5. leht 14-st

Re: niva

Postitatud: E Sept 08, 2008 1:07 am
Postitas rommi
mati535 kirjutas:Tere.
Ja miks teemat kommenteerida ja jälgida ,kui ei huvita.Paljud ,kes autot näinud on ootavad täiega, millal valmis saab ja meie enda tehtud raja läbib.
rahu rahu... kui loevad eks ikka ju huvituvad. Lihtsalt ole valmis, et kõik kommentaarid ei pruugi just olla positiivsed. Nagu näha ehitad sa põhimõtteliselt mingit romu tanki, mis mudas vahelduseks ka rehvi puhtaks jõuab visata. Üldiselt võib edu soovida aga mõne asja teeks teisiti:
viskaks kapoti ja tiivad üldse kus seda ja teist. Tugeda niva pehmet kandevkeret eest ja tee mootori ümber mingid lihtsasti eemaldatavad võrkpaneelid. Radikas kuskile tahapoole. Sumpat tegelt selliselt üle katuse vedada pole mingit pointi, väike jupp toru ja mingi suvakas pütt sinna samma lähedusse või nt kahele poole mootorit.

Väga kahtlane, et sa neid sildu pidama saad selle mootoriga, mõtle aegsasti mis masina sillad sinna alla keerata? Ma võin eksida aga üldiselt katkevad niva sillad juba olematu originaalmootoriga, seega pole mõtet väga loota nende kestvusele.

PS! ja proovi arvestada ka, et siia postitades saadki kriitikat vasakult ja paremalt, pole mõtet erutuda ;)

niva

Postitatud: E Sept 08, 2008 6:32 am
Postitas mati535
Tere.
Tagusilda pole veel suutnud puruks vajutada(isegi forseeritud mootoriga).Läksid tavaliselt gardaanid aga nüüd on uaz i gardaanid ja taha tulevad topelt vardad.
Esisild on küll hädine aga enam ei ripu mootori küljes ,mis oli täitsa mõttetu.Tavaliselt saab purunemine alguse liiga suurtest kummidest või pole pooltelje rehvid korrast ära.Ise pole veel pooleks saanud aga kumme tuleb praktiliselt peale igat sõitu vahetada.Muidugi on ka esisilla kinnitus poldid,mis on nõrk koht.Need on läbi puuritud ja pandud suuremad poldid,mis on silla seest kinni keevitatud.
k.mati

Re: niva

Postitatud: E Sept 08, 2008 6:37 am
Postitas mati535
raimo kirjutas:
mati535 kirjutas:...Ja see auto tõste ju ei anna läbivusele mitte midagi juurde...
Kui auto põhja kõrgus maapinnast ei ole oluline siis miks sa üldse bemarilt mootori maha kiskusid?
Oleksid võinud ju kohe bemariga oma tehtud rajale minna.
sildade kõrgus annab juurde, põhja kõrgus võib kõrge olla aga kui sillad maas lohisevad ,siis vaevalt parem läbivus on isegi kui auto istub meetriste vedrude otsas.
k.mati

Postitatud: E Sept 08, 2008 8:08 am
Postitas Neuser
Oot oot nüüd, iga tõste ikka loeb.Raiesmikul on need kännud täpselt nii kõrged, et rattaga üle sõites jääb 5cm.kliirensit alati täpselt puudu ja tähtis on väike peale- ja mahasõidunurk (tõstmisel need ju ka vähenevad), siis korraliku tõstega on kraavi, langenud puude jne. ületamine ju hoopis lihtsam.sest igast takistusest on ju kõige effektiivsem risti üle sõita. Ainult rööpas sõites ei oma tõste nii suurt effekti kui reduktorsild, suured rehvid.

Postitatud: E Sept 08, 2008 9:17 am
Postitas Landy
O.T.
Ensise Niva omanikuna võin kolme positiivset asja meenutada.
1)Hea kaalujaotus - mootor esisillast suht tagapool ja esiotsast kaugel ning kütusepaak tagaistme all.
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image8.htm
2)Eesjujulik tagasilla käik.
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image1.htm
3)Suht madal raskuskese ja hea külgkalde taluvus
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage30.htm

niva

Postitatud: T Sept 09, 2008 7:35 am
Postitas mati535
Tere.
Eks se tõste ikka loeb ka.Panin sutsu puusse.Tvaliselt on ikka viga niva sildade kõrguses, kui tagudiffer juba muda hakkab vedama siis enam kaugele ei lähe.(oleneb jälle mudast).
Täna peab auto juures pika päeva tegema, äkki saab midagi tehtud ka.Hommikul tuleb käia ostmas snorkklile lõdvikut juurde ja peotäie lüliteid.Käigukasti tuleb suts alla lasta ,sest gardaani nurk(mootori ja vahekasti)vahel on suts vale.Kui selle saab korda siis järgmine on käigukang,siis saab prooviringi teha.Esiotsa testisime ka ära, tõstsime auto õhku ülemisest talast,mis asub radiaatori ees.Sealt ei andnud midagi hetkel järgi, eks siis näeb paremini kui mudas rebib.
Äkki keegi poetab saladuse, millega oleks hea sumps isoleerida kapoti all.
Ette sain nissani 2,8l esivedrud.Praegu niva vedrudega, kui kahekesti esistange peal hüpata kolksuvad põhja.Nissani omad paistavad päris head olema.Tuleb proovida,kui ei sobi siis vaatan volga vedrusi.
k.mati

Postitatud: T Sept 09, 2008 10:09 am
Postitas rommi
minuteada selline asbestist lint on olemas kuumuse jaoks

Postitatud: T Sept 09, 2008 10:14 am
Postitas MahviaDeTyrk
rommi kirjutas:minuteada selline asbestist lint on olemas kuumuse jaoks
Kasutatakse palju nt. mootorratastel

Postitatud: T Sept 09, 2008 10:40 am
Postitas Movistar
Neid pilte vaadates jääb küll mulje,et paras s*tt on valmis toodetud.

Postitatud: T Sept 09, 2008 10:59 am
Postitas Madis
Niisama huvi pärast küsin - eeldatavasti on bmw mootor oluliselt raskem kui lada oma - mitmekesi te rooli hakkate keerama? See ju algselt loodud poolrammumehele...

Postitatud: T Sept 09, 2008 3:33 pm
Postitas Landy

niva

Postitatud: T Sept 09, 2008 9:20 pm
Postitas mati535
Tere.
Ega see rool nüüd väga raske ka pole.Meil on pandud saabi rool seda palju parem väänata.
Täna vedasime juhtmeid ja tuli mõte proovisõit teha. :shock: :twisted:
käigu panime sisse kruvikeerajaga ,kuna pole jõudnud veel käigu kangi teha. 8)
Minek oli väga julm, :D :D nagu öö ja päev võrreldes sellega mis enne.
Muidu oleks telefoni video ka aga Kristjanil vajus käsi alla kui kiirendama hakkasin. :lol: :D Unustas filmimise üldse ära,liiga jõhker oli vist.
Auto isegi ei ragisenud ega krudisenud kuskilt.Ainult mootori urin oli 8)
Äkki saab juba ndl.vahetusel metsa minna. :wink:
Ps.Landy andis hea nõu sumpsi jaoks.Panen mõlemale torule sukad vahele kapoti alla.
k.mati

niva

Postitatud: T Sept 09, 2008 9:45 pm
Postitas mati535
Tere.
Väike video ka.Pilt on kehva.Kui valmis saab teeme korraliku video.
k.mati
http://www.youtube.com/watch?v=tMtDfessM5U
8)

Re: niva

Postitatud: T Sept 09, 2008 10:00 pm
Postitas Landy
mati535 kirjutas:Tere.
Ega see rool nüüd väga raske ka pole.Meil on pandud saabi rool seda palju parem väänata.
Oma mälestustest tean, et isegi 205/80R15 rehviga andis seda rooli väänata ja muskel tuli nagu mühinal.
Veidi suurema rehviga on niimõnigi kodanik nii käpast, roolikarbist ,kui selle kinnitusest jagu saanud.

Mõtlemisaineks - Olen elu jooksul 3 LADA rooliratast pöia pealt puruks keeranud. Kaks neist olid 13" rehviga sõiduautod. (Soovi korral võin neist pildid üles panna.) Ma ei ole eriline jõujuurikas, pigem vastupidi. :roll:

Re: niva

Postitatud: T Sept 09, 2008 10:05 pm
Postitas Landy
mati535 kirjutas:Ps.Landy andis hea nõu sumpsi jaoks.Panen mõlemale torule sukad vahele kapoti alla.
Tänud tunnustuse eest! 8) Üldiselt ei ole ma halb inimne, proovin ikka konstruktiivset kriitikat teha ja asiseid näpunäiteid jagada ...