32. leht 51-st
Re: Chevy
Postitatud: T Juul 07, 2020 1:15 am
Postitas kalle211
Sel juhul päris kange bensuka oma pidi see olema sest diisli vääne taob sodiks leevendus vedrud.
Re: Chevy
Postitatud: T Juul 07, 2020 7:33 am
Postitas KarlReimann
350Nm
Re: Chevy
Postitatud: K Juul 08, 2020 8:12 am
Postitas Ural 6x6
kalle211 kirjutas: ↑T Juul 07, 2020 1:15 am
Sel juhul päris kange bensuka oma pidi see olema sest diisli vääne taob sodiks leevendus vedrud.

Räägid ehk lähemalt, kuidas turbiinis see diisli vääne neid leevendusvedrusid taob.
Re: Chevy
Postitatud: K Juul 08, 2020 2:41 pm
Postitas kalle211
Proovi järgi mis juhtub kui paned väikse mootori turbiini oluliselt suurema ja võimsama külge toimetama. Mitte ainult leevendusvedrud ei lähe katki vaid kogu sisu ka. USA raual neid lihtne omavahel vahetada.
Re: Chevy
Postitatud: K Juul 08, 2020 2:54 pm
Postitas KarlReimann
Kas on väiksem, mis on väksem? Sama kast ja turbiin käib BB ehk 7.4l bensuka otsas. Antud mootor mida autole peale sätin on kirja järgi 350hp, 500Nm ja 5.7l bensukas. 6.2d jääb sellest kaugele.
Re: Chevy
Postitatud: K Juul 08, 2020 3:26 pm
Postitas v6sa
kalle211 kirjutas: ↑K Juul 08, 2020 2:41 pm
Proovi järgi mis juhtub kui paned väikse mootori turbiini oluliselt suurema ja võimsama külge toimetama. Mitte ainult leevendusvedrud ei lähe katki vaid kogu sisu ka. USA raual neid lihtne omavahel vahetada.
Millistest vedrudest siin nüüd vaidlus käib?
Re: Chevy
Postitatud: K Juul 08, 2020 3:36 pm
Postitas KarlReimann
Ei ole turbiini ehitusega kursis. Pole päris kindel, kas seal üldse mõni vedru on. Võibolla on terve peotäis, ei tea

Re: Chevy
Postitatud: K Juul 08, 2020 4:27 pm
Postitas v6sa
Vat ma ka ei tea, et säärastes lollides turbiinides mõni vedru elaks. Sellest ka mu küsimus.
1800 stalliga turbiin teeb elu muidugi selles mõttes huvitavaks, et mootoril on jõud taga ja pidamist võib pehmemas kohas kole kiiresti väga väheks jääda ja siis liigub see torn kiiresti maakera keskpunkti poole

Re: Chevy
Postitatud: K Juul 08, 2020 4:30 pm
Postitas KarlReimann
Panen istme kaugemale, et pedaaliga lõpuni ei ulataks.
Re: Chevy
Postitatud: K Juul 08, 2020 4:37 pm
Postitas puhvel
KarlReimann kirjutas: ↑K Juul 08, 2020 4:30 pm
Panen istme kaugemale, et pedaaliga lõpuni ei ulataks.
Re: Chevy
Postitatud: K Juul 08, 2020 5:56 pm
Postitas KarlReimann
Edeneb

- IMG_20200708_175432.jpg (4.38 MiB) Vaadatud 2556 korda
Re: Chevy
Postitatud: K Juul 08, 2020 6:46 pm
Postitas KarlReimann

- IMG_20200708_184509.jpg (4.11 MiB) Vaadatud 2541 korda

- IMG_20200708_184531.jpg (4.33 MiB) Vaadatud 2541 korda
Re: Chevy
Postitatud: N Juul 09, 2020 8:59 am
Postitas erik
Ilusad läikvad tükid, mis kohe lausa nõuavad sellist vigurit benssu pritsima.
https://www.holley.com/brands/holley_ef ... niper_efi/
Re: Chevy
Postitatud: N Juul 09, 2020 10:16 am
Postitas KarlReimann
Karpat veel ostnud ei ole. Võtan prooviks teiselt masinalt, vaatab kuidas toimib. Kahtlemata pakutud lahendus on parem aga mõtted praegu pigem selles suunas, kas jätkata 5.7l või vahetada välja kogu vändaliin ja saada 6.3l.
Re: Chevy
Postitatud: N Juul 09, 2020 8:58 pm
Postitas hardov
Kui pritse peale minna ja juba raha kulutada, siis pigem ikka selline kus iga silindri jaoks eraldi pihusti on. Antud juhul on selle monopritse ainus eelis, et asja saab otse karburaatori asemele tõsta.