat/Himalaj ... 10+535.JPG

Postitatud: K Okt 06, 2010 11:09 pm
Postitas erik
Asjad ikka lähevad katki. Eriti siis, kui rehvi pidamine ületab mehhaanilise ülekande väändetaluvuse. Juhutus see siis dünaamiliselt või staatiliselt teab kommenteerida vaid see, kellel see juhtus.