5. leht 5-st
Re:
Postitatud: R Apr 22, 2011 9:40 pm
Postitas rommi
mart77 kirjutas:Jutujätkuks - peale piduriklotside, amortide ja puksipudinate vahetamisest sai jamast lahti.
Lisaks võivad ka kõverad pidurikettad süüdi olla.
Re: Death wobble - surmavõbin
Postitatud: T Mai 17, 2011 4:04 pm
Postitas Murakas
Mis auto sul oli siis?
martins kirjutas:Juhuslikult sattusin siia teemasse...
Nüüd siis see DW ka minuni jõudnud... Paar päeva linna kiirustel sõitu- ja mõned maantee otsad. Kõik oli väga ok, mingeid anomaaliaid ei olnud. Ühel ilusal päikselisel päeval juhtusin paldiski mnt. kulgema kui see lambist 80km/h sisse lõi. See ikka lööb adrenaliini nii taevasse, et vähe ei ole! Jala võttis värisema küll

Asukoht liikluses oli ka super. 3 realine teelõik, taga auto, küljepeal troll ja 3 reas siis mingi pirukas. Kuhugi minna ei olnud ja see Esisilla Lammutamine oli nii hull, et rooli ei hoia, midagi peale pidurdamise ei aita ka.. Ei soovita oma nahal proovida.... Jube. Peale seda lammutamist igatahes masinaga hetkel üle 50km/h sõita ei taha. ja tunne on selline et iga moment võib jälle tulla.
Eks lähen käin silla üle ja vaatan mis seis on...
Kas seda teemat annaks tõsta kuhugi mujale alajaotusse kus ta oleks paremini nähtav/leitav/loetav

Selle teema leidsin tänu google otsingule.
Martin
Re: Death wobble - surmavõbin
Postitatud: K Dets 07, 2011 9:30 am
Postitas uno
Sai ostetud üks Patrol aastast 1999.
Sain samuti tunda, mis tähendab DW

väga julm igatahes
Üle 70km/h sõita ei saanud ja sedagi ainult 4WD sisse lülitatuna.
Rakverest Jürisse sai tuldud 1,5h
Tööjuures uurisin siis kõik esisilla liigendid üle.
Vahetusse läksid Roolivarda otsad ( väidetavalt saab osta parempoolset ainult koos vardaga, aga minu masinal oli selle otsa keegi juba ringi teinud. Keermed on samad, mis paraleelvardal, ainult otsad pidi lühemaks lõikama. Vasakpoolse keermega vahejubin jääb vana)
Paraleelvarda otsad (Vabalt müügil ainult otsad)
Diagonaalvarda puksid ( Kataloog annab ainult koos vardaga, aga AU foorumitest leitsin sellised tootekoodid 55135-01J01 ülemine puks ja 55135_01J10 alumine puks.)
Kõik jubinad vahetatud. Maksma läks Taketis koos võlusõnaga 161 EUR + oma töö, mida tavaliselt ei arvestata.
Homme läheb masin sillaregulli ja siis ümbervormistamisele.
Järgmiseks tuleb käsile võtta mootori vahetus

Re: Death wobble - surmavõbin
Postitatud: N Apr 21, 2016 9:19 pm
Postitas RistoRR
Kaevaks vana teema uuesti ülesse...
Y60 sai mul 31'' jalavarjude asemel nüüd 35'' sussid. Enne sõita oli ok. Nüüd aga kuskil ca 60 kmh kiiruse juures ei taha oma näppe rooli ligi pista. 50 ja 70 pealt ei ole häda midagi. Kas viga tasakaalustuses või kokkujooksus? Amordi katsun ka nädalavahetusel järgi kontrollida, miski Old MAN EMU silmadega

versioon on küljes...
Re: Death wobble - surmavõbin
Postitatud: N Apr 21, 2016 10:55 pm
Postitas LauriJ
Oled autot tõstnud ka, et suurem rehv alla mahuks?
Re: Death wobble - surmavõbin
Postitatud: N Apr 21, 2016 11:02 pm
Postitas RistoRR
Tõstetud on eelmise (vist) omaniku poolt, kerest on suuresti tehtud tõste, kuigi sildade asend viitab, et ka sealt on mingil määral lisa saanud. Mahtumisega probleeme pole v.a tag tiivakaare alumise nurga vastu läheb fleksiga. Aga see alla mahtumine nüüd värinat küll ei põhjusta ju

Re: Death wobble - surmavõbin
Postitatud: N Apr 21, 2016 11:30 pm
Postitas LauriJ
Ma vihjasin sellele, et kui sul on vedrustust tõstetud ja järeljooksu nurk pole tagasi õigeks keeratud, siis suure tõenäosusega võib viga seal peituda. Samas see viga annab tavaliselt iga rehvisuurusega tunda.
Re: Death wobble - surmavõbin
Postitatud: R Apr 22, 2016 7:10 am
Postitas helar
RistoRR kirjutas:Tõstetud on eelmise (vist) omaniku poolt, kerest on suuresti tehtud tõste, kuigi sildade asend viitab, et ka sealt on mingil määral lisa saanud. Mahtumisega probleeme pole v.a tag tiivakaare alumise nurga vastu läheb fleksiga. Aga see alla mahtumine nüüd värinat küll ei põhjusta ju

Olen selle autoga 35" rehviga sõitnud. Kõik oli ok. Ikka mingi tasakaalu teema seal.või mingi liigend või puks vahepeal hapuks läinud. Vedrutõstet seal vist siiski polnud.
Re: Death wobble - surmavõbin
Postitatud: R Apr 22, 2016 7:24 am
Postitas RistoRR
Sillad hoiavad küll tiba paremale. Vasakule põhja keerates kergelt käib lääbasse ka. Eks nädalavahetusel kaevan...
Re: Death wobble - surmavõbin
Postitatud: T Apr 26, 2016 12:05 am
Postitas uputaja
RistoRR kirjutas:Kaevaks vana teema uuesti ülesse...
Y60 sai mul 31'' jalavarjude asemel nüüd 35'' sussid. Enne sõita oli ok. Nüüd aga kuskil ca 60 kmh kiiruse juures ei taha oma näppe rooli ligi pista. 50 ja 70 pealt ei ole häda midagi. Kas viga tasakaalustuses või kokkujooksus? Amordi katsun ka nädalavahetusel järgi kontrollida, miski Old MAN EMU silmadega

versioon on küljes...
Jaaaa, sealt vajuta lihtsalt üle ja asi mutt. Panhardi puksud teevad seda jubehästi

Re: Death wobble - surmavõbin
Postitatud: T Apr 26, 2016 7:45 am
Postitas RistoRR
uputaja kirjutas:RistoRR kirjutas:Kaevaks vana teema uuesti ülesse...
Y60 sai mul 31'' jalavarjude asemel nüüd 35'' sussid. Enne sõita oli ok. Nüüd aga kuskil ca 60 kmh kiiruse juures ei taha oma näppe rooli ligi pista. 50 ja 70 pealt ei ole häda midagi. Kas viga tasakaalustuses või kokkujooksus? Amordi katsun ka nädalavahetusel järgi kontrollida, miski Old MAN EMU silmadega

versioon on küljes...
Jaaaa, sealt vajuta lihtsalt üle ja asi mutt. Panhardi puksud teevad seda jubehästi

Metsani sõites saigi nii teha, kella järgi 80+ rauda ja hea rahulik

Krt polü puksid puha all, ei saa suurt aru. Küll aga teglikult leidsin roolivarda või juhthoova (kuidas keegi nimetab) karbi hoova külge minevast liigendist pisikese lõtku. Lõtkuma annab nii et ise ripun seal otsas, ratast logistades ei saanud aru. Eks tuleb igasugu liigendite jms vahetusele mõtlema hakata

Re: Death wobble - surmavõbin
Postitatud: K Apr 27, 2016 8:08 pm
Postitas amevier
See roolivarras lase treialil teha tugevam, reguleeritav ja vahetatavate otstega. Vist läksid sinna Patrol 160 parraleelvarda otsad (Helar ehk parandab, kui vaja).
Tõstet tehes ja silda keskele tagasi tuues on siis hea rooli otseks sättida.
Roolikarpi saab peale keerata, kui seal mingi luft sees on.
Re: Death wobble - surmavõbin
Postitatud: K Apr 27, 2016 8:30 pm
Postitas RistoRR
Endalgi tiksus peas mõte vahetatavate otste peale teha...
Re: Death wobble - surmavõbin
Postitatud: N Apr 28, 2016 4:07 pm
Postitas helar
Referentsiks patroli (160 ) rooliotsa OE kood:
Vasak 48570-J5100
Parem 48580-J5100