ISUZU D-MAX

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

loomulikult mitte. Antud rehvidel on ka M+S tähis peal. Vaatame nädalavahetusel.

siiksi autot hoovi ajades vaatasin, et hetkel all hoopis Bridgestoned.
http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.j ... 01a10aRCRD
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

siiski küsimus ka nn tuunimise kohta. 414 postitas siia Prodrive poolt toodetava ecu, mis lubab 20% rohkem jõudu. Top Partsis PSI kujul isegi asi nimekirjas. http://www.topparts.ee/index.php/turbodiisli_tuuning
Hinnaks vast kusagil 9700.- kuna teistele VP44 pumpadega autole maksab asi just nii palju.
Kas keegi on sellise asjaga kokkupuutunud? On kasutanud mõnel teisel autol? On see autole väga "kurnav" või on piisavalt varu? On kellelgi kommentaare?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Võta BFG All Terrain T/A'd ligi.
Saad aasta läbi rahulikult sõita...
+372 5028488
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Isiklik kogemus oli selle PSI asjandusega 530 Bummwee peal.Asi oli selles,et kiirendus oli tõesti parem ja musta tuli ka tagant rohkem.Kestis esimese külma ja niiske ilmani edukalt.See karbike on suht lahtine ja niiskus puges igalt poolt sisse.Ja siis ei tahtnud mootor mitte üks raas enam pöördesse minna.
Mulle ei sümpatiseeri see asjandus selle pärast,et see suurendab ainult kütuse kogust.Turbo rõhk jääb samaks mis enne.Parimad tuuningu asjad tõstavad nii rõku kui ka suurendavad kütuse kogust.
Veiko.
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Isuzu'l rõhku saab vist ainult manuaalselt tõsta. Blow off valvet aju ei juhi.
+372 5028488
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

meie kirjutas:siiski küsimus ka nn tuunimise kohta. 414 postitas siia Prodrive poolt toodetava ecu, mis lubab 20% rohkem jõudu. Top Partsis PSI kujul isegi asi nimekirjas. http://www.topparts.ee/index.php/turbodiisli_tuuning
Hinnaks vast kusagil 9700.- kuna teistele VP44 pumpadega autole maksab asi just nii palju.
Kas keegi on sellise asjaga kokkupuutunud? On kasutanud mõnel teisel autol? On see autole väga "kurnav" või on piisavalt varu? On kellelgi kommentaare?
Tegelt olen ma täiesti rahul praeguse võimsuse ja väändega. Teades, et garantiid tagav firma ei ole võimeline Prodrive paigaldama ja mujal paigaldades on garantii löögi all, siis parem ilma. Otsest vajadust ma selleks ei näe, ka mitte foori alt startides. :)
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Ja vana asi. J.R. kirjutas:
D-Maxil pole keskdifrit..õnneks. Kas õnneks selle pärast,et kui oleks keskdif siis ilma lukuta või..? :oops:
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

414 AVM kirjutas:Ja vana asi. J.R. kirjutas:
D-Maxil pole keskdifrit..õnneks. Kas õnneks selle pärast,et kui oleks keskdif siis ilma lukuta või..? :oops:
Nii on lollikindlam, lihtsam ja üleüldsegi sedasi peab lihtsalt olema minu standardite järgi.
+372 5028488
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

ega ma seda chipi asja tõsiselt ei võtagi. Kihutamiseks on mul teine auto. Parem mõtlen mõne autonoomse kütesüsteemi peale. Säästaks autot ning endal oleks ka mõnus hommikul sooja autosse hüpata. :)

Siiski 4 vedu libedaga on fun :D
Aitan palju oskan...
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Käisin ka 1päev uuesti kohal ja sain seekord 10kond minutit automaadiga varianti proovida. Nii lühikese sõiduga muidugi veel normaalset ettekujutust ei saa, aga vedrustus tundus küll suht mugav (see oligi põhieesmärk proovimisel).
Aga mida märkasin küll (nagu ka siin mainiti), et jõudu oli kuidagi vähevõitu, eriti kiirendamine tundus laisk. Ilmselt mängib rolli üllatavalt suur tühimass kastika kohta (vaid 200 kg kergem kui LC80).
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jõudu vähe!? Mis jutt see on? Asjal on 3L mootori kohta ropult jõudu ja väänet. Mine proovi kõik kastikad läbi turul, siis saad aru mida mõtlen.

EDIT: Üks üllataja on veel turul. See on Mazda B seeria kastikas, mis saab detsembris uue facelifti ja mootori. Tehnilist spekki ärge uskuge 23sek ja 100kmh...see on bullshit. Tegelikkus oli 16sek ja 100kmh, seda täis paagi ja kolme inimesega salongis...erksus oli VÄGA üllatav. Kõige selle juures on meeldiv auto madal hind. Sõidumõnu ei ole küll nii hea kui Isuzu'l, aga kohe Isuzu järgi paigutaks küll, ehk siis II kohale sõidumõnu poolest.
+372 5028488
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

jr kirjutas:Jõudu vähe!? Mis jutt see on? Asjal on 3L mootori kohta ropult jõudu ja väänet. Mine proovi kõik kastikad läbi turul, siis saad aru mida mõtlen.
Noh, ma võrdlesingi enda LC80-ga, millel tõsi küll on 4.2 liitrine mootor, kuid mis on samas oluliselt vanem (93a). Seetõttu arvasin, et uus Isuzu 3 liitrine TD võiks sellele silmad ette teha küll, aga tühjagi. Samas 3 liitrised LC120-d rebivad ikka jõhkralt.

Ja muide, kõik kastikad ei ole sugugi uimased.
Sõitsin kunagi päris palju ringi Toyota Tacomaga, millel kõigest 2.4 liitrine bensukas (automaadiga) peal ja selle kiirendus oli 10 sekundi kanti 100ni :twisted:
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Pakun, et Isuzu teeb silmad ette, kui sul just mitte 125kw variant pole, ehk 4 klappi silindri kohta. Ma ei tea küll millega sa sõitsid, aga ei 4.2D Patrol, 2.8TD ja 3.0TD Patrol ei saa küll Isuzule ligi.
+372 5028488
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

jr kirjutas:Pakun, et Isuzu teeb silmad ette, kui sul just mitte 125kw variant pole, ehk 4 klappi silindri kohta. Ma ei tea küll millega sa sõitsid, aga ei 4.2D Patrol, 2.8TD ja 3.0TD Patrol ei saa küll Isuzule ligi.
On küll 4 klapi variant (1HD-T). See teine tavaline (1HZ) peaks olema ka ilma turbota.
Izusu, millega sõitsin, oli 3.0 TD AT (space).
Huvi pärast võiks neid parameetreid reaalsetes numbrites isegi mõõta :P
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

No jah... siis imestad, miks Isuzu ei liikunud sama nobedalt :lol:
+372 5028488
Vasta

Mine “Isuzu”