Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Ma just mõtlesin, et kui see quadra drive nii äpu on piduri stendis siis mitte toimiva ABsita ei saaks pidurdada üks külg jääl, teine asfaldil, ei saaks rooligi lõppu keerata. Diffrid kohe persses kui siin kuuldavat puhta kullana võtta.
Pakun, et üks kerge safari piinab diffreid rohkem kui üks ülevaatus kogemustega ülevaatajaga.
Pakun, et üks kerge safari piinab diffreid rohkem kui üks ülevaatus kogemustega ülevaatajaga.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Käin oma vanaeme Mossega kaks korda aastas ülevaatusel ja pole siiani mingeid lisarulle vaja läinud.
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Mõelgem jälle.ahto42 kirjutas:Ma just mõtlesin, et kui see quadra drive nii äpu on piduri stendis siis mitte toimiva ABsita ei saaks pidurdada üks külg jääl, teine asfaldil, ei saaks rooligi lõppu keerata. Diffrid kohe persses kui siin kuuldavat puhta kullana võtta.
Pakun, et üks kerge safari piinab diffreid rohkem kui üks ülevaatus kogemustega ülevaatajaga.
ABS ei puutu ju üldse asja,kui teda pole siis lihtsalt rattad plokkis ja kogu lugu.Pidurdamise ajal gaas ju maas.Kui just vasakut jalga põlve pealt ära ei visanud.


P.S.Ma olen sellest teemast aru saanud nii,et jutt käibki rohkem nn.kogemustetaülevaatajatest.
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Kuna piduritesti tegemise ajal liigub auto tagasi ja siis edasi, on tavalise tungraua kasutamine ohtlik, liiga ebastabiilne. Kõnealla võiks tulla selleks kohandatud, suuremad rattad ja laiemaks tehtud, tungraua kasutamine, eeldusel, et piduristendi ees ja taga on auto pikkuse jagu vaba põrandapinda. Enamus ülevaatuspunkte sellist luksust kahjuks oma. Enamasti on piduristendi ees või taga kas tõstuk või kanal.TiitR kirjutas:Mugavus/teadmatus/pohhuism?tarmo kirjutas:Samas tekib küsimus, et miks seda ei tehta? Tunduks palju lihtsam olema võtta üks suur tungraud (pika kangiga), lükata see auto alla keskele ja sillamunast masin üles tõsta?Ax kirjutas:TÜV punktis ei tõsteta sul rattaid maast lahti.
Lisarullide mittekasutamise puhul tulevad küll mängu Tiidu poolt mainitud ülevaataja omadused.
Ka kogemusteta ülevaataja puhul ei tohiks autoga midagi juhtuda. Kuna auto ei ole piduristendi külge jäigalt kinnitatud, siis maksimaalne mis juhtuda võib on see, et auto sõidab rullidelt minema. Samasugust situatsiooni võib kohata ka, nagu juba mainiti, autoga metsas sõites, selleks need autod konstrueeritud ongi.linnuke kirjutas:Mõelgem jälle.ahto42 kirjutas:Ma just mõtlesin, et kui see quadra drive nii äpu on piduri stendis siis mitte toimiva ABsita ei saaks pidurdada üks külg jääl, teine asfaldil, ei saaks rooligi lõppu keerata. Diffrid kohe persses kui siin kuuldavat puhta kullana võtta.
Pakun, et üks kerge safari piinab diffreid rohkem kui üks ülevaatus kogemustega ülevaatajaga.
P.S.Ma olen sellest teemast aru saanud nii, et jutt käibki rohkem nn.kogemustetaülevaatajatest.
Siinkohal peaks vist vabandama teema solkimise pärast, kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn, jääb minupoolt vastamata.
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Tereeero I kirjutas:https://www.youtube.com/watch?v=FkI44DrQvpg
Nagu näha ei rakendu isemõtlevad lukusüsteemid koheselt ja 100%-liselt. Seega sõltub pidurite testimine stendis enamasti sellest millise automargiga on tegemist (eri tootjatel võivad samad dif.lukutüübid nt. LSD rakenduda erinevalt) ja sellest kes on piduristendi tootja. Piduristendidel on tootjate lõikes erinevad rullide pöörlemise kiirused, osadel 4 km/h, osadel 5 km/h jne. Tavaliselt jäävad sinnakanti ka rataste pöörlemiskiiruse erinevused lukkude rakendumisel.
Iseenesest on kõik väga lihtne!
1.Kui pidurite kontrollimisel võib kontrollitava silla lukk rakenduda, kasutatava piduristendi rullide pöörlemiskiiruse juures või ei ole väljalülitatav ja mittekontrollitava silla vedu ei ole võimalik lahutada kontrollitavast sillast, siis tuleb pidurite kontrollimiseks kasutada lisarulle mittekontrollitava silla rataste all. Seejures ei oleks soovitav kasutada piduristendis 4x4 süsteemiga testi tegemist, sest see ei mõju hästu silla dif. lukule
2.Kui pidurite kontrollimisel võib kontrollitava silla lukk rakenduda kasutatava piduristendi rullide pöörlemiskiiruse juures või ei ole väljalülitatav, aga keskdiferentsiaali lukk või seda asendav seadeldis kasutatava piduristendi rullide pöörlemiskiiruse juures ei rakendu, puudub või on väljalülitatav, saab piduritesti teha tavalise piduristendiga. Seejures ei oleks soovitav kasutada piduristendis 4x4 süsteemiga testi tegemist, sest see ei mõju hästu silla dif. lukule.
3.Kui pidurite kontrollimisel kontrollitava silla lukk kasutatava piduristendi rullide pöörlemiskiiruse juures ei rakendu, puudub või on väljalülitatav saab piduritesti teha 4x4 funktsiooni omava stendiga ilma lisarulle kasutamata.
4.Kui pidurite kontrollimisel kontrollitava silla lukk kasutatava piduristendi rullide pöörlemiskiiruse juures ei rakendu, puudub või on väljalülitatav ja keskdiferentsiaali lukk või seda asendav seadeldis kasutatava piduristendi rullide pöörlemiskiiruse juures ei rakendu, puudub või on väljalülitatav, saab piduritesti teha tavalise piduristendiga, lisarulle kasutamata.
Onju lihtne, aru ma ei saa, mida Te, 4x4 autode omanikud, jahute siin juba 4 lehte.
Aga ülevaatajate pädevus jätab tõesti soovida, korra aastas näevad Quadra-Drive autot ja ei suuda meelde jätta, kuidas pidureid teha.
Nägu eelpoolkirjeldatust juba aru saite, sõltub palju autost ja selle tehnilistest andmetest. Aga kust see pädevus peaks tulema, kui ükski autoesindus pole kohustatud infot edastama ja 90% 4x4 autoomanikest ei tea mis asi on diferentsiaalilukk. Kui omanik ei tea, kas tal sillas on diferentsiaalilukk või ei ole, siis mida tahta ülevaatajalt. Ja google ei ütle, kas Teie autol on lukud sildades või ei.
Eriti meeldis minule see esivedrude lugu antud teemas:Ülevaatajate pädevus jätab soovida, nad ei teagi, et 1988 aastal lasti tehasest välja kolm BMW-d millel olid madalamad vedrud.(loodan, et irooniat otsima ei pea)ricardo kirjutas:. Olen aegade jooksul olnud mitmeid kordi olukorras, kus pean erinevatele töötajatele viisakalt selgeks tegema, et auto on tehniliselt tehaseseades ja nemad nõuavad ümberehitust(ei räägi tuledest/signaalidest), sest tundub et teatakse vaid passateid ja mondeosid.
"Tehaseseades" ei pruugi veel seda tähendada, et see seade on mõeldud liikluses osalemiseks. Oled vist vähe lugenud teemat; Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offsJulgust Sinul jagub, teadmised jätavad tiba soovida.ricardo kirjutas: Võib julgelt öelda, et tehnoülevaatuse töötajatele pole ette nähtud mitte mingisuguseid standardeid millele nende teadmised võiksid vastata ja suust väja ajada võivad ka seda mida sülg suhu toob.
Mis puudutab autode lõhkumisse ülevaatuse käigus, siis kuidas erineb piduristendis olev situatsioon reaalselt ettetulevate situatsioonidega elus, eriti metsas ja osalisel jääl?
Head uut aastat kõigile!
Eero
Väga asjalik jutt, aga see tuleks saata ülevaatuspunktidesse. Tuleb ka minu pahameelest aru saada, kui ma pean võtma päeva vabaks ja spetsiaalselt ülevaatuse saamiseks Pärnust Tallinnasse sõitma. Ja mida mina kui klient pean tegema, kui mitmed ülevaatuspunktid kuhu pöördusin, ei teadnud mitte midagi lisarullidest ja ka minu selgitustesse, et 4x4 autodel erinevad neliveoskeemid ja et need toimivad erinevalt, suhtuti mõnes kohas skeptiliselt. Ühes ülevaatuspunktis väideti täie kindlusega, et pole probleemi pidurite testimisega, kahtlesin nende jutus ja tellisin lisatasu eest nn auto ostueelse kontrolli. Kui oleks kohe lasknud teha ülevaatuse, oleksin saanud nn "korduse" sest pidurikontrolli ei suudetud teha ja mulle kohmati, et järekordne pees vahekastiga maastur. Kas keegi on üldse huvi tundnud, mis teha siis, kui ülevaatuse töötaja eksib millegiga, näiteks sisestab valesti auto läbisõidu arvutisse. Valesti arvab see, kes ütleb, et ülevaataja ise parandab vea. Sellele kuluva aja, kütuse ja muud kulub kannab klient, sest ülevaataja ei saa enam midagi teha - selleks vähe teised inimesed ja vähe teisel aadressil. Aga loo moraal siis ongi - nii mitmedki ülevaatuspunktide töötajad vähe alakvalifitseeritud(loomulikult siis mitte kõik) ja seadusandlus/korraldus riigi poolt ülevaatuse läbiviimiseks lonkab - nõutakse sõidukite kontrollimist, aga ülevaatuspunktide inimesed peavad ise välja nuputama kuidas ja mida kontrollida.
Head uut aastat kõigile
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Kusjuures läbisõit sisestati naise 99a accordile valesti(225400-238000-251300-231500-269900). Tähelepanu juhtis auto ostja, kui sisestas vin mnt.ee lehel. Tehti see viga 2 aastat tagasi ja kaevata pole enam kuhugi. Õnneks oli normaalne inimene ja ei tekkinud probleemi. Kujutan ette, et või edasi müümisel paljudele peavalu, sest ka kerimine ei aita, kuna asi juhtus aastaid tagasi.ricardo kirjutas: Kas keegi on üldse huvi tundnud, mis teha siis, kui ülevaatuse töötaja eksib millegiga, näiteks sisestab valesti auto läbisõidu arvutisse. Valesti arvab see, kes ütleb, et ülevaataja ise parandab vea. Sellele kuluva aja, kütuse ja muud kulub kannab klient, sest ülevaataja ei saa enam midagi teha - selleks vähe teised inimesed ja vähe teisel aadressil.
Head uut aastat kõigile
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Siin videos on tegu WK mitte WJ'ga ja sildades ELSD.ahto42 kirjutas:Aga kas tõesti kui panna rattad eri suunas pöörlema siis käib kardaan kaasa jeebikul?
https://www.youtube.com/watch?v=kq0_8PM7BeM
Selle video järgi saan mina aru, et on ikka mingi elektrooniline solenoid, mis luku aktiveerib, seega kui süüde väljas ja piduristend 4wd reziimis(st et rattad pannakse eri suunas pöörlema), ei tohiks probleemi olla.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Jutt käib vaid pidurite kontrollist ja seisva mootoriga saab seda teha vist küll vaid mõnele uunikule ja miskite tungraudade ja kangidega ei toimeta küll keegi ülevaatuspunktis. Loo moraal, et ilmselt saaks teha mitmes kohas, aga puudu kompetensist.
Minu uuring:
Händel oü teatas kohe autot nähes, et ei saa hakkama ja palus mujale suunduda. Amservi ülevaatus konsulteeris kellegagi ja loobus tegemast. Pärnu autobaasi kohta lugesin siit samast, et ei saa. Papiniidu Tehnokulleri ülevaataja tegi debiilseid nalju ja sain aru jutust, et stendi näppides ja autot lõhkudes prooviks, aga auto katki minekul tema ei vastuta. Mauri ülevaatuspunktis lasti autol korda 4-5 tagurpidi stendilt minema lennata ja kommentaariti, et näe jälle üks pees vahekastiga maastur. Sauga Tehnokullerisse proovisin helistada, aga ei saanud kätte neid. Ega sinna väga ei kibelenudki, sest miskid aastad tagasi põhjustasid nad oma ebakompetensusega mulle suurusjärgus 1000 euri kahju ja see ikka minu kulusse. Samas pidid piduristendi seadmed olema erinevad ja osade ülevaatajate endi väidete järgi ei saa osade stendidega tõesti hakkama. Aga teema endiselt aktiivne, sest tahaks teada kuhu siis edaspidi pöörduda, sest Tallinnas käik pole ka just kõige parem lahendus.
Aga google annab välja mõned näited, kuda auto veoskeem toimib. Ja mannetuks ei maksa sõimata. Minu arvates üks parimaid maanteedele ja haagiste vedamiseks(Puust ja punaseks - ei räägi metsas madistamisest). Selle talve näide - nissan oli nigu hädapätakas ja nõudis aeglustit, jeep 15 min varem sama operatsiooni tehes tahtis lihtsalt rohkem gaasipedaali. Kopeerin mõned näited/arvamused:
Liigub ühe ratta jõul
Pakuti nelja erinevat nelikveosüsteemi: Quadra-Trac I ja II, Selec-Trac ja Quadra-Drive. Enam levinud on teine ja viimane, mis kasutab piiratud libisemisega diferentsiaale mõlemas sillas ning võimaldab põhimõtteliselt kanda kogu veojõu ühele rattale. Quadra-Trac II puhul diferentsiaalid puuduvad.
Jaotuskastil on kolm lülitusvõimalust: 4-All Time, Neutral ja 4-Lo. Esimesel juhul on jõud rakendatud tagaratastele. Kui tagarattad hakkavad kiiremini liikuma, kantakse osa veojõudu esiratastele. Neutraalrežiim on auto pukseerimiseks ning 4-Lo puhul on sillad lukustatud.
Tsitaat "piiratud libisemisega differentsiaal" ei ole ka päris õige.Tegemist siiski gerotor-tüüpi diffrilukkudega mis võimaldavad lukustamist kuni 100%.
Tsitaat " Quadra-Trac II puhul diferentsiaalid puuduvad" oleks pigem "Quadra-Track II puhul differentsiaalilukud puuduvad".
Quadra Drive puhul on autol 3 iselukustuvat Vari-Lok diferentsiaali (esisillas, vahekastis ja tagasillas. Quadra-Trac II puhul on ainult 1 asukohaga vahekastis, sildade diferentsiaalid on lukkudeta.
Quadra-Drive vahekast on sellesamuse Quadra-Trac vahekasti edasiarendus, millega kaasnevad Vari-Lok diferentsiaalid nii esi- kui ka tagasillas, vanem mudel ei lülita kiiremini esisilda järele.
Quadra-Trac vahekastiga mudelitel on lahtised diferentsiaalid, mille ainuke "eelis" on võimalus sildadesse lihtsamini "päris lukud" paigaldada, kuid vaevalt see antud juhul oluline on.
Eelnevalt viidatud jeepforum.com foorumist leiab lugematul hulgal spetsiifilisemat infot kui suurem huvi on.
Vari-Lock tähendab, et esi ja tagasillas on hüdropumba toel töötavad LSD ehk läbilibisevad difrilukud.Kui rattad keerlevad erinevate kiirustega, siis hüdropump surub LSD kettad kokku ja ühtlustab nende kiirused ehk paneb rattad koos keerlema ja tekitab autole pea-aegu 100% 4veo.Jeepi puhul üks parimatest 4veo moodustest.Kangemad on ainult veel Wrangleritel, millest mõnedel on päris 100% täislukud standardis.
Minu uuring:
Händel oü teatas kohe autot nähes, et ei saa hakkama ja palus mujale suunduda. Amservi ülevaatus konsulteeris kellegagi ja loobus tegemast. Pärnu autobaasi kohta lugesin siit samast, et ei saa. Papiniidu Tehnokulleri ülevaataja tegi debiilseid nalju ja sain aru jutust, et stendi näppides ja autot lõhkudes prooviks, aga auto katki minekul tema ei vastuta. Mauri ülevaatuspunktis lasti autol korda 4-5 tagurpidi stendilt minema lennata ja kommentaariti, et näe jälle üks pees vahekastiga maastur. Sauga Tehnokullerisse proovisin helistada, aga ei saanud kätte neid. Ega sinna väga ei kibelenudki, sest miskid aastad tagasi põhjustasid nad oma ebakompetensusega mulle suurusjärgus 1000 euri kahju ja see ikka minu kulusse. Samas pidid piduristendi seadmed olema erinevad ja osade ülevaatajate endi väidete järgi ei saa osade stendidega tõesti hakkama. Aga teema endiselt aktiivne, sest tahaks teada kuhu siis edaspidi pöörduda, sest Tallinnas käik pole ka just kõige parem lahendus.
Aga google annab välja mõned näited, kuda auto veoskeem toimib. Ja mannetuks ei maksa sõimata. Minu arvates üks parimaid maanteedele ja haagiste vedamiseks(Puust ja punaseks - ei räägi metsas madistamisest). Selle talve näide - nissan oli nigu hädapätakas ja nõudis aeglustit, jeep 15 min varem sama operatsiooni tehes tahtis lihtsalt rohkem gaasipedaali. Kopeerin mõned näited/arvamused:
Liigub ühe ratta jõul
Pakuti nelja erinevat nelikveosüsteemi: Quadra-Trac I ja II, Selec-Trac ja Quadra-Drive. Enam levinud on teine ja viimane, mis kasutab piiratud libisemisega diferentsiaale mõlemas sillas ning võimaldab põhimõtteliselt kanda kogu veojõu ühele rattale. Quadra-Trac II puhul diferentsiaalid puuduvad.
Jaotuskastil on kolm lülitusvõimalust: 4-All Time, Neutral ja 4-Lo. Esimesel juhul on jõud rakendatud tagaratastele. Kui tagarattad hakkavad kiiremini liikuma, kantakse osa veojõudu esiratastele. Neutraalrežiim on auto pukseerimiseks ning 4-Lo puhul on sillad lukustatud.
Tsitaat "piiratud libisemisega differentsiaal" ei ole ka päris õige.Tegemist siiski gerotor-tüüpi diffrilukkudega mis võimaldavad lukustamist kuni 100%.
Tsitaat " Quadra-Trac II puhul diferentsiaalid puuduvad" oleks pigem "Quadra-Track II puhul differentsiaalilukud puuduvad".
Quadra Drive puhul on autol 3 iselukustuvat Vari-Lok diferentsiaali (esisillas, vahekastis ja tagasillas. Quadra-Trac II puhul on ainult 1 asukohaga vahekastis, sildade diferentsiaalid on lukkudeta.
Quadra-Drive vahekast on sellesamuse Quadra-Trac vahekasti edasiarendus, millega kaasnevad Vari-Lok diferentsiaalid nii esi- kui ka tagasillas, vanem mudel ei lülita kiiremini esisilda järele.
Quadra-Trac vahekastiga mudelitel on lahtised diferentsiaalid, mille ainuke "eelis" on võimalus sildadesse lihtsamini "päris lukud" paigaldada, kuid vaevalt see antud juhul oluline on.
Eelnevalt viidatud jeepforum.com foorumist leiab lugematul hulgal spetsiifilisemat infot kui suurem huvi on.
Vari-Lock tähendab, et esi ja tagasillas on hüdropumba toel töötavad LSD ehk läbilibisevad difrilukud.Kui rattad keerlevad erinevate kiirustega, siis hüdropump surub LSD kettad kokku ja ühtlustab nende kiirused ehk paneb rattad koos keerlema ja tekitab autole pea-aegu 100% 4veo.Jeepi puhul üks parimatest 4veo moodustest.Kangemad on ainult veel Wrangleritel, millest mõnedel on päris 100% täislukud standardis.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
+ minu silmis tuli sealt päris kole ollus välja?zyon kirjutas:Siin videos on tegu WK mitte WJ'ga ja sildades ELSD.ahto42 kirjutas:Aga kas tõesti kui panna rattad eri suunas pöörlema siis käib kardaan kaasa jeebikul?
https://www.youtube.com/watch?v=kq0_8PM7BeM
Selle video järgi saan mina aru, et on ikka mingi elektrooniline solenoid, mis luku aktiveerib, seega kui süüde väljas ja piduristend 4wd reziimis(st et rattad pannakse eri suunas pöörlema), ei tohiks probleemi olla.

-
- Fitting 38"
- Postitusi: 207
- Liitunud: L Juun 25, 2011 9:01 pm
- Asukoht: Mõngaste, telefon +372567890123
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Ma käisin umbes aasta eest quadra drivega varustet WJ-ga Mauri Tehnoküla ülevaatusel ja polnud mingit probleemi. Enne piduri testi esitasin küll difriteteemalise küsimuse, aga kuna sain enda jaoks pädeva vastuse, siis polnud põhjust lahkumiseks.
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Millega neid hüdropumpasid ringi aetakse, mis diffreid lukustavad?
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Tuli ära lõpuks kuhu minna Pärnu kandis.seroi kirjutas:Ma käisin umbes aasta eest quadra drivega varustet WJ-ga Mauri Tehnoküla ülevaatusel ja polnud mingit probleemi. Enne piduri testi esitasin küll difriteteemalise küsimuse, aga kuna sain enda jaoks pädeva vastuse, siis polnud põhjust lahkumiseks.
Ja sujus täiesti normilt ?
XC 70
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Pooltelgede erinev pöörlemiskiirus. Istub see pump ühe pooltelje ja diffri korpuse vahel.ahto42 kirjutas:Millega neid hüdropumpasid ringi aetakse, mis diffreid lukustavad?
Asja miinuseks on see, et tagurpidi sõites diffri lukud ei tööta

Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Kuhu minna ülevaatusele quadra drivega Pärnu/Tallinn
Aga olen märganud tagurpidi lumisest tõusust üles gaasitades, et kõik neli kraabivad uhkeltAx kirjutas:Pooltelgede erinev pöörlemiskiirus. Istub see pump ühe pooltelje ja diffri korpuse vahel.ahto42 kirjutas:Millega neid hüdropumpasid ringi aetakse, mis diffreid lukustavad?
Asja miinuseks on see, et tagurpidi sõites diffri lukud ei tööta

XC 70