5. leht 9-st

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Apr 10, 2012 11:17 am
Postitas Arto
Landy kirjutas:Varsti kolm kuud minu küsimuset möödas ja uuriks lisaks kas Lätlased soovivad ka ehk olemaolevate reeglitega jätkata? Ka pole minu 22.Nov.2011 22:47 ja 23.Nov.2011 12:14 tehtud postituses olnud ettepanekute kohta ei Arto ega Peeter midagi vastanud.
Antud alateemat lugedes oled kindlasti märganud, et enamus on kehtivate reeglite poolt, seega jätame alles kehtivad reeglid ning teeme nendele ainult kosmeetilist ravi arvestades siin alateemas tehtud ettepanekuid ning mõningaid üldisi muudatusi mis on kõigile klassidele ühised.

Kogu reeglistiku puhtaks kirjutamine on praegu takerdunud VABA-klassi reeglite taha, loodame nende osas peagi lahenduseni jõuda.

Kui on konkreetseid küsimusi milledele ootate vastust siis palun need saata 4x4 komitee e-postile eal4x4ak@hot.ee.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Aug 17, 2012 12:15 am
Postitas Landy
Vabaklassi reeglite arutelust:
e.p. kirjutas: Miks räägite pidevalt, et keegi on midagi välja suretanud, ei ole ju ... need muutmise otsused on tehtud võistlejate ja võistluse korraldajate ühisel soovil ja tulnud sellest, et pole enam ka kolme võistlejat stardis siiani kehtinud reeglitega.
O.T. on - Kuid mina pole küll kohanud ühtegi TR1 võistkonda/võistlejst kes oleks põlvi käinud AK juures neid 2013 teniliste reeglite muudatusi omas klassi lunimas. Samas on juhitud korduvalat tähelepanu hopis muudele kitsaskohtadele. Vähemasti TR1 juures on need muudatused küll kusgilt mujalt pärit.
- O.T. off

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Aug 17, 2012 12:34 am
Postitas Landy
Arto ütles suve hakul. et sügise poole algab saabunud ettepanekute analüüs. Kuna kuuldavasti on peagi tulemas koositusmistumine Läti kolleegidega siis tuletaks siinkohal meelede enda 23.Nov.2011 12:14 ja 22.Nov.2011 22:47 postitusi ja neis olevaid ettepanekuid.
Samas ka seisukohti mille postitasin 22.Jaan.2012 14:43 ja Arto vastust 10.Apr.2012 10:17

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: E Aug 27, 2012 8:45 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Peale taaskordset külili käimist võtaks siinkohal taas üles polditava turvapuuri lubamise.
Kõikse suuremad võimalused katust mõlkida on siiskit igatsugu karjääri ja muudel analoogsetel katsetel kus kõigil on rada sama - mille krdi pärast peavad TR1 mehed need ainukesed segased olema kes seal ilma turvapuurita oma tervist ohtu seadma peavad

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Aug 29, 2012 8:43 pm
Postitas Jünger
MahviaDeTyrk kirjutas:Peale taaskordset külili käimist võtaks siinkohal taas üles polditava turvapuuri lubamise.
Kõikse suuremad võimalused katust mõlkida on siiskit igatsugu karjääri ja muudel analoogsetel katsetel kus kõigil on rada sama - mille krdi pärast peavad TR1 mehed need ainukesed segased olema kes seal ilma turvapuurita oma tervist ohtu seadma peavad
Olen Kaidoga nõus. Cherokeega keerutamise probleemi ei ole, küll aga samuraiga, kindlasti ka toyotaga. Defeka meestest ei hakka rääkimagi, sinna ei julgeks vist isegi puuriga koos istuda :mrgreen:

Kaspar

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Aug 29, 2012 9:02 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Jünger kirjutas:Cherokeega keerutamise probleemi ei ole,
Võta vaata Jaanisafari 2012 pildid uuesti üle ja vaata mis Cherokeest saab :twisted:

Kui vastu tulles sõitjate soovidele muutuvad rajad aina kergemaks - siis muutuvad need ka kiiremaks, ning aina enam tuleb rajameistritel sisse lülitada ka kuivasid ronimise kohtasid VS pehmed kohad kus maa sees olles on keeruline kummuli kukkuda (või vähemalt on pehme)

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Aug 29, 2012 10:00 pm
Postitas srock
Defeka meestele piisaks suukorvist ehk nina puurist :D aga Tyrgi idee pole paha,et lubataks teisaldatava puuriga sõita näiteks Klaperjahti.Võin omast käest öelda,et see Samurai on suht kööbakas jonnipunn ja turvapuur on teretulnud autosolijate tervisele,tasub mõelda sellele tõsiselt,sest kiirused EI OLE mõnel rajalõigul MITTE VÄIKSED.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Aug 29, 2012 10:03 pm
Postitas srock
Ja mulle meeldib puuriga Soomes sõita kaljude peal turnides rohkem,kui Eestis,Lätis jne. ilma puurita.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Aug 29, 2012 10:25 pm
Postitas Movistar
Jünger kirjutas:Cherokeega keerutamise probleemi ei ole, küll aga samuraiga, kindlasti ka toyotaga. Defeka meestest ei hakka rääkimagi, sinna ei julgeks vist isegi puuriga koos istuda :mrgreen:

Kaspar
Cheroga see probleem just kõige suurem ongi.Üks kord üle katuse ja....
Pilt

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Aug 29, 2012 10:59 pm
Postitas inseneer
srock kirjutas:Defeka meestele piisaks suukorvist ehk nina puurist :D
Palju neid Defeka mehi siis on? Pean silmas neid, kes aktiivselt sõidavad?
Ise küll ei ole plaaninud turvapuuri (keskküttesüsteemi torustikku) ümber auto punuda.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Aug 29, 2012 11:46 pm
Postitas tooland
youtubis sellest õnnetusest ka video.Tiiru sai peale ka teine cero.Oro offroad park.Puur peaks olema kõigil võistlusautodel.Mis oleks juhtunud klapperi kvalifikatsoonil Toyotaga ilma puurita.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Aug 30, 2012 12:16 am
Postitas Jünger
inseneer kirjutas:
srock kirjutas:Defeka meestele piisaks suukorvist ehk nina puurist :D
Palju neid Defeka mehi siis on? Pean silmas neid, kes aktiivselt sõidavad?
Ise küll ei ole plaaninud turvapuuri (keskküttesüsteemi torustikku) ümber auto punuda.
Tegelikult pidasingi sind silmas. Kui päris aus olla, ei tahaks teada,mis su defekast peale korralikku katust järgi jääb. Ei pea silmas suzuki moodi külili vajumist.

Kaspar

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Aug 30, 2012 12:18 am
Postitas Jünger
tooland kirjutas:youtubis sellest õnnetusest ka video.Tiiru sai peale ka teine cero.Oro offroad park.Puur peaks olema kõigil võistlusautodel.Mis oleks juhtunud klapperi kvalifikatsoonil Toyotaga ilma puurita.
Pidasin silmas seda, et chero ei lähe väga lihtsalt üle katuse, kui just ise loll ei ole.Aga eks ma tulen kukepeale kahe kiivrvga.

Kaspar

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Aug 30, 2012 11:58 am
Postitas Landy
Pakuks siis välja reeglite täienduse:

*Eemeldatava (välise) turvapuuri kasutamine on lubatud kiiruskatsetel/etapidel/võistlustel mis toimuvad täies mahus avalikuks liikluseks suletud teedel ja aladel. Vastav märge tuuakse ära iga konkreetse võistluse juhendis.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Aug 30, 2012 12:05 pm
Postitas e.p.
Ehitage vabas niipalju, kui soovi on.
TR1 on ja jääb tänavaautode klassiks.
Vastavalt rajale ja teeoludele valitakse õige sõidukiirus.