5. leht 7-st

Postitatud: T Sept 11, 2007 10:27 am
Postitas TR Pjätt
Küsimus eelmine aasta käinutele. Kas gsm levi oli korralik igal pool?
Eelnevatel aastatel on kasutanud Sat-telefone. Ehk, et kas peaks see aasta ka muretsema telefonid.

Priit

Postitatud: T Sept 11, 2007 11:21 am
Postitas Arto
TR Pjätt kirjutas:Küsimus eelmine aasta käinutele. Kas gsm levi oli korralik igal pool?
Eelnevatel aastatel on kasutanud Sat-telefone. Ehk, et kas peaks see aasta ka muretsema telefonid.

Priit
Minu mäletamist mööda kõikjal GSM levi polnud, kuid kuidagi me suheldud saime. Möödunud aastal polnud SAT telefone küll kellelgi.

Postitatud: T Sept 11, 2007 11:25 am
Postitas Arto
Andrus Michelis kirjutas:Ag kui kaugel võistluspaigast võiks olla lähim toimiv tankla? Selge, et paak tuleks pidevalt täis hoida aga ikkagi hea oleks teada , mitukümmend liitrit peab alles olema, kui tingimatta ots ringi tuleb pöörata, et tanklasse minema hakkata?
Minu mälu järgi oli toimiv tankla Podporoz'es, Vinnitsast on sinna 75 km.

Postitatud: T Sept 11, 2007 11:41 am
Postitas Arto
margus61 kirjutas:Aga ise olen hetkel järgmiste küsimuste ees (ilmselt tuleme päev hiljem, kui tõsised klassid):
- stardi/registracija asukoht ja/või koordinaadid kuluks ikkagi ära täpsemal kujul, kui Tegija kirjeldas;
Kõik info on teretulnud.
eelmise aasta laagri koordinaadid 60 39,7598 ; 34 51,1131

Postitatud: T Sept 11, 2007 12:20 pm
Postitas Una
GSM leviga olid lood sellised, et ega temaga ikka arvestada seal ei saa. On ehk kuskil, aga seal kus vaja paraku mitte.

SAT telefone saab rentida Elisast. Kui mu mälu ei peta siis telefon, koos kaardiga maksis 1000 krooni kaks nädalat. Vaja on kahte, et omavahel suhelda.

Läpakas ja kohalik kaart on kindlasti abiks. Paberist kaardi peal suurt peale rohelise pole ning suht kerge on ennast ära kaotada. GPSi ja läppariga saad vähemalt umbkaudu aimu, kus sa seal keset rohelist oled.

CB jaamast mis meil eelmisel aastal peal oli, suurt kasu ei olnud - Venemaa mastaap on lihtsalt teine. Võib abiks olla, aga pigem oli metsas tülinaks ja ülesõidul pole sul vaja tõesti antenniga miilitsale lehvitada.

Postitatud: N Sept 13, 2007 5:52 pm
Postitas Vahur
Mjaa ---
Mõnus vaikus siin -kõik nokitsevad vist autode kallal.
Seoses sellega et Klapperil kujunes Wrangleri kütusekuluks üle 160l 100km-ile

:shock:
olen vist sunnitud sebima oma autole sappa midagi kalja(õlle) püti moodi asjanduse.Kas on häid ideid või pakkumisi :driving

Postitatud: N Sept 13, 2007 6:06 pm
Postitas tai
äkki moto vahetus? ja või teh abiks sõjaväe 3 sillaga kamaz liikuv tankla

Postitatud: N Sept 13, 2007 6:44 pm
Postitas Vahur
Tulijaid on ka kõvasti juurde tulnud
TR-1 Lomp(Die Hard 5),Insener,Tango,Vaiko,Maasturid,Snaiprid,Ratturid,Carservice
Turism Zootramm
TR-2 Star Team
TR-3 Luige,Hõbepeletis,Q-Kulgur

+ 4 ATV

Äkki keegi veel Kullamäe???

Kisub vägisi nigu EKV4x4 etapiks.

PS kütusekulu vähendamiseks poole võrra otsustasin kolmel silindril pihusti juhtmed lahti ühendada-lihtne või mis.Peaks geniaalsele ideele lausa patendi võtma.Loodame et keegi ette ei jõua.

Postitatud: N Sept 13, 2007 7:06 pm
Postitas Veiko
Hõbepeletis a.k.a. Sony viimaste andmete kohaselt ei tule :cry:
Aga niipalju kui mina võistlejatega kohtunud olen või telefonis rääkinud siis kõigil on ehitamine alles paremal juhul poole peal.Ega endalgi seis väga kiita ei ole kuid 30 punktist tsipa üle pooled on valmis.
Edu ehitajatele,
Veiko
PS Vahur aga äkki gaasiseade :lol:

Postitatud: N Sept 13, 2007 8:27 pm
Postitas Madis
Vahur kirjutas:Tulijaid on ka kõvasti juurde tulnud
TR-1 Lomp(Die Hard 5),Insener,Tango,Vaiko,Maasturid,Snaiprid,Ratturid,Carservice

Äkki keegi veel Kullamäe???

Kisub vägisi nigu EKV4x4 etapiks.
Eeeee - Kullamäe pipardab ja ei tule. Tegelikult oleme endiselt vedrutud(klapper tappis ära noh) ja ilma ARB lukuta mina enam poriga ei mängi. Sügissõidul näeme. Ja Vahur, sa võiksid proovida veel et selle ainsa allesjäänud silindri segu paned plahvatama mõne pisikese küünlaga(sae oma või nii) - pisike küünal,pisike säde =pisike bensukulu :D

Postitatud: N Sept 13, 2007 10:27 pm
Postitas TR Pjätt
Ega meilgi kütusega head lood pole. Kolm aastat tagasi võis vahefinisis tankida. Kuidas eelmine aasta oli.Kui oma tehnitska toob kanistrid mõnda KP-sse, on see mõeldav.

Priit

Postitatud: N Sept 13, 2007 10:41 pm
Postitas 3FjaN
Gaasiseade täitsa pakkuda,võin kaasa vedada.19 öösel pole nagunii midagi tarka teha,installeerime ära.Ja allesjäänud bensiini annad mulle Vahur.Jääb mul mõned kilogramm-meetrid käimata :engage :china .

Eelmisel aastal võis tankida igalpool,kus vaja,kuid tehnoabi võis sulle abi tuua AINULT vahelaagrisse.Ma tean küll mehi,kes komistasid metsas kogemata täpselt sellise roolikarbi otsa,milline neil endil purunenud oli...... :shock: 8)



Urmas

Postitatud: R Sept 14, 2007 7:24 am
Postitas K.Kotkas
Mul on mälestused vepsast sellised, et seal on uskumatu metasaalune. Maas Mõne künka taga on Bedlockidega velgi, teise taga erinevat kütust. Tuleb vaid silmad lahti hoida ja tähelepanelik olla...

Postitatud: R Sept 14, 2007 8:48 am
Postitas MM
Üleval siis uudis ja laagri asukoha kaardid.

http://offroad.spb.ru/

Postitatud: R Sept 14, 2007 9:37 am
Postitas Viido
Kõik ,kes avaldasid soovi - on piiriületjate nimekirja kantud. Seekord peab taas Transservise aedikust läbi sõitma , seal on nimekiri ( loodetavalt 17.09 õhtust alates ), sealt edasi juba piiri.
http://www.narvatransiit.ee/est/kaart.htm - Narva linn.
Kiirustage - nädalapärast olete juba üsna mudased !