5. leht 5-st

Postitatud: K Mär 05, 2008 10:34 pm
Postitas Mihkel78
UMarko kirjutas:Tegid turbo valiku Garreti GT22.. kasuks. Millistel kaalutlustel?
Kas vääne on juba madalatel pööretel hea või ärkab mootor ellu pigem kõrgematel pööretel?
Garreti turbode loetelu on pikk ja sobivaima valik arvutuste põhiselt mulle veel ebaselge...
Vääne on igal pöördel parem kui enne aga ega enne ei saa mingit pilti kui saaks jõupingis mingi graafiku. Turbo on kohe vaakumist väljas kui liikumahakata.

see turbo on pärit mersu 3,2 V6 kone pealt ja selle map-i kuskilt võtta ei ole, parameetrid erinevad tava GT 22 oluliselt.

Postitatud: R Mär 07, 2008 8:42 am
Postitas Mihkel78
Pilt

Postitatud: T Apr 22, 2008 7:11 pm
Postitas Mihkel78

Postitatud: T Mai 06, 2008 12:03 am
Postitas UMarko
... liigub päris kenasti.
Kas on selgunud kui palju väänet / hj uues seades mootorist välja puhutakse? Kuidas detailid uuele valule vastu peavad?
Ratas 33 tolli?

Postitatud: T Mai 06, 2008 6:49 pm
Postitas Mihkel78
UMarko kirjutas:... liigub päris kenasti.
Kas on selgunud kui palju väänet / hj uues seades mootorist välja puhutakse? Kuidas detailid uuele valule vastu peavad?
Ratas 33 tolli?

Ratas 33 tolli, asi liikus päris vihaselt jah. mõõtma ei saa nii pea, kuna vaja uus turbo leida . Vorbuse volbri safaril sai teine otsa, kuna filtri ajutine koht oli väga madalal ja endale aru ei andnud oli tulemus käes, aga nu pole hullu egas see asi nii ei jää :D nüüd proovime kuidas peab pada kahe sama turboga.

Postitatud: R Mai 09, 2008 11:46 am
Postitas tigu
Pea ikka ka vanasõna hästi meeles "keera keera, aga vaata et P...e ei keera". :D
Jõudu arendustööl!

Postitatud: L Mai 10, 2008 12:13 am
Postitas UMarko
Kui kahe turbo eesmärgiks on saada hea moment pea kogu pöörete vahemikus siis tõenäoliselt vääne viimase versiooniga võrreldes üüratult ei kasva. St võibolla peab mootor sellele koormusele vastu. Saaled, kepsud, võllid ja ka midagi ülekandes võib siiski keelduda "ületundide" tegemisest.

Anna aga teada kuidas mõlema turbo juhtimine õnnestub ja kuidas auto vastu peab. Ka kütusekulu muutus on huvitav.

Postitatud: T Mai 13, 2008 6:06 pm
Postitas MahviaDeTyrk
UMarko kirjutas:Ka kütusekulu muutus on huvitav.
Usu mind - Mihkel ei ole viitsinud stopperi ja mensuuriga ka praegust küttekulu mõõta, seega... eesmärk on ju mootorist rohkem rammu välja meelitada ja ega seda ei tule kui kütust ei kuluta