nice...neid pilte ma täitsa ootasin. Päris vinge kaamera oli ka.vaix kirjutas:http://esko.planet.ee/index.html
mõned nopped meie sõidust
SOOMAA 5. aastaaeg 2010 (ühendteema)
Moderaator: Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Mõtlesin selle laheda sõidu üle. Oli väga külm ja märg olla
Nüüd hakkan alles aru saama, et see polnud väga naljakas ja kuidas olukord tegelt oli, kui mul külm oli.
Nii siis tahtsin tänada kõiki tegelasi kes pakkusid abi.
Tänud selle Patroli juhile, kes tõmbas mu sealt veest välja. Siis tänan neid inimesi, kes pakkusid kõike head (alkoholi), et hakkaks soojem. Keegi andis ka sooja teed aga see oli vist keegi kõrvalt vaataja.
Kõige suuremad tänud Petsile, kelle autos sain end soojendada ja kes hiljem mu auto aitas ära vedada.
Auto korda saan siis olen jälle tulija
Muidugi enne pean pisut tuunima seal kapoti all midagi, et jälle ära ei sureks sügavas vees. 

Nüüd hakkan alles aru saama, et see polnud väga naljakas ja kuidas olukord tegelt oli, kui mul külm oli.

Nii siis tahtsin tänada kõiki tegelasi kes pakkusid abi.
Tänud selle Patroli juhile, kes tõmbas mu sealt veest välja. Siis tänan neid inimesi, kes pakkusid kõike head (alkoholi), et hakkaks soojem. Keegi andis ka sooja teed aga see oli vist keegi kõrvalt vaataja.
Kõige suuremad tänud Petsile, kelle autos sain end soojendada ja kes hiljem mu auto aitas ära vedada.
Auto korda saan siis olen jälle tulija


Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Sain tänasest kobrulehest vastuse http://www.sakala.ajaleht.ee/?id=246086Madis kirjutas:Et siis kas sellest rippsillast on saanud ujuvsild? Krt see ju ripub normaalasendis veepiirist ca 1,5m.
Muide - peale piltide vaatamise, lugege artikkel lõpuni. Vot sedasi siis.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Sama siin ,eriti ei poolda ,et seal kõvasti reklaami tehakse.Ajalehest Sakala :ĢMaanteed on kevadise sula ning vihmade ja üleujutuse tõttu kõvasti kannatada saanud ning varasemast tunduvalt suurem liikluskoormus mõjub teedele väga halvasti, eriti kui offroad-sõidukitega püütakse üleujutatud kohtadest läbi sõita,ģ nentis ta.See jutt siis Soomaa kohta.Pärast pool Eestit lõugab ,et offroaderid keerasid kõik teed ja muud asjad p....e 

Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
- Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja
Hirmus häda on sel aastal nende offroadi masinatega seal. Kusjuures arvatavasti keegi ei sõida väljaspool teid. Vägisi tundub, et kõrge vee tõttu on tavalisi sõidukaid omavad kodanikud kadedaks läinud. Olen käinud Soomaal maasturiga peaaegu igal kevadel alates 1998. aastast ning näinud seda, et kui vesi langeb teedel madalamaks kui 20 cm, siis uhab pool Eestit seal sõidukate ja pakibussidega ringi. Arvan, et mõned vees rahulikult ringiplödistavad maasturid rikuvad ?eid teid seal ikka oluliselt vähem kui järgnev ralli.
Gaz 66, Gaz 66/ATS-30, Volvo C306, Toyota Hilux x2, MB 230GE.
Ma saan aru, et uppunud kanal ei saagi eriti mõistust olla - kuid ma saan aru, kui soomaa kohalikud sooviks sul mõlemad keskmised sõrmed mälestuseks amputeerida. Eriti ei ole seal maasturivendi, kes vaikselt ja tee suhtes säästvalt sõidaks. Enamus vendadel üsna pohlad, mis teest saab. Käisin tuttavat sealt ära toomas ja tee on ikka koledat moodi perse keeratud. Sinna paar korda aastas sattujale on muidugi aborigeenide irin arusaamatu, kuid kohalikud peavad seda teed masu lõpuni iga päev kasutama ja ma saan nende seisukohast aru.uppund kana kirjutas:Copi paste Delfist
Suundudes Soomaale, palub RMK kõigil külastajatel arvestada lisaks kõrgele veeseisule ka kevadisest pinnase sulamisest tulenevat maanteede olukorda. Soomaa rahvusparki läbivad kruusateed on sula ja tõusuvee koosmõjul muutunud halvasti läbitavaks ja sellest tulenevalt palume kõigil sõidukiomanikel käituda mõistlikult ja teisi liiklejaid ning teeolusid arvestavalt, sõnas Parts. Lisaks palume hoiduda offroad sõidukite kasutamisest üleujutatud teelõikude läbimiseks, kuna see rikub oluliselt pinnaskatet.
Vot nii
Võisiis hoopis nii
Kirjaoskamatu pähkel
Ma vaatan, et igasugused noored kuked on siin foorumis kõvasti sõna võtma hakanud ja keskmist sõrme näitama mõistlike manitsuste peale. Ma usun, et Idiot Corner on nõus teid igal ajal vastu võtma ja ära praadima ning tagatipuks veel keskmise sõrme kogemata blokikaane tihendiks jätma.
Ärge krt ronige sinna Soomaale, mõistust võiks nii palju olla.
Ärge krt ronige sinna Soomaale, mõistust võiks nii palju olla.
Disco I ES
- pets9555
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 169
- Liitunud: T Aug 14, 2007 7:36 pm
- Asukoht: Viljandimaa, Rapla, Läänemaa metsad
Ma usun ka, et kütusele ja auto kuivatamisele kuluva raha eest võiks ju rentida kanuu! Kanuu eeliseks on veel see, et ei pea otsima vee alt teed ja saab sõita ka seal kus tee puudub. Kui huvi on märjaks saada siis seda saab ka paati ümber keerates
Mõistvat suhtumist mehed ja naised, nautige seda mis on ja jätame suvesõiduks ikka teid ka kus turisti sõita.
Pets

Mõistvat suhtumist mehed ja naised, nautige seda mis on ja jätame suvesõiduks ikka teid ka kus turisti sõita.
Pets
Chevy Blazer S-10, 4.3 sport
Sai siis täna papsi vanas talus käidud - veetase oli toas pea 1m, lauad ja toolid hulpisid kurvalt ringi ja kamin oli ka veel all
Hoovis ei kannatanud ka rinnuni kahlamispükstega liikuda.
Sõitsime kokku ca 15km kanuudega, osaliselt teedel ja midagi väga hullu seal õnneks silma ei hakanud.
Üldiselt on maasturid alati suurvee üks osa seal olnud ja on ilmselt ka edaspidi. Kohalik matkamees Aivar tunnistas ise ka, et tegelikult on maasturid soomaa 5ndale aastaajale palju reklaami teinud. Elevus ju suur ikka, kui auto sõidab mööda ja ainult aknad paistavad. Pildid on atraktiivsed, kus kanuud ja autod läbisegi sõidavad. Iga mehe enda südametunnistusele jääb kui palju ta seal gaasi vajutab ja rööpaid teeb. Tasakesi liikudes ei juhtu kruusateega midagi, halb kui sõidetakse kolonnis ja kiiresti. Lihtsalt meedia jõud on suur ja ideenäljas reporter võib oma lugu vürtsitades maasturite mainele korralikult jama keerata. Peale suurvett pehmel teel liikuv kahekordne buss võib aga märksa rohkem teed lõhkuda kui terve kari maastureid kokku, lihtsalt keegi ei kirjuta artiklit et - "Turismibussid jälle soomaa teid lõhkumas!". Samuti ei saa ka kohalikud aru, mida on põnevat on mudases teelõigus kuhu võib kinni jääda, kui nad peavad iga päev selliseid teid taluma. Ning vaevalt leiab niigi kehvas seisus maamees omale praktilisemat masinat kui on seda 20K maksev Transit.
Ühesõnaga - autoga suplejad võiks igal juhul asja väga rahulikult võtta ja soovitaks üleüldse masina asemel pigem kanuu võtta, näeb märksa rohkem kogu seda stiihiat.
Täna oli mingi vabaklassi numbritega Uaz seal aktsioonis, nalja kui palju. Lõpuks veeres uduste akendega nööri otsas kodu poole.
Mai esimeses pooles võiks sõbraliku žesti teha ja hoopiski talgukorras appi minna, usun et kohalikel on selle üle vaid puhas rõõm

Sõitsime kokku ca 15km kanuudega, osaliselt teedel ja midagi väga hullu seal õnneks silma ei hakanud.
Üldiselt on maasturid alati suurvee üks osa seal olnud ja on ilmselt ka edaspidi. Kohalik matkamees Aivar tunnistas ise ka, et tegelikult on maasturid soomaa 5ndale aastaajale palju reklaami teinud. Elevus ju suur ikka, kui auto sõidab mööda ja ainult aknad paistavad. Pildid on atraktiivsed, kus kanuud ja autod läbisegi sõidavad. Iga mehe enda südametunnistusele jääb kui palju ta seal gaasi vajutab ja rööpaid teeb. Tasakesi liikudes ei juhtu kruusateega midagi, halb kui sõidetakse kolonnis ja kiiresti. Lihtsalt meedia jõud on suur ja ideenäljas reporter võib oma lugu vürtsitades maasturite mainele korralikult jama keerata. Peale suurvett pehmel teel liikuv kahekordne buss võib aga märksa rohkem teed lõhkuda kui terve kari maastureid kokku, lihtsalt keegi ei kirjuta artiklit et - "Turismibussid jälle soomaa teid lõhkumas!". Samuti ei saa ka kohalikud aru, mida on põnevat on mudases teelõigus kuhu võib kinni jääda, kui nad peavad iga päev selliseid teid taluma. Ning vaevalt leiab niigi kehvas seisus maamees omale praktilisemat masinat kui on seda 20K maksev Transit.
Ühesõnaga - autoga suplejad võiks igal juhul asja väga rahulikult võtta ja soovitaks üleüldse masina asemel pigem kanuu võtta, näeb märksa rohkem kogu seda stiihiat.
Täna oli mingi vabaklassi numbritega Uaz seal aktsioonis, nalja kui palju. Lõpuks veeres uduste akendega nööri otsas kodu poole.
Mai esimeses pooles võiks sõbraliku žesti teha ja hoopiski talgukorras appi minna, usun et kohalikel on selle üle vaid puhas rõõm

-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
rommi kirjutas:...tegelikult on maasturid soomaa 5ndale aastaajale palju reklaami teinud. Elevus ju suur ikka, kui auto sõidab mööda ja ainult aknad paistavad. Pildid on atraktiivsed, kus kanuud ja autod läbisegi sõidavad. Iga mehe enda südametunnistusele jääb kui palju ta seal gaasi vajutab ja rööpaid teeb. Tasakesi liikudes ei juhtu kruusateega midagi, halb kui sõidetakse kolonnis ja kiiresti....
Minu arust meie, offroaderid, kes käivad seal sõitmasi ei sõida ültse kiiresti vaid just tasakesi ja rahulikult. Või ma eksin?

Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Eiei, sa ei eksinud, kuna ise seal käinuna tean, et kiiresti sõites ju teed ei näe(kohati pidi lausa peatusi tegema), seega oht kõrvale kalduda ülisuur. Kui keegi tahab teada, kuidas seal sõideti, siis vaadake ometi pilte, kui suuri valle te autode ees näete? Tore on muidugi kraaksuda igasugu tegelastel, aga kui ma sõidan maasturiga vallasisesel teel, mida mööda liigub liinibusski ja mis on tähistatud märkidega "läbipääs raskendatud", "ebatasane tee" ja "8T", siis pole ma eksinud ühegi LE punkti vastu. Kui nüüd sellel teel on mitusada meetrit pikk ja 1m sügav ajutine veelomp, mis siis? Ja kui nüüd keegi ütleb, et ma rikun seadust, siis selliseid vendi hammustaks mu advokaat lõunasupi kõrvale. See, kuidas liiklust reguleerida, on tee omaniku või valdaja asi ja seal pole teistel midagi kobiseda.Kondimurdja kirjutas:rommi kirjutas:...tegelikult on maasturid soomaa 5ndale aastaajale palju reklaami teinud. Elevus ju suur ikka, kui auto sõidab mööda ja ainult aknad paistavad. Pildid on atraktiivsed, kus kanuud ja autod läbisegi sõidavad. Iga mehe enda südametunnistusele jääb kui palju ta seal gaasi vajutab ja rööpaid teeb. Tasakesi liikudes ei juhtu kruusateega midagi, halb kui sõidetakse kolonnis ja kiiresti....
Minu arust meie, offroaderid, kes käivad seal sõitmasi ei sõida ültse kiiresti vaid just tasakesi ja rahulikult. Või ma eksin?
Ja kohalikud ei virise, vaid ostavad ise endale maasturid, rääkisin ükspäev just ühega.
No loomulikult MEIE ei kihuta ju kunagi. Siiski on vahel olukordi, kus maaomanikud on vihast lillad ja kiruvad 4x4 mehi. Minu jutu mõte oli, et sinnaminejad võtaks asja mõistusega kuna kogu seal toimuv on suure meedia tähelepanu all. Loomulikult ei saa keegi keelata avalikel teedel sõita, seni kuni märke ees pole.Kondimurdja kirjutas:Minu arust meie, offroaderid, kes käivad seal sõitmasi ei sõida ültse kiiresti vaid just tasakesi ja rahulikult. Või ma eksin?rommi kirjutas:...tegelikult on maasturid soomaa 5ndale aastaajale palju reklaami teinud. Elevus ju suur ikka, kui auto sõidab mööda ja ainult aknad paistavad. Pildid on atraktiivsed, kus kanuud ja autod läbisegi sõidavad. Iga mehe enda südametunnistusele jääb kui palju ta seal gaasi vajutab ja rööpaid teeb. Tasakesi liikudes ei juhtu kruusateega midagi, halb kui sõidetakse kolonnis ja kiiresti....
http://www.youtube.com/watch?v=QhUDjArS ... r_embedded
Siin see mainitud uazik ja tore oli vaadata kuidas mööda vuristas, meie seltskonnast küll keegi imelikult ei vaadanud
