5. leht 7-st

Postitatud: T Juul 15, 2008 6:49 pm
Postitas vintsigunn
Kraaps, kummardus ja tänusõnad tulemuste tegijatelt kõikidele osalejatele kes võtsid vaevaks kuulata- ja kinni pidada pildistamisega seotud reeglitest. Lausa lust oli seekord ~6000 võistluse pilti läbi hakseldada :lol: Lisaks sellele, et on tehtud kõva samm edasi pildistamise kvaliteedis on eeldatavalt hullupööra vaeva nähtud ka võistlusvahendite ettevalmistamisel ... sest nii suurt osakaalu lõpetajaid (liikuvaid aparaate) versus stardiprotokoll pole ma juba aamu näinud :roll: TR-1 -s jõudsid viimase etapini kõik st. 100% :yupikaye

Väike ülevaade siis ka stardi siginast-saginast mis minu kaamera ette jäi ajal kui ei tulnud ennast veel Starteriga ärkvel hoida :burnout

http://pilt.delfi.ee/album/79931/

PS. Kuna siin lehel käib hetkel vilgas külastamine, siis kasutaks head võimalust tasuda ka kuupikkuseks veninud infovõlg ja riputada siia üles ka LADOGA 2008 võistlustel fotopurki kogutud materjal Eestlaste lõbusast kultuuri&võistluskäigust suurele Venemaale

http://pilt.delfi.ee/album/74045/

Kellel ST. Peterburgi ja Peterhoffi vaatamisväärsuste st. kultuuri vastu erilist huvi pole siis võib alguses kohe hooga pilte edasi kerida, sest võislustega seonduv (regamisest/avamisest kuni autasustamiseni välja) tuleb teemaks alles peale seda.
Jutumaterjali e. mahlaka reisikirja üritan mustandist puhtandiks ümber vorpida veel lähipäevil

Seniks lahedat suvesõidu posit. meeleolu jätku kõigile offroaderitele :wave

Postitatud: K Juul 16, 2008 12:18 am
Postitas Arto
Loodetavasti nüüd üleval viimane bülletään ( 7 ) ning lõplikud tulemused www.suvesoit.ee

Postitatud: K Juul 16, 2008 1:19 am
Postitas Vahur
Bülletäänis oleks võinud veel lisada et antud märk oli vaid ühel pool kahest katsele minevast-tulevast võimalikust teeotsast ja eelmine päev said nt osad TR2 võistlejad samal teelõigul liikuda max lubatud sõidukiirusega(70km/h).
Mingi väike kala on veel meie lõpliku punktisummaga-see küll kohti ei muuda aga kuhugi on kadunud 35punkti(karjäärist-LK7 peaks olema 18,1 asemel 53,1).Eks teised kontrollivad oma punktisummad ise üle.

Postitatud: K Juul 16, 2008 9:04 am
Postitas Landy
Peale tehnilisi tagsilööke õnnestus kaamerast kätte saada pildid mis kohtunikutöö kõrvalt teha sain. Pildistatud kolm võistluspäeva, sest saabusin alles vahetult enne satrte.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... esoit08-1/
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... esoit08-2/
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... esoit08-3/

Postitatud: K Juul 16, 2008 9:10 am
Postitas H.K
No nii, enamus rajas on nüüd koristatud(tänaseks on jäänud sudiste ja alt-ördi). Tagasi vaadata, siis võistlejad ei suutnud see kord eriliste jamadega hakkama saada :lol: (v.a. noorediku pidamine võsaks, aga seal ei olnud väga hull ning kas keegi võtab omaks Taltsis suure kuuse langetamise(ca 30cm jämeduse) ja ilma puukaitse vööta vintsimise sellest?)



Kuid mis tõsiselt vihale eile ajas ja ma ei näe enam ühtegi head põhjust edspidi suvesõitu teha olid järgmised:

1)See taara hunnik mida ma Kõpu langilt kokku korjasin. Kui keegi tahab jootraha jätta, siis võin enda a/a nr anda.(huvitav mis sudistes ees ootab)

2)Publiku tundmine liikluseeskirju(ka laagri rahvas)

3)Publik kes käib ATV-ga metsas vaatamas- VÄGA TARK TEGU ON MAAOMANIKUGA OHKIMA HAKATA. Kuradi imbetsilli kari(Ega te ei saa aru, et te viibite eramaal ilma igasusguse kooskõlastuseta)

4)Kelle tiimist need kaks jobu olid, kelle pärast pidi laupäeva õhtul politsei kutsuma?(auto rattad, ei ole WC ja prügi loopimine on ka boeno tegevus)

Nii, et see aasta oli probleemid publikuga. Öelge veel, et peaks ala propageerima ja laiemale avalikusele tutvustama.

Vägisi tekib tunne, et kui midagi teha siis kinnisel territooriumil ja publikule rangelt keelatud. Siis paistab, et saab ilma probleemideta hakkama. Või tuleb hakata kõiki arvele võtma, kes laagriplatsile tulevad võistlejatega kaasa ning siduma nende käitumise ka võistlejatega. Ehk siis suudavad nad ennast ka kontrollida.

Hannes- kes on päris tige ja omab motivatsiooni puudust

Postitatud: K Juul 16, 2008 9:11 am
Postitas boob
Suzukese tiimi poolt ka tänusõnad väga mõnusa raja eest. Kahjuks oli seekord loodus meie vastu ning pidime lõpetama üldarvestuses neljandana. Võistluse kulgemise kohapealt ei saagi midagi paha välja tuua, kõik sujus kenasti.
Ainsa suure pinnuna jäi torkima võistkonna 422 vintsman (?), kes tuli meile sõna otseses mõttes kätega kallale ühe punkti juures...

Karjäärikatsel Vahuri autopesu on ka kenasti pildil, püüan õhtuks netti ülese riputada :wink:

Postitatud: K Juul 16, 2008 9:32 am
Postitas Landy
Hanesega nõus! Publiku enesekeskne, ümbrust ja teisi ignoreeriv ning kohati end ohtu seadev käitumine oli tõiselt pinnuks silmas. Mõne kodaniku (äkki isegi sseltsimehe) ääretult ülbe suhtumine asjs täsiselt s**a keema.
Meil on tore "MINA" ühiskond, kõik muu on savi
Kas nüüd peab korraldaja hakkama igale katsele publiku ohjeldamiseks tuvamehi palkama?

P.S.Üleskutse turistidele (kes vähese muda üle kurtsid)! Kui soov järgmisel aastal saada põnevam rada(unistus TR0-ist?) või vaheldusrikkam trass. Tulge ja pakkuke oma mõtteid, kuid eelkõige abikäsi korraldajatele. Läbi teie silmade ja teie andi kaasabil saab see kindlasti osaljetele mitmekesisem.

P.P.S. Mõnel kohe sel võistlusel üldse ei vedanud, isegi koju ei saanud kuidagi.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage45.htm

Postitatud: K Juul 16, 2008 10:44 am
Postitas Arto
Vahur kirjutas:Bülletäänis oleks võinud veel lisada et antud märk oli vaid ühel pool kahest katsele minevast-tulevast võimalikust teeotsast ja eelmine päev said nt osad TR2 võistlejad samal teelõigul liikuda max lubatud sõidukiirusega(70km/h).
TR2-le öeldi briifingul samuti, et tuleb sõita seda teed mööda ning, et seal on kiiruse piirang!

Postitatud: K Juul 16, 2008 11:25 am
Postitas TR Pjätt
Vahur kirjutas:Bülletäänis oleks võinud veel lisada et antud märk oli vaid ühel pool kahest katsele minevast-tulevast võimalikust teeotsast ja eelmine päev said nt osad TR2 võistlejad samal teelõigul liikuda max lubatud sõidukiirusega(70km/h).
See kahjuks ei vasta tõele kuna märgi paigaldasin mina isiklikult ja reede hommikul kell 8.45 seega enne vabaklassi starti.

Priit

Postitatud: K Juul 16, 2008 12:08 pm
Postitas Vahur
Sa Priit loe palun minu tekst enne korralikult läbi kui hakkad mind valetamises süüdistama.Kuna ka TR2 oli katsete läbimise järjekord esimesel päeval vaba tulid osad TR2-d katsele sisse sellest teeotsast kus märki polnud ja alles katselt ära sõites enne suurele teele jõudes jäi neile see märk teele(ja sedakorda juba õigel pool teed st paremal) ja tegelikult oleks nad pidanud sellest hetkest edasi sõitma 40 km/h.Ma ei ole väitnud kordagi et seda tahvlit teeääres ei olnud.
Ma ei tea kuidas on lood teiste klasside katsete koefitsentidega aga TR1s on asi vähe paigast .Õiged on vastavalt reglemendile 1,0 1,0 1,2 1,2 1,5 1,0 1,0 (tulemustes aga 1,0 1,0 1,0 1,0 1,3 1,0 1,0).Väga loodan et see järjestust segamini ei löö

Postitatud: K Juul 16, 2008 12:16 pm
Postitas Olle
  • P.S.Üleskutse turistidele (kes vähese muda üle kurtsid)! Kui soov järgmisel aastal saada põnevam rada(unistus TR0-ist?) või vaheldusrikkam trass. Tulge ja pakkuke oma mõtteid, kuid eelkõige abikäsi korraldajatele. Läbi teie silmade ja teie andi kaasabil saab see kindlasti osaljetele mitmekesisem.
Hea meelega kui vähegi võimalik olen nõus aitama. (krt ajaga on praegu nagu on aga üritan vähemalt know-howga aidata kui kätt külge ei jõua panna) Aga abisoovist paluks siiralt eelnevalt teada anda. Üldiselt ma ise targutama tulev tüüp ei ole 8)

Postitatud: K Juul 16, 2008 3:22 pm
Postitas vintsigunn
Ma ei tea kuidas on lood teiste klasside katsete koefitsentidega aga TR1s on asi vähe paigast .Õiged on vastavalt reglemendile 1,0 1,0 1,2 1,2 1,5 1,0 1,0 (tulemustes aga 1,0 1,0 1,0 1,0 1,3 1,0 1,0).Väga loodan et see järjestust segamini ei löö[/quote]

Vahur ... sinu väitest võiks eeldada, et sulle on väljastatud personaalne reglement & päevajuhendid või siis personaalsed katsete koefitsendid :roll: minu valduses olevatel SMSS 2008 TR-1 lisakatsete juhenditel (mille järgi ka tulemus sai tehtud) on just need koefitsendid mida sina valeks pead ... nii, et vaata palun oma paprid uuesti üle

PS. väikene vaheküsimus, et kuidas need nö. "valed" koefitsendid peaks järjestusele mõjuma kui need on ühed kõikidele sama klassi võistlejatele?

Rahu, ainult rahu :beer:

Postitatud: K Juul 16, 2008 3:45 pm
Postitas Arto
vintsigunn kirjutas:Vahur ... sinu väitest võiks eeldada, et sulle on väljastatud personaalne reglement & päevajuhendid või siis personaalsed katsete koefitsendid :roll: minu valduses olevatel SMSS 2008 TR-1 lisakatsete juhenditel (mille järgi ka tulemus sai tehtud) on just need koefitsendid mida sina valeks pead ... nii, et vaata palun oma paprid uuesti üle

PS. väikene vaheküsimus, et kuidas need nö. "valed" koefitsendid peaks järjestusele mõjuma kui need on ühed kõikidele sama klassi võistlejatele?
Sedakorda siiski viga mandaadi töös, koefitsendid on õiged võistlejatel, kuid muudatusi tõesti see eriti ei too, kohad vahetavad Mudarakett ja Aurora.

Nüüd siis tulemus lukus. Õhtul panen lõpliku ülesse.

Postitatud: K Juul 16, 2008 3:49 pm
Postitas Libekala
Kui koefitsendid ei mõjutaks tulemusi, siis poleks neid ju mõtet määratagi. Võtame olukorra, kus võistkond A on kogunud 6 katsega 400 kohapunkti ja võistkond B 386 kohapunkti. Kui nüüd viimase katse koefitsent 1.0 ja B võidab selle ning A tuleb teiseks, siis kasutades Suvesõidu TR-1 punktitabelit, teenib A 488,2 punkti ja B 486 punkti. Kui koefitsent viimasel katsel oleks aga 1,2, siis A saaks 505.8 ja B 506 punkti ning paremusjärjestus muutub. Mida rohkem erineb koefitsent 1,0-st, seda suurem võimalus on kohtade muutumiseks.

Postitatud: K Juul 16, 2008 4:12 pm
Postitas vintsigunn
Libekala kirjutas:Kui koefitsendid ei mõjutaks tulemusi, siis poleks neid ju mõtet määratagi. Võtame olukorra, kus võistkond A on kogunud 6 katsega 400 kohapunkti ja võistkond B 386 kohapunkti. Kui nüüd viimase katse koefitsent 1.0 ja B võidab selle ning A tuleb teiseks, siis kasutades Suvesõidu TR-1 punktitabelit, teenib A 488,2 punkti ja B 486 punkti. Kui koefitsent viimasel katsel oleks aga 1,2, siis A saaks 505.8 ja B 506 punkti ning paremusjärjestus muutub. Mida rohkem erineb koefitsent 1,0-st, seda suurem võimalus on kohtade muutumiseks.


Kommentaar koefitsendi arvutuste kohta tegelikult õige :oops: ... palun vabandust :hail , et ennatlikult üldistasin ... lisan veel selle, et mõju avaldab tegelikult ka see kui nt. üks nendest (A või B) peaks erineva koefitsendiga katsel katkestama e. saama 0p

Nii, et arvestades ülalmainitut jäi mulle kiirarvutuse tulemusena silma, et TR-1 tabeli lõpuosas vahetavad siis omavahel koha Aurora ja Mudarakett

lepime äää :? :cheers