5. leht 20-st
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: E Apr 09, 2012 7:03 pm
Postitas Movistar
Mingeid uusi reegleid ju kinnitatud pole ja te juba kõik ehitate.
Lätlased ei ole kunagi nõus ei reduktorsilla ega ka 37 tolli rehviga vabas.Seega kõik mis teete,teete ainult meie väikse konnatiigi jaoks ja piiri taha asja pole.
Siililegi selge on ka see,et TR2 suretati oma rumalate liitmisideedega lihtsalt välja ja nad lihtsalt lõpetavad oma eksistentsi.Kes see loll hakkab sirge silla ja 37 rehviga vaba reduktorite vastu võitlema TR2-s .
Vaadake ja imestage mitu TR2-te edaspidistel võistlustel osalema hakkab.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: E Apr 09, 2012 7:24 pm
Postitas Heinza
Movistar kirjutas:Mingeid uusi reegleid ju kinnitatud pole ja te juba kõik ehitate.
Lätlased ei ole kunagi nõus ei reduktorsilla ega ka 37 tolli rehviga vabas.Seega kõik mis teete,teete ainult meie väikse konnatiigi jaoks ja piiri taha asja pole.
Siililegi selge on ka see,et TR2 suretati oma rumalate liitmisideedega lihtsalt välja ja nad lihtsalt lõpetavad oma eksistentsi.Kes see loll hakkab sirge silla ja 37 rehviga vaba reduktorite vastu võitlema TR2-s .
Vaadake ja imestage mitu TR2-te edaspidistel võistlustel osalema hakkab.
Näiteks mina sõidan sirge sillaga ja 37 rattaga 33"ratasega reduktorite vastu ja olen väga kindel, et edukalt. Hardo ära sa nüüd vabas siin lahmima hakka eks. Paned huupi. Nagu rumal jahimees, et ega mets tühi pole. Ja ma tean väga palju autosid sirge sillaga 37" rattaga tulemas 2 reduktorsillaga vaba klaasi auto vastu mis liiguvad 33" rattaga. Ja kuni sa seda vahet oma silmaga näinud ei ole siis palun ära kommenteeri meie asju ja neid millest sa mitte kui midagi ei tea.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: E Apr 09, 2012 8:04 pm
Postitas totu
Kusjuures, Hardo ei lahmi huupi aga ootame mingi ametliku info ära.
Arvet
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: E Apr 09, 2012 8:21 pm
Postitas Heinza
Hardo ei lahmi seonduvalt lätlastega jah aga muus osas et kes see loll sõidab 37" rattaga reduktoritega võidu. Halloooo! Enamus on vabas sirge sillaga tulekul.
Saage ükskord aru , et 33"rattaga reduktor ei ole eelises 37"rattaga sirge sillaga. Käidud proovitud nähtud teema.
Tr2 d on juba ju surnud , kahjuks juba enne liitmist , Liitmine toimub alles 2013 muide. Palju TR2 -sid olemas on kes rajale läheksid . Seda on Kõuekõmina protokollis näha ju. Ja eelmine aasta kunstlikult nii mitmelgi võistlusel tekitatud 5 autot , andke andeks aga kas tõesti on seda klassi siis vaja sellisel moel. Oli ka üleval küsitlus TR2 meestele, et miks peaks TR2 sellisel mole nagu ta on edasi minema. Vaata palju seal asjakohast juttu selle teema all on.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: E Apr 09, 2012 9:06 pm
Postitas Movistar
Võtan sõnad tagasi selle lause kohta,et " kes see loll sõidab" .Ei pidanud kedagi otseselt lolliks.Ja 37 sirge ning 33 reduktori erinevust ei ole mulle mõtet selgitada.33 sõidab tagasillaga 37-st mööda.
Ülejäänu osas jään oma mõtete juurde.Eriti mis puudutab Läti teemat.Reeglid võiksid olla siiski sellised,et sõita saaks vabalt kogu baltikumis ühtede reeglite järgi.
Lisaks:
Sirge 37 pakun kliirentsiks kuskil 200 mm
Reduktoriga 33 kliirents on kuskil 380 mm
Ega suurt vahet ju polegi ja läbivusel ei anna see mingit eelist.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: E Apr 09, 2012 10:24 pm
Postitas Priit82
Movistar kirjutas:Võtan sõnad tagasi selle lause kohta,et " kes see loll sõidab" .Ei pidanud kedagi otseselt lolliks.Ja 37 sirge ning 33 reduktori erinevust ei ole mulle mõtet selgitada.33 sõidab tagasillaga 37-st mööda.
Ülejäänu osas jään oma mõtete juurde.Eriti mis puudutab Läti teemat.Reeglid võiksid olla siiski sellised,et sõita saaks vabalt kogu baltikumis ühtede reeglite järgi.
Lisaks:
Sirge 37 pakun kliirentsiks kuskil 200 mm
Reduktoriga 33 kliirents on kuskil 380 mm
Ega suurt vahet ju polegi ja läbivusel ei anna see mingit eelist.
Heinza just eelmisel leheküljel kirjutas, et tema sirge sillaga autol on 905mm(36") rehv ja kliirents 285mm. 37" rehviga peaks see järelikult pisut suuremgi olema, homme käin garaashist läbi ja mõõdan täpselt ära.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: E Apr 09, 2012 10:36 pm
Postitas Movistar
Sorry.Tahtsin kirjutada kuskil 300 mm aga kirjutasin 200. Tundub aga,et 300 ei anna see kuidagi välja diffri kopsiku alt mõõdetuna.
Igal juhul on vahe vähemalt 100 mm ja reduktori sillatala on oluliselt väiksema läbimõõduga.
Ja muidugi pole ka vähe oluline,et reduktoriga 33 rehviga võib sinna vahele pista igasuguse mootori ja märatseda saab isuga, kartmata midagi lõhkuda.
37 ja sirge peab ikka eriti ettevaatlik olema.Traktorirehviga on asi veelgi hullem.
Ja ma valdan teemat küll.Ka mul oli kunagi 35 boggeriga ,sirge silllaga TR2. Sai isegi võisteldud sellega.
Püsikaid sai ikka vahetatud.
Siiamaani pole ma aga mitte ühtegi vaba näinud võistlemas 37 rehviga.Seega jääb arusaamatuks,et kust need nn.kogemused pärit on.
TR2 mehed räägivad küll hoopis teist juttu.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: E Apr 09, 2012 11:21 pm
Postitas Heinza
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: E Apr 09, 2012 11:43 pm
Postitas Heinza
Jah, ja 33" rattaga on ka lihtne püsikaid puruks lasta , kui oled roolis rumal siis saab kõigest jagu. Sõber uputajal hea lause loll lõhub kandle mänguga ka näpud ära.

. Kogemused tulevad sõiduga ja ma olen juba väga palju suure rattaga metsas käinud ja ka vabadega koos kellel reduktorsillad all. Vahe ja võrdlus moment täiesti olemas.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Apr 10, 2012 9:48 am
Postitas Arto
Priit82 kirjutas:Et siis mis seis, uute reeglite ja nende projektiga on???? Kas tulevad või ei?? Külamehed foorumis räägivad, et kisub kahtlaseks. Ole kena Arto, kergita ka meile saladuseloori, kuidas nendega reaalselt lood on.
Antud hetkel siis käib uurimine lätlaste VABA sõitjate seas, Läti 4x4 komitee on seisukohal, et nemad järgmiseks kaheks aastaks ei soovi reegleid muuta.
Peamine põhjendus on klassi muutumine kallimaks, nii ehitamiselt kui ka ülalpidamiselt.
Lisaks on nendel praegu suur seltskond kes on toodud reegli järgi autod valmis ehitanud ning tahavad nüüd sõita ka enne kui peab uuesti asuma ümberehitusega tegelema.
Nende nägemuses võiksime asja ära testida nn "rahvusliku" klassina ning siis teevad nad otsuse kahe aasta pärast kas sellega liituda või mitte. Mina arvan, et tehniliste reeglite kehtestamine kaheks aastaks on natuke halb, meil mõni ehitab autot juba kolm aastat ega pääsegi siis võibolla valitud klassis sõitma.
Mis puudutab piiri taga sõitmist, siis selles osas arvan, et probleeme pole. Sõitma lastakse ikka, küsimus pigem kellega siis kokku pannakse läti võistlustel!
Antud hetkel siis ootame ära mis tulemuse Jaanus saab otsesidemetes läti võistlejatega.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Apr 10, 2012 2:36 pm
Postitas RaidoKol
Arto kirjutas:
Nende nägemuses võiksime asja ära testida nn "rahvusliku" klassina ning siis teevad nad otsuse kahe aasta pärast kas sellega liituda või mitte. Mina arvan, et tehniliste reeglite kehtestamine kaheks aastaks on natuke halb, meil mõni ehitab autot juba kolm aastat ega pääsegi siis võibolla valitud klassis sõitma.
Aga testime ära. Keegi ei ole ju öelnud, et kui kaks aastat läbi, siis peame vanade reeglite juurde tagasi pöörduma. Ma arvan, et kui lätlased näevad kui palju parem on suure rehviga sõta, siis tahavad ise ka

. Ja miks peame meie nende pilli järgi tantsima. Nemad võiks ju ka järele andmisi teha. See on lihtsalt minu arvamus.
Raido
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Apr 10, 2012 4:45 pm
Postitas Heinza
RaidoKol kirjutas:Arto kirjutas:
Nende nägemuses võiksime asja ära testida nn "rahvusliku" klassina ning siis teevad nad otsuse kahe aasta pärast kas sellega liituda või mitte. Mina arvan, et tehniliste reeglite kehtestamine kaheks aastaks on natuke halb, meil mõni ehitab autot juba kolm aastat ega pääsegi siis võibolla valitud klassis sõitma.
Aga testime ära. Keegi ei ole ju öelnud, et kui kaks aastat läbi, siis peame vanade reeglite juurde tagasi pöörduma. Ma arvan, et kui lätlased näevad kui palju parem on suure rehviga sõta, siis tahavad ise ka

. Ja miks peame meie nende pilli järgi tantsima. Nemad võiks ju ka järele andmisi teha. See on lihtsalt minu arvamus.
Raido
Täiesti sinuga nõus ja nii ka teeme selle asja. Pigem on lugu selles , et nemad tahavad siin meie juures võistlemas olla kui vastupidi. Paraku on aeg seda näidanud.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Apr 10, 2012 5:18 pm
Postitas Priit82
Mul on tegelikult tänase päeva seisuga juba ausalt öeldes jumal pohlad, kas rehvimõõt jääb vabas 33"või 37".
Aga, kui peaks jääma 33" siis tuleb vabas üldse keelustada portaalsild, sest kuni siiani 33"sirge vs. 33"portaal oli/on ju täielik ajuvabadus. 37" rehvi ja sirge sillaga mingisugunegi lootus 33"rehvi ja portaalsilla vastu saada.
Selle teema esimesel lehel, pakkusin ainukeseks reeglite muudatuseks keelustada vabas portaalsild.
Samas, traktorirehvi vastu pole mul iseenesest midagi.
Priit
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Apr 10, 2012 7:17 pm
Postitas JaanusLI
Priit82 kirjutas:Mul on tegelikult tänase päeva seisuga juba ausalt öeldes jumal pohlad, kas rehvimõõt jääb vabas 33"või 37".
Aga, kui peaks jääma 33" siis tuleb vabas üldse keelustada portaalsild, sest kuni siiani 33"sirge vs. 33"portaal oli/on ju täielik ajuvabadus. 37" rehvi ja sirge sillaga mingisugunegi lootus 33"rehvi ja portaalsilla vastu saada.
Selle teema esimesel lehel, pakkusin ainukeseks reeglite muudatuseks keelustada vabas portaalsild.
Samas, traktorirehvi vastu pole mul iseenesest midagi.
Priit
Novot ja mis siis saab ? osta velgesi rehve ja kebernussita ja .... mis värk jääb siis lõpuks, öelge juba!!! pärast on nii,et istume puha oma 37" papudega ja saame jahil aind neid kasutada, et tagumine aeg juba selgusele saada ausõna
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Apr 10, 2012 8:54 pm
Postitas Heinza
See ikka meie endi teha ja otsustada mis moodi edasi läheb. Aga päris kindel , et tuleb 37" sirgele sillale ja 33 reduktorile. Kui keegi tahab lätis võistlema minna siis nendel on jah keeruline natuke kuna lätlased pole antud versiooniga veel päris nõus. Aga see meie sõite siin ei sega.