5. leht 8-st

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 19, 2017 9:54 pm
Postitas maksipoiss
Töökaaslase 2,5-ne T5 võtab linnas üle 10 ja maanteel 7 kanti, õe 2,0-ne T5 kah sinnakanti. Mõlemad esisillaveoga.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: K Juul 19, 2017 11:22 pm
Postitas vreps
v6sa kirjutas:
vreps kirjutas: ...
Lambist lahmida ja kedagi jama ajamises süüdistada pole lihtsalt viisakas.
Aga viisakas on väita, et 4wedune pornstarter kulutab sõiduautoklassist, elik praegu nii kuus liitrit sajale? Mingi reaalsustaju võiks ikka säilida. :roll: '
Loogiline oleks ju mõista, et pidasin silmas selle nn. pornstarteriga sama ajastu nelikveolist sõiduautot. Ja nimeta mõni praegustest normaalset suurust ja mugavustaset omavatest nelikveolistest sõiduautodest mis saab reaalselt hakkama kuue liitriga. Tootjate ilusaid udunumbreid pole vaja loetleda.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: N Juul 20, 2017 6:46 am
Postitas grandtohv
Pole sellel VW T5-el häda midagi...endal töö autoks Soomes 2008a 2,5d 96kw,kahjuks esivedu.
Minu käes u 3 aastat olnud. Saksast tuli ls 190000...hetkel siis 260000.
Sai kohe aju timmitud,nüüd u 120kw...lendab nagu loom siiamaani(ikka kõvasti saab vatti). Taha panin pikemale kerele ja nelikveole mõeldud uued vedrud(pidevalt on 1000+kg kuudis sees).
Suurim loe kallim remont on olnud paagi sisese pumba vahetus....muidu kõik tava hooldused ja kuluosad.
Kütte kulu näiteks...kiirteed 400km(140-150km/h liikudes) ja 100km linna tegi kokku 11,4l/100km....EI OLE PAHA.

Kui peaks endale ostma siis pikk VW T5 2,5d 128kw manuaal nelik tagumise lukuga...

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: N Juul 20, 2017 2:03 pm
Postitas grandtohv
grandtohv kirjutas:Pole sellel VW T5-el häda midagi...endal töö autoks Soomes 2008a 2,5d 96kw,kahjuks esivedu.
Minu käes u 3 aastat olnud. Saksast tuli ls 190000...hetkel siis 260000.
Sai kohe aju timmitud,nüüd u 120kw...lendab nagu loom siiamaani(ikka kõvasti saab vatti). Taha panin pikemale kerele ja nelikveole mõeldud uued vedrud(pidevalt on 1000+kg kuudis sees).
Suurim loe kallim remont on olnud paagi sisese pumba vahetus....muidu kõik tava hooldused ja kuluosad.
Kütte kulu näiteks...kiirteed 400km(140-150km/h liikudes) ja 100km linna tegi kokku 11,4l/100km....EI OLE PAHA.


Hommikul unise peaga ei tulnud kõik meeldegi...
...sidur ja turbo lõdvik on ka vahetatud selle 3 aasta sees.
Muidu igati timm ja võimekas liikur.

Kui peaks endale ostma siis pikk VW T5 2,5d 128kw manuaal nelik tagumise lukuga...

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: N Juul 20, 2017 7:24 pm
Postitas usamosse
Postituse mõte oli esimese korraga juba mõistetav, pidid nüüd veel kord panema...?

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: N Juul 20, 2017 7:35 pm
Postitas grandtohv
Tore et aru said...aga viimane sisaldab kolm rida uut juttu ka...kui ei märganud!

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: N Juul 20, 2017 9:16 pm
Postitas maksipoiss
Eks need suuremad asjad hakkavadki koolema umbes 250000 läbisõidu pealt .

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: R Juul 21, 2017 12:01 pm
Postitas v6sa
vreps kirjutas: ...
Loogiline oleks ju mõista, et pidasin silmas selle nn. pornstarteriga sama ajastu nelikveolist sõiduautot. Ja nimeta mõni praegustest normaalset suurust ja mugavustaset omavatest nelikveolistest sõiduautodest mis saab reaalselt hakkama kuue liitriga. Tootjate ilusaid udunumbreid pole vaja loetleda.
Defineeri "normaalne suurus ja mugavustase" :lol: Eeldamine on kõigi per$$ekeeramiste ema. Sina mõtlesid sõiduauto all tõenäoliselt Legacyt või Synkro-passatit, mina jälle Up-i. Mõlemad sõiduautod, eksole, kütusekulus vaid kahekordne vahe.

Samas on õige, et üks heas toitumuses Transporter ei tohiks üle 8 segakasutuses küll rüüpida. 8) Linnatsükkel ja rasked olud on eraldi teema.

Millised mõtted teemaalgatajal peas liiguvad? Kas see 8+1 kohta on ikka tegelikult vajalik? 5+2 teeks valiku oluliselt laiemaks;)

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: R Juul 21, 2017 12:34 pm
Postitas ardi
Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: R Juul 21, 2017 5:27 pm
Postitas enx
ardi kirjutas:Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: R Juul 21, 2017 6:10 pm
Postitas ardi
enx kirjutas:
ardi kirjutas:Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
Kuna Patrolil pole 9 istekohta, siis pole mõtet ka sellest siin teemas lahata.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: R Juul 21, 2017 6:38 pm
Postitas vreps
v6sa kirjutas:
vreps kirjutas: ...


Defineeri "normaalne suurus ja mugavustase" :lol: Eeldamine on kõigi per$$ekeeramiste ema. Sina mõtlesid sõiduauto all tõenäoliselt Legacyt või Synkro-passatit, mina jälle Up-i. Mõlemad sõiduautod, eksole, kütusekulus vaid kahekordne vahe.

Samas on õige, et üks heas toitumuses Transporter ei tohiks üle 8 segakasutuses küll rüüpida. 8) Linnatsükkel ja rasked olud on eraldi teema.

Millised mõtted teemaalgatajal peas liiguvad? Kas see 8+1 kohta on ikka tegelikult vajalik? 5+2 teeks valiku oluliselt laiemaks;)
:lol: Ma ei tea misasi see Up on aga minu jaoks algab kaasaegne normaalne sõiduauto nt. kolmeliitrisest Audi A6-st ja mingid legasid-passatid on naerukoht. Aga Transporterit ei soovita, sest salongi viimistlus võrreldes Caravelle või Multivaniga on kehvake. Siinkohal vabandan teemaalgataja ees teema solkimise pärast ja luban rohkem mitte nii teha. :oops:

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: R Juul 21, 2017 11:16 pm
Postitas enx
ardi kirjutas:
enx kirjutas:
ardi kirjutas:Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
Kuna Patrolil pole 9 istekohta, siis pole mõtet ka sellest siin teemas lahata.
No Sorry, tegelt oli see lihtsalt vihjeks raske haagise vedamise kohta.
Et Nissani tootjad peavad siiski manuaali selleks võimekamaks.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: R Juul 21, 2017 11:40 pm
Postitas ardi
enx kirjutas:
ardi kirjutas:
enx kirjutas:
Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
Kuna Patrolil pole 9 istekohta, siis pole mõtet ka sellest siin teemas lahata.
No Sorry, tegelt oli see lihtsalt vihjeks raske haagise vedamise kohta.
Et Nissani tootjad peavad siiski manuaali selleks võimekamaks.
Võimekas või mitte võimekas, aga raske haagise, pehmel pinnasel õigesse kohta paigutamisel ja sealt ka ära tõmbamisel olen üsna sageli siduri kärssama ajanud. ATM-il seda probleemi pole.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitatud: R Juul 21, 2017 11:51 pm
Postitas amevier
ardi kirjutas:Võimekas või mitte võimekas, aga raske haagise, pehmel pinnasel õigesse kohta paigutamisel ja sealt ka ära tõmbamisel olen üsna sageli siduri kärssama ajanud. ATM-il seda probleemi pole.
Siis tuleb välja, et on vaja aeglustiga autot.
Minu 4,2 Patrolil oli 10 kohta, aga pool nendest väikeste inimeste kohad.