5. leht 7-st

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: K Apr 04, 2012 2:34 pm
Postitas hundu77
terv fordimehed

küsimus selline

kas esimese ja tagumise difri ülekande suhe on sama või on mingi erinevus?
nimelt mul tagasild lükkab natuke esimest või on see normaalne.

kas ka tagumisi lsd kettaid saaks ka peale keerata või on olemas mingeid lukustatvaid difreid? Ette näiteks.

ford ranger 2002

j.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: K Apr 04, 2012 4:01 pm
Postitas KKKKKK
Ei ta tehaseseades tohiks küll midagi lükata. Rehvid on ikka sama mõõduga mõlemal sillal?

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: K Apr 04, 2012 7:50 pm
Postitas hundu77
rehvid samad ja kulumine ka suht sarnane.

auto ostetud energia oksjonilt, esisild oli demonteeritud. esimene differ oli suudetud siniseks sõita.
sain pärnust mazda esimese difri ülekande suhe oli tagumisega täpselt sama 4,44.
ikka lükkab. Asfaltil 4veoga sõit küll ei kannata.

mis on tehase poolt esidifri ülekanne ja tagumise ülekanne ks keegi oskab aidata.

j.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: E Apr 16, 2012 1:05 pm
Postitas hundu77
Kas keegi on ka ford rangerile (b2500 mazda) paigaldanud diffrilukke?

rockauto pakub tagumisse silda RICHMOND GEAR Part # PT1821, mis peaks ühtima ka paljude teiste masinatega.

Kas on midagi sarnast ka esimesele sillale?

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: E Apr 16, 2012 1:11 pm
Postitas Bytewize
Lõdva LSD saab kangemaks sellega, et paned lisandita õli sisse, kuigi siis ta kulub kiiremini ja võib probleeme tekitada(mul 15000 juba lisandita LSD-ga sõidetud, siiamaani tip-top).

Kougi tagudiffer lahti ja vaata mis seal kirjas on või loe hambad üle, muidu ju täielik ehku peale minek..

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: P Mai 13, 2012 3:12 pm
Postitas pimeroolis
hundu77 kirjutas:terv fordimehed

küsimus selline

kas esimese ja tagumise difri ülekande suhe on sama või on mingi erinevus?
nimelt mul tagasild lükkab natuke esimest või on see normaalne.

kas ka tagumisi lsd kettaid saaks ka peale keerata või on olemas mingeid lukustatvaid difreid? Ette näiteks.

ford ranger 2002

j.
...kust sa tead, et lükkab? Ega kuival või pidaval pinnasel sisselülitatud esisillaga sõita ei soovitata, puudub su autol ju vahekastis differ...? Sellest tekkibki see lükkamise effekt, esisilda kasutatakse ju aint vajadusel. Sellega võid ära lõhkuda vahekasti või esisilla kardaanliigendid maha murda. http://www.motorcraftservice.com/pubs/c ... x4fw1e.pdf
lukk esisilda... saab sõita sisselülitatuna aint off-roadi, kui see mõttes, siis miks mitte, kuigi minumeelest tehasevarjandis ei ole tegemist off-road autoga selle sõna õiges mõttes. Enne mõtleks tagasilla täislukule, auto peaks ju rooli kuulama, kui just kõrvuni mudas ei ole...

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: P Mai 13, 2012 11:17 pm
Postitas honkomees
sattusin kogemata sellele teemale, pimeroolis ju täitsa õiget juttu räägib, kastikatel ei ole mõeldud pidevalt nelikveoga sõita. Mul esimene nelikveoline oli aegade hämaruses kastikas UAZ-452D, ka praegu kastikas ja ikka nii, et tavasõit on tagaveol nagu ühel korralikul veoautol kombeks ja siis kui uppumisoht silme ees, siis lükkad nelikveo või kogunisti aeglusti sisse ...

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: N Mai 31, 2012 4:42 pm
Postitas Otokas
Paljugi, mida ei soovitata! Nende keskdifrita kastikatega saab täitsa talutavalt sõita neliveoga kruusal ja vajadusel ka kõvakattega teel. Pidevalt pole mõtet sees hoida, kuid lülitusprobleemide tõttu on sõidetud ka 15 000 km järjest neliveoga. Kui ikka sirgel lõigul pooma hakkab, siis on rehvide või difritega mingi kala. Kui muidugi neliveoga asfaltil slaalomit sõita, siis tagasild proovib küll sama pikka vahemaad läbida ning lükkab tuntavalt.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: K Veebr 05, 2014 3:21 pm
Postitas saarmaskarl
Lisan siis siia ka oma probleemi. Leidsin siit küll esisilla kohta , aga minu autol ikkagi tagasild. Et siis:
Ford Ranger Wildtruck 2008 lõpp.
Tagasillast või kuskilt tagant tuleb sõidu ajal urin, tundub, et lisandub ka kerge vibratsioon. Uriseb iga käiguga ja ka lumisel, ehk pehme teekattega teel. Pakuti, et rehvid undavad, kuid ei ole loogiline, sest pehmel teekattel ei tohiks siis ju undamist olla. Tõstsin auto tagaosa ülesse ja lülitasin neljanda käigu jooksule. Urinat ei kostunud.(kui aga kätega liigutasin ja mõlemat ratast korraga, tundus, et vaikne urin on kosta) Sõidu ajal uriseb ikka nii kõvasti , et häirib. Milles võiks olla probleem, kust viga otsida?
Ettetänades asjalike soovituste eest,
Karl

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: R Veebr 07, 2014 12:16 am
Postitas isenokitseja
Kontrolli ka kardaaniristid üle! Oma masinal oli selline juhus. Mingi kiirusel oli müra häiriv :(

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: R Veebr 07, 2014 8:47 am
Postitas isenokitseja
Sai Rangeril vahetatud juhthoob ja pendelhoob. Nüüd istub rool natuke viltu. Kuidas oleks mõistlik õigeks seada. kas mootoriruumist või salongist rool lahti võtta(airbag) ?

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: R Veebr 07, 2014 9:52 am
Postitas saarmaskarl
Ok, kindlasti vaatan kardaaniristid ka üle. Käisin hiljuti just ülevaatusel, ja seal näppisin kardaani, kuid ma ei avastanud loksusid, Kas võib kardaanirist käituda selliselt, et kui masina tagarattad on maast lahti siis häält ei tee, ehk siis urin hakkab koormusega? Teine tähelepanek on, et kui lähen paremale kurvi, siis tundub, et müra väheneb, sellest tulenevalt tundub loogiline, et vigane ongi parem laager. Kas laagrid tuleks vahetada korraga mõlemal rattal? Kardaanil on veel ka omaorda laager, kas see võib ka kuidagi undama hakata?

Karl

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: R Veebr 07, 2014 7:37 pm
Postitas isenokitseja
Mõistlik lasta mõnel spetsialistil üle kontrolli enne kui vahetamiseks läheb. Ülevaatlusel jääva ikka asjad märkamata. Viimati ei avastatud kulunud pendelhooba.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: E Veebr 10, 2014 9:38 am
Postitas saarmaskarl
Kas kellelgi võib veel olla kommentaare või arvamusi Rangeri tagasilla undamise asjus?

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: R Veebr 14, 2014 5:18 pm
Postitas saarmaskarl
Õhtust,
laagrid vahetatud ja nii nagu võis arvata, olidki tagarattalaagrid vigased, mõlemad. Kui kedagi huvitab, siis rattalaagri tk hind 30.- Esindus küsis 60.-
Aega kulus vahetamisele ~6h. Ise ei näppinud vaid lasin vahetada. Fordi esindus pakkus vahetamise ajaks tervet tööpäeva ja see hind oleks olnud oluliselt kallim.

Ilusat õhtut ja tänud neile, kes kaasa mõtlesid.