5. leht 12-st

Postitatud: E Veebr 02, 2009 4:57 pm
Postitas TiitR
djkiller kirjutas:ega kiirendust jne ei ole vaja:D
tahan ,et asi saaks korralikult tehnilisest läbi.
Käivituks ok.küte võiks kah ikka mõistuse piires võtta
pluss oleneb kas eelsoojenduse sees.just sai nv käidud trt ja otepääl mercedes E 2000 disla ja temp 60 ei läinud(tänu istmesoojendusele oli enamvähem ok sõita)
talvel jahil ikka seisad pikalt liinis ja vabalt võib külma saada.Seega mis aasta autodel see salongilisasoojendus on?
Kui sul Mersul ei läinud temp. üle 60-ne, siis otsi viga ikka kapoti alt. Minu Mitsul läheb sõites temp.seier kekele ja jääb sinna ka siis kui auto koha peal tuksub...mida aga ei saa uuema BMW (E60) kohta öelda :twisted: ...ilmselt on need uuemad dislad jah nii säästlikuks tehtud, et kasutavad ära kogu soojaenergia. P.S mida sa mõtled "salongisoojenduse" all? Minu Mitsul on salongilisasoojendus 220V pealt ja ikka selleks, et torkad ööseks juhtme seina ja et hommikul salong soe oleks, kuna ma aga korteri inimene, siis puudub mul kogemus nii salongi,- kui ka mootori elektrilise eelsoojendiga, aga autol on mõlemad valmidused olemas. Käivitumisest nii palju, et peale eesüüte küünalde vahetust, paugatab minu Pajero käima ka siis probleemivabalt kui on nädal aega pikalt külmadega maja ees seisnud.

Postitatud: E Veebr 02, 2009 5:02 pm
Postitas TiitR
Kindlasti ära unusta kontrollida kõikide isendite juures neliveo toimimist ja tasuks vaadata ka seda, kas tegu on (Mitsu puhul) Super select neliveo süsteemiga.

Postitatud: E Veebr 02, 2009 5:09 pm
Postitas djkiller
seda jah ongi uued dislad ökod.Samas auto saksast töödud ja vb nende kliima järgi tehtud.Mersule juba naljakas mingi vana jope peale tõmmata.
sellepärast tahangi -90 ja + aasta mitsut.automaadi osas ei oska jeepide puhul sõna võtta.nt mersul kah mul automaat(samas puudub 4matic) siis tunned manuaalist mõnikord puudu ,kui kinni oled jäänud.
Samas ka olnud UAZ millel puudusid difri lukud ja läbi saanud ning kinni nii pole vajunud,et oleks kellegi abi vajanud(ju ikka selline kergem auto ole).

Postitatud: E Veebr 02, 2009 5:16 pm
Postitas djkiller
TiitR kirjutas:Kindlasti ära unusta kontrollida kõikide isendite juures neliveo toimimist ja tasuks vaadata ka seda, kas tegu on (Mitsu puhul) Super select neliveo süsteemiga.
mida peaks selle süsteemi puhul jälgima.
teiseks vb võtta mõni sümboolse summa eest spetsialist kasvõi siit foorumist(kellel aega ja huvi aidata).Kes näpib vaatab jne üle.
kindlasti lasen auto läbi ka TÜ-st

uuema auto puhul ka VIN koodi järgi esindusest

Postitatud: E Veebr 02, 2009 5:36 pm
Postitas TiitR
djkiller kirjutas:
TiitR kirjutas:Kindlasti ära unusta kontrollida kõikide isendite juures neliveo toimimist ja tasuks vaadata ka seda, kas tegu on (Mitsu puhul) Super select neliveo süsteemiga.
mida peaks selle süsteemi puhul jälgima.
teiseks vb võtta mõni sümboolse summa eest spetsialist kasvõi siit foorumist(kellel aega ja huvi aidata).Kes näpib vaatab jne üle.
kindlasti lasen auto läbi ka TÜ-st

uuema auto puhul ka VIN koodi järgi esindusest
Pole ka mina päris õige inimene sulle head nõu andma, kuna ma isegi siin suht uus nägu ja oma Pajero otsingutel oli mullegi siinne foorumlane nõuga abiks. Aga neliveo lülitumisest tasubki jälgida, kas nelivedu ikka lülitub :D , s.t et poolteljed ikka küljes ja terved on ja neliveoga sõit kulgeks ilma kõrvaliste helideta (raginateta), super select süsteemi korral on sul võimalus nelivedu sisselülitada kuni 80 km/h, mis järsku kas libedale või raskesti läbitavatele kohtale jõudes väga hea (loe: asendamatu) lisa on, samas on Pajerol tagasilla- ja keskdiferentsiaali lukk (väga head asjad :) ), tagadifri luku puhul lülitatakse salongist tööle nupust elektriline kompressor, mis siis vaakumiga difri lukustab (kui midagi valesti räägin, siis spetsid las parandavad mind kohe :oops: ).

Postitatud: E Veebr 02, 2009 6:11 pm
Postitas aymur
2,8TD ketiga mootor ja kui õigel ajal õli vahetatud sis mingi 500000km peaks olema norm läbi sõita ja eks tal ole minekut kah nati rohkem.
endal on 2,5TD 93a. ja sõitnud 330000km,-30 käivitub ilma igasuguse abivahendita,soojaks läheb väga hästi,3a jooksul olen sillas ainult yhe sarniiri vahetand ja korralised hoolded ainult,kyttekulu suvel 10,5 ja talvel kisub ikka sinna 12L kanti.
vahekasti ketti kindlalt kuula kui ostma lähed,nelivedu sisse ja järsult gaasi(oli vist nii,las targemad parandavad kui eksin)et kui ragiseb sis kulund.

Postitatud: T Veebr 03, 2009 12:05 pm
Postitas djkiller
kuid mis kujutab end nissan terrano.kas pigem linnamaastus või sinna patroli kanti(kõlbab ka metsas käimisek)

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html on selle ka need dif lukud olemas?

Postitatud: T Veebr 03, 2009 12:19 pm
Postitas antik
djkiller kirjutas:kuid mis kujutab end nissan terrano.kas pigem linnamaastus või sinna patroli kanti(kõlbab ka metsas käimisek)

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html on selle ka need dif lukud olemas?
Kui linnamaasturiks nimetada masinat millel on kangist lülitatav nelivedu ja aeglusti, siis... jah. Lukkusid ei ole aga ma arvan, et saab lisada. Karterikaitse on täitsa olemas, siiamaani pole kuskile kinni jäänud.

Postitatud: T Veebr 03, 2009 12:35 pm
Postitas djkiller
selge siis ikkagi selline linnamaasturi tüüpi.nelivedu ju võib olla ,kui lukke ple siis jah.
Neid kiasi ja ime masinad linnavahel küll ja küll.Paljud neist ka välja saavad.nt Kui oli lumetorm eelmine aasta.Ise olin Tabasalus .Automarki ei mäleta aga ei saanud väiksest lumest läbi teine jeep tõmbas välja.Seega on see linnamaastur.Enda auto oli üldse üleni lumes hea et sissegi sai(mercedes E) sai küll veidi lumelabidaga susitud tagurattad paljas ja välja.Esiotsast ei räägi .Autode vahel lumelabidaga ei riskinud tööd teha(pärast kraapinud oma kui teise auto ära)

jään ikkagi mitsu pajero peale.vaatab kuhu poole veel eelarvet kangutada

Postitatud: T Veebr 03, 2009 1:23 pm
Postitas zum
djkiller kirjutas:selge siis ikkagi selline linnamaasturi tüüpi.nelivedu ju võib olla ,kui lukke ple siis jah.
Neid kiasi ja ime masinad linnavahel küll ja küll.Paljud neist ka välja saavad.nt Kui oli lumetorm eelmine aasta.Ise olin Tabasalus .Automarki ei mäleta aga ei saanud väiksest lumest läbi teine jeep tõmbas välja.Seega on see linnamaastur.Enda auto oli üldse üleni lumes hea et sissegi sai(mercedes E) sai küll veidi lumelabidaga susitud tagurattad paljas ja välja.Esiotsast ei räägi .Autode vahel lumelabidaga ei riskinud tööd teha(pärast kraapinud oma kui teise auto ära)

jään ikkagi mitsu pajero peale.vaatab kuhu poole veel eelarvet kangutada
Ära lahmi niisama. Praegu on lumiseid platse igal pool, mine tee sind huvitavate autodega proovisõit. Siis saad ise p...ega tunda, kuidas mingi mudeli 4vedu libedaga toimetab. :wink:

Edu,
zum

Postitatud: T Veebr 03, 2009 1:28 pm
Postitas djkiller
mul enne parem end teoorias harida ,kui praktikale lähen.

Postitatud: T Veebr 03, 2009 2:55 pm
Postitas antik
djkiller kirjutas:selge siis ikkagi selline linnamaasturi tüüpi.nelivedu ju võib olla ,kui lukke ple siis jah.
Neid kiasi ja ime masinad linnavahel küll ja küll.Paljud neist ka välja saavad.nt Kui oli lumetorm eelmine aasta.Ise olin Tabasalus .Automarki ei mäleta aga ei saanud väiksest lumest läbi teine jeep tõmbas välja.Seega on see linnamaastur.Enda auto oli üldse üleni lumes hea et sissegi sai(mercedes E) sai küll veidi lumelabidaga susitud tagurattad paljas ja välja.Esiotsast ei räägi .Autode vahel lumelabidaga ei riskinud tööd teha(pärast kraapinud oma kui teise auto ära)

jään ikkagi mitsu pajero peale.vaatab kuhu poole veel eelarvet kangutada
Sa vist ei saanud poindile pihta- Nissan Terrano 2 on ikkagi päris maastur mitte parketikas. Ametlik klassifikatsioon on Off-roader. Täpsemalt saab võrrelda siin: http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Terrano_II

Lumiste ilmadega sain oma 1994 aasta Maverickuga/Terrano2ga teisi jiipe hangedest välja tõmmata ja siis mul ei olnud isegi normaalset mustrit all. Linnavahel vahest unustan ära, et see on maastur, mitte sõiduauto- juhtimine on nii kerge.

Postitatud: T Veebr 03, 2009 2:57 pm
Postitas djkiller
tahan olla kindel ,et saan lukkudega ja lisavidinatega maasturi.

aga kumb mõtekas terrano 2 või mitsu pajero?
vastupidavus,jupid,kütteluku ühe või teise plussid/miinused?
mõlemad tuleks sisi dislad ja aasta 1990+

Postitatud: T Veebr 03, 2009 7:37 pm
Postitas taavik
Lukkude ja lisavidinatega? Jahil käimiseks ja metsateel sõitmiseks pole ju vaja neid lukke ja vidinaid. Võta kasvõi -90' Pajero: lukke pole, lisavidinaid pole, mõnel isendil enam-vähem toimiv LSD tagasillas, ehk siis sinu kriteeriumite järgi paras pargimaastur. Kuid korraliku rehviga ja asjaliku juhiga liigub täitsa arvestatavalt.
Kui ikka rooli taga nibunäpp juhtub olema, siis ei aita ka need lukud sind mudast välja - ainult vints või traktor on siis abiks.
Jahil käimiseks ei ole küll mõtet mingit TR1 masinat taga ajama hakata.
Võta auto24 lahti, pane otsingusse hinnavahemik ja hakka proovima. Siin heietades sa jäädki otsima seda.

Postitatud: T Veebr 03, 2009 7:41 pm
Postitas djkiller
olen enamvähem kriteeriumid paika pannud.
mitsu pajero 1990+ diisel ,veel ei tea kumb mõtekam kas automaat või manuaal. mootoriks siis kas 2,8 või 2,5 vahet vist ple.
nüüd tuli mängu ka terrano 2 mis mitsu pajerost (universaalist) veidi lühem ja kitsam.