Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Postitatud: L Apr 07, 2012 12:11 am
Targutan küll ja teemat jagan. Tule oma rotiga rajale ja paneme rinnad kokku. Nii lihtne see ongi. 5115033
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Sa ära ise targuta. Sõitsin vahepeal pea pool aastat H2-ga ja sellele mahub alla 37" vabalt. Ma ei tea, kust tuleb sinu 22l/100-le, aga minu kulunumbrid olid linnasõidul stabiilselt üle 30l/100-le ja seda rahulikult kruisides. Ja lõpetuseks, vähem ohkimist ja rohkem tegusid. Tule siis näita Kõuekõminal, milleks võimeline oled. See foorumis teoretiseerimine ja mõttetu ila ajamine teemal "Hummeriga TR3-e sõitma ja seejuures veel sõite võitma" jätab sinust debiiliku mulje paraku. Sõida üks võistlus ära ja siis võetakse sind võibolla vähe tõsisemalt. Mõistus tuleb ka koju ehk.Humma2 kirjutas:Madis ära targuta kui sa konkreetset teemat ei jaga. Seda ei oleks tõstetud, kui tal 37ne ratas all istuks normaalseltMinu arust nii lihtne see asi ongi.
Mille peale?Humma2 kirjutas:kadedus
Ei mahu talle 37" alla vabalt mitte kuidagi.Tarmi kirjutas: Sa ära ise targuta. Sõitsin vahepeal pea pool aastat H2-ga ja sellele mahub alla 37" vabalt. Ma ei tea, kust tuleb sinu 22l/100-le, aga minu kulunumbrid olid linnasõidul stabiilselt üle 30l/100-le ja seda rahulikult kruisides. Ja lõpetuseks, vähem ohkimist ja rohkem tegusid. Tule siis näita Kõuekõminal, milleks võimeline oled. See foorumis teoretiseerimine ja mõttetu ila ajamine teemal "Hummeriga TR3-e sõitma ja seejuures veel sõite võitma" jätab sinust debiiliku mulje paraku. Sõida üks võistlus ära ja siis võetakse sind võibolla vähe tõsisemalt. Mõistus tuleb ka koju ehk.
Aga kes ütles, et ma üldse TR3 klassis sõitma hakkan? Praegu tundub 20" velg ja 35" otstarbekam, seda enam et mul lihtsam TR2-s domineerida.Movistar kirjutas: Ka minumeelest oled sa ennast üle tõmmanud ja ei taha kuidagi maapeale tagasi tulla.Alguses tundus naljakas,nüüd muutub juba vaikselt häirivaks see jura,mida sa siia kirjutad.
Võime sinuga avalikult kihla vedada,et sa EI jõua selle Hummeriga ühelegi EAL-is regatud võistlusele ega lõpeta ühtegi võistlust TR3 klassis (sinu jaoks siis suurte mootorite klass)
Humma2 kirjutas:Ei mahu talle 37" alla vabalt mitte kuidagi.Tarmi kirjutas: Sa ära ise targuta. Sõitsin vahepeal pea pool aastat H2-ga ja sellele mahub alla 37" vabalt. Ma ei tea, kust tuleb sinu 22l/100-le, aga minu kulunumbrid olid linnasõidul stabiilselt üle 30l/100-le ja seda rahulikult kruisides. Ja lõpetuseks, vähem ohkimist ja rohkem tegusid. Tule siis näita Kõuekõminal, milleks võimeline oled. See foorumis teoretiseerimine ja mõttetu ila ajamine teemal "Hummeriga TR3-e sõitma ja seejuures veel sõite võitma" jätab sinust debiiliku mulje paraku. Sõida üks võistlus ära ja siis võetakse sind võibolla vähe tõsisemalt. Mõistus tuleb ka koju ehk.
Aga tule ja domineeri! Kõuekõmin on juba peatselt ukse ees! Ma panen omalt poolt kasti mingit head jooki, et sind seal stardis ei ole. Ei TR3-s, TR2-s ega üheski muus Tee Erris! Fakt!Humma2 kirjutas:Aga kes ütles, et ma üldse TR3 klassis sõitma hakkan? Praegu tundub 20" velg ja 35" otstarbekam, seda enam et mul lihtsam TR2-s domineerida.Movistar kirjutas: Ka minumeelest oled sa ennast üle tõmmanud ja ei taha kuidagi maapeale tagasi tulla.Alguses tundus naljakas,nüüd muutub juba vaikselt häirivaks see jura,mida sa siia kirjutad.
Võime sinuga avalikult kihla vedada,et sa EI jõua selle Hummeriga ühelegi EAL-is regatud võistlusele ega lõpeta ühtegi võistlust TR3 klassis (sinu jaoks siis suurte mootorite klass)
Olgu kuidas tahad. Sa ei ole päevagi H2-ga sõitnud, ilmselt ka mitte sisse istunud. H2 stock ratas on 315 70se profiiliga 17 tollise velje peal. 37 ei istu sinna kuidagi alla vastu käimata.Tarmi kirjutas: Kurat küll! Jumal sa näed ja ei mürista! Saad aru inimene, minu kasutuses olnud täiesti stock H2-l olid all 37" rehvid. Ja nii ongi. Punkt.
Mis vastukäimise iba sa kogu aeg ajad? Kuhu vastu mis asi käib sinu meelest? Võibolla käib su käsi millegi vastu üpris nobedalt suurest rõõmust, kui siin oma sisutühje mittekuhugileviivaid postitusi vorbid?Humma2 kirjutas:Olgu kuidas tahad. Sa ei ole päevagi H2-ga sõitnud, ilmselt ka mitte sisse istunud. H2 stock ratas on 315 70se profiiliga 17 tollise velje peal. 37 ei istu sinna kuidagi alla vastu käimata.Tarmi kirjutas: Kurat küll! Jumal sa näed ja ei mürista! Saad aru inimene, minu kasutuses olnud täiesti stock H2-l olid all 37" rehvid. Ja nii ongi. Punkt.
Kuule lõpeta ära juba, see muutub juba tobedaks. Omanik ütles mulle selge sõnaga, et pööramisel käib stabika varda vastu. Pean hakkama kirjavahetusi siia panema?Tarmi kirjutas: Mis vastukäimise iba sa kogu aeg ajad? Kuhu vastu mis asi käib sinu meelest? Võibolla käib su käsi millegi vastu üpris nobedalt suurest rõõmust, kui siin oma sisutühje mittekuhugileviivaid postitusi vorbid?
Suure tõenäosusega (kui sa oleks oma über blingen masinaga seal g-trassil olnud) oleks sinu hummer siiamaani seal g-trassil istunud ja mina oma defekaga oleks rahulikult kodus õlut joonud...Humma2 kirjutas:oma aja ära elanud defenderit...
Humma2 kirjutas:Kuule lõpeta ära juba, see muutub juba tobedaks. Omanik ütles mulle selge sõnaga, et pööramisel käib stabika varda vastu. Pean hakkama kirjavahetusi siia panema?Tarmi kirjutas: Mis vastukäimise iba sa kogu aeg ajad? Kuhu vastu mis asi käib sinu meelest? Võibolla käib su käsi millegi vastu üpris nobedalt suurest rõõmust, kui siin oma sisutühje mittekuhugileviivaid postitusi vorbid?
Ära hakkavad viskama mingisugused "mu täditütre mehe sugulane sõidab H2-ga ja tal 40" ratas istub vabalt all" jutud.
Ehk paneb see tabel sulle veidi aru pähe:
http://www.offroaders.com/tech/AT-MT-Ti ... References