Huvitav teema auto24 foorumis (x6,rr , lc )
Moderaator: Moderators
Vale inimene roolis, ei muud.NuPogodi kirjutas:Minumeelest on ka bemm ikka kõige kõvem jeep. http://www.youtube.com/watch?v=-tE728YH5oA
Jeep GC 4,7 WJ 99a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
Ma tuletaks meelde tulistele vaidlejatele, et selles kohas, kuhu maastur klaasideni ära uputatakse ja sealt uhkusega välja sõidetakse (või vintsitakse), käivad normaalsed inimesed kummikutega marjul ja pargivad oma Panda või pärismaasturi maantee äärde. See peakski olema taustasüsteem, ehk siis kui kaugele võimaldab auto sõita ILMA LOODUST LÕHKUMATA. Ärge pange 99% inimesi oma kunstlikult tekitatud taustasüsteemi, pange ennast ja oma tehnika sellesse taustasüsteemi, milles elab 99% inimestest! Sellise "pisiasja" on paljud kah ära unustanud, et Pandast mõnekümne meetri kaugusel saad juba kuulata linnulaulu, erinevalt paljudest "looduses sõitmiseks tehtud" maasturitest, nagu keegi peaks tahtma tulla metsavaikusesse kuulama mootorimürinat.Myrgel kirjutas:No siin on juttu olnud ikka nende autode maastikusuutlikusest. Seega tingimused peaksid ikka samad olema mis maastikul leida võib. Kui võrlus TR3 klassi kollidega on ebavõrdne (mõni muidugi vaidleb vastu) siis võiks ju väikesed putukad omavahel rammu katsuma panna. Et milline masin kõige kaugemale saab.aadu kirjutas:Ürgmaasturit, mille eelised tulevad välja alles vööni mudas või siis kui vesi esiklaasini ulatub?(Pandal ulatuks sellistes olukordades vast ainult antenn nähtavale ja X-il oleks kogu elektroonika surnud). Milline peaks olema see taustsüsteem, millega sa nii erinevaid autosid hindad?
Urmas
Sellest 4x4.ee all olevast sloganist "minge metsa" saavad mõned ikka väga kummaliselt aru, nagu tuleks minna metsa selleks, et seda lõhkuda, müra tekitada, midagi uputada jne. Kõva mees pole see, kes oma puukoorma kõige sügavamast mudast läbi suudab tirida, vaid kes taipab seda teha talvel külmaga loodust säästes, kasvõi mootorsaaniga piki jõejääd

PS: ärge laske end eksitada avatarist, ma kasutan VAJADUSEL metsas käimiseks traktorit ja kui vaja pole, lähen kummikutega
Et siis peaksime offrõudimise üldse ära lõpetama? Miks sa oled siin?krss kirjutas:Ma tuletaks meelde tulistele vaidlejatele, et selles kohas, kuhu maastur klaasideni ära uputatakse ja sealt uhkusega välja sõidetakse (või vintsitakse), käivad normaalsed inimesed kummikutega marjul ja pargivad oma Panda või pärismaasturi maantee äärde. See peakski olema taustasüsteem, ehk siis kui kaugele võimaldab auto sõita ILMA LOODUST LÕHKUMATA. Ärge pange 99% inimesi oma kunstlikult tekitatud taustasüsteemi, pange ennast ja oma tehnika sellesse taustasüsteemi, milles elab 99% inimestest! Sellise "pisiasja" on paljud kah ära unustanud, et Pandast mõnekümne meetri kaugusel saad juba kuulata linnulaulu, erinevalt paljudest "looduses sõitmiseks tehtud" maasturitest, nagu keegi peaks tahtma tulla metsavaikusesse kuulama mootorimürinat.Myrgel kirjutas:No siin on juttu olnud ikka nende autode maastikusuutlikusest. Seega tingimused peaksid ikka samad olema mis maastikul leida võib. Kui võrlus TR3 klassi kollidega on ebavõrdne (mõni muidugi vaidleb vastu) siis võiks ju väikesed putukad omavahel rammu katsuma panna. Et milline masin kõige kaugemale saab.aadu kirjutas:Ürgmaasturit, mille eelised tulevad välja alles vööni mudas või siis kui vesi esiklaasini ulatub?(Pandal ulatuks sellistes olukordades vast ainult antenn nähtavale ja X-il oleks kogu elektroonika surnud). Milline peaks olema see taustsüsteem, millega sa nii erinevaid autosid hindad?
Urmas
Sellest 4x4.ee all olevast sloganist "minge metsa" saavad mõned ikka väga kummaliselt aru, nagu tuleks minna metsa selleks, et seda lõhkuda, müra tekitada, midagi uputada jne. Kõva mees pole see, kes oma puukoorma kõige sügavamast mudast läbi suudab tirida, vaid kes taipab seda teha talvel külmaga loodust säästes, kasvõi mootorsaaniga piki jõejääd
PS: ärge laske end eksitada avatarist, ma kasutan VAJADUSEL metsas käimiseks traktorit ja kui vaja pole, lähen kummikutega
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Tahaks vastata www.4x4.ee sloganiga, et "minge metsa"Myrgel kirjutas:Et siis peaksime offrõudimise üldse ära lõpetama? Miks sa oled siin?
Urmas

Sorry, aga kõige kõvem mees ei ole tõesti see, kes kõige rohkem oma autoga loodust suudab lõhkuda. Miks ma siin olen? Mul on VAJA kah metsas käia, puud välja vedada ja kuna see on mu oma maa, siis loomulikult on mul huvi teha seda pinnast nii säästvalt kui võimalik, nii vaikselt kui võimalik (et ei häiriks metsaelanikke) ja nii, et kõigi siinsete meeste naised-lapsed tahaksid tulla sinna marjule, näiliselt puutumatusse loodusesse. Kas ma olen selles "4x4 ja minge metsa" kuidagi valesti aru saanud? Peaksin siit ära minema? Peaksin hakkama omale kunstlikult probleeme (mülkaid) tekitama ja siis neid kunstlikke probleeme lahendama?
Ehk saad aru, miks ma hindan eelkõige autot, mis pigem pinnasesse ei vajugi (minupärast kasvõi Ford Ka), mitte ei ole eesmärgiks autot lõhkuda ja mülkasse uputada. Sellepärast on mõttetu tulla pakkuma ka X6-le või Pandale mülkaid, kuna erinevalt mõne üksiku inimese sportlikust huvist on enamikule oluline liikumine siiski edaspidi, mitte sügavamale ja siis sealt tagasi välja

Vahepalaks üks sõbra-sõber lugu. Ehk on selle loo osaline kah foorumi liige ja oskab täpsustada. Nimelt ostis mees UAZi, natuke järeleaidatud maastikuauto. Naine seda ei mõistnud ja mees otsutas teha demonstratsioonesinemise. Ei tea, kas oli põhjuseks vähene maastikukogemus või oli tõesti nii kehv pinnas, aga ühel hetkel istus UAZ põhja peal kinni. Hakkas siis ise rataste alla oksi tooma ja saatis naise koju vintsi järele. Naine jalutas koju, võttis garaazhist vintsi, sõitis oma Ford Ka-ga selle UAZi kõrvale, viskas vihasena vintsi autost välja ja sõitis koju tagasi. Mu sõber, nende naaber ridaelamus, on tegelikult sama ekstsentrilise käitumisega ja vahest naise jaoks mõistmatu, aga lugu peaks iseloomustama hästi kerge auto mõningaid eeliseid raske maasturi ees (mida Suzumehed mõnuga ka võistlustel ära kasutavad). Minu jaoks on müstika eelkõige see esivedu, sest "alternatiivsed" kergmaasturid tehakse alati tagaveolised, mitte kunagi esiveolised. Ärge saage valesti aru, ma ei pea Ka-d paremaks maasturiks kui UAZ, lihtsalt ka maastikul võib olla kergel ÜHErattaveolisel autol eeliseid raske maasturi ees. Auto24-s olnud X6 mees oskab oma auto eeliseid päris hästi kasutada ja ei tulnud mitte siia foorumisse laiama, vaid seda teevad mõned üleolukuga hoopis siin kommentaarides.
PS: PriitV postitust lugedes tekkis küsimus, et kas autosid uputavad maasturimehed nimetavad kah köisi ja nöörijuppe "otsadeks" või on see vaid Priidu kiiks?

Minul on sõnad otsas. Ma ei oska selle peale isegi enam midagi kosta. Pange see teema lukku või põlema. Midagi mõistliku sellest niikuinii välja ei arene. Edu marjulistele, vintsidega Ka'dele, naistele kes meestest aru ei saa, Pandadele, X8'tele ja kurat teab veel kellele. Olgu te mullale kerged!
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Kõik on ikka hästi? Midagi ärritas? Võta klaas suhkruvett ja helista seejärel mõnele sõbrale, kes laenaks originaalmõõdus tänavakõlbulikke rattaid, enamvähem sama suuri kui sellel X6-l all on. Mine esita väljakutse - väga lihtne viis seda teemat asjalikumaks muuta. Loodetavasti liitub teisigi, nii Audiklubist kui ka soovitavalt mõni oma PandagaMyrgel kirjutas:Minul on sõnad otsas. Ma ei oska selle peale isegi enam midagi kosta. Pange see teema lukku või põlema. Midagi mõistliku sellest niikuinii välja ei arene. Edu marjulistele, vintsidega Ka'dele, naistele kes meestest aru ei saa, Pandadele, X8'tele ja kurat teab veel kellele. Olgu te mullale kerged!


Pomole: jah ma tean selle termini päritolu, seetõttu kasutan ka ise. Lihtsalt tekkis küsimus, et kas kasutab seda siin vaid Priit või on ka teised maasturifännid selle omaks võtnud?
Kohati tundub, et tulebki ära keelata riiklikul tasemel ja seaduse jõuga, sest kogu aeg kumab läbi mõte: läheme lõhume loodust, keerame kõik mudaks ja siis ise püherdame seal sees sea kombel mõnust ruiates. Sest eestlasele ainumõeldav ja ajudeni jõudev variant ongi katuseni pasas vintsi otsas rippuda. Muuseas, sigalate lägapatareides saab ka sama harrastada, vintsid ennast ikka mööda seina üles ja alla...Myrgel kirjutas:Et siis peaksime offrõudimise üldse ära lõpetama? Miks sa oled siin?
Urmas
Teine asi, mis aetakse segamini, on Eesti-Venemaa-Läti-Leedu suhteliselt marginaalne off-road-sport ja maastikusõit üldisemalt. Katuseni mudas on samaväärne truck-triali, Islandi tuhamägede vallutamise jms alternatiiv-ekstreem autospordiga. Seal kasutatav tehnika ei käi mõiste alla "tavaauto". See on spetsiaalselt ettevalmistatud võistlsuvahend ja seda ei hakka ükski normaalne inimene müügisalongist välja veerevaga võrdlema. Muuseas, kui Politsei hakkaks seaduste täitmist korralikult kontrollima, oleks seatapu sarnase kiunumisega teema kohe tulemas: absoluutne enamus maastureid saaks ilgeima litaka või oleks sunnitud EALi kaardi tegema, varsti saama "punase numbri" tavalise asemele ja kogu igapäev ongi läbi.
PS: me oleme kõik "ilgelt kõvad mehed" ja eriti kõvad offrõuderid. Minimaalne "normaalne" auto on TR3 ja võistlus selline, kus 24 tunnist 23 "sõidetakse" vintsi otsas. Aga siis tuleb Robby Gordon, lööb päris mitme võidusõidusarja tiitlid ja off-road kõrged kohad (Dakari 3. ja 8. koht, 3 Baja1000 võitu näiteks) oma 2WD Hummeri luugist letti ja tunneb huvi: on teil mingitki taset ja tulemust ette näidata rahvusvaheliselt aksepteeritaval tasemel??? Või Tim Coronel, kes offrõudis Dakari läbi "täiesti arusaamatu jubedusega" ehk mootorsaani mootori ja variaatorkastiga 2WD akendeta McRae-bagiga.
Autosport käib siiski juhi sõiduoskuse, auto enda võimekuse ja KIIRUSE peale ning vintsimine on sõiduvigade parandamiseks ja "maasikateks". No ja kui mõni kõva oofrõuder arvab, et on piisavalt kõva autosportlane, siis kohe varsti ootaks huviga tulemusi meile tuttavast paigast Peterburi lähistelt: Baja Russija suisa igatseb kõvade Eesti "ohvrõuderite" järele. Paljude esiotsa Vene meeste nimed on küll tuttavad ka olulisemalt mudasematest ja liivasematest keskkondadest... ja et siis meie "eriti kõvad maasturid" (puha võistlusautod, puurid, korvid, traksid etc) ei saa UAZist või NIVAst jagu? Ei saa jah, katus kurat saab ju lumiseks mitte poriseks ja kus seda häbi siis...
PriitV kirjutas: Autosport käib siiski juhi sõiduoskuse, auto enda võimekuse ja KIIRUSE peale ning vintsimine on sõiduvigade parandamiseks


Mõned mehed on ju nii tegijad, et lähevad kahvliga vedelat suppi sööma ja arvavad et supp saab söödud kiiremini kui seda lusikaga tehes.
Iga asi olgu ikka omal kohal.
Kõnetraat 51922951
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Kus täpsemalt mõtetut looduse lõhkumist propageeritakse ??PriitV kirjutas: Kohati tundub, et tulebki ära keelata riiklikul tasemel ja seaduse jõuga, sest kogu aeg kumab läbi mõte: läheme lõhume loodust, keerame kõik mudaks ja siis ise püherdame seal sees sea kombel mõnust ruiates.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Türk loe teema korralikult läbi ikka.Oli ju jutt et iga endast lugupidav pandamees raiub iga mülka juures korraliku lepa ja teeb sellest kangi.Ja kui lepad otsas siis selleasemel ,et teel sõita läheb teeb põlispuude vahel slaalomit.MahviaDeTyrk kirjutas:Kus täpsemalt mõtetut looduse lõhkumist propageeritakse ??PriitV kirjutas: Kohati tundub, et tulebki ära keelata riiklikul tasemel ja seaduse jõuga, sest kogu aeg kumab läbi mõte: läheme lõhume loodust, keerame kõik mudaks ja siis ise püherdame seal sees sea kombel mõnust ruiates.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Huvitav, et mõne meelest on offroad kui harrastus ilge looduse hävitamine, tehakse paar jälge metsa. On mõni käinud suurematel raietöödel, kus hävib nii mets, metsaväljaveo tee ja kõigele lisaks ka üldkasutatav tee? Tööde teostajat huvitab see kõige vähem kas sa jõuad oma sõiduautoga sealt koju või mitte. Kohati jääb ka tavamaastur seni hariliku kruusatee läbimisel hätta. Ja kaebama ei ole kuhugi foorumisse minna 
Suht plämaks kisub see teema juba

Suht plämaks kisub see teema juba

Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Tundub, et tsirkusega on niipalju vahet, et seal on klounid vait.
Mõned mehed on küll üsna ilmekalt esinenud.
Krss'il on minu meelest täiesti point. See oli alles eelmine kevad (kui ma õigesti mäletan) kui mingid mehed siin teede lagunemise aegu (teed muutusid läbimatuks kuskil, Tapa kandis vms) maikat rebima hakkasid ja kilkasid, et lähme paarutama, boggerid lukku ja paras "sierrameestele" rsk, vms.
4x4 maailm on laiem ja ei koosne ainult illegaalsetest safaritest või Eesti rabaservades võidu uppumistest. Iga lits kiidab siin oma perset ja kui mingi jama on, siis on raudselt vemb vale mõõdu ja kujuga lihtsalt mille otsa parasjagu satutud. A la võistlemise teemadest läbi jooksnud "kui ei võida siis ei sõida," õige neliveo kasutus on ikka just see, mida mina teen...
Mina ntx, tunnistan ausalt, ostsin omale 4x4 sõiduki hoopis selleks, et saaks suvalisel ajal mööda suvalist Eestimaa TEED sõita. Ehk siis softroadimiseks.
Tikke otsige ise, kui tahate...

Mõned mehed on küll üsna ilmekalt esinenud.

Krss'il on minu meelest täiesti point. See oli alles eelmine kevad (kui ma õigesti mäletan) kui mingid mehed siin teede lagunemise aegu (teed muutusid läbimatuks kuskil, Tapa kandis vms) maikat rebima hakkasid ja kilkasid, et lähme paarutama, boggerid lukku ja paras "sierrameestele" rsk, vms.
4x4 maailm on laiem ja ei koosne ainult illegaalsetest safaritest või Eesti rabaservades võidu uppumistest. Iga lits kiidab siin oma perset ja kui mingi jama on, siis on raudselt vemb vale mõõdu ja kujuga lihtsalt mille otsa parasjagu satutud. A la võistlemise teemadest läbi jooksnud "kui ei võida siis ei sõida," õige neliveo kasutus on ikka just see, mida mina teen...

Mina ntx, tunnistan ausalt, ostsin omale 4x4 sõiduki hoopis selleks, et saaks suvalisel ajal mööda suvalist Eestimaa TEED sõita. Ehk siis softroadimiseks.
Tikke otsige ise, kui tahate...
tegime pulli, aitab