5. leht 9-st
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: R Okt 14, 2016 10:52 pm
Postitas CayenneTurbo
ve1ks kirjutas:Minu murest kah edasi, et ikka otsid viga kaugemast otsast, kuigi see vastu vaatab sulle! Nimelt mul terve armatuuri kellad pimedad, seega arvatavasti viga peidab end moorori ja salongi vaheliste pistikute ühenduses, mitte kütuse trassis! Pühapäeval hakkan lammutama ja annan edusammudest teada!

Auto käivitub?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: L Okt 15, 2016 5:15 pm
Postitas puhvel
ve1ks kirjutas:Minu murest kah edasi, et ikka otsid viga kaugemast otsast, kuigi see vastu vaatab sulle! Nimelt mul terve armatuuri kellad pimedad, seega arvatavasti viga peidab end moorori ja salongi vaheliste pistikute ühenduses, mitte kütuse trassis! Pühapäeval hakkan lammutama ja annan edusammudest teada!

Kui kellad pimedad kruti rooli taga vasakul kangil olevat junni ehk aitab.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: P Okt 16, 2016 9:01 am
Postitas ve1ks
Pidasin silmas seda, et ükski kell armatuuris ei tööta, valgustusega pole probleemi!

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: P Okt 16, 2016 8:22 pm
Postitas ve1ks
Sai pistikud ja massid üle käidud, kuid see ei muutnud midagi!
Käivitades korra lubab ja käima ei lähe. Üritan leida homme surve manomeetri ja lati survet mõõta!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: P Okt 16, 2016 8:57 pm
Postitas rannamees
Kollane mootorituli põleb?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: P Okt 16, 2016 9:17 pm
Postitas CayenneTurbo
ve1ks kirjutas:Sai pistikud ja massid üle käidud, kuid see ei muutnud midagi!
Käivitades korra lubab ja käima ei lähe. Üritan leida homme surve manomeetri ja lati survet mõõta!
Ma netis kusagil lugesin, et kellegil oli täpselt sama mure.
Kellad pimedad ja käima ei läinud.
Tuli välja, et viga oli kulissis.
Isegi imestasin, et see sellist käitumist võib põhjustada, aga eks see läbi erinevate moodulite koflikti viga on.
Sul kulissi vigu ei näita?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: P Okt 16, 2016 9:36 pm
Postitas rannamees
Mu kunagisel 2,7l oli samade sümptomitega lisaks tumm laekompu ja küljepeeglid

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: P Okt 16, 2016 11:54 pm
Postitas kaido
Kuliss võib terve J1850 liikluse maha võtta kui lühisesse läheb. Kui suunatulede kangist valgustust keerata ja kulissi enda taustavalgustus muutub siis peaks see korras olema. Kui kulissil valgustus ei muutu siis võta kulissi pistik lahti ja vaata kas kellad hakkavad tööle või mitte. Pistiku lahti võtmisega kaob kasti ajult toide ära ja sõitma minna pole mõtet. Mootorit võid ilma kulissita tööle panna aga paneb kohe mootori tule põlema ja jätab veakoodi.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: E Okt 17, 2016 8:55 pm
Postitas ve1ks
No nii...... pea veidi halliks hakkab minema!!

Olen siis käinud üle mootori vahelised pistikud -massid! Vahetasin lati surveanduri - kasu polnud! Täna vahetasin pumba tuhendid -krt pimedaks läks õues ja survet ma pumbast kätte ei saanud. Nüüd kas küte niipalju alla vajunud, et ei tõmba üles enam või läks mõbi tihend paigast kokku panekuga! Ooohhh krt - ütlen selle kohta!
Niipalju huvitavat lisaks veel, et miskipärast vilgutab mul armatuuris "part time" tuld - seletust pole leidnud sellele! Mootori tuli läheb kah põlema ja käivitades süttib ka ABS-i tuli. Kütuse seier teeb trikke, tuli põleb. Valasin kütet vähe juurde ja mingiks ajaks seier tõusis, kuid vähe aja pärast vajus seier nulli tagasi ja tuli süttis nagu oleks paagis auk - kontrollisin ei tilgu kusagilt!
Enda mõistus hakkab vaikselt lõppema!!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: E Okt 17, 2016 9:09 pm
Postitas ve1ks
Käisin väiteid uurimas ja niipalju sain targemaks, reostaadist tulede eredust muutes ei muutu kasti displei valgistus. Eelsüüte küünalde lülimiaega on küll veidi kahtlane, kui süüde sisse keerata ei näita tuld kohe, kuid peale starteri andmist näitab uue käivituse eel ka küünlaid!
Süüde sisse keerates, hakkab ka õlirõhu kell mingeid trikke tegema!
Ühesõnaga nalja kui palju, aga mul pole üldse naljaks enam !!

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: E Okt 17, 2016 9:24 pm
Postitas kaido
ve1ks kirjutas:Käisin väiteid uurimas ja niipalju sain targemaks, reostaadist tulede eredust muutes ei muutu kasti displei valgistus.
Siis kõigi eelduste kohaselt J1850 lühises. Võta kulissi plaadil pistik tagant ja vaata mis juhtub. Kui ei mõju siis hakka ühekaupa mooduleid lahti ühendama ja mõõda testriga. Mul on elektriosa manuaal
http://www.jeepswj.com/Jeep_WG_manual.rar ja seal näed ära kust ja mida mõõta. PCI Bus on selle asja nimi manuaalis mida taga pead ajama.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: E Okt 17, 2016 9:28 pm
Postitas ve1ks
Pean sinuga vist nõustuma, auto veakoodides kajastuvas 0702 ja ka 1242, mis konkreetne viide , mida ka google kinnitab, et tuleb hakata seda kasti poolset elektrit uurima!

Lisaks on veel vigadeks 2120, 2125 - need gaasi pedaali poaitsiooni ja pinge vead.
1608 - sellele pole seletust leidnud!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: E Okt 17, 2016 10:23 pm
Postitas kaido
P1608 A/D CONVERTER ERROR
Alamvead:
Internal Failure
RAM Test Failure
Ground To App Failure
5 Volt Supply Failure
http://jeepswj.com/tips/ kõik mootori ja kasti koodid mul välja toodud ja täpsemalt saad lugeda vigadest manuaalist mille lingi lisasin eelmisesse postitusse.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: T Okt 18, 2016 7:44 am
Postitas Ax
Kui kellad spidokas kõiguvad on mootori aju peetis.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: T Okt 18, 2016 12:50 pm
Postitas ve1ks
Trikitab ainult õlirõhu kell ja kütuse näitaja. Ülejäänud on õiges olekus!
Võtsin lahti pistiku käigukasti moodulil ja muutusi pole!
Nüüd tekitasin " rõõmu" juurde endale. Vahetasin pumba tihendid ja õhku kätte sealt enam ei saa!
On kellelgi häid soovitusi?