5. leht 5-st
Postitatud: L Jaan 13, 2007 10:01 pm
Postitas boob
Põhimõtteliselt saaks, kui veidi viiliga mõõte sobitada.
Krt, et ise selle mõtte peale ei tulnud

Postitatud: L Jaan 20, 2007 9:56 am
Postitas Jokker
Lugesin Teie lugu ja mitte kohe ei saa aru, miks te seda 24V süsteemi niiväga säilitate , kas poleks lihtsam 12V peale pöörduda? Nagunii teil kaks akut mis on praegu jadamisi ühendatud, aga uue süsteemi puhul saaks ju paraleelselt panna ja mahtuvuse kasv oleks kahekordne (kurdate ju metsas elektrilise võimsuse vähesuse üle). Loomulikult nõuaks see uue generaatori paigaldamist, andurite, näidikute vahetamist ja muidugi ka vintsimootorid ja hulga pirne. Odav lõbu see pole, aga siis jääks ära see igasuguste mootorite mähkimine jne.
Jõudu teile ehitamisel!
Postitatud: L Jaan 20, 2007 10:13 am
Postitas boob
Vaat, see 12V peale ehitamine tähendabki tegelikult kogu elektrisüsteemi ümberehitust ja läheb päris kalliks... Vintsimootor, genekas, starter, lambid ja näidikud ja andurid jne... Palju lihtsam ja odavam on leida või aretada soojendusmootorile harjad või osta uued jahutusventikad
Samas voolu vähesuse üle nagu ei mäleta, et oleks kurtnud

Postitatud: L Jaan 20, 2007 11:09 am
Postitas erik
24 V on oluliselt töökindlam pinge, mis soosib kontakte ja releesid. Ja kaablid ei pea olema nii jämedad.
Postitatud: L Jaan 20, 2007 12:24 pm
Postitas Veiko
Ampreid läheb kohe poole vähem juhtmest läbi kui seal on 24V.
Veiko