Full Size "BA"...nati infot tehtust
Moderaator: Moderators
Poleerpasta sain Stokkerist. Viltkäia polnud kusagilt pakkuda, pakuti hoopis lambavillaseid. Ajas asja ära. Eeltöö tegin 240 liivapaberiga ja suurema poorsuse ja käiajäljed sain maha, kuid et ilusti ühtlaselt läikiv saada oleks pidanud veel peenema paberiga üle laskma. Kuid tegin otsuse, et aitab ajakulust selle detaili peale küll. Arvestades masina üldmuljet, mis peab olema nii öelda Mad Max stiilis.
Homme peaks kardaan Eestisse saabuma...helistati mulle.
Homme peaks kardaan Eestisse saabuma...helistati mulle.
+372 5028488
Sain täna kardaani kätte. Pakitud oli viisakalt paksust papist toru sisse.

Oot, aga mis see siis on
sees ainult paber

No Drama, kõik on siiski olemas


Ultimate 1350 püsikiirusliigend...

...ja Ultimate 1410 tagumine rist

Veel üks vaade...

Isegi Kass arvas, et hea kraam toodi USA'st kohale

Oot, aga mis see siis on


No Drama, kõik on siiski olemas

Ultimate 1350 püsikiirusliigend...
...ja Ultimate 1410 tagumine rist
Veel üks vaade...
Isegi Kass arvas, et hea kraam toodi USA'st kohale

+372 5028488
Tagumine kardaan istus väga täpselt alla ja mänguruum vahekasti võlli otsas jäi just selline nagu oli kalkuleeritud. Super! Nüüd on siis vaja veel ka praktikas teda testida, kuid siiani High Angle Driveline, Jesse Jaynes'le


Siin siis pilt vanast 1350 flantsist ja uuest 1410 flantsist. Rist on suurem 1410 ja seega ka vastupidavam, sellest ka see eufooria 1410 ristide ümber. Toon esile max nurga / max hetkelise taluvuse / pideva taluvusmäära:
1310 - 30* / 800lb-ft / 130lb-ft
1330 - 20* / 890lb-ft / 150lb-ft
1350 - 20*/ 1240lb-ft / 210lb-ft
1410 - 37*/ 1500lb-ft / 250lb-ft

Kohendasin ka natuke esimest kardaani. Vahetust vajas tolmukaitse, mis oli ribadeks.


Lisaks saatis Jess mulle ka natuke tummisemad U-poldid esimese kardaani kinnitamiseks Dana 60 flantsi külge. U-poldid on 1.5mm laiema tallaga.

Vahetasin ka esi- ja tagasillas õli ära. Väga öka asi tuli mõlemist välja igaljuhul, nii et kahtlen natuke müüja jutus, et õlid vahetatud aasta alguses

Ja siis mõned võtted ka snorklist.






Siin siis pilt vanast 1350 flantsist ja uuest 1410 flantsist. Rist on suurem 1410 ja seega ka vastupidavam, sellest ka see eufooria 1410 ristide ümber. Toon esile max nurga / max hetkelise taluvuse / pideva taluvusmäära:
1310 - 30* / 800lb-ft / 130lb-ft
1330 - 20* / 890lb-ft / 150lb-ft
1350 - 20*/ 1240lb-ft / 210lb-ft
1410 - 37*/ 1500lb-ft / 250lb-ft
Kohendasin ka natuke esimest kardaani. Vahetust vajas tolmukaitse, mis oli ribadeks.

Lisaks saatis Jess mulle ka natuke tummisemad U-poldid esimese kardaani kinnitamiseks Dana 60 flantsi külge. U-poldid on 1.5mm laiema tallaga.
Vahetasin ka esi- ja tagasillas õli ära. Väga öka asi tuli mõlemist välja igaljuhul, nii et kahtlen natuke müüja jutus, et õlid vahetatud aasta alguses

Ja siis mõned võtted ka snorklist.
+372 5028488
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Snorkel = badass, hõbe boamao küüsis e. väga ülbe. Sillast tuli välja tavaline emulsioon e. masinaga vees sõidetud. Vabalt võis tal õli olla vahetatud ka kuu tagasi ega see emulsooni vastu saa, sa ju tead...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Taga on by default ameeriklastel Detroit Locker 14bolt sillal siis, mis on K30 all.
Eest jätan esialgu lahtiseks, et siis emotsioonide põhjal otsustada kas Spoolida, Detroit Locker või OxLocker sisse panna.
Eest jätan esialgu lahtiseks, et siis emotsioonide põhjal otsustada kas Spoolida, Detroit Locker või OxLocker sisse panna.
Viimati muutis jr, P Sept 17, 2006 9:40 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Ei, Military chevydest on ainult ambulantsil lukk ees Dana 60 olemas ja see ei ole mitte libisev vaid 100% Detroit Locker. Libisev lukk D60 sillas, mis on Chevy all esimeseks sillaks on kellegi samodelkin või siis special order diileri käest.Kodanik2 kirjutas:Kas sul ees pool libisevat difrit ei ole? Minu käes oleval isendil on eesi difril ka kettad sees.
+372 5028488
Siin pildil 2 snorklit paistmas

Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Eksid, see teine ja pikem, mis seinast välja läheb on uus summuti, millest ta vargis vaikinud on.Zazz kirjutas:[Siin pildil 2 snorklit paistmas

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Esimene väike sõit ja ühtlasi minu esimene sõit OMA autoga üldse. Tegime ka väikeseid videoklippe. Sõita oli OK ja vedrustus käitus hästi. Mitte liiga pehme ja mitte liiga jäik. Garaazi sõites enam ei käivitunud, nii et homme saab siis viga taga ajada. Võimalik, et kõrgsurve pumba magnetklapile ei tulnud voolu peale või jäi klapp kinni, või jumal teab mis. Starteri toitejuhe läks ka kahtlaselt soojaks, nii et peab uurima. Kusjuures jäin mõtlema, et mulle ei jäänud silma mootori külge minevat miinus kaablit. Äkki on sellega seotud, või on miski jama kaabli kingades või terminalis, kus kohast kaablid laiali jagunevad. Kingad said küll kõik joodetud tinaga, aga mine tea.
Video...24MB. Hämar oli, seega ei saanud seebikarbiga just kõige parem kvaliteet. Aga et siis parem hiirenupp ja Save Target AS...
VIDEO
Video...24MB. Hämar oli, seega ei saanud seebikarbiga just kõige parem kvaliteet. Aga et siis parem hiirenupp ja Save Target AS...
VIDEO
+372 5028488