Tere!
Nüüd juba pikem aeg mööda läinud, ning ei ole ka päris maganud, ehitama pole veel hakanud, kuid kirjutan siis väikese jutu, mille kasuks olen otsustanud.
Sai siin arvutatud ja mõeldud, ning praegu tuleb sarnane isend, nagu Valgejõe meestel, ehk siis lintidega, kuna endal on Laplander olemas, millega mürada kevad, suvi, sügis, siis on mul seda talveks vaja, ehk siis lähen puhtalt lindi peale. 8 ratast pluss veotähik.
Väike informatiivne lõik, mis tehnikat plaanin kasutada.
Mootor siis nagu ka kunagi rääkisin, 2,0 vabalthingav nissan(ld20)
Käigukast sama isendi oma(leidsin tagaveolise kasti)
Vahekast Gaz 69, et saaks teha aeglasemat(jõulisemat) liikumist ja samas vajadusel ka kiiremini sõita
Sillad (rummud) pärinevad kerghaagiselt 4x100 poldivalemiga, jäävad siis täitma rullikute kohustusi.
Diferentsiaal tuli siis e34 oma (BMW) kuna sellel on piisavalt tugevad poolassid, ning ketaspidurid saan paigaldada diferentsiaali külge.
Soojendused ja muu kola Nissan bluebird.
Raam tuleks siis nelikanttorust
Kere tuleb nii suures osas, kui võimalik klaasfiibrist(plaatidest, mis küljes kokku liidan.
Lindi praegune kavandatud laius on 50cm
isendi kogupikkus(lintude uhtes) 3050 (kere pikkus 2950)
Laius 2100 (lintide äärtest)
Kaal 700-750kg
mass maapinnale 0,3 N/cm2 (inimesel umbes 1,5)
arvutuslikult peaks ka ujuma, kui suudan klaasplasti veekindlaks teha

ning suutma siis koos endaga kanda ~1950kg
Vaja veel hankida:
Vaiku klaafiibri jaoks(pakkuja olemas, äratoomise vaev)
Nelikanttoru (40x20 ja 20x20 20X10 2mm seinaga) Kui kellelgi vedeleb olen igati huvitatud)
Vinklit (20x20 samuti 2mm seinaga)
8 ratast 4x100 poldivalemiga
2 e34 velge
V-o oli midagi veel, kuid praegu ei meenu.
Ootan siiralt juba ilmade soojenemist.
Kaasamõtlejaid tänan ka: Uputaja, seff, isakene ja kõik teised, kes teemas kaasa rääkisid.
Ja käisin proovimas, see diferentsiaali jutt, et kui ühe poole kinni pidurdad, hakkab teine poole kiiremini ringi käima peab täitsa paika!