5. leht 33-st
Postitatud: N Nov 02, 2006 7:19 pm
Postitas suzi
loomulikult mitte. Antud rehvidel on ka M+S tähis peal. Vaatame nädalavahetusel.
siiksi autot hoovi ajades vaatasin, et hetkel all hoopis Bridgestoned.
http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.j ... 01a10aRCRD
Postitatud: N Nov 02, 2006 9:00 pm
Postitas suzi
siiski küsimus ka nn tuunimise kohta. 414 postitas siia Prodrive poolt toodetava ecu, mis lubab 20% rohkem jõudu. Top Partsis PSI kujul isegi asi nimekirjas.
http://www.topparts.ee/index.php/turbodiisli_tuuning
Hinnaks vast kusagil 9700.- kuna teistele VP44 pumpadega autole maksab asi just nii palju.
Kas keegi on sellise asjaga kokkupuutunud? On kasutanud mõnel teisel autol? On see autole väga "kurnav" või on piisavalt varu? On kellelgi kommentaare?
Postitatud: N Nov 02, 2006 10:48 pm
Postitas jr
Võta BFG All Terrain T/A'd ligi.
Saad aasta läbi rahulikult sõita...
Postitatud: N Nov 02, 2006 10:57 pm
Postitas Veiko
Isiklik kogemus oli selle PSI asjandusega 530 Bummwee peal.Asi oli selles,et kiirendus oli tõesti parem ja musta tuli ka tagant rohkem.Kestis esimese külma ja niiske ilmani edukalt.See karbike on suht lahtine ja niiskus puges igalt poolt sisse.Ja siis ei tahtnud mootor mitte üks raas enam pöördesse minna.
Mulle ei sümpatiseeri see asjandus selle pärast,et see suurendab ainult kütuse kogust.Turbo rõhk jääb samaks mis enne.Parimad tuuningu asjad tõstavad nii rõku kui ka suurendavad kütuse kogust.
Veiko.
Postitatud: N Nov 02, 2006 11:00 pm
Postitas jr
Isuzu'l rõhku saab vist ainult manuaalselt tõsta. Blow off valvet aju ei juhi.
Postitatud: R Nov 03, 2006 5:32 pm
Postitas 414 AVM
meie kirjutas:siiski küsimus ka nn tuunimise kohta. 414 postitas siia Prodrive poolt toodetava ecu, mis lubab 20% rohkem jõudu. Top Partsis PSI kujul isegi asi nimekirjas.
http://www.topparts.ee/index.php/turbodiisli_tuuning
Hinnaks vast kusagil 9700.- kuna teistele VP44 pumpadega autole maksab asi just nii palju.
Kas keegi on sellise asjaga kokkupuutunud? On kasutanud mõnel teisel autol? On see autole väga "kurnav" või on piisavalt varu? On kellelgi kommentaare?
Tegelt olen ma täiesti rahul praeguse võimsuse ja väändega. Teades, et garantiid tagav firma ei ole võimeline Prodrive paigaldama ja mujal paigaldades on garantii löögi all, siis parem ilma. Otsest vajadust ma selleks ei näe, ka mitte foori alt startides.

Postitatud: R Nov 03, 2006 5:51 pm
Postitas 414 AVM
Ja vana asi. J.R. kirjutas:
D-Maxil pole keskdifrit..õnneks. Kas õnneks selle pärast,et kui oleks keskdif siis ilma lukuta või..?

Postitatud: R Nov 03, 2006 7:33 pm
Postitas jr
414 AVM kirjutas:Ja vana asi. J.R. kirjutas:
D-Maxil pole keskdifrit..õnneks. Kas õnneks selle pärast,et kui oleks keskdif siis ilma lukuta või..?

Nii on lollikindlam, lihtsam ja üleüldsegi sedasi peab lihtsalt olema minu standardite järgi.
Postitatud: R Nov 03, 2006 7:58 pm
Postitas suzi
ega ma seda chipi asja tõsiselt ei võtagi. Kihutamiseks on mul teine auto. Parem mõtlen mõne autonoomse kütesüsteemi peale. Säästaks autot ning endal oleks ka mõnus hommikul sooja autosse hüpata.
Siiski 4 vedu libedaga on fun

Postitatud: R Nov 03, 2006 9:07 pm
Postitas tarmo
Käisin ka 1päev uuesti kohal ja sain seekord 10kond minutit automaadiga varianti proovida. Nii lühikese sõiduga muidugi veel normaalset ettekujutust ei saa, aga vedrustus tundus küll suht mugav (see oligi põhieesmärk proovimisel).
Aga mida märkasin küll (nagu ka siin mainiti), et jõudu oli kuidagi vähevõitu, eriti kiirendamine tundus laisk. Ilmselt mängib rolli üllatavalt suur tühimass kastika kohta (vaid 200 kg kergem kui LC80).
Postitatud: R Nov 03, 2006 9:48 pm
Postitas jr
Jõudu vähe!? Mis jutt see on? Asjal on 3L mootori kohta ropult jõudu ja väänet. Mine proovi kõik kastikad läbi turul, siis saad aru mida mõtlen.
EDIT: Üks üllataja on veel turul. See on Mazda B seeria kastikas, mis saab detsembris uue facelifti ja mootori. Tehnilist spekki ärge uskuge 23sek ja 100kmh...see on bullshit. Tegelikkus oli 16sek ja 100kmh, seda täis paagi ja kolme inimesega salongis...erksus oli VÄGA üllatav. Kõige selle juures on meeldiv auto madal hind. Sõidumõnu ei ole küll nii hea kui Isuzu'l, aga kohe Isuzu järgi paigutaks küll, ehk siis II kohale sõidumõnu poolest.
Postitatud: R Nov 03, 2006 10:03 pm
Postitas tarmo
jr kirjutas:Jõudu vähe!? Mis jutt see on? Asjal on 3L mootori kohta ropult jõudu ja väänet. Mine proovi kõik kastikad läbi turul, siis saad aru mida mõtlen.
Noh, ma võrdlesingi enda LC80-ga, millel tõsi küll on 4.2 liitrine mootor, kuid mis on samas oluliselt vanem (93a). Seetõttu arvasin, et uus Isuzu 3 liitrine TD võiks sellele silmad ette teha küll, aga tühjagi. Samas 3 liitrised LC120-d rebivad ikka jõhkralt.
Ja muide, kõik kastikad ei ole sugugi uimased.
Sõitsin kunagi päris palju ringi Toyota Tacomaga, millel kõigest 2.4 liitrine bensukas (automaadiga) peal ja selle kiirendus oli 10 sekundi kanti 100ni

Postitatud: R Nov 03, 2006 10:11 pm
Postitas jr
Pakun, et Isuzu teeb silmad ette, kui sul just mitte 125kw variant pole, ehk 4 klappi silindri kohta. Ma ei tea küll millega sa sõitsid, aga ei 4.2D Patrol, 2.8TD ja 3.0TD Patrol ei saa küll Isuzule ligi.
Postitatud: R Nov 03, 2006 11:28 pm
Postitas tarmo
jr kirjutas:Pakun, et Isuzu teeb silmad ette, kui sul just mitte 125kw variant pole, ehk 4 klappi silindri kohta. Ma ei tea küll millega sa sõitsid, aga ei 4.2D Patrol, 2.8TD ja 3.0TD Patrol ei saa küll Isuzule ligi.
On küll 4 klapi variant (1HD-T). See teine tavaline (1HZ) peaks olema ka ilma turbota.
Izusu, millega sõitsin, oli 3.0 TD AT (space).
Huvi pärast võiks neid parameetreid reaalsetes numbrites isegi mõõta

Postitatud: R Nov 03, 2006 11:31 pm
Postitas jr
No jah... siis imestad, miks Isuzu ei liikunud sama nobedalt
