5. leht 6-st

Postitatud: T Veebr 02, 2010 1:58 pm
Postitas Laks
Eks need kelle jaoks mu jutt mõtetu tundus, tehku siis oma autod ise korda. Mina seda ei osanud ja kuna diagnostika midagi ei tuvastanud, siis tuli hakata nö. käsikaudu viga otsima.
Paraku ei olnud minu auto ainuke mis Raini juures remondis oli, seepärast võttis ka vea otsimine nii pikalt aega. Tean, et Silber autos on mõni auto juba kaks kuud sama veaga sees ja nad ei ole suutnud seni seda viga leida.
Mina ei sunni kedagi vägisi Aava Raini juurde minema, oodaku nad siis kevadet või viigu mujale, mul kama kaks.
Igatahes minu auto sai korda ja olen talle tänulik ja kui viga kord jube leitud, siis teistel autodel mil sama viga ei tohiks enam selle vea kõrvaldamine küll pikalt aega võtta.
Loodan siiski ,et mu jutt kõigile nii mõtetu ei tundu...

Postitatud: T Veebr 02, 2010 2:35 pm
Postitas honkomees
Kui mu auto oleks 2 nädalat remondis ja ma peaks selle peale hulka raha kulutama siis mingi leiva ja töö jutt mind abs ei huvitaks. Ma tahaks ikka teada mille eest ma täpselt maksin. Pole kuskil enne mingit varjamist olnud..
ja on selliseid meistrimehi, kes sulle ei ütle, mis tegi... ka endal kogemus olemas ühe elektrimehega, ütles et korras, pole sul rohkem vaja teada kui et ära järgmine kord ise enam pusi, siis lihtsam parandada.

Postitatud: L Veebr 20, 2010 1:16 pm
Postitas priit600
Sama nali siin. Jeep 2,7 diisel.
Käima ei lähe kylmaga. Lõpuks ei läinud ka soojaga. Vahetasin ühe pihusti , peale seda töötas auto 2 päeva siis sama jama. Nüüd vahetasin veel ühe pihusti aga käima ikka ei lähe kylmalt. Ei tea kas peab kõik pihustid ä vahetama!

Postitatud: L Veebr 20, 2010 2:28 pm
Postitas ibra
priit600 kirjutas:Sama nali siin. Jeep 2,7 diisel.
Käima ei lähe kylmaga. Lõpuks ei läinud ka soojaga. Vahetasin ühe pihusti , peale seda töötas auto 2 päeva siis sama jama. Nüüd vahetasin veel ühe pihusti aga käima ikka ei lähe kylmalt. Ei tea kas peab kõik pihustid ä vahetama!
Kõigepealt vaja kontrollida eelsüüteküünalde korrrasolekut .Ka pole mõtet suvalisi pihusteid vahetada.Ühe rikkis pihusti pärast läheb ikka käima.Vaja pihustid kõik stendi panna ja kontrollida ,siis teine asi.Kui pihustid korras ,siis vaja edasi minna .Kontrollida,kas ei ole kütte tagasivajumist jne.

Postitatud: L Veebr 20, 2010 2:37 pm
Postitas priit600
Eelsüüteküünlad kontrollitud, pump vahetatud. Arvan aga et kui juba 2 uut pihustit peal siis peaks ju tööle minema? See auto 2003 aastast ja talevel pole kunagi hästi käima läinud aga nyyd siis päris jokk. MNis viga teal veel võib olla. Küte vajub alla! Aga kas on nii et kui paned uued pihustid paar tk siis teised annavad saba?

Postitatud: L Veebr 20, 2010 3:41 pm
Postitas ibra
priit600 kirjutas:Eelsüüteküünlad kontrollitud, pump vahetatud. Arvan aga et kui juba 2 uut pihustit peal siis peaks ju tööle minema? See auto 2003 aastast ja talevel pole kunagi hästi käima läinud aga nyyd siis päris jokk. MNis viga teal veel võib olla. Küte vajub alla! Aga kas on nii et kui paned uued pihustid paar tk siis teised annavad saba?
Ei kindlasti nii ei ole et kui uued pihustid paned siis teised annavad saba.Kas need kaks pihustit ,mis ära sai vahetatud olid õhtul ,või käis see vahetus lambist?Küünlad kontrollitud ,aga kas on ka kontrollitud et küünaldele vool peale tuleb- juhtmed,releed jne?

Postitatud: L Veebr 20, 2010 3:46 pm
Postitas priit600
kas just õhtul aga kehvemad kui teised. Nyyd ongi nii et kas vahetada veel 3 pihustit või mitte. Tagumise pihusti vahetus silberis 5000 + pihustid veel. Aga kuidas auto lustub nii et vahetad pihusti siis kõik korras ja mõne päevapärast ei lähe enam käima isegi siis nkui kohe peale seismajätmist proovid.
5034202

Postitatud: L Veebr 20, 2010 5:19 pm
Postitas ibra
priit600 kirjutas:kas just õhtul aga kehvemad kui teised. Nyyd ongi nii et kas vahetada veel 3 pihustit või mitte. Tagumise pihusti vahetus silberis 5000 + pihustid veel. Aga kuidas auto lustub nii et vahetad pihusti siis kõik korras ja mõne päevapärast ei lähe enam käima isegi siis nkui kohe peale seismajätmist proovid.
5034202
See pole pihustite probleem ega küünalde probleem, see on midagi muud.Nagu ma juba mainisin on vaja kontrollida küttesüsteemi hermeetilisust(tagasivoolud ,pealevoolud,filter, klapid , andurid ,jne)

Postitatud: L Veebr 20, 2010 6:29 pm
Postitas priit600
aga tänud. eks ma proovin muud

Postitatud: E Veebr 14, 2011 11:07 am
Postitas kukimuki
meim kirjutas:Tyyp probleem antud autol.
Nimelt kui tahab pikalt käiamist ja siis kohe läheb plõksti on probleem kuttesusteemis ehk täpsemalt elektroonika ei hakka enne pihustama kui surve susteemis yleval.Ja miks ära vajus on probleemid siis eelpool kirjeldatud:pihustid lekivad liiga palju,solenoid kuttelati otsas voi pump ise on nii kulunud et kulmaga ei anna survet välja.
Tuvastamine koduste meetoditega:pigista tagasivool kinni ja kui käima läheb on pihusti leke.
Ise nüüd ka sama probleemi otsas :(

Kuskohas see tagasivool tuleb kinni pigistada?
mille järgi seda konkreetset voolikut ära tunda?

Mait

Postitatud: E Veebr 14, 2011 2:01 pm
Postitas helar
Maksta diagnostika ja remondi eest teadmata mida tehti ? :shock:
Meister ei ütle mis autol viga oli ? :lowblow
No tule Ansip appi !

Igaljuhul toodi meile samade sümptomitega chero.
Annan teada kuidas lõpplahendus on.Ise kahtlustan ikkagi pihusteid.
eetriga olge ettevaatlikud- kõnealusel cherol lasti õhupuhasti ilusasti tükkideks.

Postitatud: E Veebr 14, 2011 3:28 pm
Postitas priit600
Oli sama teema. Vahetasin ära kõik pihustid aga kylmaga ikka ei käivitanud. Lõpuks oli mingi rõhuandur ja kõik. Hommiku oli -27 ja oh imet läks käima!

Postitatud: E Veebr 14, 2011 3:58 pm
Postitas kukimuki
priit600 kirjutas:Lõpuks oli mingi rõhuandur ja kõik. Hommiku oli -27 ja oh imet läks käima!
et siis fuel pressure sensor? mis see maksis?

Postitatud: T Veebr 15, 2011 8:11 pm
Postitas samru
Njah, minagi saan oma CRD käima hommikuti ainult tänu plokisoojendusele . Käisin ka Silberis, ei tahtnud uskuda, et nemad lahendust ei leia, ikkagi margiesindus ju kuid oh imet, laiutati käsi ja öeldi, et pihustid ja küünlad on korras ning, et ka varemgi on selliseid CRD mootoriga jeepe käinud, millele nemad lahendust ei leia.

Kütuse surveandur on kohe ühisanuma otsas radika pool, teises otsas on kütusesurveregulaator. Ühest foorumist lugesin, et kui andurist jõuab ajusse signaal altes 0.8v, siis annab aju pihustitele signaali ning käivitamine võib alata. Tõin juhtmed andurist salongi ning mulitmeetriga vaadates annab süüte sisse keeramisele 0.4v ja käivitamisel kerib kiiresti kohe üle 0.8v, kuid ikkagi ei käivitu... Tühikäigul on 1,30v enamvähem stabiilselt. Ei oska midagi arvata, milles võiks probleem olla. Soojus on igaljuhul ainuke märksõna minu auto puhul... Ise kahtlustan ikkagi pihusteid!

Fuel pressure sensor MB varuosa kood peaks olema 5080349AA,

Postitatud: T Veebr 15, 2011 8:38 pm
Postitas helar
Kütuse surveandur on kohe ühisanuma otsas radika pool, teises otsas on kütusesurveregulaator. Ühest foorumist lugesin, et kui andurist jõuab ajusse signaal altes 0.8v, siis annab aju pihustitele signaali ning käivitamine võib alata. Tõin juhtmed andurist salongi ning mulitmeetriga vaadates annab süüte sisse keeramisele 0.4v ja käivitamisel kerib kiiresti kohe üle 0.8v
kui sinu andmed on õiged siis:
Peaaegu juba vastasid oma küsimusele.
järelikult anti pihustitele käsk ka avaneda.
.... kuid kui mõni tagasivoolu liialt lekib... tegemist on siiski nn ühisanumaga. piisab ühest vigasest ,et kogu pidu lõpetada.

mis puudutab esindust:
olles töötanud süsteemis (mitte hõbedases) ,siis loovat suhtumist sealt loota pole.Kliendile öeldakse ikka ,et kõik parameetrid on normis.