5. leht 8-st

Postitatud: T Veebr 08, 2011 5:13 pm
Postitas empudogy
http://forum.lunohodov.net/viewtopic.ph ... sc&start=0

Soovitan kõikidel, kes on ka mõelnud ehitada midagi rohkemate ratastega, või lintidega lugeda läbi see teema.

Terv Martin

Postitatud: K Veebr 09, 2011 10:36 am
Postitas uhti
Veel üks väga hea link,kus on igasuguseid masinaid ehitatud.

http://harvelit.proboards.com/index.cgi?board=esittelyt

Üks konkreetne lintidega pill

http://harvelit.proboards.com/index.cgi ... 690&page=1

See siin eelmainitud Valgejõe pill ka müügis

http://kuldnebors.ee/search/soidukid/mu ... et#image_0

Postitatud: R Veebr 11, 2011 11:15 pm
Postitas siim0008
Oskab keegi öelda kust võiks selliseid linte saada ja kui palju need võivad maksta

http://img.photobucket.com/albums/v682/ ... uva093.jpg

Postitatud: R Veebr 11, 2011 11:36 pm
Postitas empudogy
siim0008 kirjutas:Oskab keegi öelda kust võiks selliseid linte saada ja kui palju need võivad maksta

http://img.photobucket.com/albums/v682/ ... uva093.jpg
Selliseid asju liigub rootsis ja hinnad jäävad kusagil 100-400 EUR piires, kuid see talv peaks olema nendega suhteliselt kitsad lood. Uuri Rootsi auto müügiga tegelevaid saite. ja foorumeid, kus on BV 202 või BV 206, sest need on selle isendi lindid!

Martin

Postitatud: E Veebr 14, 2011 6:09 pm
Postitas M.A.R.E.K
nägin juhuslikult müügis sellist asja http://www.kuldnebors.ee/search/soiduki ... uage_id=et

Postitatud: E Veebr 14, 2011 6:22 pm
Postitas empudogy
M.A.R.E.K kirjutas:nägin juhuslikult müügis sellist asja http://www.kuldnebors.ee/search/soiduki ... uage_id=et
Antud isendit olen juba vaatamas käinud, see meie kolleegi Uputaja oma.

(Y)

Postitatud: E Veebr 14, 2011 6:40 pm
Postitas M.A.R.E.K
no vot siis

Postitatud: K Veebr 16, 2011 7:59 pm
Postitas empudogy

Postitatud: K Veebr 16, 2011 8:45 pm
Postitas honkomees
empudogy kirjutas:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=812022 väga ahvatlev pakkumine
jah, tänastes lumeoludes parim masin, kui veel naftavälja avastaks ...

Postitatud: N Veebr 17, 2011 9:59 am
Postitas Andrus Michelis
honkomees kirjutas:
empudogy kirjutas:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=812022 väga ahvatlev pakkumine
jah, tänastes lumeoludes parim masin, kui veel naftavälja avastaks ...

Ostadki masina ja lähed naftavälju avastama. :twisted:

Postitatud: N Veebr 17, 2011 2:06 pm
Postitas empudogy
Andrus Michelis kirjutas:
honkomees kirjutas:
empudogy kirjutas:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=812022 väga ahvatlev pakkumine
jah, tänastes lumeoludes parim masin, kui veel naftavälja avastaks ...

Ostadki masina ja lähed naftavälju avastama. :twisted:
Kõigepealt üritan ise ehitada ikka, kui välja ei tule, siis osta saab ju alati... :P

Postitatud: L Mär 05, 2011 1:42 pm
Postitas empudogy
Tere!

Nüüd juba pikem aeg mööda läinud, ning ei ole ka päris maganud, ehitama pole veel hakanud, kuid kirjutan siis väikese jutu, mille kasuks olen otsustanud.

Sai siin arvutatud ja mõeldud, ning praegu tuleb sarnane isend, nagu Valgejõe meestel, ehk siis lintidega, kuna endal on Laplander olemas, millega mürada kevad, suvi, sügis, siis on mul seda talveks vaja, ehk siis lähen puhtalt lindi peale. 8 ratast pluss veotähik.

Väike informatiivne lõik, mis tehnikat plaanin kasutada.

Mootor siis nagu ka kunagi rääkisin, 2,0 vabalthingav nissan(ld20)
Käigukast sama isendi oma(leidsin tagaveolise kasti)
Vahekast Gaz 69, et saaks teha aeglasemat(jõulisemat) liikumist ja samas vajadusel ka kiiremini sõita
Sillad (rummud) pärinevad kerghaagiselt 4x100 poldivalemiga, jäävad siis täitma rullikute kohustusi.
Diferentsiaal tuli siis e34 oma (BMW) kuna sellel on piisavalt tugevad poolassid, ning ketaspidurid saan paigaldada diferentsiaali külge.
Soojendused ja muu kola Nissan bluebird.
Raam tuleks siis nelikanttorust
Kere tuleb nii suures osas, kui võimalik klaasfiibrist(plaatidest, mis küljes kokku liidan.
Lindi praegune kavandatud laius on 50cm
isendi kogupikkus(lintude uhtes) 3050 (kere pikkus 2950)
Laius 2100 (lintide äärtest)
Kaal 700-750kg
mass maapinnale 0,3 N/cm2 (inimesel umbes 1,5)
arvutuslikult peaks ka ujuma, kui suudan klaasplasti veekindlaks teha :oops: :lol: ning suutma siis koos endaga kanda ~1950kg

Vaja veel hankida:
Vaiku klaafiibri jaoks(pakkuja olemas, äratoomise vaev)
Nelikanttoru (40x20 ja 20x20 20X10 2mm seinaga) Kui kellelgi vedeleb olen igati huvitatud)
Vinklit (20x20 samuti 2mm seinaga)
8 ratast 4x100 poldivalemiga
2 e34 velge
V-o oli midagi veel, kuid praegu ei meenu.

Ootan siiralt juba ilmade soojenemist.


Kaasamõtlejaid tänan ka: Uputaja, seff, isakene ja kõik teised, kes teemas kaasa rääkisid.

Ja käisin proovimas, see diferentsiaali jutt, et kui ühe poole kinni pidurdad, hakkab teine poole kiiremini ringi käima peab täitsa paika!

Postitatud: L Mär 05, 2011 3:41 pm
Postitas isakene
empudogy kirjutas: ...mass maapinnale 0,3 N/cm2...
Õige termin oleks "erisurve"
...niisama, täpsustuseks... :wink:

Postitatud: L Mär 05, 2011 6:55 pm
Postitas GC
Mis roomikud? Kas teed ise?
Nagu ma aru saan, hakkab vedama tähik!?
Selle saaks ju teha piisavalt väikese, et kiirust vähendada/veojõudu suurendada ca 2x. Kiirust peaks siis jaguma veel 50...60 km/h, mida minumeelest on küll ja veel. Teisisõnu, kas jaotuskast on ikka vajalik, lisakilosid kohe mitukümmend.
Kuidas plaanis juhtida... kangidega, rooliga?

Edu!
E.V.

Postitatud: L Mär 05, 2011 8:00 pm
Postitas einar
Küsimus e34 differentsiaali kohta? Kas plaan kasutada Typ 188 või Typ 210 diffrit?

Typ 188- rohkem ülekande varjante 2.65-4.45 miinuseks suht kallis lsd.ja vähene vastipidavus.
Typ 210- vähene ülekannete võimalus, kuid lsd on laialt levinud ning suht pommikindel.