Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: K Juul 19, 2017 9:54 pm
Töökaaslase 2,5-ne T5 võtab linnas üle 10 ja maanteel 7 kanti, õe 2,0-ne T5 kah sinnakanti. Mõlemad esisillaveoga.
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Loogiline oleks ju mõista, et pidasin silmas selle nn. pornstarteriga sama ajastu nelikveolist sõiduautot. Ja nimeta mõni praegustest normaalset suurust ja mugavustaset omavatest nelikveolistest sõiduautodest mis saab reaalselt hakkama kuue liitriga. Tootjate ilusaid udunumbreid pole vaja loetleda.v6sa kirjutas:Aga viisakas on väita, et 4wedune pornstarter kulutab sõiduautoklassist, elik praegu nii kuus liitrit sajale? Mingi reaalsustaju võiks ikka säilida.vreps kirjutas: ...
Lambist lahmida ja kedagi jama ajamises süüdistada pole lihtsalt viisakas.'
grandtohv kirjutas:Pole sellel VW T5-el häda midagi...endal töö autoks Soomes 2008a 2,5d 96kw,kahjuks esivedu.
Minu käes u 3 aastat olnud. Saksast tuli ls 190000...hetkel siis 260000.
Sai kohe aju timmitud,nüüd u 120kw...lendab nagu loom siiamaani(ikka kõvasti saab vatti). Taha panin pikemale kerele ja nelikveole mõeldud uued vedrud(pidevalt on 1000+kg kuudis sees).
Suurim loe kallim remont on olnud paagi sisese pumba vahetus....muidu kõik tava hooldused ja kuluosad.
Kütte kulu näiteks...kiirteed 400km(140-150km/h liikudes) ja 100km linna tegi kokku 11,4l/100km....EI OLE PAHA.
Hommikul unise peaga ei tulnud kõik meeldegi...
...sidur ja turbo lõdvik on ka vahetatud selle 3 aasta sees.
Muidu igati timm ja võimekas liikur.
Kui peaks endale ostma siis pikk VW T5 2,5d 128kw manuaal nelik tagumise lukuga...
Defineeri "normaalne suurus ja mugavustase"vreps kirjutas: ...
Loogiline oleks ju mõista, et pidasin silmas selle nn. pornstarteriga sama ajastu nelikveolist sõiduautot. Ja nimeta mõni praegustest normaalset suurust ja mugavustaset omavatest nelikveolistest sõiduautodest mis saab reaalselt hakkama kuue liitriga. Tootjate ilusaid udunumbreid pole vaja loetleda.
Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.ardi kirjutas:Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Kuna Patrolil pole 9 istekohta, siis pole mõtet ka sellest siin teemas lahata.enx kirjutas:Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.ardi kirjutas:Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
v6sa kirjutas:vreps kirjutas: ...
Defineeri "normaalne suurus ja mugavustase"Eeldamine on kõigi per$$ekeeramiste ema. Sina mõtlesid sõiduauto all tõenäoliselt Legacyt või Synkro-passatit, mina jälle Up-i. Mõlemad sõiduautod, eksole, kütusekulus vaid kahekordne vahe.
Samas on õige, et üks heas toitumuses Transporter ei tohiks üle 8 segakasutuses küll rüüpida.Linnatsükkel ja rasked olud on eraldi teema.
Millised mõtted teemaalgatajal peas liiguvad? Kas see 8+1 kohta on ikka tegelikult vajalik? 5+2 teeks valiku oluliselt laiemaks;)
No Sorry, tegelt oli see lihtsalt vihjeks raske haagise vedamise kohta.ardi kirjutas:Kuna Patrolil pole 9 istekohta, siis pole mõtet ka sellest siin teemas lahata.enx kirjutas:Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.ardi kirjutas:Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
Võimekas või mitte võimekas, aga raske haagise, pehmel pinnasel õigesse kohta paigutamisel ja sealt ka ära tõmbamisel olen üsna sageli siduri kärssama ajanud. ATM-il seda probleemi pole.enx kirjutas:No Sorry, tegelt oli see lihtsalt vihjeks raske haagise vedamise kohta.ardi kirjutas:Kuna Patrolil pole 9 istekohta, siis pole mõtet ka sellest siin teemas lahata.enx kirjutas:
Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
Et Nissani tootjad peavad siiski manuaali selleks võimekamaks.
Siis tuleb välja, et on vaja aeglustiga autot.ardi kirjutas:Võimekas või mitte võimekas, aga raske haagise, pehmel pinnasel õigesse kohta paigutamisel ja sealt ka ära tõmbamisel olen üsna sageli siduri kärssama ajanud. ATM-il seda probleemi pole.