5. leht 7-st

Postitatud: E Okt 24, 2005 9:46 am
Postitas erik
Jah on küll liigend aga mitte pooltelje püsikiirusliigend, paljudel uutel maasturitel on kastiküljes sihuke kummi mähitud junn, mis seal sees, seda täpselt ei tea, aga tavaline liigend ei kõlba.

Postitatud: E Okt 24, 2005 10:27 am
Postitas boob
Minu kandis on ka üks villis 2,5 Scorpa diisliga. Võin ehk ka vennaga veidi rääkida, et kuidas temal asi lahendatud on ja ehk saab mõned pildidki teha.

Postitatud: E Okt 24, 2005 6:48 pm
Postitas usajansa
kusjuures ameeriklaste Ford Bronco 2 l peaks olema tagumine kardaan pysikiiruse liigendite peal.ja seda originaalis.iseenesest on lihtsam ehk kahe ristiga liigend yhte otsa panna ja taha siis yhe ristiga .peaks olema ka abi.blazer K5 l oli esimene kardaan sellise ehitusega ja tol autol vist vahetasin sealt ristide vahelt vedru ja kausid sest need olid kulunud ja siis hakkas sealt igasuguseid kriukse tulema

Postitatud: E Okt 24, 2005 9:53 pm
Postitas jr
usajansa kirjutas:kusjuures ameeriklaste Ford Bronco 2 l peaks olema tagumine kardaan pysikiiruse liigendite peal.ja seda originaalis.iseenesest on lihtsam ehk kahe ristiga liigend yhte otsa panna ja taha siis yhe ristiga .peaks olema ka abi.blazer K5 l oli esimene kardaan sellise ehitusega ja tol autol vist vahetasin sealt ristide vahelt vedru ja kausid sest need olid kulunud ja siis hakkas sealt igasuguseid kriukse tulema
Ja see Bronco II org.kardaan läheb hästi katki ka. Neid küll lõhutud. Aga siis panime UAZ kardani koos UAZ ristidega alla tagumiseks kardaaniks ja peale seda lõppes kardaanide lõhkumine ära. Seega ärge alahinnake UAZ kardaani tugevust ja vastupidavust. Samuti olen UAZ kardaane kasutanud Patrolite juures esimese kardaanina ja on ka hea saanud.

Nimelt ei kannata see püsikiirusliigend üldsegi mitte nurga alla sattumist. Seega tõsisema tõstega kui tagasild alla kukub ja pedalit tallad, siis käib selline mõnus kõmakas ja läinud ta ongi... :twisted:

Postitatud: E Okt 24, 2005 10:09 pm
Postitas FB
Mnjah, ja UAZ´i kardaan ei lähe katki ka... ühe kivi otsas istud selle kõveraks - müriseb mis hirmus - teise otsas saad jälle sirgeks - ei mürisegi enam niiiiii väga...

Postitatud: K Okt 26, 2005 12:08 pm
Postitas Urvo
Rääkides siis Uazi kardaani tugevusest veel, siis Kasu monstrumil on mõlemad kardaanid Uazi omad ja siimaani pole alt vedanud kordagi!

yks diisili variant

Postitatud: K Okt 26, 2005 7:51 pm
Postitas usajansa
ainile ja teistele diiselmootori huvilistele leidsin venkudemaalt sellise lehekylje.http://www.mdiesel.ru/Knwbase/02_2001/01/01.htm
päris huvitav jutt.
kuigi fordi mootor tundub kuidagi parem.
veel huvitav leid oli see, tuleb välja ,et uazil on ka Big Bruder lombi taga.nimelt on uazil yhine jalatsi number suure Ford Broncoga
NO MIS OSKAD KOSTA!!
käisin ka uurimas ja otsimas ketaspiduritele doonoreid ja leidsin veerenni vaz i poest niva esimesed kettad ja tellin sealt ka 08 piduri supportid koos silindritega ja kogu vajamineva kraamiga.mõõtsin ja vaatasin ning leidsin ,et 08 pidurisilindri aretamine taha on vast kõige lihtsam,mis tuleneb väga lihtsast kinnitusest.see muidugi tuleb veel ehitada ,kuid bahendid on juba olemas.ette peab otsima nyyd alustuseks ventileeritavad uazi kettad ja siis hakkama muid osi romulatest otsima.sest ega ma tea ju ,mis on ventileeritava ketta läbimõõt uazil.kui kellelgi infi siis olen ette tänulik.

Postitatud: K Okt 26, 2005 8:22 pm
Postitas Ain
Jätsin ennist mainimata, et venkud tagasilda soovitasid Oka suportit, see aga 08 omaga vääga sarnane, nii et peaks sobima. Suporti kinnitus tehakse paksemast lehest, 10 mm, freesimist ja treimist, pannakse trummelpiduri plekk-ketta asemele.
Otsin seda 3160 ketta mõõtu, aga äkki Karteri omad leiaksid rutem.
Selle originaal sidurikarteri leidmine tundub lootusetu, kui aeg käes, tuleb vist vaheplaadi kasuks otsustada. Ega sul Jaanus üht red.tagasilda üle pole jäänud või siis kuskil vedelemas näinud?

Postitatud: K Okt 26, 2005 8:34 pm
Postitas usajansa
to ain
endal kyll pole yleliigset,kuid ma võtan asjaks uurida ,kas kellelgi teisel pole ehk mingit.
karteri omad pole eriti nobedad vastama . mul yks tuttav tellis neilt need ketaspiduri osad ette ja hetkel on kätte saanud siis suka otsa minevad nn käändteljed komplektselt poolassidega,puudu veel supportid ja kettad.muidu oleks sealt ketta saanud proovimiseks ja mõõtmiseks.
see tagumine 08 variant on juba selle pärast edulisem ,kui niva ,et tal on yks kolb .klots on kyll mõeldud natuke väiksema diameetriga kettale ,kuid ma arvan ,et see ei saa olema segav faktor.
huvitav ,kui kreisi oleks otsima hakata tervet plekk keret.ma olen siisn nyyd oma keret osadeks võtnud ja vaja on põhi vahetada ja tagumised tiivad loomulikult koobastega ja nii mõnigi uks läheb vahetusse.suur asi on see ,et sain omale kõvakatuse nagu sinu autol.originaalina.nyyd vaja hakata aretama korralikke tihendeid kuhu vaja .ei hakka vast vene omadele panustama.

Postitatud: R Okt 28, 2005 4:01 pm
Postitas Ain
Jaanus,
Sealt Venest on osade saamisega huvitavad, õigemini täbarad lood. Helistasin eile Piiterisse ja palusin oma tuttaval venkul poest läbi käia ja üht-teist ära tuua, et siis läbi Soome oleks järgmine nädal kätte saanud, aga võta näpust. Ei kettaid-suporte ega pooltelgi, ja seda ametliku edasimüüja poes Avto-Dom. Kuna taksol järgmise nädala sees jälle kaks otsa, siis lubas asja korda ajada. Endal samakurvad kogemused, autoosade poes ei viitsi keegi letist kaugemale minna ja eitav vastus tavaline, kui osa ise kätte ei näita. Ja hinnad kerkivad rammusalt.
Keredetailid (plekid-kandurid-uksepostid) kõik Karteris letis, aga hnd 250 kuni 2000 EEK/tk. See taastamine läheb kole kalliks. Ise vahetasin esinina ja ühe poole uksed, sellegi hinda andis köhida. Porikoobastesse sai lapid ja siis kiht tõrva.
Piilun üht sildadega vankrit, millel tuul roostes kere pealt pühkimas, ehk saab sellest oma ideid keevitama hakata.

Postitatud: R Okt 28, 2005 4:08 pm
Postitas Ain
Kas on kellelgi kogemust või ideid, mille spiraalvedrudele UAZ-ik tõsta?
Kuskilt vene netist leidsin pildid leeduka Terrano I-st, millel UAZ-i red sillad all, ketaspidurid aretatud, UAZ-i vardad, aga vedrude pealt ei näinud täit koodi ära. Andke ideid.

Postitatud: R Okt 28, 2005 5:40 pm
Postitas usajansa
tuttav teeb 469 raami ymber ,et sinna 67 kere peale panna ja tema tegi volga vedrude peale esivedrustuse ja siis hoova keevitas ise.proovin panna pilti.
vaata pilt.ee kasutaja usjansa alt uazi raam ja ehitus ,seal on näha kuis vedru läks.

Postitatud: R Okt 28, 2005 6:22 pm
Postitas GC
Räägi usajansa, kas ma olen millestki valesti aru saanud või?
08 support niva pidurikettaga minumeelest ei taha eriti hästi sobida.
Supporti sisemine serv läheb ammu vastu ketas, aga klotsid on veel üle ketta serva!?

Postitatud: L Okt 29, 2005 11:51 am
Postitas Ain
Natuke veel piduritest:
3160 ketas ja 2110 suport ette, läheb ka 15" UAZ velg alla, su sõber peaks oma lahendusel kas UAZ 16" plekk-velje või siis 15" Mangelsi ostma. Lisaks tuleb leida pikemad rattapoldid, sest piduriketta ja rummu vahele tuleb distantspuks treida, tavapolt ei ulatu.Tasub proovida.
Tagasilda saab Niva kettale ka Scorpio tagumise suporti aretada, klotse saab ju sobivaks käiata, samuti suporti segavaid servi ja nurki.

Spiraalvedrudest Volga oma käik jääb lühikeseks kui kere ja mootor ka raamile tõsta. Sooviks sillale ikka vähemalt 200 mm käiku, nii ette kui tahasilda. Suvalisi keerdvedrusi ja just ellipsikujulise otsaga peaks tellida saama, aga küsimus just milliseid! Käik 200-300 mm ja kaal 550-600 kg.
Ehk keegi soovitab, Nissani teemas pikk arutelu olemas, kuid lõppeb soovituseta.

Postitatud: P Okt 30, 2005 8:05 am
Postitas usajansa
GC kirjutas:Räägi usajansa, kas ma olen millestki valesti aru saanud või?
08 support niva pidurikettaga minumeelest ei taha eriti hästi sobida.
Supporti sisemine serv läheb ammu vastu ketas, aga klotsid on veel üle ketta serva!?
supporti kinnitus tuleb teha paraja kauguse peale.ma poes nagu vaatsin neid omavahel sobivuse järgi ja praktikani pole veel jõudnud.kuid reduktor sillale tuleb nagunii teha uus kronsa nii,et kui paika sobitatud eks teen pilti
Jaanus