33. leht 57-st
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: K Dets 04, 2013 5:07 pm
Postitas UlvarM
Kas selle tagaluugi lukustuse vastu pole mingit rohtu ?
Ulvar
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: K Dets 04, 2013 5:49 pm
Postitas polar
Mis rohtu seal ikka, pead võtmega lukustama!
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: K Dets 04, 2013 8:12 pm
Postitas Rainer
polar kirjutas:Rainer kirjutas:polar kirjutas:Puudustest nagu Rainergi tõdes- puudub tagaluugi kesklukk ja kastiruloo külmaga ei liigu!
Kastiruloo külmumise vastu aitas silikonspray ja lukusula,nüüd pole enam ära külmunud.
Meeldiv kuulda. Kuidas selle kokku määrisid.
quote]
Küljesiinid ja külgedel olev tihendiriba said määritud+ lukk ka. siiani toimib.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: K Dets 04, 2013 10:10 pm
Postitas UlvarM
Kuidas ruloo veepidavusega on ? Seal küll omad äravoolukanalid, mind huvitab just suurema vihmaga, kas kast on kuivaks jäänud ?
Ulvar
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: K Dets 04, 2013 11:02 pm
Postitas honkomees
Venelastel on autoostmisel kolme "F" reegel: osta ei tasu Fordi, Fiati ja "Frantsuskoet" elik kõike prantsusmaist.
Küll kõik need Fordid lagunema kiirustavad

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: K Dets 04, 2013 11:23 pm
Postitas helar
honkomees kirjutas:
Venelastel on autoostmisel kolme "F" reegel: osta ei tasu Fordi, Fiati ja "Frantsuskoet" elik kõike prantsusmaist.
Küll kõik need Fordid lagunema kiirustavad

Sel juhul ei tasuks peale Fordi ka Folvot ja Fucking mazdat osta.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: N Dets 05, 2013 10:14 am
Postitas polar
helar kirjutas:honkomees kirjutas:
Venelastel on autoostmisel kolme "F" reegel: osta ei tasu Fordi, Fiati ja "Frantsuskoet" elik kõike prantsusmaist.
Küll kõik need Fordid lagunema kiirustavad

Sel juhul ei tasuks peale Fordi ka Folvot ja Fucking mazdat osta.
Folksvageni unustasid mainimata

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: N Jaan 16, 2014 11:01 pm
Postitas vallo
Enne kui ise leiutama hakkan, uurin kas keegi on pannud rangerile võimsamat ja suuremate kabariitidega akut.
Hetkel ainult 69ah.
Aku väikeste mõõtudega ja suurema paigaldamiseks peab hakkama midagi ümber sättima.
Vallo
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: R Jaan 17, 2014 10:23 am
Postitas tarmo
vallo kirjutas:Enne kui ise leiutama hakkan, uurin kas keegi on pannud rangerile võimsamat ja suuremate kabariitidega akut.
Hetkel ainult 69ah.
Aku väikeste mõõtudega ja suurema paigaldamiseks peab hakkama midagi ümber sättima.
Vallo
Mis probleem üldse on? Eelsoojendus tõmbab liiga kiirelt aku tühjaks?
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: R Jaan 17, 2014 10:58 am
Postitas vallo
Täpselt nii, ahi imeb tühjaks.
Palju lühikesi otsi ja umbes nädalas korra metsast välja pikem sõit, siis jõuaks auto aku täis laadida.
Väikse aku puhul selleni ei jõua..
Vallo
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: R Jaan 17, 2014 11:12 am
Postitas Rainer
vallo kirjutas:Täpselt nii, ahi imeb tühjaks.
Palju lühikesi otsi ja umbes nädalas korra metsast välja pikem sõit, siis jõuaks auto aku täis laadida.
Väikse aku puhul selleni ei jõua..
Vallo
Kui lühikesed otsad on?
Mul u 20km ots iga päev,ei ole aku veel tühjaks saanud.
Oled laadimispinget mõõtnud?
Rainer
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: R Jaan 17, 2014 11:30 am
Postitas Rainer
vallo kirjutas:Enne kui ise leiutama hakkan, uurin kas keegi on pannud rangerile võimsamat ja suuremate kabariitidega akut.
Hetkel ainult 69ah.
Aku väikeste mõõtudega ja suurema paigaldamiseks peab hakkama midagi ümber sättima.
Vallo
Ilmselt aitab selle vastu Nutika laadimise väljalülitamine

Using Smart Regenerative Charging, Ranger is the first to be equipped with a battery management system, which controls the alternator so that it shuts off during acceleration and turns on during deceleration. This improves fuel economy as the alternator is not charging the battery all the time as in a typical vehicle.
Kängurumaal lasevad enamus selle välja lülitada kellel on topelt akud pandud,muidu ei jõua täis laadida.
Pole muidugi õrna aimugi kas Info Auto ka sellega hakkama saab.
Kütusekulu sellest märkimisväärslt ei tõuse kindlasti.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: R Jaan 17, 2014 12:42 pm
Postitas sitikass
Tahan ka maha selle seadusetuse saada. Nutikalt usun et kokku ei hoia sealt olulist midagi. Tühi küll aku pole kuid sellist teravust ei ole kui teen palju lühikesi otsi. Lasen kahe kolmesajase otsa ja miinus 10ga hommikul käivitan on poiss nii terav.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: R Jaan 17, 2014 12:56 pm
Postitas tarmo
Eelsoojendusega, mis akut kurnab, on nii ehk naa mõistlik aeg-ajalt vooluvõrgust akut laadida.
Üks variant oleks lisaks paigaldada Defa laadija (kas või ilma plokisoojenduseta) ja kasutada seda

Või siis lihtsalt käsitsi väikse laadijaga paari nädala tagant ööseks laadima jätta.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Postitatud: R Jaan 17, 2014 7:13 pm
Postitas vallo
Rainer kirjutas:vallo kirjutas:Täpselt nii, ahi imeb tühjaks.
Palju lühikesi otsi ja umbes nädalas korra metsast välja pikem sõit, siis jõuaks auto aku täis laadida.
Väikse aku puhul selleni ei jõua..
Vallo
Kui lühikesed otsad on?
Mul u 20km ots iga päev,ei ole aku veel tühjaks saanud.
Oled laadimispinget mõõtnud?
Rainer
jämedalt 2x40km umbes päevas. Nädalas korra tuleb mõni pikem sõit...
pinget pole mõõt, aga mõõdan ära kui saan.
tarmo kirjutas:Eelsoojendusega, mis akut kurnab, on nii ehk naa mõistlik aeg-ajalt vooluvõrgust akut laadida.
Üks variant oleks lisaks paigaldada Defa laadija (kas või ilma plokisoojenduseta) ja kasutada seda

Või siis lihtsalt käsitsi väikse laadijaga paari nädala tagant ööseks laadima jätta.
Infos soovitati ka suurema aku jutu peale defa laadija panna.
Nemad pole suuremat akut juhtunud paigaldama.