5. leht 6-st

Postitatud: N Okt 04, 2007 7:49 pm
Postitas Valge Hiir
414 AVM kirjutas:Kuigi Alansi härrad on formaadi teatud punktid rangesõnaliselt kivisse löönud, või õigemini tänu sellele, on postituste järgi otsustades tulnud rohkem publikusse- kui rajale siirdujaid. Sest lihtsalt ei usaldata oma autot võõra katsuda anda.
Kuigi olen offis tegijatekauge isik, pakun veel ühe variandi (Urmo, hinga sügavalt sisse ja siis välja, kui ei aita, ära edasi loe):
Võistkonnas kaks autot ja kaks meeskonda (näit. ka margipõhiselt - 2xSuki, 2x Patrol...), mõlemad autod ja meeskonnad peavad sõitma poole distantsist, ehk siis 12 tundi. Üks auto + meeskond võib järjest sõita mitte üle 6 tunni, kuid kui näit. autol nr. 2 läheb 1h pärast vahetuse algust poolass, võib auto nr. 1 teate üle võtta, kuid hiljem peab auto nr. 2 oma aja ikka täis sõitma. Puhkepausil olev auto peab viibima kinnises alas, kus midagi peale vedelike juurde kallamise teha ei tohi. Kui autot on vaja (väljaspool antud ala) remontida, saab meeskond miinuspunkte, näit 1min=1punkt, 60 punkti=1 ring, mis lõpptulemusest maha arvatakse. Nii selgub ikkagi kõige vastupidavama tehnika, planeerimisvõime ja suutlikkusega team.
Mainisin ka juba siin eespool, et jätame teatesõidu organiseerimise au ja kuulsuse kellelegi teisele.
Ehk Tartu Offroad Klubi soovib miskit uut ja põnevat üldsusele serveerida?
Läbi on käinud mõte, et teha "tootjate" või klubide arvestus kus arvesse läheb 2-3 autot igast klubist ( rühmitusest ).

Postitatud: N Okt 04, 2007 9:53 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Valge Hiir kirjutas:Ehk Tartu Offroad Klubi soovib miskit uut ja põnevat üldsusele serveerida?
Tänasel koosolekul just arutasime teemat, et millega maailma üllatada :twisted:

Postitatud: R Okt 05, 2007 11:13 pm
Postitas Stupiduser
porilane kirjutas:Seoses punkt 1 muutustega annab võistkond Porilane teada, et ei osale. Põhjendan ka ära, miks. Seoses sellega, et olen oma ehitatud autos äärmiselt halb kõrvalistuja, kardan lihtsalt et mingi hetk viskab mu rooli istutatud kaardilugejal tõsise kopa minu õpetustest ette ja ta kas lahkub ise rooli tagant või lendan mina kõrvalistmelt. Väga lihtne.
Aru ma ei saa, miks Sa peaksid kõrvalistmelt roolis istuvat kaardilugejat õpetama?!
Seleta lollile, palun!

Postitatud: R Okt 05, 2007 11:26 pm
Postitas Stupiduser
Küllo kirjutas:Andresele: Nõus, üldjoontes. Minu postitus ei ole mõeldud absoluutsena, vaid kajastamaks Urmole hetkeolukorda, kus tiimi kui sellist veel ei olegi, on auto, millega üksjagu vaeva nähtud, ja huvi osa võtta. "Team" tuleks alles komplekteerida. Hetkel tunduvad selleks reaalsetena ainult kaks valikut: kas ilma off-road kogemusteta muude motospordialadega tegelevad sõbrad, või oma auto "laiali" oleku tõttu eemalejäävad ohvrõuderid, kelledest kokkupuudet oman väga väikse hulgaga ja sedagi äärmiselt põgusalt... Usaldus ei teki üleöö, vaid tuleb välja teenida, ja see saab üldjuhul toimuda ainult ühistegevuse käigus. Mingi aja, või pigem küll koostöö hulga pärast on see kellegi suhtes olemas, ja kellegi suhtes mitte, aga see aeg on ilmselgelt pikem, kui kulub Alansi meestel selle ürituse korraldamiseks ja läbiviimiseks.

Küllo

PS! Üldiselt on ju rollijaotusega tiimid efektiivsemad kui kõik-teevad-kõike meeskonnad
1. Kas mitte mõte ei olnud "kõige vastupidavama tiimi" väljaselgitamine?
Kui Sul tiimi (veel) ei ole siis muidugi Sa ei kvalifitseeru!
Samaväärne oleks kiun, et muidu võtaks võistlusest osa küll aga mul ei ole maasturit... :lol:
No offence! Aga ära siis kohe kõige ekstreemsemast peale hakka oma offroadkarjääri...

2. Rollijaotuse koha pealt arvan, et Sa eksid suuresti!
Hea kalamees peab mõtlema nagu kala, hea põllumees peab mõtlema nagu kartul ning hea offroadpiloot peab mõtlema nagu winchman ja winchman peab mõtlema nagu piloot! :roll:

Minul kui "Märgade Härgade" winchmanil on näiteks "Sillaehitajate" piloodi aegadest rohkem karikaid kui meie piloodil praegu ja Robi käis Vepskil winchmani kogemust omandamas (mille eest teda premeeriti Balti Karika III koha karikaga) ning tõenäoliselt oleme tänu sellele edaspidi veelgi edukamad kui praegu (hetkel siis 3.-4. koht TR1-s).

Postitatud: L Okt 06, 2007 2:50 pm
Postitas jr
Kellel võistkonda pole, siis on paras aeg hakata seda kokku panema ja alustada treeningsõitudega. Olles ise rohkem mehhanilisest osast võlutud kui lihtsat sõidust, siis olen iga kell valmis kokku panema meeskonna, et proovile panna nii meeskond kui masin mis on minu enda kätega ehitatud. Saabki teada kas oli hästi tehtud või sitasti. Kahetseda pole vaja, kogemused mida selline võistlus annab on hindamatu. Selles on muidugi ka pointi, et kahjustuste risk on sellisel võistlusel kõrge, kui auto ehitaja/juht pole ise roolis ja kas see risk kaalub üles muud selle hooaja plaanid, eriti kui kogu rahalise kulu katab ainult ehitaja/juht. Aga noh, hoidke siis tempo maas, kui kardate et lagunema hakkab :twisted: Seda lihtsam teistele poodiumile pääseda.

Postitatud: L Okt 06, 2007 3:34 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Stupiduser kirjutas:2. Rollijaotuse koha pealt arvan, et Sa eksid suuresti!
Hea kalamees peab mõtlema nagu kala, hea põllumees peab mõtlema nagu kartul ning hea offroadpiloot peab mõtlema nagu winchman ja winchman peab mõtlema nagu piloot! :roll:
Minu meelest on su arutluses loogikaviga - ma saaks asjast aru kui väidaksid - hea offroadpiloot peab mõtlema nagu muda !

Postitatud: L Okt 06, 2007 4:46 pm
Postitas Stupiduser
MahviaDeTyrk kirjutas: Minu meelest on su arutluses loogikaviga - ma saaks asjast aru kui väidaksid - hea offroadpiloot peab mõtlema nagu muda !
OK, lisaks sellele, et hea offroadpiloot mõtleb nagu muda (ja kitsas puu ja hüppav känd jne) peab ta lisaks mõtlema nagu winchman jne

Postitatud: L Okt 06, 2007 4:56 pm
Postitas 414 AVM
Stupiduser kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas: Minu meelest on su arutluses loogikaviga - ma saaks asjast aru kui väidaksid - hea offroadpiloot peab mõtlema nagu muda !
OK, lisaks sellele, et hea offroadpiloot mõtleb nagu muda (ja kitsas puu ja hüppav känd jne) peab ta lisaks mõtlema nagu winchman jne
...Ja kui winchman mõtleb nagu kasvav puu (need vööd ja muu), siis :china .

Postitatud: L Okt 06, 2007 8:40 pm
Postitas porilane
Stupiduser kirjutas:
porilane kirjutas:Seoses punkt 1 muutustega annab võistkond Porilane teada, et ei osale. Põhjendan ka ära, miks. Seoses sellega, et olen oma ehitatud autos äärmiselt halb kõrvalistuja, kardan lihtsalt et mingi hetk viskab mu rooli istutatud kaardilugejal tõsise kopa minu õpetustest ette ja ta kas lahkub ise rooli tagant või lendan mina kõrvalistmelt. Väga lihtne.
Aru ma ei saa, miks Sa peaksid kõrvalistmelt roolis istuvat kaardilugejat õpetama?!
Seleta lollile, palun!
No seletame siis lollile. Vaata olen mina sõitnud selle autoga ligi 4 aastat ja ikka suudan veel avastada midagi uut, Leo aga 2 võistlust... Ma saan aru, et võib-olla olen mina pikkade juhtmetega ja ei õpi nii kiiresti kui mõned. Aga märksa olulisem on meie tiimi sisene kulude jaotus- võistluskulud jagame võrdselt; kõik mis puudutab autot maksan mina. Ja kui nüüd peaks midagi juhtuma ajal, kui mina ei ole roolis(nt. jookseb mootor kokku), ei taha ma mitte hakata peale ajama a`la sina tegid, sina maksad... vaid kuna ma ei taha ära rikkuda meievahelisi häid suhteid siis eelistan seda varianti, et jääme mõlemad oma liistude juurde.

Postitatud: L Okt 06, 2007 9:04 pm
Postitas Stupiduser
Sellest kõigest saan väga hästi aru!
Seevastu sellest, miks Sina pead kõrvalistmel istuma kui piloot nr kaks roolis on, ei saa ma aru! :oops: Seletad ka selle lollile ära?

Postitatud: P Okt 07, 2007 6:03 pm
Postitas porilane
Stupiduser kirjutas:Sellest kõigest saan väga hästi aru!
Seevastu sellest, miks Sina pead kõrvalistmel istuma kui piloot nr kaks roolis on, ei saa ma aru! :oops: Seletad ka selle lollile ära?
Tead ei viitsi. Ma arvan, et meil on asjade väärtushinnangud natuke erinevad.

Postitatud: E Okt 08, 2007 11:07 pm
Postitas Stupiduser
porilane kirjutas:
Stupiduser kirjutas:Sellest kõigest saan väga hästi aru!
Seevastu sellest, miks Sina pead kõrvalistmel istuma kui piloot nr kaks roolis on, ei saa ma aru! :oops: Seletad ka selle lollile ära?
Tead ei viitsi. Ma arvan, et meil on asjade väärtushinnangud natuke erinevad.
Kui Sa arvad, et "vahetus" seisneb selles, et piloot ja vintsimees rollid vahetavad siis vist oleme jah "hinnangutes" erinevad.
Kui pidasid silmas seda, et "naist ja võistlusautot teistele proovida ei anta" siis ei ole erinevad :cheers

Postitatud: R Dets 07, 2007 9:24 pm
Postitas tai
njaa 24 h kestvussõit. Teeme parem 5 päeva ja iga päev 3h sõitu. Siis saab igayks piisavalt puhata on sõitu ja kestvust ka. Isiklikult arvan ei mingit puhkust 24h jooksul. Kui soomlased saavad lapimaal järjest sõita 24 h miks siis mitte meie ei saa. Välja arvatud ATV muidugi.

Postitatud: K Dets 12, 2007 10:42 am
Postitas Landy
Vaatan mina:
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... Itemid=122
ja ei näe antud üritus ekohta veel ühetgi infokildu.

Ega ürituse mõte ometi maha pole maetud?
Tahaks tuleva aasta ürituste kalendri enda jaoks paika panna, sest üritusi palju ja ajakava tihe.

Postitatud: K Dets 12, 2007 12:13 pm
Postitas kondimees
Maha ei mata mee siim midagi :!: Lihtsalt aja nappuse tõttu ei ole suutnud selega tegeleda. Ma luban sellest väga varakult ette teadaanda :twisted: