5. leht 6-st
Postitatud: T Mär 25, 2008 9:48 am
Postitas Kondimurdja
ma mõtlen seda rooli karp on tõstetud küljepealt ette poole ja on raamist auk läbi lõigatud. vähemalt nii saan aru

Postitatud: T Mär 25, 2008 11:49 am
Postitas Movistar
Keegi tark võiks rääkida pendelhoova vajadusest Patrolil(160).Endale tundub,et jälle üks lisavidin mis võib katki minna.Ehk ühesõnaga,mille vajadust ei tea,see tuleb minema visata?
Postitatud: T Mär 25, 2008 11:50 am
Postitas Movistar
Kondimurdja kirjutas:ma mõtlen seda rooli karp on tõstetud küljepealt ette poole ja on raamist auk läbi lõigatud. vähemalt nii saan aru

Tundub,et sa ei ole päris täpselt aru saanud mida tuleb tõste korral teha.
Postitatud: T Mär 25, 2008 12:31 pm
Postitas Kondimurdja
Vist ei ole jah. Palun seletage siis seda värki. Äkki mul sellepärast ongi jäle raske rattaid pöörata
Veel üks rumal küsimus

Mis asi see pendelhoob on?
Postitatud: T Mär 25, 2008 12:35 pm
Postitas Laurism
oled valesti aru saanud jah, roolikarbiga pole seal midagi pistmist, tegu on pendelhoovaga. See asub aga omal kohal. Auk on kõigil seal olemas, ainult et väiksem. See on mõeldud vintsi kardaani jaoks, minul on auk suuremaks lõigatud kuna ei ole patroli, vaid on toyota vints.
Põhimõtteliselt võib pendelhoova minema visata küll, ainult et siis hakkab roolikarpi lammutama rohkem kui hoovaga.
Postitatud: T Mär 25, 2008 12:38 pm
Postitas Laurism
pendelhoob on see vahetükk, mis seal sinu viidatud pildi peal näha on. Roolikarbi küljest tuleb lühike roolivarras pendelhoova külge ja sealt läheb pikk roolivarras paraleelvarda külge.
Rattaid on sul raske keerata ilmselt selle pärast, et oled silla nurka muutnud, kuid munakaid pole sellevõrra tagasi keeranud.
Postitatud: T Mär 25, 2008 3:14 pm
Postitas Kondimurdja
Mhh ma ei taha seda hästi uskuda. Ma ju keerasin munakaid
Kui palju võib mõjuda see, kui näiteks üks munakas on mõned millimeetrid teisest erinev või kui võibolla tõesti pisut vähe keeratud. Muidugi silmaga näha ei ole, et oleks vähe.
Küll on jama, kui peab jälle lahti hakkama lõikama

Postitatud: T Mär 25, 2008 9:17 pm
Postitas jr
Kindlasti võib mõjuda, kuna sünkroonist on käändteljed väljas.
Postitatud: K Mär 26, 2008 1:26 am
Postitas seff
Kondimurdja kirjutas:Mhh ma ei taha seda hästi uskuda. Ma ju keerasin munakaid
Kui palju võib mõjuda see, kui näiteks üks munakas on mõned millimeetrid teisest erinev või kui võibolla tõesti pisut vähe keeratud. Muidugi silmaga näha ei ole, et oleks vähe.
Küll on jama, kui peab jälle lahti hakkama lõikama

see m6ned millimeetrid ei koti midagi ära muretse,pigem on seal kuskil mujal probleem, kas sul on pendelhoob alles? kui ei st varras läheb otse roolikarbist ratta juurde ja kinnitub sinna käpa kylge siis , rooli pööramist kergemaks saada tuleks vist roolikarbist väljuvat hooba lühemaks teha..
Postitatud: K Mär 26, 2008 9:05 am
Postitas Laurism
kui sa rattad risti keerad, kas siis on nad lääpas? Kui on kõvasti lääpas, siis oled munakaid liiga vähe keeranud ja sellepärast ongi rattaid raske sirgeks keerata. Või on lihtsalt nati suured rattad ja roolivõim ei jõua ära toita. Või kui tegid uued käpad, siis on nad liiga lühikesed, mis võtab jällegi võimul hinge kinni. Käpp peaks olema ikka enam vähem samal kaugusel mis originaal käpad olid...
Postitatud: K Mär 26, 2008 10:13 am
Postitas Kondimurdja
Laurism kirjutas:kui sa rattad risti keerad, kas siis on nad lääpas? Kui on kõvasti lääpas, siis oled munakaid liiga vähe keeranud ja sellepärast ongi rattaid raske sirgeks keerata. Või on lihtsalt nati suured rattad ja roolivõim ei jõua ära toita. Või kui tegid uued käpad, siis on nad liiga lühikesed, mis võtab jällegi võimul hinge kinni. Käpp peaks olema ikka enam vähem samal kaugusel mis originaal käpad olid...
Mida sa selle all mõtled lääpas. kas seda nagu mersudel ja bemmidel välja keerates on nad jube kaldu või midagi sellist..kui seda, siis minu omal ei ole aga igaks juhuks vaatan üle.
Rataid ei ole just sirgeks keerates raske vaid just küljepeale keerates on raske.
Selle ma proovin ka järgi, et panen teise roolivõimu. Äkki on midagi juhtunud selle praegusega.
Noo onnn ikka jama

Postitatud: K Mär 26, 2008 10:18 am
Postitas Kondimurdja
Seff Sa küsid, et kas mul on pendelhoob alles

Ma pole näinudki sellist asja

Postitatud: K Mär 26, 2008 11:41 pm
Postitas seff
Kondimurdja kirjutas:Seff Sa küsid, et kas mul on pendelhoob alles

Ma pole näinudki sellist asja

juhis: pistad pea auto esiotsa alla , märkad stange all raami risttala , selle sees, pisut juhipool servas on 1 varblasesuurune auk, augu k6rval on märgata 1 pajebenni mille kylge kinnitub roolikarbist tulev hoob ja ka k6rvalistujarattapoole minev varras, see töng ongi pendelhoob, juhul kui ts on alles sul ja roolivardaid pole tuunitud,kui on tuunitud siis on see junn ilmselt lennanud umbkaudu sama kaugele kui seda visata jaksab(otsi naabriaed vms kohast)
Postitatud: N Mär 27, 2008 7:43 am
Postitas Toronto
To: Kondimurdja
Ega sul ei ole pähe tulnud, et võiks enne ümberehitust natuke kirjandust lugeda või mõnda patrolit,
millel tõste juba tehtud on kaema minna.
See teema kisub juba naljanurgaks ära ju.
(Ei ole vaja vastata tekkis lihtsalt selline mõte seda teemat lugedes)
Postitatud: N Mär 27, 2008 11:34 am
Postitas seff
Toronto kirjutas:To: Kondimurdja
Ega sul ei ole pähe tulnud, et võiks enne ümberehitust natuke kirjandust lugeda või mõnda patrolit,
millel tõste juba tehtud on kaema minna.
See teema kisub juba naljanurgaks ära ju.
(Ei ole vaja vastata tekkis lihtsalt selline mõte seda teemat lugedes)
igast m6tteavaldused mis teemasse ei puutu v6iks postitada muudesse alateemadesst , mitte sinna kus on mingi konkreetne kysimus arutamisel

sorry ot