Selle vastu aitab üks asi- praami pilet ära broneerida
Saarekoll 2012
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Re: Saarekoll 2012
Hirmsasti kipitab ikka?
Selle vastu aitab üks asi- praami pilet ära broneerida
Selle vastu aitab üks asi- praami pilet ära broneerida
t:52 08 203
Re: Saarekoll 2012
Kala postitus on kuhugi ära haitunud. Kes selle pihta pani ja miks?
HM Racing Team
- Sepp
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 116
- Liitunud: P Veebr 13, 2011 6:16 pm
- Asukoht: Võrumaa
- Kontakt:
Re: Saarekoll 2012
SAAREKOLL JÄÄB ÄRA!
Ei sobinud teile Talvesprint ei sobi Koll
Kas üldse on mõtet korraldada enne kevadet kellegil midagi?
Varsti jaanid ja jälle kohe jõulud ning algab uus hooaeg,andke siia teada mis te arvate talvel sõitmisest. Neil kes meile midagi kporraldad tahavad on kah lihtsam magada
Ei sobinud teile Talvesprint ei sobi Koll
Varsti jaanid ja jälle kohe jõulud ning algab uus hooaeg,andke siia teada mis te arvate talvel sõitmisest. Neil kes meile midagi kporraldad tahavad on kah lihtsam magada
Nüüd ka 4x4 auto
Peeter ehk Sepp
2010 IV , 2011 II ,2012 II ,2013 III
Kui saan abiks olla
Tel: 5165626
http://www.sepp.ee
Peeter ehk Sepp
2010 IV , 2011 II ,2012 II ,2013 III
Kui saan abiks olla
Tel: 5165626
http://www.sepp.ee
Re: Saarekoll 2012
Siis tuleb lätlastest eeskuju võtta.Esimene sõit aastas on alles juunis.Sepp kirjutas:SAAREKOLL JÄÄB ÄRA!
Ei sobinud teile Talvesprint ei sobi KollKas üldse on mõtet korraldada enne kevadet kellegil midagi?
Varsti jaanid ja jälle kohe jõulud ning algab uus hooaeg,andke siia teada mis te arvate talvel sõitmisest. Neil kes meile midagi kporraldad tahavad on kah lihtsam magada
Tegelt on normaalne hooaega alustada lume sulamisega,ehk kuskil aprillis ja lõpetada hooaeg enne esimest lund.
See n*ss mis toimub autoga pärast talvist võistlust,ei kaalu kuidagi üles seda võistlusmõnu.
Talvesprint oli äge sõit aga see hilisem protsess võttis igasuguse offroadimise isu ära.
Ca 100 liitrit külmunud mulda ja paska kaasas,kanalis põrast ülessulamist ca 2-3 cm vett,29 kw diiselpuhuriga auto sulatamine ja kuivatamine garaaziz ca 2 päeva ja pärast nädal aega kanali kuivatamine.Terve hoov on pärast pesu külmunud muda täis,k.a. majasein. Garaaz pole nii s*tane kunagi olnud. Pluss jää,mis lõhub ära kõikvõimalikud ja võimatud asjad auto küljes.
Uhh...julm lihtsalt.
Kui korraldaja poolt oleks pärast võistlust organiseeritud ka auto kohene pesu (võistleja raha eest loomulikult) siis motiveeriks see oluliselt rohkem talvistel sõitudel osalema.Ma muidugi ei kujuta ette kuidas see välja peaks nägema ainult
Viimati muutis Movistar, K Veebr 15, 2012 2:17 pm, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Saarekoll 2012
Krt. 10 aastat on talvel võisteldud ja nüüd enam talv ei sobi? Külm on või?Movistar kirjutas:Siis tuleb lätlastest eeskuju võtta.Esimene sõit aastas on alles juunis.
Tegelt on normaalne hooaega alustada lume sulamisega,ehk kuskil aprillis ja lõpetada hooaeg enne esimest lund.
Endal küll talvistest jõukastumisest läbi aegade head mälestused.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Saarekoll 2012
Talvistel sõitudel võiks põhirõhk olla orienteerumisel, karjääridel ja miks mitte ka jäärajal. Sood- rabad las jäävad plusskraadide jaoks. Asja teevad hapuks just need vähesed uputamised. Käid korra akendeni mudas ja siis külmud paar tundi vabas õhus, loomulikult kujuneb Hardo kirjeldatud olukord.
Selle mitmekuuse rahakogumisega on ka nii et ei kogune eriti, parem siis juba mingi sõit vahepeal, iseasi on pikem autoehitamine talvel. Mida ühtlasemalt võistluskulud aasta peale jagunevad, seda lihtsam neid katta.
Lätlastelt võiks ka õppida, kuidas korraldada täismahuline võistlus sellise osalustasuga (eelmine aasta jäi küll vahele aga varemalt oli 70- 100 raha/ sõit). Osalustasu teema foorumis korduvalt püsti olnud aga tundub et seda ei ole võimalik nihutada, jäägu või sõit ära ja mingu või kogu ettevalmistus miinuse poolele, maksimumsumma peab jääma. No las siis olla nii, meile jääb ikkagi valik- osaleda või mitte.
Hämmastab ka see, kui vähesed võistlejad käesolevas foorumis oma arvamust avaldavad. See peaks ju olema paik, kuskohast saab teada üldise meeleolu ja suhtumise. Kui kaks võistlejat kritiseerivad, ülejäänud on vait, jääbki mulje, et valdav enamus asjaga rahul.
Arvet
5038631
Selle mitmekuuse rahakogumisega on ka nii et ei kogune eriti, parem siis juba mingi sõit vahepeal, iseasi on pikem autoehitamine talvel. Mida ühtlasemalt võistluskulud aasta peale jagunevad, seda lihtsam neid katta.
Lätlastelt võiks ka õppida, kuidas korraldada täismahuline võistlus sellise osalustasuga (eelmine aasta jäi küll vahele aga varemalt oli 70- 100 raha/ sõit). Osalustasu teema foorumis korduvalt püsti olnud aga tundub et seda ei ole võimalik nihutada, jäägu või sõit ära ja mingu või kogu ettevalmistus miinuse poolele, maksimumsumma peab jääma. No las siis olla nii, meile jääb ikkagi valik- osaleda või mitte.
Hämmastab ka see, kui vähesed võistlejad käesolevas foorumis oma arvamust avaldavad. See peaks ju olema paik, kuskohast saab teada üldise meeleolu ja suhtumise. Kui kaks võistlejat kritiseerivad, ülejäänud on vait, jääbki mulje, et valdav enamus asjaga rahul.
Arvet
5038631
Tehtud, mõeldud.
Re: Saarekoll 2012
Mehed kurat mis toimub?
Vanasti küll sellist problemi ei olnud, et Lumetormil ei olnud osalejaid. Talvine sõit , lumi oli auto ees kapotini, kord oli jää kandev ja samas vajusid autod läbi. Küsige Heiki käest kuidas ta Emajõge ületas(mida ma ei soovita kellelegi). Oli võistlus Lõuna-Eestis või Kohtla-Nõmmel osalejate puudust polnud.
Ma saan aru meestest ,kes ehitavad autot. Aga ülejäänud?
Arto oskab vast öelda palju oli osalejaid kokku kõikides võistlusklassides aastal 2011.
Kas Te ootate silda Saaremaale või ei meeldi korraldaja poolt teostatud eelmiste aastate võistlused?
Lahendused?
Vabandan kommentaari pärast. Ei ole kuidagi seotud võistluse korraldamisega.
August Voore
Vanasti küll sellist problemi ei olnud, et Lumetormil ei olnud osalejaid. Talvine sõit , lumi oli auto ees kapotini, kord oli jää kandev ja samas vajusid autod läbi. Küsige Heiki käest kuidas ta Emajõge ületas(mida ma ei soovita kellelegi). Oli võistlus Lõuna-Eestis või Kohtla-Nõmmel osalejate puudust polnud.
Ma saan aru meestest ,kes ehitavad autot. Aga ülejäänud?
Arto oskab vast öelda palju oli osalejaid kokku kõikides võistlusklassides aastal 2011.
Kas Te ootate silda Saaremaale või ei meeldi korraldaja poolt teostatud eelmiste aastate võistlused?
Lahendused?
Vabandan kommentaari pärast. Ei ole kuidagi seotud võistluse korraldamisega.
August Voore
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: Saarekoll 2012
See on asjade loomulik käik.Kui mingi toode või teenus inimestele ei meeldi ja nad seda ei tarbi ning ei soovi tarbida ,siis on see määratud kahjuks väljasuremisele.
See aga loob võimaluse kellegil teisel see tühimik täita(või üldse tõitmata jätta) ja pakkuda inimestele midagi sellist,mida neile varem ei pakutud või teha seda kvaliteetsemalt ja odavamalt.
Ning vanasti oli üldse elu ilusam,hinnad odavamad ja üldse oli kõik kuidagi parem.
See aga loob võimaluse kellegil teisel see tühimik täita(või üldse tõitmata jätta) ja pakkuda inimestele midagi sellist,mida neile varem ei pakutud või teha seda kvaliteetsemalt ja odavamalt.
Ning vanasti oli üldse elu ilusam,hinnad odavamad ja üldse oli kõik kuidagi parem.
HM Racing Team
Re: Saarekoll 2012
Kahjuks enam ise aktiivselt võistlejana ei osale, aga ennem enne igat võistlust lõi vere vemmeldama küll. Seda enam ,et Te ei ole autosid ehitanud garaazi kaunistuseks?
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: Saarekoll 2012
Kulu sellise võistluse peale on ca 800-1000 euri (kui midagi suurt ei lagune)ja kui see on veel kaheldava väärtusega ,jätavad palju minemata.Tegija kirjutas:Kahjuks enam ise aktiivselt võistlejana ei osale, aga ennem enne igat võistlust lõi vere vemmeldama küll. Seda enam ,et Te ei ole autosid ehitanud garaazi kaunistuseks?
HM Racing Team
Re: Saarekoll 2012
Nõrgad, mõnus on ju sooja ahju juures kanni sügada. Seega minek Turba kiirteele,pole praami probleemi ja võistlusmaksu, mõni koll ehk tasuta üritusele? Soomes 24 h võistlus sel aastal jaanuaris, öösel -15, kõik jäätus kuna alt oli vesi lahti, stardis 40 autot, krt keegi ei virisenud ja igati lahe sõit oli.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: Saarekoll 2012
Tere siis
Saarekoll jäi ära siis vähese registreerunute arvu tõttu.
Mis puudutab kodanik Arveti poolt mainitud raja ülesehitust, siis ei ole mul viimastel aastatel ju midagi muud olnudki, kui orienteerumine, karjäär ja oli nüüd ka joon jälle. Muidugi võib olla alati kohti, mis on pehmed. Ma saan ka aru, et 24h järjest rajal olla on tänasel päeval päris suur väljakutse, eriti talvisel ajal.
Paljuräägitud võistluse kulukuse määr sõltub suuresti raja iseloomust, mina sõidan trassi vähemalt kolm korda läbi. Suvel piilumiseks, talvisel ajal kontrolliks, kas on masinaga sõidetav ja puntide panekuks-koordinaatide täpsustamiseks. Samuti igati vajalikud ametnike külastused, millised tuleb läbi viia korduvalt. Samuti karikad- medalid (millised on mul ainult alguses olnud poest, ülejäänud on eritellimus), auhinnad ja muud kõikvõimalikud kulud. Tööde ja seotud isikute maht on päris suur.
Kui soovitakse kihutada ainult 3 tundi ringil võidu, siis on kulud korraldusele ka väiksemad, kuid see ei ole siis Saarekoll.
Kui otsida mingeid vigu korralduses, siis minuni on nende aastate jooksul jõudnud mõned ja neid on ka parandatud. Leian, et asju saab siis paremaks muuta, kui info jõuab minuni vahetult osalejate suust, mitte kuskilt kolmandate isikute käest. Siis on info tavaliselt juba moondunud müraks. Kui nüüd leidub ikka mõni persoon, kes leiab, et on paras aeg osundada aastale 2008, siis leian, et aastal 2012 on sellest juba mõttetu rääkida. Kuna nii mõnigi Saarekoll on vahepeal toimunud ja kindlasti paremini. Ehk siis korraldajad on edasi arenenud, kindlasti ka võistlejad, oleks aeg ka kõiketeadjatel tarkutitel seda teed minna.
Mis puudutab kodanike Kala ja Movistari kommentaare, siis nende saavutused offroadis on rohkem verbaalset laadi ja ei ole väga tõsiseltvõetavad. Kinnituseks võib vaadata Saarekolli lõpuprotokolle läbi aegade.
Minu abilised ei ole siiski kirvest põõsasse visanud ja materjal on ju kõik alles
Urmas
Saarekolli peakorraldaja.
Saarekoll jäi ära siis vähese registreerunute arvu tõttu.
Mis puudutab kodanik Arveti poolt mainitud raja ülesehitust, siis ei ole mul viimastel aastatel ju midagi muud olnudki, kui orienteerumine, karjäär ja oli nüüd ka joon jälle. Muidugi võib olla alati kohti, mis on pehmed. Ma saan ka aru, et 24h järjest rajal olla on tänasel päeval päris suur väljakutse, eriti talvisel ajal.
Paljuräägitud võistluse kulukuse määr sõltub suuresti raja iseloomust, mina sõidan trassi vähemalt kolm korda läbi. Suvel piilumiseks, talvisel ajal kontrolliks, kas on masinaga sõidetav ja puntide panekuks-koordinaatide täpsustamiseks. Samuti igati vajalikud ametnike külastused, millised tuleb läbi viia korduvalt. Samuti karikad- medalid (millised on mul ainult alguses olnud poest, ülejäänud on eritellimus), auhinnad ja muud kõikvõimalikud kulud. Tööde ja seotud isikute maht on päris suur.
Kui soovitakse kihutada ainult 3 tundi ringil võidu, siis on kulud korraldusele ka väiksemad, kuid see ei ole siis Saarekoll.
Kui otsida mingeid vigu korralduses, siis minuni on nende aastate jooksul jõudnud mõned ja neid on ka parandatud. Leian, et asju saab siis paremaks muuta, kui info jõuab minuni vahetult osalejate suust, mitte kuskilt kolmandate isikute käest. Siis on info tavaliselt juba moondunud müraks. Kui nüüd leidub ikka mõni persoon, kes leiab, et on paras aeg osundada aastale 2008, siis leian, et aastal 2012 on sellest juba mõttetu rääkida. Kuna nii mõnigi Saarekoll on vahepeal toimunud ja kindlasti paremini. Ehk siis korraldajad on edasi arenenud, kindlasti ka võistlejad, oleks aeg ka kõiketeadjatel tarkutitel seda teed minna.
Mis puudutab kodanike Kala ja Movistari kommentaare, siis nende saavutused offroadis on rohkem verbaalset laadi ja ei ole väga tõsiseltvõetavad. Kinnituseks võib vaadata Saarekolli lõpuprotokolle läbi aegade.
Minu abilised ei ole siiski kirvest põõsasse visanud ja materjal on ju kõik alles
Urmas
Saarekolli peakorraldaja.
Tööle seltsimehed,igatahes!
Re: Saarekoll 2012
Aastal 2011 oli siis meil kohalikke võistlejaid järgmiselt:Tegija kirjutas:Arto oskab vast öelda palju oli osalejaid kokku kõikides võistlusklassides aastal 2011.
TR-1 - 17
TR-2 - 10
TR-3 - 9
VABA - 9
ATV - 11
Kokku seega 56 võistkonda!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Saarekoll 2012
Alates 07.11.2011 peavad KÕIK kes postitavad mõnda "Ametliku info" alajaotusse enda identifitseerima oma nimega postituse all. Kõik nimetud postitused kuuluvad kustutamisele.Movistar kirjutas:Kala postitus on kuhugi ära haitunud. Kes selle pihta pani ja miks?
From Nov. 7th 2011 onwards all members posting in this subforum must identify him/herself at the end of post. Unidentified posts will be removed by administrators or moderators without notice.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Saarekoll 2012
Ma ei taha alljärgnevas olla kuidagi kellegi vastu õel ega ülekohtune , vastupidi.
Olen Urmase jutuga täiesti nõus. Korraldajad on näinud vaeva , teevad klaarivad raiskavad aega raha ja vaimu. seda kõike meie kui võistlejate heaks ja hüvanguks. Uskumatuna tundub minule aga see boikoteerimise põhimõte. Hardo siin kirjutab , et kui Arvet oleks koos minuga näiteks TR 3 all sõitma läinud siis me oleksime teistele , tema sõnade järele, taha keeranud. kas keegi ka selle peale mõtleb , et selline boikott keerab kogu kogukonnale taha. Nendele kes tahavad võistelad neist ei saa rääkidagi. Pagan , ajakava on ju ammu teada. Sellega saab arvestada. Kui ei jõua selleks ajaks on ikka enda süü ja planeerimatus. Sellepärast ei maksaks hakata süüdistama korraldajat, teisi võistlejaid jne. Meie olime arvestanud , et Saarekoll ei lähe arvesse, järelikult oli see plaan ju ammu eos valmis ja siis kindlasti kõva agitatsiooniga , et Urmasele vesi peale tõmmata kuna osad ehitavad autot siis järelikult ei lähe meist keegi. Kuidas saab väita , et Saarekoll on nii kehva kole ja jube võistlus kuhu minek on lausa välistatud. Ei ole ju kehva. Me oleme seal ikka palju kordi võistlemas käinud ja alati on asju mis oleks võinud paremini olla, igal võistlusel on omad head ja vead , pole ma näinud ühtegi võistlust kus poleks vigu olnud. Ma pole kunagi sellepärast väga vingunud.
Kogu sellest asjast jääb mul mulje ja oma arvamus, et enamik meie kogukonnast on ikka kuradima enesekesksed tegelased. Kohe üldse ei taheta arvestada kogu kogukonnaga kes asjaga seotud on. Siin kohal ma soovitan kõigil peeglisse vaadata ja mõelda ka üldisema pildi peale.
Kuidas me saame ja tohime olla nii väikekodanlikud, et isiklike suhete või vimma pärast kogu kogukonnale, Hardo sõnade järgi, taha keerata.
Mina ei saa sellest aru kahjuks.
Me ei saanud autot Talvesprindiks valmis, me olime vakka , ei komminud kuhugi ega kellegi suunas.
Mõelge natuke .
Pooge , tapke , vihake aga see on minu arvamus ja kujunenud pildi sisu mida mina näen asjast.
Heino
Olen Urmase jutuga täiesti nõus. Korraldajad on näinud vaeva , teevad klaarivad raiskavad aega raha ja vaimu. seda kõike meie kui võistlejate heaks ja hüvanguks. Uskumatuna tundub minule aga see boikoteerimise põhimõte. Hardo siin kirjutab , et kui Arvet oleks koos minuga näiteks TR 3 all sõitma läinud siis me oleksime teistele , tema sõnade järele, taha keeranud. kas keegi ka selle peale mõtleb , et selline boikott keerab kogu kogukonnale taha. Nendele kes tahavad võistelad neist ei saa rääkidagi. Pagan , ajakava on ju ammu teada. Sellega saab arvestada. Kui ei jõua selleks ajaks on ikka enda süü ja planeerimatus. Sellepärast ei maksaks hakata süüdistama korraldajat, teisi võistlejaid jne. Meie olime arvestanud , et Saarekoll ei lähe arvesse, järelikult oli see plaan ju ammu eos valmis ja siis kindlasti kõva agitatsiooniga , et Urmasele vesi peale tõmmata kuna osad ehitavad autot siis järelikult ei lähe meist keegi. Kuidas saab väita , et Saarekoll on nii kehva kole ja jube võistlus kuhu minek on lausa välistatud. Ei ole ju kehva. Me oleme seal ikka palju kordi võistlemas käinud ja alati on asju mis oleks võinud paremini olla, igal võistlusel on omad head ja vead , pole ma näinud ühtegi võistlust kus poleks vigu olnud. Ma pole kunagi sellepärast väga vingunud.
Kogu sellest asjast jääb mul mulje ja oma arvamus, et enamik meie kogukonnast on ikka kuradima enesekesksed tegelased. Kohe üldse ei taheta arvestada kogu kogukonnaga kes asjaga seotud on. Siin kohal ma soovitan kõigil peeglisse vaadata ja mõelda ka üldisema pildi peale.
Kuidas me saame ja tohime olla nii väikekodanlikud, et isiklike suhete või vimma pärast kogu kogukonnale, Hardo sõnade järgi, taha keerata.
Mina ei saa sellest aru kahjuks.
Me ei saanud autot Talvesprindiks valmis, me olime vakka , ei komminud kuhugi ega kellegi suunas.
Mõelge natuke .
Pooge , tapke , vihake aga see on minu arvamus ja kujunenud pildi sisu mida mina näen asjast.
Heino
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.