5. leht 8-st
Postitatud: P Jaan 09, 2011 2:08 pm
Postitas TiitR
denis23 kirjutas:Raamatus on küll see tagadiffri lukk olemas ilusti, aga ma ei mäleta et hinnakirjas see oli.
armatuuris isegi märgutuli selle tagaluku kohta olemas (vaja vaid pirn sisse keerata

...enne muidugi ka lukk paigaldada).
Postitatud: T Jaan 11, 2011 11:29 am
Postitas Mony
niih vahepealseid arenguid.
Sain täna esimest korda siis type R-i hangest kätte, tegin pildid ära ja viskan õhtul kuulutuse üles
1) Defeka idee olen maha matnud. et saada elementaarse varustusega pikka isendit (kindlasti peab min 5 istekohta olema, st 110 vaja), tuleb ikkagi mingi 600 k poole mõelda. kahjuks läheb eelarvest välja.
2) Vahepeal teemasse tekkinud veojõukontrollist... et tuli välja et CRV nii sitt auto polegi, kui VSA off nupu üles leidsin sumas lumes täiesti eduliselt

aga teist CRV-d perre ei taha, võiks ikka midagi suutlikumat olla.
3) Jimny ja Dusteri naine keelas kategooriliselt ära. Ei viitsi diivanil magada ka irw.
4) Wrangler samuti ei sobi, lühikesel kerel 4 kohta ja korralikus varustuses pikk samuti üle poole milli (no ei aja luksust taga, aga krt kont võiks ikka sees olla). lisaks pikk kere ei meeldi kah, wranglerile kohe kuidagi ei sobi minu meelest.
Hetkel paistab foresteri poole minevat (kui keegi type R ära kunagi peaks ostma).
Seoses sellega aga mul väike segadus. nimelt vanemate foresteride omanikud pajatavad, et automaatkast on "libavedu" ja manuaal "õige". samas kui vaatan tehase andmeid, siis uuel foresteril just manuaalkastil visko vahel (vb eksin aga CRV-d visko pärast ju libaks kutsutaksegi)? Oskab keegi kommenteerida?
Subaru
Postitatud: T Jaan 11, 2011 11:52 am
Postitas Kalamees
Sai ka Subarud kiigatud ja proovisõitu tehtud. Aga vaataks vast ennem Outback i poole, uus ruumikam ja mõnusam sees istuda.
Vana Forester seest mõnusam. Uues pole käsi kuhugi toetada.
Automaadiga jõud jagatud 60/40.
Postitatud: T Jaan 11, 2011 12:22 pm
Postitas Mony
sai ise ka vaatamas käidud, tõepoolest vasakut kätt pold kuhugi panna

aga muidu mulle see foresteri "tahumatu" olek meeldis. outback lahe jah, aga kliirens 1,5 cm madalam ning hind ca 50 k kõrgem (hinnavahest ma saan muidugi aru, outback oluliselt mugavam ja luksuslikum). Samas roolis istudes siis lumes sumpama pigem kutsus forester (täiesti lambi hinnang

).
ahjaa, lisaks sai nädalavahetusel ühe GV omanikuga vesteldud, väitis et peale 2-3 a möödumist ei jõua ära lappida (tal see 3-s GV, tööautona). seega GV ka väljas.
Postitatud: T Jaan 11, 2011 12:43 pm
Postitas Kilpkonn
Kui libaneliveolised on valikus tagasi, kas siis Mitsubishi Outlander ja/või Jeep Patriot ka?
Postitatud: T Jaan 11, 2011 1:38 pm
Postitas Mony
Kilpkonn kirjutas:Kui libaneliveolised on valikus tagasi, kas siis Mitsubishi Outlander ja/või Jeep Patriot ka?
outlanderist oli siin samas teemas eespool mitte just väga julgustavat juttu. patriotil kliirens 204 vs foresteri 215. samuti tehase kütusekulu automaadil suurevõitu, 9,7 vs. foresteri 8.4. aga vist kui mahti saan lähen piilun selle auto ka järgi esinduses, disaini poolest tundub üsna kenake. mismoodi tal see veoskeem täpsemalt toimib ja kuda uuemad jeebud kestavad ka?
Postitatud: T Jaan 11, 2011 2:08 pm
Postitas Alari
Ma soovitaks ikkagi nende poolkõvade maasturite asemel Y61 Nissan Patrol'i ning Toyota LC120 masinaid ka proovida, muudab üsna kindlalt arvamust Outlander'ite jms suhtes.
Postitatud: T Jaan 11, 2011 3:18 pm
Postitas elmarm
Pole eriti näinud, et keegi Kiat kiidab, aga minul on Sorento, millega olen väga rahul. Suvel suur haagissuvila järel nii, et ei tunnegi õieti.
Sellel talvel olin üleküla (täpsemalt ületänava) mees. Vähemalt suure pehme lumega tegin omakandi tänavatel jälgi ette, stangega lund lükates.
Nii, et siiani veel seda ostu kahetsenud pole!
Postitatud: T Jaan 11, 2011 3:39 pm
Postitas Mony
elmarm kirjutas:Pole eriti näinud, et keegi Kiat kiidab, aga minul on Sorento, millega olen väga rahul. Suvel suur haagissuvila järel nii, et ei tunnegi õieti.
Sellel talvel olin üleküla (täpsemalt ületänava) mees. Vähemalt suure pehme lumega tegin omakandi tänavatel jälgi ette, stangega lund lükates.
Nii, et siiani veel seda ostu kahetsenud pole!
noh kollased kvaliteedi osas päris palju edasi arenenud, ei väida et sitad autod (sai iirimaal Santa Fe-ga ringi uhatud ja tundus üsna viisakas). teisalt hinnaklassi poolest pole nad enam odavad ka, japsidega suht samas klassis.
sorento jääb ära aga kuna kliirens isegi väiksem kui olemasoleval CRV-l (184). santa fe isegi oleks mingi argument (200 kliirents ja päris kenake), aga ei tea... ilmselt pean veel mõned aastad harjutama end kollase mõttega (analoogne asi oli ka siis kui japsid turule trügisid). mis teha, eestlane vana brändipede noh

Postitatud: T Jaan 11, 2011 4:14 pm
Postitas honkomees
Mony kirjutas:...sorento jääb ära aga kuna kliirens isegi väiksem kui olemasoleval CRV-l (184)...
hmm, sorentol kliirens
Ground clearance 8.2 in (208 mm)
! Isegi vaatasin Sorentot, kaalusin, kaalusin, aga mind pani loobuma nende uue põlvkonna Sorentode neliveo kombinatsioonide kummalisus, täpselt ei mäleta aga umbes nii et ilma tiluliluta manuaalkastiga metsaautole pole difrilukku (või aeglustit) ja täislisadega suure mootori ja automaadiga on lukk.
Samas olen jahis näinud kuidas põdrad suutsid esimese põlvkonna omaga minuga samasse kohta välja ronida ja see tekitas austust küll.
Postitatud: T Jaan 11, 2011 5:09 pm
Postitas FlammablE
Lihtsalt ulme on lugeda siin mingit mm võrdlemist stiilis "paaki täis ei tangi, sest sellega kaotab 7mm"

Postitatud: T Jaan 11, 2011 5:28 pm
Postitas Mony
paistab et jänkid ja eurooplased mõõdavad kliirensit erinevalt < jänkidel forester samuti 215/225(xt) asemel 220/230(xt) jne. võrdlen eesti edasimüüjate tech andmete alusel ja nende järgi sorentol 184mm.
mis puudutab seda kliirensi hullust, siis kui teema pealkirja loed < 10 mm võib olla just vahe põhja peale jäämise/mittejäämise vahel.
kliirensi mõjust paksus lumes näide siit videost (allroad tõstetud kliirensiga ja ilma, sama veoskeem ja rehvid):
http://www.youtube.com/watch?v=_xJusLJQbv8
Postitatud: T Jaan 11, 2011 6:04 pm
Postitas TiitR
Mony kirjutas:paistab et jänkid ja eurooplased mõõdavad kliirensit erinevalt < jänkidel forester samuti 215/225(xt) asemel 220/230(xt) jne. võrdlen eesti edasimüüjate tech andmete alusel ja nende järgi sorentol 184mm.
mis puudutab seda kliirensi hullust, siis kui teema pealkirja loed < 10 mm võib olla just vahe põhja peale jäämise/mittejäämise vahel.
kliirensi mõjust paksus lumes näide siit videost (allroad tõstetud kliirensiga ja ilma, sama veoskeem ja rehvid):
http://www.youtube.com/watch?v=_xJusLJQbv8
Selles videos oli Allroad juba madalas asendis lume kinni vajutanud ja hiljem kõrgekstõstetuna SELLES kohas muret polnud

...aga teemasse ka - osta omale siis mõni meelepärane 4x4 aparaat ja tõstesarjaga tõsta see näiteks mingi 50mm. kõrgemaks...tõstmiste kohta on siin oi kui palju teemasi ja õpetusi.

Postitatud: T Jaan 11, 2011 7:19 pm
Postitas yanekk
Mony kirjutas:mis puudutab seda kliirensi hullust, siis kui teema pealkirja loed < 10 mm võib olla just vahe põhja peale jäämise/mittejäämise vahel.
See et sa ainult masina kõrgust vaatad, ei vii kokkuvõtteks sind kuhugi mujale, kui traktori/korraliku maasturi järgi, kui kinni oled.
Üle poole masina läbivusest annab rehv, siis tihend ja kuskil edasi on alles auto ise.
Postitatud: T Jaan 11, 2011 7:48 pm
Postitas honkomees
eks kõik õige, kliirens on oluline kuid mitte ainult, rehv jne. Samas olen kastikaga saanud ainult tagaveoga sealt läbi, kus sõidukas kinni jäi - vahe ju ainult kõrguses. Ja tegelikult pole need tänapäeva maasturid tehasest ikka midagi kliirensiga, õige kliirens on ikka ca 30 cm, selline nagu vene neliveolistel mossedel ja pobidel