5. leht 11-st

Postitatud: T Sept 23, 2008 10:19 pm
Postitas erik
Madis kirjutas:Shrekionu - vaata oma autokese kaalu - muidugi sellist tikutopsi vedades peab nöör vastu. Aga juba Wrangleriga on probleeme, rääkimata siis Toyotaga. See siis minu arusaam asjadest.
Trossi muidugi kulub ka usinalt - iga sõit uus tross kuni kaks... :(
Kle, hõbekoll kaalus pea kaks shrekki, ikka pidas nöör kaks hooaega vastu.
Turvisega nöör ei ole parem, paigem kallim ainult. Proovisime, teame.

Postitatud: T Sept 23, 2008 10:38 pm
Postitas Raitz
No ma ka kobisen nöör vs tross teemal :P
Meil jäi eelmise Nööri elueaks 4 võistlust
Pesime, kuivatasime, loputasime, hoidsime pimedas ruumis. Ära lõhkumise paneme osaliselt oma rumaluse arvele, muidu oleks ehk natuke veel saanud kasutada.
Auto kaal on nagu ta on, kuna portaale pole, siis võrreldes mõne muu autoga tuleb seda rauahunnikut tihemini välja tirida.
Pole see nöör märja ja porisena midagi oluliselt kergem kui tross. Külma ja märjaga muutub sellisteks lahedateks pulkadeks, mis iga hetk murduda ähvardavad, kinni jäätub poolile ka päris hästi.
Vintsi põsed surub laiali ca 2 võistlusega. Aga see suht väike mure ja natukese metalli ja treipingiga ravitav. Suht muretult läheb 30m trossi poolile 40m nööri peale, seega midagi positiivset ka. Kinni kiilub kui sunnik, kui lõdvalt keerd keeru kõrvale lasta. Hea on see, et teravaid kiude pole, mis kätte tungiksid ja katkedes ei kujuta suuremat ohtu ei koibadele ega autole. Puhta ja kuivana on väga mõnus vedada - kerida.
Kui praegune nöör (mis seisab pestult ja loputatult pimedas ruumis toatemperaturil) suvatseb vähem kui aasta kesta, paneme meie ka trossi tagasi.

Postitatud: T Sept 23, 2008 10:59 pm
Postitas TR Pjätt
QKulgurit tirib ka nöör ja edukalt. Meie pole kunagi vintsi põskesi tugevdanud (ühe korra 5 aasta jooksul põsed laiali lükanud) ja kunagi nööri läbi pestnud peale võistlust. Uuena peale ja maha siis kui katkenud ja alles on jäänud alla 20m.
Kokku oleme sõitnud nööriga 5 aastat ja ostnud selle aja jooksul nööri 3 korda. Iga kord erineva firma toodangut. Esimene oli Warni müüdav nöör ja teistest pisut kallim.
Kokkuvõttes meile meeldib nöör rohkem ja on vintmanile mugavam, suurim pluss kasutamis mugavus.
Härrased ärge unustage, et trossi ja nööri käsitlemise teooria on erinev, sellest ka katkemised paljudel võistkondadel kes on harjunud trossiga.

Ühesõnaga minu soovitus on tavaautol kasutada trossi ja võistlusautol nööri.
Hinnake oma vintsimehi ja pange nöör peale. Juhid raisad ei vea ju kunagi seda katkist trossi. :)

Priit
Qkulgur

Probleem vintsiga

Postitatud: P Okt 19, 2008 5:51 pm
Postitas fagott
Lugu siis järgmine: ühtepidi kerib ilusti,teistpidi ainult solenoid plõksub(Warn 8000).Viimati sai pika plõgistamise peale kerima kah,aga eile enam mitte.Ise kahtlustan solenoidi,kuid küsiks enne nõu ja muretseks selle jubina teise kätte,enne kui autot lammutama hakkan.Nimelt kõik see kola vastikult stange sisse topitud,nii et tuleb alustada kängururaua,iluvõre ja stangeosade demonteerimisega ja pärast kõik kokku tagasi.Nagu ma aru saan,pole oluline,millise tootja solenoidi paigaldan?

Postitatud: P Okt 19, 2008 10:44 pm
Postitas Ax
kui sul solenoid klõpsub, siis see ei tähenda veel, et ta töötab! Võta kontroll lamp ja vaata kas sul ikke vool jõuab ka vintsini...

Postitatud: E Okt 20, 2008 8:43 am
Postitas fagott
Ma mõtlengi,et klõpsub,aga ei lülita...

Postitatud: E Okt 20, 2008 9:29 am
Postitas JANNO L200
Solenoidi vahetus, mis muud. Soovituseks, et ära sa originaale samasugustega asenda. Warn 8000 omad ei ole eriti töökindlad.

Postitatud: E Okt 20, 2008 9:51 am
Postitas fagott
Aga mis mul siis oleks kaval sinna asemele panna?

Postitatud: T Okt 21, 2008 1:09 am
Postitas Veiko
Kui on võistlus auto siis neid musti karbikesi mil kaks releed sees.Kui aga safari masin siis Come-Up-i releesid.Hinna vahe.
Võistlus autol on mõtekam kasutada ühtsed plokki kuna selle vahetamine käib kiiremini ja kui on kaks vintsi siis piisab ühest tagavarast.
Veiko

Postitatud: T Okt 21, 2008 11:06 am
Postitas amevier
Ai-ai, juhtus nii rumal lugu, ärge naerge, tundke kaasa. Vints Come Up 15000.
Vintsimise käigus kargas trossiots trumlist välja ja kogemusteta vintsimees pistis selle tagasi pealt poolt, mitte pilust. Ma ei kontrollinud ka ja niikui kerisin käis raks ja ilus läikiv pulk (mis üle trumli käib) ühest otsast katski ja teisest otsast koos vintsi korpuse tükiga välja rebitud.

Ma saan aru, et need üle trumli pulgad jäigastavad/hoiavad koos korpust?
Viskan minema selle vintsi nüüd või kannatab veel kasutada?

Postitatud: T Okt 21, 2008 11:08 am
Postitas Ax
Peaks aitama väike keevitus!

Postitatud: T Okt 21, 2008 11:24 am
Postitas amevier
Mis materjalist see korpus on tehtu?
Tükk ise lendas ka minema, kui kurjast vaimust vaevatu, suund teadmata.

Postitatud: T Okt 21, 2008 2:19 pm
Postitas Arto
amevier kirjutas:Mis materjalist see korpus on tehtu?
Tükk ise lendas ka minema, kui kurjast vaimust vaevatu, suund teadmata.
Kui ei eksi siis alumiinium.

Postitatud: T Okt 21, 2008 2:54 pm
Postitas boob
Need kaaned ei maksa just hingehinda, 9000 oma oli ca 500eek/tk, 15000 oma on usutavasti kallim. Ise sinna midagi leiutama hakates võid saada küll vintsi uuesti käima, kuid kui kauaks... Mõne kõvema tõmbega annab see isetehtud osa järgi ja rebitakse sul vints ninalt paraja pauguga ära.

Postitatud: T Okt 21, 2008 3:28 pm
Postitas amevier
See on kena, kui saab uue tüki panna. Googeldades sain aru, et Eestis võib varuosi Come Upile saada maasturid.ee ja Viimsi Autohoolduse vahendusel. On mul õigus või on veel variante?