33. leht 51-st
Re: Chevy
Postitatud: N Juul 09, 2020 10:05 pm
Postitas MetsaVikat
Mis eelis on 8 pihustil? Peale ökonoomsuse...
Re: Chevy
Postitatud: R Juul 10, 2020 2:28 pm
Postitas Maaks
MetsaVikat kirjutas: ↑N Juul 09, 2020 10:05 pm
Mis eelis on 8 pihustil? Peale ökonoomsuse...
Custom fuel mapiga saab otsepritse puhul ikka imeasju korda saata, mis karburaatori/pritsmooduli kasutamisel ilmvõimatud
Karburaatori (või siis selle pritsemooduli kasutamisel) saab kütus silindrisse ainult sisselaske klapi kaudu (ehk siis sisselaske takti ajal), aga otsepritsega saab "nagu vaja on" (ka töötakti jooksul). AGA see on kõik teoreetiliselt

"How Much More Powerful and Efficient Is the Technology?
The Cadillac CTS is sold with both indirect and direct injection versions of its 3.6-liter V6 engine. The indirect engine produces 263 horsepower and 253 lb.-ft. of torque, while the direct version develops 304 hp and 274 lb.-ft. Despite the additional power, EPA fuel economy estimates for the direct injection engine are 1 MPG higher in the city (18 MPG vs. 17 MPG) and equal on the highway. Another advantage is that Cadillac's direct injection engine runs on regular 87-octane gasoline. Competing cars from Infiniti and Lexus, which use 300 hp V6 engines with indirect injection, require premium fuel."
https://www.liveabout.com/direct-fuel-injection-533861
Re: Chevy
Postitatud: R Juul 10, 2020 4:16 pm
Postitas KarlReimann
Tuletan meelde, et näpin 1975a toodetud mootorit.
Re: Chevy
Postitatud: R Juul 10, 2020 6:56 pm
Postitas KarlReimann
.
Re: Chevy
Postitatud: L Juul 11, 2020 1:49 pm
Postitas hardov
MetsaVikat kirjutas: ↑N Juul 09, 2020 10:05 pm
Mis eelis on 8 pihustil? Peale ökonoomsuse...
Kõik silindrid saavad võrdses koguses kütet ja ei teki olukorda kus mõnes silindris jääb küttesegu natuke lahjaks või rikkaks. Ning kui igas silindris on küttesegu optimaalse koostisega, on mootoril ka kõige enam pöördemomenti.
Re: Chevy
Postitatud: L Juul 11, 2020 9:34 pm
Postitas MetsaVikat
hardov kirjutas: ↑L Juul 11, 2020 1:49 pm
MetsaVikat kirjutas: ↑N Juul 09, 2020 10:05 pm
Mis eelis on 8 pihustil? Peale ökonoomsuse...
Kõik silindrid saavad võrdses koguses kütet ja ei teki olukorda kus mõnes silindris jääb küttesegu natuke lahjaks või rikkaks. Ning kui igas silindris on küttesegu optimaalse koostisega, on mootoril ka kõige enam pöördemomenti.
Mõlaks läheb, aga vastan siiski, et kõikides silindrites ühesugune pauk käiks, on vaja 8t silindrit ka mõõta(näiteks egt, lambda), pluss peab olema aju kust sa saad neid kõiki seadistada vastavalt. Ütleme, et 90ndate 2000ndate mootor seda ei tee. Kui kütuse segunemine õhuga toimub pikemat aega(teekond pikem) siis on pauk parem. Sama teema on ka järjest pritsel ja nö. paaris pritse, teoreetiliselt annab paaris pritse rohkem jõudu, kuna bensiin saab klapi taga kauem seguneda. Nüüd arvata, et kõikidel silindritel ühesugune kogus õhku tuleb, on tavalise kollektori puhul vale. Eriti kui on küljepealt näiteks tulev, otsast sama probleem, õhk peab tegema kohati 90 kraadi põõret jne. Võiks arvata, et pealt tulev õhk võiks jaguneda kõige paremini, aga 100% 8t võrdset, pole võimalik.
Eelnevale vastusele, otsepritse on juba midagi muud, ning siin teemas otsepritset kindlasti ei käsitleta, kunagi ehk siis monopritse või 8 pihustit.
Usas karpa mehi siiani, miks, ei tea, ju siis huvitavam. Mingites ideaal tingimustes vist karpa võib edestada pritset, aga see pigem eelmise sajandi arusaam ning tänapäeva tehnikaga pole enam võrreldav.
Kui karpa käima panna, pole probleemi. Pigem on see kallakute ja kütte teema rohkem teemakohane, kui pritse vs karpa.
Terv. Villu
Re: Chevy
Postitatud: E Juul 13, 2020 9:10 am
Postitas v6sa
Karburaatori ainus häda on kaldetaluvus ja mehhaaniline kulumine. Muus osas on lollikindel wirbel, eriti metsaautole, sest:
- käib ilma elektrita
kütusekulu ei puhu pilli
saab defekteerida ilma elektrikuta
näeb "rauast" välja
Re: Chevy
Postitatud: T Juul 14, 2020 8:02 pm
Postitas KarlReimann
Tuhnisin tõusul. Videost tundub lauge aga siiski piisavalat järsk, et ilma sillalukuta üles ei lähe. Tühikäik küll masinat töös ei hoia aga varbaga veidi juurde hoides saab vast hakkama. Variku rajal nii järsku tõusu ei ole, ehk õnnestub.
Re: Chevy
Postitatud: T Juul 14, 2020 8:26 pm
Postitas KarlReimann
Re: Chevy
Postitatud: K Juul 15, 2020 8:59 am
Postitas vanaisa
KarlReimann kirjutas: ↑T Juul 14, 2020 8:02 pm
---Tühikäik küll masinat töös ei hoia aga varbaga veidi juurde hoides saab vast hakkama. Variku rajal nii järsku tõusu ei ole, ehk õnnestub. ---
pane käsigaas külge, saad vajaliku pöörde peale timmida ja jääb jalg vabaks.
Re: Chevy
Postitatud: K Juul 15, 2020 10:10 am
Postitas heeringas
vanaisa kirjutas: ↑K Juul 15, 2020 8:59 am
KarlReimann kirjutas: ↑T Juul 14, 2020 8:02 pm
---Tühikäik küll masinat töös ei hoia aga varbaga veidi juurde hoides saab vast hakkama. Variku rajal nii järsku tõusu ei ole, ehk õnnestub. ---
pane käsigaas külge, saad vajaliku pöörde peale timmida ja jääb jalg vabaks.
automaadil üks jalg koguaeg üle. Või siis kaks

Re: Chevy
Postitatud: K Juul 15, 2020 11:33 am
Postitas KarlReimann
Käsigaasi mõte läheb käiku.
Re: Chevy
Postitatud: R Juul 17, 2020 9:28 pm
Postitas KarlReimann
Sellisest külgkaldest piisas, et välja sureks. Youtubel on lahendus, proovin probleemi lahendada.
Re: Chevy
Postitatud: L Juul 18, 2020 3:40 pm
Postitas KarlReimann
Kallaku taluvus paranes oluliselt. Enam ei saa üks ujuki kamber teist üle ujutada. Vooliku juppidega sulgesin ujuki kambreid ühendava kanali.

- IMG_20200718_135856.jpg (4.07 MiB) Vaadatud 3031 korda
Re: Chevy
Postitatud: L Juul 18, 2020 8:34 pm
Postitas KarlReimann

- IMG_20200718_193642.jpg (3.83 MiB) Vaadatud 2978 korda