5. leht 5-st
Postitatud: T Dets 04, 2007 5:28 pm
Postitas Viido
Mäletamistjärgi olime üpris nõutud, kui venelased meist soos oma autoga mõõda sahistasid , 37" Boggerid all . Sõitsid nad küll siis ainult Venemaa GP sarja aga väidetavalt TR-1 klassis.
Postitatud: T Dets 04, 2007 5:54 pm
Postitas rommi
Aga mis sellest turistiklassist saanud on? seal sai ju proovida küll ja veel... praktiliselt tasuta ka pealegi.
Postitatud: T Dets 04, 2007 8:12 pm
Postitas sass
Aga tegelikult kui mõtlema hakata siis ju ongi TR1 auto salongiauto.Võtan näiteks oma auto.Mis erineb kui osta selline auto poest.
1. Lubatud möödus MT rehv.
2. lukud ees ja taga
3. esimene vints
4. snorkel
5. oksatrossid
6. lisatuled
Pole ju mingi eriline koll.Ja mis nende lisade juures siis nii ületamatut on et peletab algajad ära.Väiksed detaili tugvendused on ju loomulikud.
Arvan et praegustel reeglitel pole häda midagi peale tiivalaiendite.Originaal laiendit pole lihtsalt mõtet peale igat võistlust osta.
Rajad on ka ok võibolla ehk mõni vintsimine ei peaks olema kilomeetripikkune.Aga punkti juurde vintsimine ju ok.
Postitatud: T Dets 04, 2007 8:15 pm
Postitas Maasturid
CÄÄRFIILD kirjutas: Tegelikult on see Vene lehel olev PROJEKT siis ka TR-1 tingimused alates 2009 nii LADOGA kui Vepski.Võimalik ,et sain valesti aru aga tundub ,et Venelased tahavad need juba 2008 Ladogal rakendada?

Just,need tingimused rahenduvad juba 2008 Ladogal
Ja edaspidi kanduvad üle ka meile(BSC)
Postitatud: T Dets 04, 2007 8:16 pm
Postitas inseneer
sass kirjutas:Aga tegelikult kui mõtlema hakata siis ju ongi TR1 auto salongiauto.Võtan näiteks oma auto.Mis erineb kui osta selline auto poest.
1. Lubatud möödus MT rehv.
2. lukud ees ja taga
3. esimene vints
4. snorkel
5. oksatrossid
6. lisatuled
Pole ju mingi eriline koll.Ja mis nende lisade juures siis nii ületamatut on et peletab algajad ära.Väiksed detaili tugvendused on ju loomulikud.
Arvan et praegustel reeglitel pole häda midagi peale tiivalaiendite.Originaal laiendit pole lihtsalt mõtet peale igat võistlust osta.
Rajad on ka ok võibolla ehk mõni vintsimine ei peaks olema kilomeetripikkune.Aga punkti juurde vintsimine ju ok.
Sassiga väga ühel nõul, ka minu auto ei erine salongi autost peale mölkide millegipoolest. Ah jaa taha raami külge on keevitatud aas...
Postitatud: N Dets 06, 2007 9:44 am
Postitas K.Kotkas
CÄÄRFIILD kirjutas:Sass kirjutas:(Aga tegelikult kui mõtlema hakata siis ju ongi TR1 auto salongiauto.Arvan et praegustel reeglitel pole häda midagi peale tiivalaiendite.Originaal laiendit pole lihtsalt mõtet peale igat võistlust osta.
Rajad on ka ok võibolla ehk mõni vintsimine ei peaks olema kilomeetripikkune.Aga punkti juurde vintsimine ju ok.)
Tegelikult nii ongi ,TR1 on sisuliselt salongiauto mõnede lisadega.Lihtsalt tuleb õige auto valida.Muideks mäletan ,et Imre sõitis mingil ajal isegi
tutika Terracaniga ja täitsa edukalt(pregu on tõesti rajad raskemad).
Originaal laliendid on kallis lõbu, sõltub margist paarist tuhandest kuni
20 tuhande ligi

.Võimalik ,et eksin aga osad alustajad ,kes peale ühte sõittu loobuvad lagunevad kuskil mülkas lootusetult ära.Sellega olen küll nõus ,et sellist nn kilomeetripikkust vintsimist võiks natuke vähem olla.
Kule. Kui sa peaksid elus ka korra võistelnud olema, siis sa ju tead, et esimene auto reeglina sõidab punkti ja viimane auto lohiseb punkti.
Cäärfiild, sa natuke ajad segamini rahvarallit, atoorienteerumist ja offroadi.
Ma esinen väitega, et 100K G waguniga, millele on instaleeritud ninale vints ja reeglite kohased rehvid ja muud pisidetailid, on võimalik sõita eestis esikümnes. Vabalt.
Oma ütluse baseerun faktile, et me viimasel ASMil saime vaevu vaevu eest ära silberauto mersust, mis on jah küll TR2, kuid tegelikult suuresti ei erine oma olemuselt salongimaasturist.
Valida tuleb õige alus oma plaanide teostamiseks. CRV ei ole maastur.
Postitatud: N Dets 06, 2007 10:11 am
Postitas sass
Olen kotkaga nõus et valida tuleb õige alus.Ei tule ju keegi võistlema linnakaga millel ei ole aeglustit j.n.e.Kui linnaka mehed hakkavad ka nõudma TR1 reeglite kohandamist oma auto võimetele siis võime poe kinni panna.Huvitav miks keegi rallit smart tüüpi autoga sõita ei taha.
Postitatud: N Dets 06, 2007 12:48 pm
Postitas Arto
sass kirjutas:Kui linnaka mehed hakkavad ka nõudma TR1 reeglite kohandamist oma auto võimetele siis võime poe kinni panna.
Ei pane poodi kinni, linnakatega on paras Turismi sõita ning kui neid tuleb piisavalt palju ( 15-20 võistkonda ) siis võib neile hakata ka tulemust arvestama.
Kui aga tehakse tulemust siis huviliste ring kasvab veelgi, sellisest klassist võib täiesti saada nakkuse ning siis valida juba endale põhi millega TR1-te liikuda!
Postitatud: N Dets 06, 2007 1:01 pm
Postitas sass
arto kirjutas:sass kirjutas:Kui linnaka mehed hakkavad ka nõudma TR1 reeglite kohandamist oma auto võimetele siis võime poe kinni panna.
Ei pane poodi kinni, linnakatega on paras Turismi sõita ning kui neid tuleb piisavalt palju ( 15-20 võistkonda ) siis võib neile hakata ka tulemust arvestama.
Kui aga tehakse tulemust siis huviliste ring kasvab veelgi, sellisest klassist võib täiesti saada nakkuse ning siis valida juba endale põhi millega TR1-te liikuda!
Jah jutt õige aga pidasin silmas siiski eelkõige TR1 klassi reegleid nagu ka teema pealkiri kirjeldab.
Aga turismi võiks ju siis küll rohkem promoda.Et rav 4 ja crv mehed kah küljed tolmuseks saaks,see muidugi omaette teema juba.
Postitatud: N Dets 06, 2007 5:21 pm
Postitas Viido
Vast siis ikka Grand Turismi nimi võiks olla sobivam kui CRV´d ka tulemas. Muidu võib taas segadust tulla. Turistide reisikiri :
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7294
...alati hea lugeda .
Postitatud: N Dets 06, 2007 7:27 pm
Postitas hulkur
Kuule CÄÄRFIILD, ma olen nüüd Su postitusi lugenud nii ja naapidi. JA AUSÕNA mina ei saa aru mida sa üldse öelda tahad, või ongi eesmärk ohtra möla produtseerimine?
Juba kulmekergitav moderaator...
Postitatud: N Dets 06, 2007 8:44 pm
Postitas Maasturid
CÄÄRFIILD kirjutas:
Aga tõsta siis mittesobiv möla ICsse ja pane CÄÄRFIILDI konto kinni.
Eks teised näevad ju kõrvalt paremini ,võib olla tõesti on sul õigus.
Edaspidi oleks siin teemas ikka hea lugeda teemakohast arutelu,mitte seda kelle kasutajanime võib ära kustutada.
Postitatud: N Dets 06, 2007 11:20 pm
Postitas hulkur
Ok, see topic on lõinud juba täielikuks läbuks. Hakkasin terasid sõkaldest eraldama, aga ega midagi eriti välja ei tulnud. Panen selle siinkohal nüüd lukku. Kui kellelgi jäi midagi kontseptuaalset ütlemata võib uue topicu teha, äkki see püsib kõrvalise ja kosmilise mölavabam.