5. leht 6-st
Postitatud: P Veebr 28, 2010 10:20 pm
Postitas PSV
Vanasti pidid veel ka sõidutee telgjooneni puhtaks tegema. Juba 1999 andis õiguskantsler oma arvamuse, et KOV heakorra eeskirjad pole põhiseadusega kooskõlas. Nüüd peaks olema õige aeg, et lõpetada selgelt ebaproportsionaalne ilma sobiva tasuta avaliku hüve tootmine kinnistu omanike poolt. Kuna mina subjekt pole, siis pole ka asja täpsemalt torkinud.
Postitatud: P Veebr 28, 2010 10:38 pm
Postitas tyybel
Ja teine samasugune lugu:
http://www.postimees.ee/?id=212354
Juhin tähelepanu, et mõlemal korral kasutati
gaasipüstolit kuid suudeti siiski tekitada tõsiseiltvõetavaid haavu

Huvitav, kui tõsiseltvõetavad need artiklid ikka on?
Postitatud: P Veebr 28, 2010 11:07 pm
Postitas rekkamees
Ega ma muidu poleks seda küsimust tõstatanudki, kui see lumevall oleks olnud nagu tavaliselt - 10-20 cm, aga see vall oli ligi meetrikõrgune ja samas on kõrval täiesti vaba muruplats, kuhu oleks saanud lume lükata (samal pool tänavat). Eks nii sahamehed kui majaomanikud peaks lihtsalt mõistvamad olema. Üldiselt võib ju teede puhastamisega täitsa rahule jääda.
Moskva lugudest
Postitatud: P Veebr 28, 2010 11:26 pm
Postitas Kalamees
Mitte gaasipüstolit ei kasutatud. Vaid traumaatilist püstolit. See laseb kummikuulidega ja lähi distantsilt väga ohtlik. Detsembris mingi major tulistas ka sahameest, jooksis teine verest tühjaks. Vigastas jala arterit.
Postitatud: E Mär 01, 2010 12:04 am
Postitas Gre
Marlai kirjutas:
Kedagi ei tohi sundida tema vaba tahte vastaselt tööle
Ei ole küll jurist, aga lihtkodanikuna saan aru, et kõik määrused ja eeskirjad, mis sunnivad mind lund koristama vms tegema, ei ole põhiseadusega kooskõlas.
Sul on tuline õigus, et keegi ei saa Sind sundida tööd tegema.
See, kuidas oma kohustused lahendad, on Sinu enda otsustada.
Palkad töölised või teed ise.
Postitatud: E Mär 22, 2010 10:29 am
Postitas yanekk
yanekk kirjutas:keelutsoon kirjutas:
khm, mida pinnasekattega külateed - ja eriti need mis pole just kõige paremad või lihtsalt madalas kohas! - varsti ütlema hakkavad...
Liidame 1+1 ja tulemuseks saab ilmselt midagi sellist.

Ennustus pidas paika

.
http://www.tartupostimees.ee/?id=239921
Postitatud: E Mär 22, 2010 11:27 am
Postitas marauder
Seal paistab olevat just kaevatud, sellepärast ka väga pehme olukord...
Postitatud: E Mär 22, 2010 12:26 pm
Postitas bj45
Siin kaevatakse eelmisest kevadest saati ja terve linn on selline. Selliseid teid kus kinni ei jääks on ainult mõned üksikud.
Ainukesed õige masinad on ekskavaatorid või siis tr3 masinad.

Postitatud: E Mär 22, 2010 6:22 pm
Postitas honkomees
fotol muidugi Venemaa foederaaltrass "Leena",
ise sain eile Vene magistraali M9 elik Volokolamski maanteed proovida, ca 100 km sellest oli selline tankitorje ala, esimese ka'iguga la'bi poolemeetriste asfaldiaukude, silla regull na'itas et vahib laiali ja u'ks ratas sendijagu tahapoole kah nihkunud
Postitatud: T Mär 23, 2010 9:34 pm
Postitas davidsoniharald
Talv on tõepoolest tõsine olnud ja ega ta veel läbi ole. Sai auto sildadega lund lükata ja isegi keset sirget teed kaevata, sest lumevall oli kapotini ja rattad ei haakunud enam. Kolm korda on naabrimees välja tõmmanud, sest ma olen jobu ja ei oska sõita. Kuna lumetõrje on viimasel kodutee kilomeetril kaootiline, siis kogunes sinna talvega ikka paarkümmend sentimeetrit kõvaks trambitud lund peale. Esimese sulaga tulid suured rööpad ja Chero kehvade lamellidega liikus väga vaevaliselt. Tänavatele mõeldud "kummi" sahaga Belarus ei jõudnud õieti midagi lükata, kahe edasi-tagasi tiiruga sai tee natuke sõidetavamaks. Siis tuli ju kohe külm peale ja rööpad külmusid oi kui vastikuks, andsin Jeebi naisele ja sõitsin ise tema Meganega. Õnneks elas prantslane lõhkumise üle, esialgu.
Järgmise sulaga sai jälle ukerdada, Chero liikus vaid hooga edasi, st et iga hommik oli nagu safari. Siis kooles naise auto keset metsa ära, ei käivitunud. Naine läks jala marsa peale(seitse kilomeetrit), sest ma olin ise tööl. Mina koju ei saa, naise auto keset valle, mööda ei saa, ära ei jõua tõmmata, selline ködi maas... Lõpuks tuli isa Russiga ja lükkas teed, kaevas Russi, vedas prantslase jalust ära ja saime kodu. Siis sõitis kolme ratta peal koju, sest traktoril jooksis üks esisilla poolass kinni... Auto remondis selgus, et Renaultil põhja alt juhtmed ära äestatud (kes tuleb idee peale panna juhtmed põhja alla

) ja karter praguline (kes see idioot küll sellega offroadi käskis sõita):D . Õnneks pool stanget tagurdas naine ise lumehanges minema, nii et sellest patust olen vähemasti prii.
Me oleks pool talve siin metsas lumevangis veetnud kui Jeepi ei oleks.
Olen naisele ka üritanud maasturi mõtet pähe panna, viimati näitasin Imede Põllu lipulaeva ja rääkisin pool tundi kui hea see auto oleks. Ta siis tabas ära, et "sa nagunii sõidaks sellega koguaeg ise"

... Tark ka Temake...
Laut vajus ka kokku suure lume all aga see ei ole õnneks suur õnnetus, oligi plaanis lammutama hakata.
PS. Naine ei ole kordagi vingunud selle kõige peale, hea naine. Esimest talve siin, Metsal.
Postitatud: T Mär 23, 2010 9:39 pm
Postitas tai
Kevad on käes eile sai ettevaatlikult katsetada - juba saab mööda lumevälju kihutada.
Postitatud: T Mär 23, 2010 11:56 pm
Postitas MikkM
tai kirjutas:Kevad on käes eile sai ettevaatlikult katsetada - juba saab mööda lumevälju kihutada.
TR3-ega?

Postitatud: K Mär 24, 2010 7:28 am
Postitas tai
Ei tehaseseades tavamaasturiga. Isegi originaal rehv oli all.
Postitatud: K Mär 24, 2010 8:10 am
Postitas honkomees
tai kirjutas:Ei tehaseseades tavamaasturiga. Isegi originaal rehv oli all.

mes ... isegi kruusateel seda omal ajal kinnitrambitud lund niipalju suland, et s6idukas ei taha s6ita, p6llu peal lund ikka nii et ei taha jala ega suuskadel kopratammideni sammuda, 100 m oled v6hmal, maasturist ei maksa m6eldagi, enne kui oli tuhkjas lumi sai veel edasi/tagasi rammides hirmsa kytusekuluga liikuda, nyyd kleebib kinni ja ei kuhugi
Postitatud: K Mär 24, 2010 8:25 am
Postitas Jysk
Ei ole nii hull midagi. Kui vähegi silla all ruumi on saab täitsa edukalt liikuda juba. Sai ka siis paar päeva tagasi proovitud. Range kogus tänu madalatele rehvidele ikka oma jagu lund ette ja jäi hätta, aga Patrol (Y61) ei teinud teist nägugi (ainult et teepeale tagasi läbi paksema valli sõites murdus esimene number ära).
