jeep ei ole soe

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
rannamees
Rock Crawler
Postitusi: 692
Liitunud: L Okt 10, 2009 1:04 am
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas rannamees »

ibra kirjutas:
rannamees2 kirjutas:Nii, minu Jeep on nüüdsest hea soe :)
Aitas vana ja kulunud nipp- radikale papitükid ette!
Panin igaks juhuks veel kahte kohta, päris ette ja eraldi ka mootoriradikale.
Nüüd on sõites seier pidevalt 70, enne kõikus 40 ja veits peale.
Kohe teine tera :)
See ei ole lahendus.
Täna siis -20 rakveres külma, auto läks soojaks küll aeglaselt aga temp tõuseb ilusti 70 juurde ja salongi puhub lausa tulist õhku.
On küll töötav lahendus :P
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

rannamees2 kirjutas:
ibra kirjutas:
rannamees2 kirjutas:Nii, minu Jeep on nüüdsest hea soe :)
Aitas vana ja kulunud nipp- radikale papitükid ette!
Panin igaks juhuks veel kahte kohta, päris ette ja eraldi ka mootoriradikale.
Nüüd on sõites seier pidevalt 70, enne kõikus 40 ja veits peale.
Kohe teine tera :)
See ei ole lahendus.
Täna siis -20 rakveres külma, auto läks soojaks küll aeglaselt aga temp tõuseb ilusti 70 juurde ja salongi puhub lausa tulist õhku.
On küll töötav lahendus :P
Vaheta termostaat ära, saad korralikult auto soojaks.Nende pappidega sõideti Vene ajal ja Mossega. :lol:
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

Pomo kirjutas:ma otsisin silmadega termostaati kapoti alt ja ei leidnud :lol:
papitükk ei andnud selle auto puhul ka mul tulemust :roll:
Kus te teate mitu kraadi on? Millega mõõdate? Mis asendis näidik salongis teil on? Mul on selle rasvase peal või natuke alla, mis asub 40 ja 100 vahel. Rohkem seal numbreid ei ole.
Termostaat asub tal mootoriploki küljes, radikal üleval paremas nurgas jämme voolik läheb sinna külge ja peenike voolik paisupaagist. Kõigepealt eemaldad voolikud, siis temp anduri pistiku, otsid üles nr 8 padruni ja keeraad maha. Uuesti täitmiseks läheb 2.5L vedelikku vähemalt, muomal oli vist roheline vedelik.
Temp lugemise kohta, rakenda tervet talupojamõistust, kui asub 40 ja 100 vahel keskes siis võiks ju olla 70 kraadi :D 100-((100-40)/2)
Kasutaja avatar
rannamees
Rock Crawler
Postitusi: 692
Liitunud: L Okt 10, 2009 1:04 am
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas rannamees »

Kas termostaadi vahetus on tõesti nii lihtne?
Ma just keerukuse jutu pärast papitükke aretanud :oops:
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

rannamees2 kirjutas:Kas termostaadi vahetus on tõesti nii lihtne?
Ma just keerukuse jutu pärast papitükke aretanud :oops:
Keeruline pole, aga kehva on. Seal peotäis kaplu ja torusi ees. Ahjaa, kuna termostaat on koos korpusega siis tuleks arvestada et seda ei saa ~100.- eest, pigem 700-1000 on väljaminek.
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pomo »

gunnar kirjutas: Temp lugemise kohta, rakenda tervet talupojamõistust, kui asub 40 ja 100 vahel keskes siis võiks ju olla 70 kraadi :D 100-((100-40)/2)
talupojakaga ma seda oskan ka jahh, aga kas ta õigesti ka näitab? Kus teistel see seier on? Äkki peabki seal olema? :roll:
teex yhe zuicu
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Tegelt ju täiesti pohh, mis numbrid seal on. Paljudel polegi numbreid. Aga kõigil on punane ala. Kui on punases, siis keemise piiri peal. Peab olema nõks allpool. Teeks nii, et 15-20% ennem punast on ok!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

Pomo kirjutas:
gunnar kirjutas: Temp lugemise kohta, rakenda tervet talupojamõistust, kui asub 40 ja 100 vahel keskes siis võiks ju olla 70 kraadi :D 100-((100-40)/2)
talupojakaga ma seda oskan ka jahh, aga kas ta õigesti ka näitab? Kus teistel see seier on? Äkki peabki seal olema? :roll:
Krt seda teab, tutika termostaadiga näitab sinna järgmise pulga peale ja 1mm edasi ehk ikka 87 kraadi. Aga jah, margiesindus väitis et 55 on hea küll :) Mulle polnud...
davidsoniharald
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 183
Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm

Sain Chero soojaks!!!

Postitus Postitas davidsoniharald »

Niisiisi härrased külmetajad, mina enam teie ridadesse ei kuulu :D . Sai üks õhtu ette võetud salongi radiaatori pesu ja nüüd on tuba soe.

Operatsioon oli ise lihtne, võtsin voolikud küttekraani juurest lahti ja lasin jahutusvedeliku välja. Siis äädika/vee segu sisse pooleks tunniks. Segu välja, vett sisse ja välja, loksutades seda siia ja sinna. Jubedat sodi tuli sealt ikka. Siis uuesti puhas äädika segu sisse ja pool tundi seista. Lõpuks veega läbi loputatud korduvalt ja siis veel tehnilise piiritusega leotatud - loputatud.

Nüüd võib ilma jopeta olla, kui ennem pidi kraabits peos tööle sõitma. 8) Nüüd on nagu uus auto kohe.

PS. Kui kellelgi ruumist ja ajast puudus, siis töökaaslane, kellega koos tegime seda, lubas soovi korral ka teiste autosid ette võtta. Kontakt: ES

davidsoniharald
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
Kasutaja avatar
zyon
Fitting 38"
Postitusi: 393
Liitunud: R Mai 11, 2007 2:07 pm
Asukoht: Tartu

Re: Sain Chero soojaks!!!

Postitus Postitas zyon »

davidsoniharald kirjutas:Niisiisi härrased külmetajad, mina enam teie ridadesse ei kuulu :D . Sai üks õhtu ette võetud salongi radiaatori pesu ja nüüd on tuba soe.

Operatsioon oli ise lihtne, võtsin voolikud küttekraani juurest lahti ja lasin jahutusvedeliku välja. Siis äädika/vee segu sisse pooleks tunniks. Segu välja, vett sisse ja välja, loksutades seda siia ja sinna. Jubedat sodi tuli sealt ikka. Siis uuesti puhas äädika segu sisse ja pool tundi seista. Lõpuks veega läbi loputatud korduvalt ja siis veel tehnilise piiritusega leotatud - loputatud.

Nüüd võib ilma jopeta olla, kui ennem pidi kraabits peos tööle sõitma. 8) Nüüd on nagu uus auto kohe.

PS. Kui kellelgi ruumist ja ajast puudus, siis töökaaslane, kellega koos tegime seda, lubas soovi korral ka teiste autosid ette võtta. Kontakt: ES

davidsoniharald


Sa soojendus radikat maha ei võtnud? Kuidas sa siis loksutada said? Aga ok see selleks... ma ka juba eespool mainisin, et sain oma vana soojendusradika tööle kui ta läbipesin. Nii kõik kes te külmetate veel kähku radikaid pesema siis saab sooja... :P
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
davidsoniharald
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 183
Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm

Postitus Postitas davidsoniharald »

Soendusradikat ma tõesti maha ei võtnud. Kui vedelik sees, siis saab suu abil puhudes siia sinna loksutada pesuvett seal sees küll.
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

davidsoniharald kirjutas:Soendusradikat ma tõesti maha ei võtnud. Kui vedelik sees, siis saab suu abil puhudes siia sinna loksutada pesuvett seal sees küll.
Võib-olla mõni mees on näinud ,kuidas keskkütte süsteemi pestakse.See pesu käib samamoodi -pesuvesi ja õhk kompressorist.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
kukimuki
Mudder
Postitusi: 94
Liitunud: K Dets 16, 2009 9:21 am

Postitus Postitas kukimuki »

ise uurisin kah seda teemat talvet aga nüüd tuli meelde kirjutada.
veel üks variant on et salongiõhusegaja labad on katki. ja seda on võimalik remontida ka ilma armatuurlauda eest kangutamata:
http://www.heatertreater.net/Grand%20CG ... otors.html

Mait
carlos1234
Rock Crawler
Postitusi: 561
Liitunud: T Dets 08, 2009 2:54 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas carlos1234 »

vabandan mehed,unustasin siia vastataasi oli õnneks vaid termostaadis,nii palju muret oli ainult,et tagasi panemisel murdus üks kaane kinnitus ära.nüü djeep hea soe ja päris ruttu läheb soojaks.
Kasutaja avatar
rannamees
Rock Crawler
Postitusi: 692
Liitunud: L Okt 10, 2009 1:04 am
Asukoht: L-Virumaa

Re: Sain Chero soojaks!!!

Postitus Postitas rannamees »

davidsoniharald kirjutas:Niisiisi härrased külmetajad, mina enam teie ridadesse ei kuulu :D . Sai üks õhtu ette võetud salongi radiaatori pesu ja nüüd on tuba soe.

Operatsioon oli ise lihtne, võtsin voolikud küttekraani juurest lahti ja lasin jahutusvedeliku välja. Siis äädika/vee segu sisse pooleks tunniks. Segu välja, vett sisse ja välja, loksutades seda siia ja sinna. Jubedat sodi tuli sealt ikka. Siis uuesti puhas äädika segu sisse ja pool tundi seista. Lõpuks veega läbi loputatud korduvalt ja siis veel tehnilise piiritusega leotatud - loputatud.

Nüüd võib ilma jopeta olla, kui ennem pidi kraabits peos tööle sõitma. 8) Nüüd on nagu uus auto kohe.

PS. Kui kellelgi ruumist ja ajast puudus, siis töökaaslane, kellega koos tegime seda, lubas soovi korral ka teiste autosid ette võtta. Kontakt: ES

davidsoniharald
Järelikult mootor oli sul ju soe,
minul mootor ka külm, ca 40C talvel pika sõidu peale.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”