5. leht 6-st

Postitatud: K Mai 25, 2005 9:33 pm
Postitas Thea
Landy sõitnud, mina mitte aga tnx...jätan meelde! startida hinge hoidvalt...liikumise suunda kontrollivalt, jalg kiireks hüppeks pidurile valmis :) Huvitav kui sünnis oleks roheline leheke koos teatega...hoia ise pikivahet, siis hoiab su masinat ka jumal :)

Postitatud: K Mai 25, 2005 9:46 pm
Postitas Thea
Nii, lõik kirjast kus püütakse mulle mõistust pähe panna...
Mehed palun kommentaare...

/*
mõtle parem sellele, mis võiks maksta käigukasti, vahekasti või mootori remont...inglased autosid teha ei oska...seda tõestada pole vaja...nende autod on friikidele...*/

Postitatud: K Mai 25, 2005 10:33 pm
Postitas jr
Thea kirjutas:Nii, lõik kirjast kus püütakse mulle mõistust pähe panna...
Mehed palun kommentaare...

/*
mõtle parem sellele, mis võiks maksta käigukasti, vahekasti või mootori remont...inglased autosid teha ei oska...seda tõestada pole vaja...nende autod on friikidele...*/
Ma ei tea kuidas teistel isiklik arvamus on, aga inglise ja ameerika autod on üldse sellised, et rahakotist käib tull suure vilinaga pidevalt läbi. Jah, need on tõesti friikidele mõeldud. Vastupidavaid ja hooldevabasid autosid, millega sõidurõõmu saab nautida rohkem kui remondirõõmu on minuarvates nende kahe maa autotootjate automudelite hulgas vähe, kui et mitte öelda 0.

Kui ikka tahad vastupidavat autot millega sõita, siis kas jaapan või saksa.
Rover ei ole odav auto ja ta ei ole ka vastupidav auto. Too ikka rohkem friigi värk. Ise kärutan jänki toodanguga ringi ja fännan seda täiega. Kuigi enamuse aja on auto garaazis remondis kui sõidus. Aga mulle meeldib, selline mõnus üllatusepoiss ona alati sõidule minnes sees, et no mis siis seekord juhtuda võib ja et huvitav kas saab ühe kuu palgaga hakkama või kolme :o
Samas jaapani Patroliga ... ma ei teagi aasta ja poole jooksul korda, et nüüd oleks tehnika alt vedanud ja teele jäänud. Kui auto on garaazis olnud, siis ikka pigem tuuningu ja ennetava hoolduse eesmärgil.

Postitatud: K Mai 25, 2005 10:41 pm
Postitas Thea
Nii, nüüd mõistan täpselt..miks mehed vannuvad ja selles ma sama saamatu kui autodes....roni veel meeste maailma...põrgut :roll:

Mehed KURAT võtke sõna....

Postitatud: K Mai 25, 2005 10:52 pm
Postitas Landy
Thea kirjutas:Nii, lõik kirjast kus püütakse mulle mõistust pähe panna...
Mehed palun kommentaare...
/*
mõtle parem sellele, mis võiks maksta käigukasti, vahekasti või mootori remont...inglased autosid teha ei oska...seda tõestada pole vaja...nende autod on friikidele...*/
Mille kuradima päralt peaks me mõtlema mootori, käigukasti ja vahekasti remondile?

Kõik need suured teadjad võiksid mind nüüd aidata ja öelda mitmele 300Tdi mootorile ja LT77 käigukastile ning LT230T vahekastile siin Eestis põhjalikku või kapitaalremonti on tehtud?

Ok aitan teid veidi- üks 300Tdi lasti kokku kui temaga üsna pikalt ilma õlita sõidetud oli ja üks vahekast on ka vahetud, sest eelmine omanik lasi selle kokku roostetada. :shock:
Kas antud rikked on ainult Land Rover'ile omased?

Postitatud: K Mai 25, 2005 11:00 pm
Postitas Thea
Landy, ole pai ja kommenteeri jr avaldust :)

Ausõna, ma ei taha teid mõõkadele ajada :oops: ... ma tahan aint :idea: ....

Postitatud: K Mai 25, 2005 11:01 pm
Postitas Stupiduser
Mis siin ikka sõna võtta: siin ju ongi kõik friigid koos :69

Võin Sind lohutada vaid nii palju, et küll Sa vanduma õpid!

Kui Sa otsest vastust küsimusele tahad siis igasugune remont kurnab rahakotti! Mul on jäänud mulje, et inglise masinate jupid on suhtkoht odavad jaapanlastega võrreldes...
Nii, et tegelikult ongi Sul valida odavate juppidega LR ja odavate juppidega ameeriklaste vahel. Ega Euroopas peale LandRoveri ja MB G-seeria maastureid toodetagi eriti...

Postitatud: K Mai 25, 2005 11:08 pm
Postitas Thea
Tnx Stupiduser....ma ausalt ei põnna niipalju juppide hinda kui lihtsalt lagunemist(pidevat) ...koht kus ta olema saab, pole Tallinna linn ,et helistan ja viiakse-parandatakse :roll:

Postitatud: K Mai 25, 2005 11:09 pm
Postitas Landy
jr kirjutas:Ma ei tea kuidas teistel isiklik arvamus on, aga inglise ja ameerika autod on üldse sellised, et rahakotist käib tull suure vilinaga pidevalt läbi.
Kas Theale tundusid need varuosade hinnad, mis ma talle selle konkreetse auto esmaseks hooldamiseks saatsin väga kohutavad?
Jah, need on tõesti friikidele mõeldud. Vastupidavaid ja hooldevabasid autosid, millega sõidurõõmu saab nautida rohkem kui remondirõõmu on minuarvates nende kahe maa autotootjate automudelite hulgas vähe, kui et mitte öelda 0.
Nüüd said sa ilmselt endale kahe erineva kogukonna liikmetest hulga vaenlasi :twisted: . Aga jäägu igale ühele oma arvamus ja uskumused.
On teda vana tõde, et kasutatud auto on täpselt sama hea, kui hoolikas on tema eelmine peremees olnud.
Kui ikka tahad vastupidavat autot millega sõita, siis kas jaapan või saksa.
Rover ei ole odav auto ja ta ei ole ka vastupidav auto.
Vastupidavus jah on higel.. kõigest 75% KÕIGIST seni (57 aasta jooksul)toodetud LR-idet on siiani liikvel. :(
Ei saa salata, et Land Rover'itel on mõned nõrgad kohad. Legendaarsed on probleemid elekteri ja elektroonikaga, kuid õnneks on Disco I's seda üsna mõõdukalt. Teiseks tuntud probleemiks on erinevad õli lekked .
Õnneks on mõelemat ka Thead eelmevalt informeeritud.

Ka ei ole need su saksa ega jaapani autod probleemivabad. :lol:

Postitatud: K Mai 25, 2005 11:18 pm
Postitas Thea
:lol: Tnx Landy....

eip need varuosad olid olematute hindadega... ja 75% on väga hea argument ....õlileket ei tuvastatud..
Uhhh...ma saan nii kortsud näkku :lol:

Postitatud: K Mai 25, 2005 11:25 pm
Postitas Landy
Thea kirjutas:Tnx Stupiduser....ma ausalt ei põnna niipalju juppide hinda kui lihtsalt lagunemist(pidevat) ...koht kus ta olema saab, pole Tallinna linn ,et helistan ja viiakse-parandatakse :roll:
Land Rover'id on õnneks piisavalt lihtsa ja loogilise ülesehitusega, et ka keskmiste automehhaaniku oskustega inimene peaks (eriti remondi manuali kasutsdes) enamike vigadest ellimineeritud saama.
Daffid teab vast omal käel remondi kohta täpsemlat rääkida. Tõsi, tal masin V8 mootoriga,kuid käiguosa sama.
Elektri/elektroonika osa on vast see, kus vastvate oskustega inimese abi ära kuluda võib.

Postitatud: K Mai 25, 2005 11:26 pm
Postitas Stupiduser
Naerukortsud vä? :lol:

Btw, mina tõin oma soovituse teema esimesel lehel ära...
Kusjuures loetlesin ära mudelid, mida oleks minu arvates mõistlik osta ja eraldi tõin ära masina, mille ise friigina linnamaasturiks soetaksin.

Postitatud: K Mai 25, 2005 11:34 pm
Postitas Thea
Ma ei julge enam midagi öelda :oops: ...mul tunne, et varsti neate seda päeva kui 'püha meeste foorumi' ukse oma lakitud küüntega avasin :P

Postitatud: N Mai 26, 2005 7:59 am
Postitas jazz777
Tegelikult on nii, et kõikide maasturite osad on kallid, mõnel on nad lihtsalt eriti kallid ja mõni on ehitatud lagunema.
Aga kui on soov arhailise ja klassikalise stiili järgi, siis miks on valikust G kõrvale jäänud. Kindlasti on sel juhul aastaarv vanem, aga vastupidavuse poolest ei ole ka vist jaapanlastest vastast. Loomulikult oleneb alati kõik konkreetsest isendist. Enda parki kuulub naisele ka üks taksokerega mersu, ümber mille ma iga poole aasta tagant nõutult ringi käin ja aru ei saa, miks juba midagi remontida ei saa :?:
Jaapanlaste kohta niipalju, et Toyota ja Nissan on kahtlemata vastupidavad, aga Mitsu on võtnud endale südameasjaks Jaapani autode vastupidavuse keskmist maasturite osas alla viia :evil: Pärast kapitaalset remonti kestis too peaaegu aasta, enne kui taaskord täiesti laiali lagunes.

Postitatud: N Mai 26, 2005 8:32 am
Postitas daffid
[quote="Landy"][quote="Thea"]Tnx Stupiduser....ma ausalt ei põnna niipalju juppide hinda kui lihtsalt lagunemist(pidevat) ...koht kus ta olema saab, pole Tallinna linn ,et helistan ja viiakse-parandatakse :roll:[/quote]
Land Rover'id on õnneks piisavalt lihtsa ja loogilise ülesehitusega, et ka keskmiste automehhaaniku oskustega inimene peaks (eriti remondi manuali kasutsdes) enamike vigadest ellimineeritud saama.
Daffid teab vast omal käel remondi kohta täpsemlat rääkida. Tõsi, tal masin V8 mootoriga,kuid käiguosa sama.
Elektri/elektroonika osa on vast see, kus vastvate oskustega inimese abi ära kuluda võib.[/quote]

Tegelikult on minu arvamus roverist (disco I t2psemalt) väga hea, va see blody kyttekulu V8 konel meie t2naste kyttehindade juures (diisliga pole ka seda probleemi v2ga). K6ike saab meisli ja haamriga fiksida, lihtne ja m6nus. Vedrustus on lihtsalt super, parim mida mina tean. Mulle ei meeldi muidugi pidev nelivedu, aga see on minu isiklik tragöödia.

Varuosad on suht odavad.. muidugi m6nda asja peab nats kauem ootama kuna letil ei ole. Aga neid asju on v2he. Ja eks muidugi m6ningaid varuosi l2heb suht palju.. rooliotsad n2iteks, B kati osad ei kesta yle aasta, A kati hinda ma ei taha teadagi ;). Yhes6naga, kui on majas MEES kes s6rmi ei karda 6liseks teha, siis on v2ga bro auto. V2hemalt 1 hea tuttav remondionu peab olema k2ep2rast v6tta, siis saab h2sti hakkama :) Aga nii on iga vanema autoga. Yksk6ik kus maailmajaost ta tuleb. Landiga saab siiski suhteliselt odavalt hakkama, kui t66tunde ei loe ;)

daff