Ladoga 2008 - 31.mai-8.juuni
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Nüüd alles meenus...
Mäletate U-Ni-Jeebikut? Prido nägi eile ülemist osa (klaaside alumisest servast) sellest legendaarsest autost... ülejäänud oli maa all. Väga keeruline päästeoperatsioon...
Mäletate U-Ni-Jeebikut? Prido nägi eile ülemist osa (klaaside alumisest servast) sellest legendaarsest autost... ülejäänud oli maa all. Väga keeruline päästeoperatsioon...
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mäletame UniJeebikut, mäletame. Margus kiskus pühapäeval meie kolli sillalt parda küljest ja pani tuhatnelja Narva piiri poole. Auto on sama, juht teine aga pardaid sööb see auto ikka
. Upub ka muidugi...

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Kolmas päev.
Üldiselt on nad seal suht kidakeelsed.
TR-1
Maasturite Tom:"Oleme neljandad, Habe on viies."
Oliver:"Kuidas korraldus on?"
Tom:"Siin on kogu aeg mingi jama."
Oliver:"Habe ütles, et kõigil on tehnilisi probleeme, väljaarvatud Tomil. Miks te siis neljandad olete?"
Tom:"Kuule... see on pikem jutt. Meil on tõesti kõik korras, aga ma ei räägiks sellest telefoni teel."
Oliver:"Insener, kas auto on veel sirge? kas kahvel ja nuga on veel silla küljes (selle aasta TR1 inside-nali)? Kas tervis on korras?
Insener:"Kõik sujub väga hästi." (väga lõbusa häälega).
TR-2
Andres D-90:"Kolmandad oleme praegu. Igast jamasid on, aga midagi hullu pole. Täna oli mingi lollakas tee... lollakas jõgi oli ka... mitte lai, aga selline... teravate kallastega. Täitsa popp on. Täna sai nalja ka veits, kui katswe lõpu osas kogu esivisik kokku sattus, läks eriliseks rebimiseks, sest üldarvestuses on meil ajavahed väga väiksed, ainult liider on 15 minutilise vahe sisse rebinud. Korraldus on nagu ikka. Üldiselt käib tihe rebimine TR2-s. Aga nüüd läheks magama"
PROTO
Eero (kostivere niva kaardilugeja):"...eile tegin vea, mida on teisedki varem teinud. Tõesti ei teaadnud, et seal silda pole ja nii me strati ei jõudnudki. Täna sõitsime õigesse starti. Liikusime keskpärase kiirusega, aga stabiilselt. Eesmärk on kogu võistlusrada omal jalal lõpuni sõita, kui see on täidetud oleme 100% rahul. Autot on vaja veidi seadistada. Tagaisteme saime jões märjaks ja juhi tegime ka märjaks. Nagu ikka."
Üldiselt on tabelites eestlaste seis muutumatu.
Üldiselt on nad seal suht kidakeelsed.
TR-1
Maasturite Tom:"Oleme neljandad, Habe on viies."
Oliver:"Kuidas korraldus on?"
Tom:"Siin on kogu aeg mingi jama."
Oliver:"Habe ütles, et kõigil on tehnilisi probleeme, väljaarvatud Tomil. Miks te siis neljandad olete?"
Tom:"Kuule... see on pikem jutt. Meil on tõesti kõik korras, aga ma ei räägiks sellest telefoni teel."
Oliver:"Insener, kas auto on veel sirge? kas kahvel ja nuga on veel silla küljes (selle aasta TR1 inside-nali)? Kas tervis on korras?
Insener:"Kõik sujub väga hästi." (väga lõbusa häälega).
TR-2
Andres D-90:"Kolmandad oleme praegu. Igast jamasid on, aga midagi hullu pole. Täna oli mingi lollakas tee... lollakas jõgi oli ka... mitte lai, aga selline... teravate kallastega. Täitsa popp on. Täna sai nalja ka veits, kui katswe lõpu osas kogu esivisik kokku sattus, läks eriliseks rebimiseks, sest üldarvestuses on meil ajavahed väga väiksed, ainult liider on 15 minutilise vahe sisse rebinud. Korraldus on nagu ikka. Üldiselt käib tihe rebimine TR2-s. Aga nüüd läheks magama"
PROTO
Eero (kostivere niva kaardilugeja):"...eile tegin vea, mida on teisedki varem teinud. Tõesti ei teaadnud, et seal silda pole ja nii me strati ei jõudnudki. Täna sõitsime õigesse starti. Liikusime keskpärase kiirusega, aga stabiilselt. Eesmärk on kogu võistlusrada omal jalal lõpuni sõita, kui see on täidetud oleme 100% rahul. Autot on vaja veidi seadistada. Tagaisteme saime jões märjaks ja juhi tegime ka märjaks. Nagu ikka."
Üldiselt on tabelites eestlaste seis muutumatu.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Jah, unustasin täpsustada. Eeldasin, et see info on juba kõikjale levinud, et selle autoga sõidavad juba mõnda aega teised inimesed, teisest riigist.erik kirjutas:Mäletame UniJeebikut, mäletame. Margus kiskus pühapäeval meie kolli sillalt parda küljest ja pani tuhatnelja Narva piiri poole. Auto on sama, juht teine aga pardaid sööb see auto ikka. Upub ka muidugi...
Prido täpsustas, et see oli soolõik, kus kõik teised valisid hoopis teise sõidutrajektori, ja et tal endal poleks ealeski mõttesse tulnud seda kohta proovida - väga inetu koht olevat olnud ning ta arvas, et "Kulgur" oleks sama sügavale seal läinudOliver kirjutas:Mäletate U-Ni-Jeebikut? Prido nägi eile ülemist osa (klaaside alumisest servast) sellest legendaarsest autost... ülejäänud oli maa all. Väga keeruline päästeoperatsioon...
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Seis peale 3 katset:
Q 6koht ja kaotus 7 tundi
Kostivere 7 koht ja kaotus 11 tundi
D-90 3 koht ja kaotus 42 min
Maasturid 4 koht ja kaotus 51 min
Habe 5koht ja kaotus 1 tund 27 min
Toorik ehk insener 7 koht ja kaotus 2 tundi 30 min
Veiko
Q 6koht ja kaotus 7 tundi
Kostivere 7 koht ja kaotus 11 tundi
D-90 3 koht ja kaotus 42 min
Maasturid 4 koht ja kaotus 51 min
Habe 5koht ja kaotus 1 tund 27 min
Toorik ehk insener 7 koht ja kaotus 2 tundi 30 min
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Sõnum rindelt :
Qkulgur sai eile taas maksimum aja selle eest, et mingi posti maha sõitis. Väidetavalt kirjutas protesti.
TR2 - D90 võitis nii järve- kui luitekatse.
TR1 kohta infot ei laekunud.
Qkulgur sai eile taas maksimum aja selle eest, et mingi posti maha sõitis. Väidetavalt kirjutas protesti.
TR2 - D90 võitis nii järve- kui luitekatse.
TR1 kohta infot ei laekunud.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
Sõnumid rindelt:
TR1 - Tom II ja Habe IV (Inseneer väidetavalt kuues)
TR2 - D-90 roolikarp (uus all) väidetavalt III ja 9 min teise kohaga vahet. Andres käis kohaliku tõpratohtri juures hambaid ravimas.
TR5 - Qkulguri oli auto üle nina saanud (väidetavalt jäi mingi palk kuidagi valesti põhja alla) ning eile vahetasid sidurit nii kulguril kui Zil-il
Ilm jahe ja vihmane.
TR1 - Tom II ja Habe IV (Inseneer väidetavalt kuues)
TR2 - D-90 roolikarp (uus all) väidetavalt III ja 9 min teise kohaga vahet. Andres käis kohaliku tõpratohtri juures hambaid ravimas.
TR5 - Qkulguri oli auto üle nina saanud (väidetavalt jäi mingi palk kuidagi valesti põhja alla) ning eile vahetasid sidurit nii kulguril kui Zil-il
Ilm jahe ja vihmane.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
seis enne kahte viimast katset:
http://www.ladoga-trophy.ru/docs/result ... 082000.pdf
http://www.ladoga-trophy.ru/docs/result ... 082000.pdf
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
pilti ka mei meestest :
http://www.ladoga-trophy.ru/components/ ... 763C-6.jpg
http://www.ladoga-trophy.ru/components/ ... 763C-6.jpg
Viimati muutis Landy, R Juun 06, 2008 1:04 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi