5. leht 10-st
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Sept 30, 2012 8:58 pm
Postitas Madis
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: K Okt 03, 2012 11:47 am
Postitas erik
Sellisel lääbal on vaja need kaks silla kinnituse puksi omavahel korralikult siduda ja kindlasti pikenda see perfotud plekk sinna pukside silmadeni. Meite projektil täheldasin ma pärast mõningast kasutamist läbipaindumist ja tegin sinna täiendavad tugevdused.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: K Okt 03, 2012 1:43 pm
Postitas Madis
Tänx Erik! Hea, kasulik ja õige märkus! Ka ise jäin kahtlema oma tegevuse õigsuses! Saab tehtud!
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Okt 07, 2012 8:15 pm
Postitas Madis
Nii - vajan kiiremas korras lääbadele pukse. Pukse mis ka reaalselt kestavad. Vajalik kogus kui paigalduskohad üle lugeda, siis 12 tk. Ükskõik, kas kahest poolest koostatav või pressitav. Ideid palun seltsimehed!
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Okt 07, 2012 8:56 pm
Postitas uputaja
Tõenäoliselt ei kesta seal suurt miskit kuigi kaua. Miskeid punaseid polykaid Muuvistar promos, mis tal patroli lääba sees olid.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Okt 07, 2012 9:27 pm
Postitas rommi
Madis kirjutas:Nii - vajan kiiremas korras lääbadele pukse. Pukse mis ka reaalselt kestavad. Vajalik kogus kui paigalduskohad üle lugeda, siis 12 tk. Ükskõik, kas kahest poolest koostatav või pressitav. Ideid palun seltsimehed!
huvitav, kas need TR3s ka kestaks? Iseenesest on ju hea lahendus:
http://www.roughcountry.com/xflex-contr ... ld-kit.php
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Okt 07, 2012 9:57 pm
Postitas MahviaDeTyrk
rommi kirjutas:Madis kirjutas:Nii - vajan kiiremas korras lääbadele pukse. Pukse mis ka reaalselt kestavad. Vajalik kogus kui paigalduskohad üle lugeda, siis 12 tk. Ükskõik, kas kahest poolest koostatav või pressitav. Ideid palun seltsimehed!
huvitav, kas need TR3s ka kestaks? Iseenesest on ju hea lahendus:
http://www.roughcountry.com/xflex-contr ... ld-kit.php
Analoog
http://www.currieenterprises.com/cestor ... oints.aspx
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Okt 07, 2012 10:07 pm
Postitas Movistar
Isiklikult olen siiamaani jäänud LR punaste Polybushide peale. Võimalik,et ei ole paremat saanud ja seega ei oska ka tahta.
Raamipoolsed kestavad minu sõidustiili juures ca 2 a vabalt. Esisilla omad on pidanud vasta terve hooaeg.Tagasillas vahetanud hooaja jooksul 2 korda.St,et 3 jooks on sees. Esi-ja tagasillas on ühesugused.Miks tagumised ruttu surevad ,pole siiani täpselt selge.Mugav on see,et käivad 2 poolest kokku ja kasvõi ajutiselt paigaldada ja eemaldada on lihtne ja kiire.
Kuna lääbade asetusest ja ehitusest sõltub palju (k.a.pukside eluiga),siis mina paigaldasin nad nii,et auto kurvis ja külgkalletel minimaalselt küljele kalduks .See käib aga flexi ja pukside eluea arvelt.Tuleb enamvähem selgeks teha millist tulemust vaja. Kas suurt flexi ,millega on mugavam ja parem raiesmikel orienteeruda või täpsemat juhitavust ja stabiilsust just kiire sõidu jaoks .
Kindlasti on ka kuldne kesktee olemas aga vähemalt endal ei ole niipalju kooliharidust omandatud,et oskaks sildade geomeetria õigesti paika projekteerida.Siiamaani on käinud läbi katse-eksitus meetodi .
EDIT: Tyrk ja Rommi pakuvad täiesti valesid asju sinna.Need ei tööta seal.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Dets 06, 2012 10:03 am
Postitas JaanusLI
Traktor valmis ?

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: N Dets 06, 2012 10:33 am
Postitas Madis
Valmis, valmis

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: R Dets 07, 2012 5:03 pm
Postitas eero I
Nagu näha siis sillad all. Mis puksid lõpuks läksid.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: R Dets 07, 2012 8:55 pm
Postitas Jünger
Ja nagu näha siis VIST ei tule läti rõve.
Igaljuhul, rutem rutem, tahaks sulle saarekollile kaarti lugema tulla
Kaspar
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: L Dets 29, 2012 10:39 pm
Postitas Madis
Rahva tungival soovil mõni udune pildike.

Asi hakkab natukene autot meenutama.

Selline vidinas sai toodetud

Vastan enne küsimusi -
kas töötab? - ei tea, aga võiks ehk peaks
Kui pikk? - avatud asendis silmast silma 1035mm ehk julm mõõk
Käik? - 300mm
Vedru -4x MB-S
Toru seest 45mm
Varras Cr 20
Silmad 16mm
Loomkatse tulemusena selgitasin välja, et 250kg raskuse rakendamisel (panin kaalu vahele ja tõmbasin tõstukiga) kahanes uue vedru pikkus ainult 50mm, mis teeb mind pisut murelikuks. Kuid kogemus S-i vedruga on näidanud, et üks Klapper kahandas auto kõrgust lisaks veel 3-4 cm. Aga millestki ju peab alustama ehk ma tahan auto erikuradiruttu vedrustatud ratastele saada.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: L Dets 29, 2012 11:03 pm
Postitas JaanusLI
Sa said edukalt hakkama-jälle ma ei saa öösel magada
Anna teada kui pill kikkis, siis tuleks küll külla kui lubatakse

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Dets 30, 2012 5:30 pm
Postitas erik
Ma saan aru, et sa tegid ise amordi? Kas gaasi saab sisse lasta? Palju seal õli mahtu on? Kas on reguleeritavate klappidega?
Aga miks sa jamad selliste vedrutega?