Nissan SD33 + home made turbo kit

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

UMarko kirjutas:Tegid turbo valiku Garreti GT22.. kasuks. Millistel kaalutlustel?
Kas vääne on juba madalatel pööretel hea või ärkab mootor ellu pigem kõrgematel pööretel?
Garreti turbode loetelu on pikk ja sobivaima valik arvutuste põhiselt mulle veel ebaselge...
Vääne on igal pöördel parem kui enne aga ega enne ei saa mingit pilti kui saaks jõupingis mingi graafiku. Turbo on kohe vaakumist väljas kui liikumahakata.

see turbo on pärit mersu 3,2 V6 kone pealt ja selle map-i kuskilt võtta ei ole, parameetrid erinevad tava GT 22 oluliselt.
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Pilt
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
UMarko
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: T Veebr 14, 2006 6:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas UMarko »

... liigub päris kenasti.
Kas on selgunud kui palju väänet / hj uues seades mootorist välja puhutakse? Kuidas detailid uuele valule vastu peavad?
Ratas 33 tolli?
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

UMarko kirjutas:... liigub päris kenasti.
Kas on selgunud kui palju väänet / hj uues seades mootorist välja puhutakse? Kuidas detailid uuele valule vastu peavad?
Ratas 33 tolli?

Ratas 33 tolli, asi liikus päris vihaselt jah. mõõtma ei saa nii pea, kuna vaja uus turbo leida . Vorbuse volbri safaril sai teine otsa, kuna filtri ajutine koht oli väga madalal ja endale aru ei andnud oli tulemus käes, aga nu pole hullu egas see asi nii ei jää :D nüüd proovime kuidas peab pada kahe sama turboga.
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
tigu
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Nov 25, 2005 2:53 pm
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas tigu »

Pea ikka ka vanasõna hästi meeles "keera keera, aga vaata et P...e ei keera". :D
Jõudu arendustööl!
Kasutaja avatar
UMarko
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: T Veebr 14, 2006 6:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas UMarko »

Kui kahe turbo eesmärgiks on saada hea moment pea kogu pöörete vahemikus siis tõenäoliselt vääne viimase versiooniga võrreldes üüratult ei kasva. St võibolla peab mootor sellele koormusele vastu. Saaled, kepsud, võllid ja ka midagi ülekandes võib siiski keelduda "ületundide" tegemisest.

Anna aga teada kuidas mõlema turbo juhtimine õnnestub ja kuidas auto vastu peab. Ka kütusekulu muutus on huvitav.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

UMarko kirjutas:Ka kütusekulu muutus on huvitav.
Usu mind - Mihkel ei ole viitsinud stopperi ja mensuuriga ka praegust küttekulu mõõta, seega... eesmärk on ju mootorist rohkem rammu välja meelitada ja ega seda ei tule kui kütust ei kuluta
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “Nissan / Renault”