5. leht 6-st

Postitatud: N Jaan 28, 2010 9:35 pm
Postitas rannamees
ibra kirjutas:
rannamees2 kirjutas:Nii, minu Jeep on nüüdsest hea soe :)
Aitas vana ja kulunud nipp- radikale papitükid ette!
Panin igaks juhuks veel kahte kohta, päris ette ja eraldi ka mootoriradikale.
Nüüd on sõites seier pidevalt 70, enne kõikus 40 ja veits peale.
Kohe teine tera :)
See ei ole lahendus.
Täna siis -20 rakveres külma, auto läks soojaks küll aeglaselt aga temp tõuseb ilusti 70 juurde ja salongi puhub lausa tulist õhku.
On küll töötav lahendus :P

Postitatud: R Jaan 29, 2010 12:35 am
Postitas ibra
rannamees2 kirjutas:
ibra kirjutas:
rannamees2 kirjutas:Nii, minu Jeep on nüüdsest hea soe :)
Aitas vana ja kulunud nipp- radikale papitükid ette!
Panin igaks juhuks veel kahte kohta, päris ette ja eraldi ka mootoriradikale.
Nüüd on sõites seier pidevalt 70, enne kõikus 40 ja veits peale.
Kohe teine tera :)
See ei ole lahendus.
Täna siis -20 rakveres külma, auto läks soojaks küll aeglaselt aga temp tõuseb ilusti 70 juurde ja salongi puhub lausa tulist õhku.
On küll töötav lahendus :P
Vaheta termostaat ära, saad korralikult auto soojaks.Nende pappidega sõideti Vene ajal ja Mossega. :lol:

Postitatud: R Jaan 29, 2010 8:16 am
Postitas gunnar
Pomo kirjutas:ma otsisin silmadega termostaati kapoti alt ja ei leidnud :lol:
papitükk ei andnud selle auto puhul ka mul tulemust :roll:
Kus te teate mitu kraadi on? Millega mõõdate? Mis asendis näidik salongis teil on? Mul on selle rasvase peal või natuke alla, mis asub 40 ja 100 vahel. Rohkem seal numbreid ei ole.
Termostaat asub tal mootoriploki küljes, radikal üleval paremas nurgas jämme voolik läheb sinna külge ja peenike voolik paisupaagist. Kõigepealt eemaldad voolikud, siis temp anduri pistiku, otsid üles nr 8 padruni ja keeraad maha. Uuesti täitmiseks läheb 2.5L vedelikku vähemalt, muomal oli vist roheline vedelik.
Temp lugemise kohta, rakenda tervet talupojamõistust, kui asub 40 ja 100 vahel keskes siis võiks ju olla 70 kraadi :D 100-((100-40)/2)

Postitatud: R Jaan 29, 2010 12:48 pm
Postitas rannamees
Kas termostaadi vahetus on tõesti nii lihtne?
Ma just keerukuse jutu pärast papitükke aretanud :oops:

Postitatud: R Jaan 29, 2010 12:50 pm
Postitas gunnar
rannamees2 kirjutas:Kas termostaadi vahetus on tõesti nii lihtne?
Ma just keerukuse jutu pärast papitükke aretanud :oops:
Keeruline pole, aga kehva on. Seal peotäis kaplu ja torusi ees. Ahjaa, kuna termostaat on koos korpusega siis tuleks arvestada et seda ei saa ~100.- eest, pigem 700-1000 on väljaminek.

Postitatud: R Jaan 29, 2010 3:28 pm
Postitas Pomo
gunnar kirjutas: Temp lugemise kohta, rakenda tervet talupojamõistust, kui asub 40 ja 100 vahel keskes siis võiks ju olla 70 kraadi :D 100-((100-40)/2)
talupojakaga ma seda oskan ka jahh, aga kas ta õigesti ka näitab? Kus teistel see seier on? Äkki peabki seal olema? :roll:

Postitatud: R Jaan 29, 2010 5:52 pm
Postitas urmas
Tegelt ju täiesti pohh, mis numbrid seal on. Paljudel polegi numbreid. Aga kõigil on punane ala. Kui on punases, siis keemise piiri peal. Peab olema nõks allpool. Teeks nii, et 15-20% ennem punast on ok!

Postitatud: R Jaan 29, 2010 6:46 pm
Postitas gunnar
Pomo kirjutas:
gunnar kirjutas: Temp lugemise kohta, rakenda tervet talupojamõistust, kui asub 40 ja 100 vahel keskes siis võiks ju olla 70 kraadi :D 100-((100-40)/2)
talupojakaga ma seda oskan ka jahh, aga kas ta õigesti ka näitab? Kus teistel see seier on? Äkki peabki seal olema? :roll:
Krt seda teab, tutika termostaadiga näitab sinna järgmise pulga peale ja 1mm edasi ehk ikka 87 kraadi. Aga jah, margiesindus väitis et 55 on hea küll :) Mulle polnud...

Sain Chero soojaks!!!

Postitatud: E Veebr 01, 2010 3:20 pm
Postitas davidsoniharald
Niisiisi härrased külmetajad, mina enam teie ridadesse ei kuulu :D . Sai üks õhtu ette võetud salongi radiaatori pesu ja nüüd on tuba soe.

Operatsioon oli ise lihtne, võtsin voolikud küttekraani juurest lahti ja lasin jahutusvedeliku välja. Siis äädika/vee segu sisse pooleks tunniks. Segu välja, vett sisse ja välja, loksutades seda siia ja sinna. Jubedat sodi tuli sealt ikka. Siis uuesti puhas äädika segu sisse ja pool tundi seista. Lõpuks veega läbi loputatud korduvalt ja siis veel tehnilise piiritusega leotatud - loputatud.

Nüüd võib ilma jopeta olla, kui ennem pidi kraabits peos tööle sõitma. 8) Nüüd on nagu uus auto kohe.

PS. Kui kellelgi ruumist ja ajast puudus, siis töökaaslane, kellega koos tegime seda, lubas soovi korral ka teiste autosid ette võtta. Kontakt: ES

davidsoniharald

Re: Sain Chero soojaks!!!

Postitatud: N Veebr 04, 2010 9:29 pm
Postitas zyon
davidsoniharald kirjutas:Niisiisi härrased külmetajad, mina enam teie ridadesse ei kuulu :D . Sai üks õhtu ette võetud salongi radiaatori pesu ja nüüd on tuba soe.

Operatsioon oli ise lihtne, võtsin voolikud küttekraani juurest lahti ja lasin jahutusvedeliku välja. Siis äädika/vee segu sisse pooleks tunniks. Segu välja, vett sisse ja välja, loksutades seda siia ja sinna. Jubedat sodi tuli sealt ikka. Siis uuesti puhas äädika segu sisse ja pool tundi seista. Lõpuks veega läbi loputatud korduvalt ja siis veel tehnilise piiritusega leotatud - loputatud.

Nüüd võib ilma jopeta olla, kui ennem pidi kraabits peos tööle sõitma. 8) Nüüd on nagu uus auto kohe.

PS. Kui kellelgi ruumist ja ajast puudus, siis töökaaslane, kellega koos tegime seda, lubas soovi korral ka teiste autosid ette võtta. Kontakt: ES

davidsoniharald


Sa soojendus radikat maha ei võtnud? Kuidas sa siis loksutada said? Aga ok see selleks... ma ka juba eespool mainisin, et sain oma vana soojendusradika tööle kui ta läbipesin. Nii kõik kes te külmetate veel kähku radikaid pesema siis saab sooja... :P

Postitatud: R Veebr 05, 2010 12:15 am
Postitas davidsoniharald
Soendusradikat ma tõesti maha ei võtnud. Kui vedelik sees, siis saab suu abil puhudes siia sinna loksutada pesuvett seal sees küll.

Postitatud: R Veebr 05, 2010 6:39 pm
Postitas ibra
davidsoniharald kirjutas:Soendusradikat ma tõesti maha ei võtnud. Kui vedelik sees, siis saab suu abil puhudes siia sinna loksutada pesuvett seal sees küll.
Võib-olla mõni mees on näinud ,kuidas keskkütte süsteemi pestakse.See pesu käib samamoodi -pesuvesi ja õhk kompressorist.

Postitatud: E Mai 03, 2010 12:49 pm
Postitas kukimuki
ise uurisin kah seda teemat talvet aga nüüd tuli meelde kirjutada.
veel üks variant on et salongiõhusegaja labad on katki. ja seda on võimalik remontida ka ilma armatuurlauda eest kangutamata:
http://www.heatertreater.net/Grand%20CG ... otors.html

Mait

Postitatud: E Mai 03, 2010 4:02 pm
Postitas carlos1234
vabandan mehed,unustasin siia vastataasi oli õnneks vaid termostaadis,nii palju muret oli ainult,et tagasi panemisel murdus üks kaane kinnitus ära.nüü djeep hea soe ja päris ruttu läheb soojaks.

Re: Sain Chero soojaks!!!

Postitatud: T Mai 04, 2010 3:24 pm
Postitas rannamees
davidsoniharald kirjutas:Niisiisi härrased külmetajad, mina enam teie ridadesse ei kuulu :D . Sai üks õhtu ette võetud salongi radiaatori pesu ja nüüd on tuba soe.

Operatsioon oli ise lihtne, võtsin voolikud küttekraani juurest lahti ja lasin jahutusvedeliku välja. Siis äädika/vee segu sisse pooleks tunniks. Segu välja, vett sisse ja välja, loksutades seda siia ja sinna. Jubedat sodi tuli sealt ikka. Siis uuesti puhas äädika segu sisse ja pool tundi seista. Lõpuks veega läbi loputatud korduvalt ja siis veel tehnilise piiritusega leotatud - loputatud.

Nüüd võib ilma jopeta olla, kui ennem pidi kraabits peos tööle sõitma. 8) Nüüd on nagu uus auto kohe.

PS. Kui kellelgi ruumist ja ajast puudus, siis töökaaslane, kellega koos tegime seda, lubas soovi korral ka teiste autosid ette võtta. Kontakt: ES

davidsoniharald
Järelikult mootor oli sul ju soe,
minul mootor ka külm, ca 40C talvel pika sõidu peale.