5. leht 5-st
Postitatud: T Juun 03, 2008 11:46 pm
Postitas vaix
tegin jah väikse ringi poiss ei soostunud ennem tuppa minema

Postitatud: L Juul 05, 2008 3:20 pm
Postitas vaix
eelmise nädalaga lisandus autole gaasiseade väga tore ja teretulnud vidin.
kohe rõõm oli tanklas vaadata kuidas liitri ja raha numbrid samas taktis jooksevad

Postitatud: L Juul 05, 2008 10:52 pm
Postitas jr
Eks anna siis teada, kuidas gaasi kulub ja kuidas auto käitub gaasiga. Kas kipub välja surema foori taga ja kuidas jõuga lood on...
Postitatud: E Juul 07, 2008 12:53 am
Postitas vaix
jr kirjutas:Eks anna siis teada, kuidas gaasi kulub ja kuidas auto käitub gaasiga. Kas kipub välja surema foori taga ja kuidas jõuga lood on...
gaasiga !!! üllatavalt tore sõita ütlema nii et selle auto puhul annab gaasiga sõitmine tunda aga kui rahulikult sõidad siis võib ära unustada kumb on kas gaas või bensiin.sain sõita ühe saabi linnamaasturiga v8 millel oli paigaldatud gaas sellel ei olnud absoluutselt mingit vahet millega sõita aga ford vähekene raskem ja kuidagi jäigem auto.
foori taga välja küll ei sure ?
ütleme näiteks nii et kui autol enne oli kõik asjad hindele 5 siis gaasiga sõites minek 5- ....4+,kütte kulu on 100% sama mis bensiinil aga lihtsalt liitri hind on 9.90
eks vaatab alguse asi alles jõuab veel tutvuda ja proovida viimane lihv seadistusele veel tegemata tundub et kütte segu veiz rikas.
aga vaadates kui palju neid praegu paigaldatakse siis... võib järeldada et inimesed usuvad sellesse süsteemi ja kannatavad ära selle mädamuna haisu mis aegajalt sisse tuleb

Postitatud: E Juul 07, 2008 7:46 pm
Postitas jr
Ei gaas on OK asi. Meil peres on juba aastaid olnud üks ameerika V6 3.4 mootoriga masin, millel gaas peal on, IV põlvkonna seade. Kõik on tore muidu, aga korra on klappe tehtud, kuna gaasi põlemistemperatuur on kõrgem ja lihtsalt põletab klapid ära lõpuks. Päris 1:1 ei saa bensukast gaasikat teha, kui tahad, et mootor kestaks samahästi kui bensiiniga. Sellepärast ka ei osta ma endale autot, millel gaasiseade juba on peal olnud. Aga kokkuhoid on täitsa olemas muidu tõesti ja isegi koos uute klappidega ja remondiga on see masin ennast plussi sõitnud.
EDIT: Fordi Triton kaane põlemiskambri ja küünlapesa kuju on mõneti eriline. Samuti on ka see küünal seal eriline. Loodan, et sa seda sinna niigi perversesse pessa kinni ei põleta gaasiga. Soovitan sul iga 25000km tagant vähemalt hakata küünlaid vahetama. Muidu on 100000km, aga Ford soovitab mitteametlikult 50000km tagant, kuna see küünla kinnipõlemise jama neil pinnuks silmas. Ja kuna nüüd gaasiga, siis ma vähendaks seda veel poole võrra, eriti kui ma vaatan kuidas meie 3.4L mootoril küünlaid läheb, nagu leiba gaasiga sõites.
Postitatud: E Juul 07, 2008 10:56 pm
Postitas vaix
kirjutan endale kõrva taha tänud.
kas oled tallinnas sellist tankalt ka kohanud kus paagi täitsa täis jaksab lüüa?
Postitatud: E Juul 07, 2008 11:05 pm
Postitas jr
vaix kirjutas:kirjutan endale kõrva taha tänud.
kas oled tallinnas sellist tankalt ka kohanud kus paagi täitsa täis jaksab lüüa?
Kui ilusti palud, siis Betooni tn. tanklas panevad küll. Kuigi on ohutuse mõttes targem mitte seda teha. Kuuma ilmaga nagu praegu gaas paisub ikka metsikult.
Postitatud: E Juul 07, 2008 11:20 pm
Postitas vaix
ei ega ma ei mõtlegi seda et kui mul 95 paak siis saaks 94 sisse kui saaks 75gi oleks äge. pole ise seal betoonis käinudki kernul on ikka puhta mannetu ja ka kadakas.
Postitatud: T Juul 08, 2008 9:58 am
Postitas erik
Uus gaasi tankla on Veerennis, seal kus vanasti Barrel.
Postitatud: T Juul 08, 2008 7:52 pm
Postitas raimo
Huvitav on lugeda Jaagu endisest Fordist, aga läheb veidike aega enne kui lausesisust aru saab. Mõni koma ja punkt võiks ikka olla.
Postitatud: K Juul 09, 2008 1:46 pm
Postitas d22
oleks huvitav teada gaasi kulu sajale km-le.ette tänades