5. leht 7-st

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: K Aug 31, 2011 2:24 pm
Postitas Vahur
Ootaks kodulehele ka ringiaegu!
Praegu ainult VEOKITE omad...

Ja muidugi nimede õigekirja.... :(

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: K Aug 31, 2011 2:27 pm
Postitas Mell
Minu jaoks jäi arusaamatuks fännikäepaelade staatus-võistlejate laagrisse võis sisse jalutada ka üldse ilma käepaelata,ei näinud kordagi kedagi seda kontrollimas.
Üldiselt oli aga tore üritus koos oma heade ja halvemate külgetega.

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: K Aug 31, 2011 2:35 pm
Postitas RaidoKol
Vahur kirjutas:Ootaks kodulehele ka ringiaegu!
Praegu ainult VEOKITE omad...

Ja muidugi nimede õigekirja.... :(
Ja lisaks VABA klassis viga sees nr. 408 on VILKAR team( koht 10.) mitte Blendman (koht 6.), keda on nimekirjas 2 korda. Oli sellega juba mandaadis väike sekeldus. Sest arvatavasti oli Blendman ennast kogemata vale numbriga reganud või tuli viga kusagil mujal sisse.

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: K Aug 31, 2011 3:02 pm
Postitas Arxs
Kui korraldaja suudab järgmiseks aastaks ära tõestada muda olemasolu rajal, siis ma mõtlen osalemise peale, aga selleaastase pasakrossiga enam mudasõpru ei näe. Paras teha Eesti MV või KV sarja osaks quadidele ja krossikatele.

:floff

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: K Aug 31, 2011 4:47 pm
Postitas rato
Ka Grüüne Gelandewagen tänab korraldajaid ja orgunnijaid toreda meelelahutuse eest!
Minu hinnangul oli selle aasta Klaperi Turistindus parem kui eelmine aasta. Meil oli küll samalaadselt üles ehitatud rada, kuid muudetud piirkonnas. rada oli tänu kahele osalevale X-trailile tehtud kergem kui eelmine aasta. Suure ja karvase rattaga tundus küll kohati memmekas, kuid arvestades sihtgruppi, milleks ju ongi stock sileda rehviga 4x4 autod tegelikult, oli rada just täpselt õige raskusastmega. Oli pehmemaid, kõvemaid, oksapesulisemaid ja kännulisemaid kohti, oli aeglasemaid ja kiiremaid lõike. Punktide paigutus andis erinevaid võimalusi, teha asfaldil- kruusal 6km ringe või lõhkuda mööda pehmet heinast sihti selle ringi asemel 600meetriga kohale või siis veel otsem sõites vintsida . Lahe. Kuna punktini pole vaja Turistis sõita siis oli tõesti väga sihtgrupipõhine rada. Kel soovi oli, sai peaaegu :wink: punktini sõita, siis kutsuda Teele vintsima,kes ka uppus ära ja keda tulid omakorda Vintsima võistluskeskusest juba asjatundjad.. selline tore rongkäik oli metsavahel, kõik poriste rööbastega sinapeal :mrgreen:
Oli küll kurtjaid ja rahulolematuid, et Turistid olid võistluskeskuses soo äärseteks saunikuteks tehtud ja kaugele aetud.. aga omaette platsi pole kunagi olnud enne. Igatahes oli meie peale mõeldud, laager tehtud ja meile peldikudki veetud. Mina olen tänulik. Ka telgi ees hommikukohvi mõnusasti juues starte vaadata on mu arust klass omaette :D Asjad sujusid, ka toetuselemendi liikmetele õiget värvi käepaelte saamine toimis. Respekt. Toidu võis iga üks ise kaasa võtta kui kohapeal pakutav ei sobi. kes regulaarne käija on, teab isegi ju mis seal on..vaadake palju seal suid sööta oli- ärge vigisege nii palju, valikuvõimalust pole kelleltki ära võetud!!

Kuid milline nägi Turistide seiklus välja? Seda reeglina teavad vaid korraldajad ja osavõtjad.

Kell 10 Jõgeval kogunemine, klepsud, särgid, käepaelad, briifing ja tuld. Stardist 12h oli ette nähtud kõigega toime tulekuks.
SS1- Jõgeva linnas kätte antud fotodel olevate vaadete leidmine joonorienteerumise käigus. Trassi pikkus kokku 10,17km, 27pilti kas paremal või vasakul, meil võttis aega kole kaua..üle pooleteise tunni ja sõitsime läbi 2x et kõik pildid leida ja reastada
Kaardil track selline:
Pilt

Sealt edasi SS2-Jõgevalt Puurmanini joon-suund orienteerumine metsa/külateedel ja põldude vahel ja samalaadne piltide otsimine. Distants tuli kokku 35,8km ja katse lõpus anti kätte SS3 metsas orienteerumise punktid paberilehel. Olenevalt navigatsioonivahenditest, kes kuhu sis toksis neid. SS2 pilt:
Pilt


SS3 oli tüüpiline tore punkti otsimine, tuli leida 55 punkti maastikul mille käigus tuli paugutada mööda erinevaid teid ja jõuda Jõgevestele Klaperjahi võistluskeskuse teeotsa.Teekond u. Puurmani-Laeva-Kärevere-Ilmatsalu - Rõhu-Puhja-Sangla-Rannu-Rannaküla- Pühaste- Hummuli- Jõgeveste. Meie korjasime 37 punkti 55st ja distantsiks tuli 197km. Vahepeal tundus kaval tankida:D
Pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Hind 2 tiimiliikme puhul tuli küll mõnevõrra krõbe kuid 4se tiimi puhul on ju täiesti söödav:
helar kirjutas: Mis puutub turisti osalustasusse:
Lihtne matemaatika:
4x 20( sägid hinnas kõigile) 80.- €
piletid mõlemaks päevaks 10x 4 40.-
Sh parkimine sisuliselt raja kõrval :D kokku 120.-
Vahe 30.-€
Pole ju kallis?
Igatahes turistidele oli tehtud väga äge sõit !
---------------
Negatiivse asjana tooksin välja ja koputaks Turistide südametunnistusele veidi. Kui otsest vajadust ei ole siis mida imet te kaevate ja lõhute metsaalust. Ümber saab ka tupiku lõpus keerata ilma sinna peenramaad tekitamata. Peaks siiski vältima sellist hooletut lammutamist..siis on hilja vabandada kui näpuga näitama hakatakse. Mõelge ka veidi kui tallate.

Turistid võiksid oma pilte jagada ja võiks teha 4x4 ürituste alla sellise koha kus saaks selgitada inimestele turistisõidu olemust. Ei ole ainult lollid rookied kes esimest korda metsas, tulevad ka võistlejad teinekord kellel võistlusauto ehitus pooleli või autod laiali. Rada nagu näha, jätab masinad ellu ja kui terve autotäiega tulla, on ka taskukohane.
Tänud veelkord,
Grüüne Gelandewagen :driving

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: K Aug 31, 2011 9:31 pm
Postitas pilgrems
Imelik küll aga pilditegemise aparaat ununes seekord Turisti rajal sootuks.

Kurta võiks ühe asja üle aga ei viitsi.

Hea traditsiooniline raja üles ehitus , mis mulle meeldis. Isegi muda leitsime üles ja ka vints sai korra tööle pandud. Seda siis Klapperi traditsiooni järgides- võtame kiiresti viimase punkti ja finishi poole minema, aga alati läheb sellega 45 min mudas. Juba 3a täpselt ühtemoodi.

Tänud korraldajale.

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: K Aug 31, 2011 9:34 pm
Postitas IdaNaaber
Tervitus! IdaNaabri meeskonna poolt suured tänud Klapperjahi koraldajatele, meeldiva raja ja võistluse eest. Mõne ringi saime lõpuni see aasta :bg Järgmine aasta uue hooga! 8)

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: N Sept 01, 2011 11:00 am
Postitas Neuser
Artist tiimi poolt korraldajatele sügav kummardus. Offroad festival oli õige sõna. Ja miks mitte siis natuke kommertsi, kui kõik spordialad lähevad seda teed. On ju klapper ainuke võistlus, millega on võimalik panna huvituma offroadist täiesti eemal olevaid inimesi ja ühtlasi ka meedia ning kutsuda vaatama oma sõpru - tuttavaid. Ja korralik showprogramm Metsatölli näol sinna juurde (ei ole tehtud veel sellist bandi, mis meeldib kõigile, nii, et maitse asi) raha eest, millega ei saa korralikus pubis kahte õlutki ja boonuseks veel ideaalne suveilm - SUPER !!!
TR1 rada oli perfektne. Kuigi me sõitsime ilma vintsita (kord aastas peaks ikka kontrollima mootori harju :) , nii, et usk MM V10 sse ei ole sugugi kustunud) ja kolmandal ringil irdus vasak esiamort koos vedruga, olime nö. kõige priviligeeritumad pealtvaatajad - saime võistlust jälgida otse rajal ja suisa autoga, mis siiski liikus :). Igatahes ülimalt rahul ja õnnitlen võitjaid.
Mait.
PS. Fiona oli omaette tase ja loodan, et Maire paraneb jõudsasti.

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: N Sept 01, 2011 11:45 am
Postitas Una
WÜRTHi tiim tänab korraldajaid ürituse korraldamise eest. Kui TR-3 esimese start välja jätta, oli rada supermõnus. Hea koha kaotasime viimasel ringil, kus minu tähelepanematusest vintsi nöörile sõlme sisse lasin ja sealt ta katki läks. Söögi ja kontserdi osas ei oska kobiseda, sest kumbagi ei tarbinud.

Kuna Kuukulguri ja Würthi kasutada olev Zil tüüpi ühepere-elamu/garaazh sõitis peale Kõpus käivitamist vaid tühised 12 kilomeetrit, siis olime sunnitud ta tee äärde maha jätma ning saabuma laagriplatsile nelja magamiskoti ja kahe kasti õllega.

Sestap kuuluvad meie erilised tänud Porivormeli taustajõududele, kes meile esimeseks ööks oma vagunelamu magamiseks andsid ning loomulikult Sarvikule, kes meid teiseks ööks enda juurde kostile ja magama võttis. Sarvikumamma pannkoogid pühapäeva hommikul olid super.

Isiklik lugupidamine Andresele ja Priidule, kes mul Tõrvast Tallinnasse tagasiteed lubasid Volga tagaistmel õlle seltsis nautida.

PS: Pole küll minu asi vinguda reeglite ja nendest kinnipidamise osas, kuid see, et venelaste Pro-X tiimi TR-1 klassi Mersu tehnilises kontrollis väidetavalt tulede pärast vabaklassi tõsteti on mage. Ma mõistaks seda Sügissõidul või Sultsi sõidul, aga Klaperjahil ??? Arvestades seda, kuidas meid sel aastal Venemaal vastu võeti ja koheldi ning seda, milline jebimine on siit Venemaale või Venemaalt siia võistlema minek/tulek - oli piinlik ja mitte vähe. Parandagu teh. kontrolli mehed mind kui ma asjadest valesi aru sain.

Järgmise korrani.

Una

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: N Sept 01, 2011 1:41 pm
Postitas Landy
Pilte klaperjahilt
http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2011.htm

Päeva parimad:
"Assa kus kõrvetas"
Pilt

"Viimane ponistus"
Pilt

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: N Sept 01, 2011 1:47 pm
Postitas rato
minu arust teeb Kristo siin mingit šamaanitantsu hoopis :mrgreen:

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: N Sept 01, 2011 2:28 pm
Postitas porilane
Una kirjutas:
PS: Pole küll minu asi vinguda reeglite ja nendest kinnipidamise osas, kuid see, et venelaste Pro-X tiimi TR-1 klassi Mersu tehnilises kontrollis väidetavalt tulede pärast vabaklassi tõsteti on mage. Ma mõistaks seda Sügissõidul või Sultsi sõidul, aga Klaperjahil ??? Arvestades seda, kuidas meid sel aastal Venemaal vastu võeti ja koheldi ning seda, milline jebimine on siit Venemaale või Venemaalt siia võistlema minek/tulek - oli piinlik ja mitte vähe. Parandagu teh. kontrolli mehed mind kui ma asjadest valesi aru sain.

Järgmise korrani.

Una
Tere kõigile tehnilise kontrolli poolt.
Klaperjahi tehnilised tingimused on kõigile võrdsed ja kättesaadavad. Pro-X tiimi võistlusauto ei vastanud TR-1 klassi reeglitele seetõttu,et
1.Autol olid org.klaasist küljeaknad (eelmine aasta tegin meestele selgeks, et Eestis sellist asja ei aksepteerita ja järgmine kord TR-1 klassi asja ei ole)
2.Rehve mõõtes surusin mõõduhargi jõuga üle rehvi, hiljem panin peale Vaba mõõdu (838mm) ja rehvi ning hargi vahele jäi 5-7 mm, seega reaalne rehvi mõõt ca 830mm
3.Esituled ei olnud tänavalegaalsed
4.Istekohtade arv autos ei vastanud tehnilisele passile

Tehnilised reeglid on meil oma tehtud ja nende koostamisel on meil kõigil võimalik oma arvamus öelda. Ja kui me oma koostatud asju ise ei järgi, milleks siis üldse neid vaja on?

Kui on veel midagi küsida, vastan kindlasti.

Anto
5070627

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: N Sept 01, 2011 4:29 pm
Postitas heints
Tänud korraldajale,et ka seekord veokaid meeles peeti.Nagu traditsiooniks on saand ütlesid jahutus ja sidur järjekordselt töölepingu üles.Autol oli raamiflex nii julm ,et painutas kohe esimestel küngastel el vendi laba korpuse vahele kinni.Mille tulemusel mootor sisse põles.Raamiflexi tulemusel läksid ka kütusepaagi vitsad mingi nurga all lõdvaks ja paak keeras põhja taeva poole.Sidur sülitas lihtsalt manseti välja. Kõik õnnetud vead mis oleks testisõidul välja tulnud aga aega testiks enne sõitu enam polnud.
Suur tänu vahemetsale kes viitsis oma auto tagasi tuua ja meid rajalt välja vintsis ja treilale vedas.
Järgmisel aastal olen kindlasti kohal ja loodan ,et selleks ajaks on ka vesi tagasi rajal.

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: N Sept 01, 2011 5:55 pm
Postitas Una
porilane kirjutas:
Una kirjutas:
PS: Pole küll minu asi vinguda reeglite ja nendest kinnipidamise osas, kuid see, et venelaste Pro-X tiimi TR-1 klassi Mersu tehnilises kontrollis väidetavalt tulede pärast vabaklassi tõsteti on mage. Ma mõistaks seda Sügissõidul või Sultsi sõidul, aga Klaperjahil ??? Arvestades seda, kuidas meid sel aastal Venemaal vastu võeti ja koheldi ning seda, milline jebimine on siit Venemaale või Venemaalt siia võistlema minek/tulek - oli piinlik ja mitte vähe. Parandagu teh. kontrolli mehed mind kui ma asjadest valesi aru sain.

Järgmise korrani.

Una
Tere kõigile tehnilise kontrolli poolt.
Klaperjahi tehnilised tingimused on kõigile võrdsed ja kättesaadavad. Pro-X tiimi võistlusauto ei vastanud TR-1 klassi reeglitele seetõttu,et
1.Autol olid org.klaasist küljeaknad (eelmine aasta tegin meestele selgeks, et Eestis sellist asja ei aksepteerita ja järgmine kord TR-1 klassi asja ei ole)
2.Rehve mõõtes surusin mõõduhargi jõuga üle rehvi, hiljem panin peale Vaba mõõdu (838mm) ja rehvi ning hargi vahele jäi 5-7 mm, seega reaalne rehvi mõõt ca 830mm
3.Esituled ei olnud tänavalegaalsed
4.Istekohtade arv autos ei vastanud tehnilisele passile

Tehnilised reeglid on meil oma tehtud ja nende koostamisel on meil kõigil võimalik oma arvamus öelda. Ja kui me oma koostatud asju ise ei järgi, milleks siis üldse neid vaja on?

Kui on veel midagi küsida, vastan kindlasti.

Anto
5070627

Anto,

kui nii, siis võtan oma kriitika tagasi ja vabandan mölisemise pärast. Ilmselgelt pole mul su selgituse järgselt sellel teemal rohkem küsimusi.


Una

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitatud: N Sept 01, 2011 6:55 pm
Postitas Triin
Esimese päeva pildid - Nissan Klaperjaht 2011
Aegamööda lisanduvad ka teise päeva omad.