
Eino
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Ala ju veokad ,loogiline et oleks 3500+võsakunn kirjutas:Mind huvitab kõige rohkem see, et kas tekib suund raskema raua poole või pigem kergemate ehk nö ET2 laadsete aparaatide suunas.
Selgust oleks vaja, sest aeg läheb.
Kuldar
Mahub küll kui turvapuur ei ole keset tuba paigaldatud.eino kirjutas:Ei kujuta ette kuidas kolm suurt meest ja torud zil-150 kabiini ära mahuvad![]()
Eino
Jah asjapulgad võiksid (saunas käija) asja ära otsustada.võsakunn kirjutas:
Selgust oleks vaja, sest aeg läheb.
Kuldar
3,5T täismass siis täpsemalt. Tühjalt võib C kat vähem ka kaaluda.eino kirjutas:Tuleks ikke põhi punktid kokkuleppida. Kui on klass "veok" siis peaks ikke vastama ka veoka nõuetele. Pole ju märgitud "väikeveok" või "suurveok" Kui lahti võtta liiklus seadus siis veok hakkab ikke 3,5tonnist, alla selle juba väike-kerge veok.
Mõistlik oleks min. kaal, silla vahe ja turvavarustus paika panna ja küll sealt edasi tuleb juba muu iseenesest.
Eino
Niipalju kui Antsumäe "ümarlauast" on meelde jäänud siis reeglid selliselt on sobivad, ainuke vaidlusalune teema on minimaalne kaal.Ural 6x6 kirjutas:Ettepanekud on tehtud, kära on palju aga villa hetkel vähevõitu. Oleks nagu tagumine aeg öelda, et kas üks või teine variant. Keegi meist ei teeni leiba rajal sõitmisega ja hobikorras tegeletakse asjadega, mis meeldivad.
Cool story, bro.Kult kirjutas:Ise pole küll sõitja, aga oman ford transitit millel on täismass 3550kg, ehk n2 kategooria ja vaja vähemalt c1 luba. Tehniliselt veoauto, tühimass umbes 2000-2100kg.