5. leht 6-st
Postitatud: P Mai 17, 2009 10:40 pm
Postitas Ojala
svatski kirjutas:
To Landy: LandRoverit soovita ikka rohkem neile kellel pole rahaga suurt midagist peale hakata peale remontimise ja asfaldit mööda sõitmise.
Mina tean seda et nii kaua kui mina olen Land Roveriga sõitnud siis tean mehi kes remondib sama palju Jeepi kui mina LR-i, kui aus olla siis mõni Jeebi mees vahetab isegi mootoreid. Teel on on mõlemad sama palju.
Olen näinu rohkem lagunemas Jeepe kui LR-e
Võromaa metsade ahel
Postitatud: P Mai 17, 2009 10:48 pm
Postitas Kalamees
Paljud unustavad ära et asustus tihedus seal mitu korda hõredam ja tööjõulisi inimesi vähem kordades kui põhjapool. Vastavalt sellele ka need varuosa kauplused ja teenindused Võrus. Missios ka keegi pidi mootoreid remontima.
Nooremat hakkajat rahvast väga vähe. On mingitele töödele (niita, ehitada, puid lõhkuda jne.) abilist vaja, probleem nii ajas kui ka hinnas. 100 eeku tund.
Ma olen Rakverest töömehi kaasa võtnud metsakoristusele. 3 korda odavam tuleb.
Postitatud: P Mai 17, 2009 11:41 pm
Postitas FlammablE
4.7 V8 190kw Grand võtab maanteel 10-12 ja linnas 18-20 normaalselt sõites originaalrehviga. Juhitavus on normaalne(2x talasild), vedrustus originaalis pehme ja mugav. Seda saab aftermarket juppidega ka pigem jäigaks ajada. Varuosade saadavus on hea ja hinnad ka maasturi kohta pigem odavad. Kasutatud varuosi on samuti saada. Mingi diiselmootori, tekstiiltaburettide ja manuaalkastiga LR on kindlasti täitsa teise suunitlusega kui v8 aut ja täislaks Jeep. Võrrelda võiks pigem RR v8, aga selle töökindluse ja odavate igas keldripoes leiduvate varuosade kohta oskab ehk keegi teine pajatada.
Kes siin tööjõupuudusest, autode pooleks vintsimisest ja vallatutest kurvidest kirjutasid, siis jah...

Postitatud: E Mai 18, 2009 12:03 am
Postitas Discovery
FlammablE kirjutas:Mingi diiselmootori, tekstiiltaburettide ja manuaalkastiga LR on kindlasti täitsa teise suunitlusega kui v8 aut ja täislaks Jeep.
Spetsialistid...
Sorry, juhanionu, pead vist uue teema tegema. palvega, et sinna igast saasta ei kirjutataks.
Magage hästi, noored kotkad.
Postitatud: E Mai 18, 2009 8:55 am
Postitas svatski
Ojala kirjutas:svatski kirjutas:
To Landy: LandRoverit soovita ikka rohkem neile kellel pole rahaga suurt midagist peale hakata peale remontimise ja asfaldit mööda sõitmise.
Mina tean seda et nii kaua kui mina olen Land Roveriga sõitnud siis tean mehi kes remondib sama palju Jeepi kui mina LR-i, kui aus olla siis mõni Jeebi mees vahetab isegi mootoreid. Teel on on mõlemad sama palju.
Olen näinu rohkem lagunemas Jeepe kui LR-e

võrdlus 2000 a ja alla 200000 sõitnud LandRoveri ja 1994 a 400000 Grand Chero vahel ütles juba kõik
enam pole vist midagi vaielda
ps pole veel kohanud LandRoverit mis oleks üle 300000 sõitnud
iga viie remontimist vajava Land Roveri (valdavalt 97a ja edasi) tuleb meie juurde umbes 1 Jeep (90 ja edasi)
Postitatud: E Mai 18, 2009 9:35 am
Postitas Andrus Michelis
Jaapani autode promomiseks, või nii..
ps pole veel kohanud LandRoverit mis oleks üle 300000 sõitnud
Tean 76 kw Navarat, mis on sõitnud üle 500000. Kui kasutajale töö juurest uuta autot pakuti, siis ta keeldus. Ütles, et siis võtab uue, kui see lagunema hakkab. Et uuel jälle valva kriime ja plaste, et tal vaja rahulikult jahis käia.

Postitatud: E Mai 18, 2009 12:27 pm
Postitas Ojala
svatski kirjutas:

võrdlus 2000 a ja alla 200000 sõitnud LandRoveri ja 1994 a 400000 Grand Chero vahel ütles juba kõik
enam pole vist midagi vaielda
Mina tean et su autol on spidomeeter kinni ültse jooksnud

:) ei tööta vist väga
tehtud
Postitatud: E Mai 18, 2009 6:23 pm
Postitas juhanionu
Nojah, kui kellegi huvi, siis võib seda teemat jätkata vahetuskauba pakkumisena, sest olen tänasest grand cherokee 5.2 omanik. Soovin endale lõbusat GC avastamist suve jooksul ja teile rahulikku meelt!
Postitatud: E Mai 18, 2009 6:41 pm
Postitas svatski
super närvidega autoostja see Juhanionu minul viskas küll see MVS auto müügimees tõsiselt üle. rahvuselt tõenäoliselt mingi mustlase-venelase-juudi hübriid. Isegi sõita ei lubatud mul, kui tahtsin aeglustiga parema jala sirgeks lükata võeti auto ja pargiti rivipeale ära. Üldse väga eemale tõukav ja ebameeldiv suhtumine on seal klientidesse. Soovitan soojalt eemale hoida.
aga edu siis avastamisel

Postitatud: E Mai 18, 2009 6:43 pm
Postitas svatski
Ojala kirjutas:svatski kirjutas:

võrdlus 2000 a ja alla 200000 sõitnud LandRoveri ja 1994 a 400000 Grand Chero vahel ütles juba kõik
enam pole vist midagi vaielda
Mina tean et su autol on spidomeeter kinni ültse jooksnud

:) ei tööta vist väga
juba siis kui 300000 täis sai jäi sinna kinni kuhu keritud oli, e. 199999.9 näitab koguaeg, ise sinna umbes 100000 otsa sõitnud.
Postitatud: E Mai 18, 2009 10:01 pm
Postitas juhanionu
svatski kirjutas:super närvidega autoostja see Juhanionu minul viskas küll see MVS auto müügimees tõsiselt üle. rahvuselt tõenäoliselt mingi mustlase-venelase-juudi hübriid. Isegi sõita ei lubatud mul, kui tahtsin aeglustiga parema jala sirgeks lükata võeti auto ja pargiti rivipeale ära. Üldse väga eemale tõukav ja ebameeldiv suhtumine on seal klientidesse. Soovitan soojalt eemale hoida.
aga edu siis avastamisel

Jah. MVS autoaiale reklaami ei ole tehtud ei varem ega tee ka mina, mitte mingil juhul! Kui poleks olnud poolkõva plaani justnimelt see masin hoovi sõidutada, oleks samuti paar vandesõna valjult teele lasknud ja ära kõndinud kätega vehkides, sülitades ja ropendades (viisakas eestlane niimoodi muidugi ei tee, aga no et sobiks teemasse)
Aeglusti läks tegelikult ilma probleemideta seistes, N käigu peal sisse mul, ei oska ütelda, mis seal platsil oli. Sõitis, ei krigisenud, täpsemad diagnoosid jätab hilisemaks spetsialistidele.
Ülevaatusel öeldi auto all vaadates, et üllatavalt heas korras, probleeme pole ja kui korralikult mingite nublude alla määret panna vms, siis enne viit aastat ehk küll muret ei tule. Ainsaks probleemiks oli mingi nipli alt nirisev vedelik (tsiteerin: "paremal ees suppordil õhutusnippel lekib"), mille lahendamiseks tuleb ülevaataja sõnul see kas ise kinni keerata või siis halval juhul välja vahetada. Igatahes väidetavalt pisiprobleem.
Kuid tagatipuks avastasin just detaili, millele eelnevalt ei osanud kordagi mõelda autos nuppe näppides, kuna see tuleb alles sõites meelde - raadio sisse lülitamine. ENTER CODE. proovin 1234, tuleb REPEAT. Have no idea!
Eks lähen homme maid jagama. Loodetavasti on see kood müüjal ikka olemas...
Kui peaks juhtuma, et EI ole - on kellelgi kogemusi-kommentaare?
Muud väiksemat mõõtu elektroonilised-mehhaanilised seadmed olen suutnud siiani vähemalt korra lahti võtta ja kokku panna ja vahel selle käigus ka toimimist parandada. Näis, mis sellega kahetonnisega saab

Postitatud: E Mai 18, 2009 10:07 pm
Postitas yanekk
juhanionu kirjutas:ENTER CODE. proovin 1234, tuleb REPEAT. Have no idea!
Eks lähen homme maid jagama. Loodetavasti on see kood müüjal ikka olemas...
Kui peaks juhtuma, et EI ole - on kellelgi kogemusi-kommentaare?
Kui muidu ei saa,siis selle murega võid Silberisse pöörduda.
Postitatud: E Mai 18, 2009 10:22 pm
Postitas Landy
Andrus Michelis kirjutas:
ps pole veel kohanud LandRoverit mis oleks üle 300000 sõitnud
Võid mõlemat minu LR-i vaatama tulla. Valgele keeras just värsket 300.000 ette.
Sorry, OT.
Postitatud: E Mai 18, 2009 11:47 pm
Postitas FlammablE
Otsi hooldusraamatute ja manualide vahelt raadio koodi, kuigi müüjad kipuvad need aegsasti "kaotama". Minu omal oli kood maki peale kirjutatud(eelmine omanik oli makki vahetanud). Silberist saab ka ca 500.- eest koodi lunastada maki seerianumbri järgi. Selle saamiseks tuleb makk nagunii välja kiskuda, sest vini järgi küsides võib juhtuda samuti, et keegi on mõnest teisest autost sinna maki sisse visanud.
Postitatud: T Mai 19, 2009 12:18 am
Postitas juhanionu
FlammablE kirjutas:Otsi hooldusraamatute ja manualide vahelt raadio koodi, kuigi müüjad kipuvad need aegsasti "kaotama". Minu omal oli kood maki peale kirjutatud(eelmine omanik oli makki vahetanud). Silberist saab ka ca 500.- eest koodi lunastada maki seerianumbri järgi. Selle saamiseks tuleb makk nagunii välja kiskuda, sest vini järgi küsides võib juhtuda samuti, et keegi on mõnest teisest autost sinna maki sisse visanud.
Kas see kood on 4 numbrit, nagu kombeks? Pastakaga hooldusraamatusse esimesele lehele soditud "RC 5144" võiks sellele viidata (Radio Code). Ei proovi enne kui on teada homme müüja käest, et sellel pole mingit "10 korda proovid, siis lukus" teemat või siis müüja käest kood..