Lisaksin veel ühe küsimuse - kas tuleb lugeda elektripostiks ka posti, mille küljes OLI kunagi liin ehk teisisõnu metsa unustatud endine elektri(side)post. Mina ütleksin sellise asja kohta lihtsalt post kuna elektriga pole seal miskit pistmit. Selge on see et kui karvad küljes tuleb see torkimata jätta, aga on olnud juhuseid eelpool kirjeldatud kujul.Stupiduser kirjutas: Kui jäme puu on puu?
Saarekoll 2008
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Küsimus
http://www.zone.ee/saarekoll2008/info2.htm
kohta.
Kuidas juhendis kirjas oleva jutu: "Vasakule võtta võib maksimaalselt nii palju, et eelmise jäljerea vasakpoolne rattajälg on uue sõidujoone parema ratta jäljeks. Paremale võtta võib maksimaalselt nii palju,et eelmise jäljerea parempoolne rattajälg on uue sõidujoone vasema ratta jäljeks. Laiema trajektoori valik loetakse rikkumiseks ja on karistatav
Järgi toimuks ees jäljes kinni-katki ja halvemal juhul liikumisvõimetust autost möödumine?
Või peab sellisel juhul helistama ja anatkse erandkorras luba?
http://www.zone.ee/saarekoll2008/info2.htm
kohta.
Kuidas juhendis kirjas oleva jutu: "Vasakule võtta võib maksimaalselt nii palju, et eelmise jäljerea vasakpoolne rattajälg on uue sõidujoone parema ratta jäljeks. Paremale võtta võib maksimaalselt nii palju,et eelmise jäljerea parempoolne rattajälg on uue sõidujoone vasema ratta jäljeks. Laiema trajektoori valik loetakse rikkumiseks ja on karistatav
Järgi toimuks ees jäljes kinni-katki ja halvemal juhul liikumisvõimetust autost möödumine?
Või peab sellisel juhul helistama ja anatkse erandkorras luba?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Saan aru, et loodushoiudeposiit tagastatakse peale võistluse lõppu. Seega ka näiteks võistluse katkestaja peab ilmtingimata ootama ära ürituse lõpu (muidugi juhul kui tal ei ole kama oma 2500 eegi saatusest).
Üldiselt on korraldaja poole pealt sellise deposiidi võtmise idee õige aga Saarekolli juhendis ja käesolevas foorumis lahti kirjutatud kujul täiesti toores. Omalgi tekkis terve rida küsimusi. Arvan, et alakomiteel oleks mõttekas see teema läbi töötada ja koostada vastav reglement, et vältida hilisemaid võimalikke kohtuprotsesse.
Üldiselt on korraldaja poole pealt sellise deposiidi võtmise idee õige aga Saarekolli juhendis ja käesolevas foorumis lahti kirjutatud kujul täiesti toores. Omalgi tekkis terve rida küsimusi. Arvan, et alakomiteel oleks mõttekas see teema läbi töötada ja koostada vastav reglement, et vältida hilisemaid võimalikke kohtuprotsesse.
Mait Vanem, võistkond "Visa hulkur"
Saan eelkirjutajatest aru,et enamik peab väärtuslikumaks oma kolme tuhandet krooni,kui Saaremaa või Eestimaa loodust.Tean,kui raskelt kroonid tulevad ja kui kergelt lähevad,Kuid see,kes arvab,et maksan ja teen,mis tahan,ei ole oodatud.
See,kes tahab mind kohtusse kaevata,võiks teha toimingu kohe.Et ei oleks hilinemist.Samas ei ole Saarekollile võistlema tulla mingit mõtet.
Kes maksab deposiidi ja kelle suhtes pole vaiet,saab raha tagasi ka varem.Kui ei usalda,ei oska ka aidata.Ilmselt olen Urmas Lombina teid korduvalt ja põhjalikult alt vedanud.
Kristjan
Järgi toimuks ees jäljes kinni-katki ja halvemal juhul liikumisvõimetust autost möödumine?
Või peab sellisel juhul helistama ja anatkse erandkorras luba?
Katsu eest ära tõmmata,on temal hea ja teistel hea.Loodan selliste kohtade peale panna kohtunikud.
Madis Postitatud: Reede Jan 11, 2008 12:21 pm
Lisaksin veel ühe küsimuse - kas tuleb lugeda elektripostiks ka posti, mille küljes OLI kunagi liin ehk teisisõnu metsa unustatud endine elektri(side)post. Mina ütleksin sellise asja kohta lihtsalt post kuna elektriga pole seal miskit pistmit. Selge on see et kui karvad küljes tuleb see torkimata jätta, aga on olnud juhuseid eelpool kirjeldatud kujul.
Ise küsin ,ise vastan.Infoks kõigile
Ermo
Mis imevahendiga kiirust mõõdetakse, et alla +10 km/h karistamisele kuulub ja mis imevahendiga võistleja seda mõõtma peaks, et usaldusväärset tulemust saada?
Luban sulle,et enne võistlust lasen härrastel sulle radarit näidata ja koolituse teha.Ära siis poppi tee.Seda kõike muidugi siis,kui nad lõpuks minuga päri on.
Mingi trammijuhtide võistlus on, et uut sõidujälge ei tohi teha? Esimene masin sõidab rajameistri jäljes?
Kuulu järgi on tegemist "raiesmikusõiduga". Miks ma ei tohi raiesmikul omale sobivat sõidutrajektoori vali
Et siis sõidan kus tahan,teen mis tahan.Tallinnast ja makstud!!!
Mis raiesmik?Kui palju?ilmselgelt teavad võistlejad juba rohkem kui korraldajad.Anna,Ermo, siis mulle ka trassi koordinaadid ja kooskõlastused,on mulgi natuke lihtsam
Loodetavasti teatatakse eelnevalt ette, mis varustus ja kui kinni peab olema. Pean silmas eelkõige köitevärki ja provianti, see on siililegi selge, et lendavad kirved ei tule autos kasuks
Tee palun avalik avaldus,millega sa sõidu ajal vastu pead tahad saada,ehk erandkorras lubamegi.
Kui jäme puu on puu?
Minu jaoks on juba 3 aastat kasvanud puuistik puu,kuid lähtume viiest sentimeetrist läbimõõdul.Ei arvestata sarapuupõõsaid,toomingaid,haaba,paju,leppa ja muu vähem väärtuslik puuliik.Nende puhul on alammõõt kaheksa sentimeetrit.Üldjuhul ,kui tuleb jämedam mets ette,siis oled vales kohas.VT. karistuste tabelit
Urmas
See,kes tahab mind kohtusse kaevata,võiks teha toimingu kohe.Et ei oleks hilinemist.Samas ei ole Saarekollile võistlema tulla mingit mõtet.
Kes maksab deposiidi ja kelle suhtes pole vaiet,saab raha tagasi ka varem.Kui ei usalda,ei oska ka aidata.Ilmselt olen Urmas Lombina teid korduvalt ja põhjalikult alt vedanud.
Kristjan
Järgi toimuks ees jäljes kinni-katki ja halvemal juhul liikumisvõimetust autost möödumine?
Või peab sellisel juhul helistama ja anatkse erandkorras luba?
Katsu eest ära tõmmata,on temal hea ja teistel hea.Loodan selliste kohtade peale panna kohtunikud.
Madis Postitatud: Reede Jan 11, 2008 12:21 pm
Lisaksin veel ühe küsimuse - kas tuleb lugeda elektripostiks ka posti, mille küljes OLI kunagi liin ehk teisisõnu metsa unustatud endine elektri(side)post. Mina ütleksin sellise asja kohta lihtsalt post kuna elektriga pole seal miskit pistmit. Selge on see et kui karvad küljes tuleb see torkimata jätta, aga on olnud juhuseid eelpool kirjeldatud kujul.
Ise küsin ,ise vastan.Infoks kõigile
Ermo
Mis imevahendiga kiirust mõõdetakse, et alla +10 km/h karistamisele kuulub ja mis imevahendiga võistleja seda mõõtma peaks, et usaldusväärset tulemust saada?
Luban sulle,et enne võistlust lasen härrastel sulle radarit näidata ja koolituse teha.Ära siis poppi tee.Seda kõike muidugi siis,kui nad lõpuks minuga päri on.
Mingi trammijuhtide võistlus on, et uut sõidujälge ei tohi teha? Esimene masin sõidab rajameistri jäljes?
Kuulu järgi on tegemist "raiesmikusõiduga". Miks ma ei tohi raiesmikul omale sobivat sõidutrajektoori vali
Et siis sõidan kus tahan,teen mis tahan.Tallinnast ja makstud!!!
Mis raiesmik?Kui palju?ilmselgelt teavad võistlejad juba rohkem kui korraldajad.Anna,Ermo, siis mulle ka trassi koordinaadid ja kooskõlastused,on mulgi natuke lihtsam
Loodetavasti teatatakse eelnevalt ette, mis varustus ja kui kinni peab olema. Pean silmas eelkõige köitevärki ja provianti, see on siililegi selge, et lendavad kirved ei tule autos kasuks
Tee palun avalik avaldus,millega sa sõidu ajal vastu pead tahad saada,ehk erandkorras lubamegi.
Kui jäme puu on puu?
Minu jaoks on juba 3 aastat kasvanud puuistik puu,kuid lähtume viiest sentimeetrist läbimõõdul.Ei arvestata sarapuupõõsaid,toomingaid,haaba,paju,leppa ja muu vähem väärtuslik puuliik.Nende puhul on alammõõt kaheksa sentimeetrit.Üldjuhul ,kui tuleb jämedam mets ette,siis oled vales kohas.VT. karistuste tabelit
Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Suur tänu vastuste eest!
Nagu ikka tektab iga vastus uusi küsimusi.
Mis imevahendiga kiirust mõõdetakse, et alla +10 km/h karistamisele kuulub ja mis imevahendiga võistleja seda mõõtma peaks, et usaldusväärset tulemust saada?
Luban sulle,et enne võistlust lasen härrastel sulle radarit näidata ja koolituse teha.Ära siis poppi tee.Seda kõike muidugi siis,kui nad lõpuks minuga päri on.
Kui spidomeeter oleks mõõteriist (kalibreeritud, sertifitseeritud jne) siis oleks ikkagi mõõtetäpsus +-5 km/h. Paraku ei ole spidomeeter usaldatav mõõteriist. Lisaks peaks võistleja sõidu pealt liitma-lahutama suuremast rehvimõõdust tulevat erinevust ja ka radaril on viga. Seega on < 10km/h rikkumise nii suur karistamine on minu arvates mõttetu ja alusetu. Mitte, et meie meeskond suurem asi rahvaralli võistkond oleks...
OT olen siiani näinud vaid ühte võistlust (Navigatsioon), kus reaalselt kah on kiirust mõõdetud. Peale viimast rahvarallit näeksin meeleldi seda ka teistel võistlustel.
Mingi trammijuhtide võistlus on, et uut sõidujälge ei tohi teha? Esimene masin sõidab rajameistri jäljes?
Kuulu järgi on tegemist "raiesmikusõiduga". Miks ma ei tohi raiesmikul omale sobivat sõidutrajektoori vali
Et siis sõidan kus tahan,teen mis tahan.Tallinnast ja makstud!!!
Mis raiesmik?Kui palju?ilmselgelt teavad võistlejad juba rohkem kui korraldajad.Anna,Ermo, siis mulle ka trassi koordinaadid ja kooskõlastused,on mulgi natuke lihtsam
Mehed metsas rääkisid
Mitu raiesmikku siis on?
Üldiselt andis mulle enamuse vastusest juba näitlik pildimaterjal ära (et ei pea ikka trammijuht olema). Metsa vahel suures osas õigustatud. Aga ikkagi ma ei saa aru, miks ma pean raiesmikul (karjääris) sõitma täpselt nende kahe kännu (kivi) vahelt läbi kust on läinud eelnevad ekipaazid?
OT nägin vaimusilmas, et enne võistlust sajab lumi maha (meie kliimas võib ju juhtuda) ja korraldajad peavad võistlushommikul kõikidesse punktidesse jälje ette sõitma, irw
Loodetavasti teatatakse eelnevalt ette, mis varustus ja kui kinni peab olema. Pean silmas eelkõige köitevärki ja provianti, see on siililegi selge, et lendavad kirved ei tule autos kasuks
Tee palun avalik avaldus,millega sa sõidu ajal vastu pead tahad saada,ehk erandkorras lubamegi.
Kas köied-seeklid ja proviant (inc joogipudelid) peavad kinnitatud olema?
Kui vaja võiksin muidugi avalduse kah teha
Kui jäme puu on puu?
Minu jaoks on juba 3 aastat kasvanud puuistik puu,kuid lähtume viiest sentimeetrist läbimõõdul.Ei arvestata sarapuupõõsaid,toomingaid,haaba,paju,leppa ja muu vähem väärtuslik puuliik.Nende puhul on alammõõt kaheksa sentimeetrit.Üldjuhul ,kui tuleb jämedam mets ette,siis oled vales kohas.VT. karistuste tabelit
Nagu aru saan siis on mõeldud puude langetamise all nende pikalisõitmist.
Mina pidasin tegelikult silmas nende ümbervintsimist (tervitan seejuures neid pajupõõsaid, mida välja olen vintsinud ja eriline tervitus neile pajupõõsastele, millest on ennast õnnestunud välja vintsida
)
Kui viltu võib "pärispuu" vintsida, et ta loetaks langetatuks? 90+ kraadi?
PS pikali sõitmise mõttes on Teil väga mõistlik suhtumine
Jõudu ja jaksu korraldajatele!
märg härg ermo[/u]
Nagu ikka tektab iga vastus uusi küsimusi.
Mis imevahendiga kiirust mõõdetakse, et alla +10 km/h karistamisele kuulub ja mis imevahendiga võistleja seda mõõtma peaks, et usaldusväärset tulemust saada?
Luban sulle,et enne võistlust lasen härrastel sulle radarit näidata ja koolituse teha.Ära siis poppi tee.Seda kõike muidugi siis,kui nad lõpuks minuga päri on.
Kui spidomeeter oleks mõõteriist (kalibreeritud, sertifitseeritud jne) siis oleks ikkagi mõõtetäpsus +-5 km/h. Paraku ei ole spidomeeter usaldatav mõõteriist. Lisaks peaks võistleja sõidu pealt liitma-lahutama suuremast rehvimõõdust tulevat erinevust ja ka radaril on viga. Seega on < 10km/h rikkumise nii suur karistamine on minu arvates mõttetu ja alusetu. Mitte, et meie meeskond suurem asi rahvaralli võistkond oleks...

OT olen siiani näinud vaid ühte võistlust (Navigatsioon), kus reaalselt kah on kiirust mõõdetud. Peale viimast rahvarallit näeksin meeleldi seda ka teistel võistlustel.
Mingi trammijuhtide võistlus on, et uut sõidujälge ei tohi teha? Esimene masin sõidab rajameistri jäljes?
Kuulu järgi on tegemist "raiesmikusõiduga". Miks ma ei tohi raiesmikul omale sobivat sõidutrajektoori vali
Et siis sõidan kus tahan,teen mis tahan.Tallinnast ja makstud!!!
Mis raiesmik?Kui palju?ilmselgelt teavad võistlejad juba rohkem kui korraldajad.Anna,Ermo, siis mulle ka trassi koordinaadid ja kooskõlastused,on mulgi natuke lihtsam
Mehed metsas rääkisid

Üldiselt andis mulle enamuse vastusest juba näitlik pildimaterjal ära (et ei pea ikka trammijuht olema). Metsa vahel suures osas õigustatud. Aga ikkagi ma ei saa aru, miks ma pean raiesmikul (karjääris) sõitma täpselt nende kahe kännu (kivi) vahelt läbi kust on läinud eelnevad ekipaazid?
OT nägin vaimusilmas, et enne võistlust sajab lumi maha (meie kliimas võib ju juhtuda) ja korraldajad peavad võistlushommikul kõikidesse punktidesse jälje ette sõitma, irw
Loodetavasti teatatakse eelnevalt ette, mis varustus ja kui kinni peab olema. Pean silmas eelkõige köitevärki ja provianti, see on siililegi selge, et lendavad kirved ei tule autos kasuks
Tee palun avalik avaldus,millega sa sõidu ajal vastu pead tahad saada,ehk erandkorras lubamegi.
Kas köied-seeklid ja proviant (inc joogipudelid) peavad kinnitatud olema?
Kui vaja võiksin muidugi avalduse kah teha

Kui jäme puu on puu?
Minu jaoks on juba 3 aastat kasvanud puuistik puu,kuid lähtume viiest sentimeetrist läbimõõdul.Ei arvestata sarapuupõõsaid,toomingaid,haaba,paju,leppa ja muu vähem väärtuslik puuliik.Nende puhul on alammõõt kaheksa sentimeetrit.Üldjuhul ,kui tuleb jämedam mets ette,siis oled vales kohas.VT. karistuste tabelit
Nagu aru saan siis on mõeldud puude langetamise all nende pikalisõitmist.
Mina pidasin tegelikult silmas nende ümbervintsimist (tervitan seejuures neid pajupõõsaid, mida välja olen vintsinud ja eriline tervitus neile pajupõõsastele, millest on ennast õnnestunud välja vintsida

Kui viltu võib "pärispuu" vintsida, et ta loetaks langetatuks? 90+ kraadi?
PS pikali sõitmise mõttes on Teil väga mõistlik suhtumine

Jõudu ja jaksu korraldajatele!
märg härg ermo[/u]
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Tere
Praamiaegade tabelis on broneeringud ainult tagasi sellepärast,et Laevakompanii ei pidanud vajalikuks saabumisel broneeringuid lukku panna.Mis ei tähenda muidugi seda,et soovi korral oleks broneeringu tegemine keelatud.
Olge aktiivsemad hommikusöökide tellimustega,sest kes hiljaks jääb,sellel on kõht tühi.Või külma vorsti täis
.
Ja Saaremaa sulaski jälle üles
.
Urmas
Praamiaegade tabelis on broneeringud ainult tagasi sellepärast,et Laevakompanii ei pidanud vajalikuks saabumisel broneeringuid lukku panna.Mis ei tähenda muidugi seda,et soovi korral oleks broneeringu tegemine keelatud.
Olge aktiivsemad hommikusöökide tellimustega,sest kes hiljaks jääb,sellel on kõht tühi.Või külma vorsti täis

Ja Saaremaa sulaski jälle üles



Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Mina paluks avalikult luba jätta puukaitsevöö lahtiselt autosse.3FjaN kirjutas: Tee palun avalik avaldus,millega sa sõidu ajal vastu pead tahad saada,ehk erandkorras lubamegi.
Pole teine eriti raske, üsna pehme ka. Lubas pühalikult, et kellegile viga ei tee. Võileibadega lääbirääkimised käivad, kui nad ära kavatsevad kuivad ja kõvaks muutuda, paneme nad kuskile kasti, vastasel juhul kaalume ka nendele eriloa taotlemist.
1 Hobujõud
Raitz
3FjaN kirjutas:
Tee palun avalik avaldus,millega sa sõidu ajal vastu pead tahad saada,ehk erandkorras lubamegi.
Mina paluks avalikult luba jätta puukaitsevöö lahtiselt autosse.
Pole teine eriti raske, üsna pehme ka. Lubas pühalikult, et kellegile viga ei tee. Võileibadega lääbirääkimised käivad, kui nad ära kavatsevad kuivad ja kõvaks muutuda, paneme nad kuskile kasti, vastasel juhul kaalume ka nendele eriloa taotlemist.
Puukaitsevöö lahtijätmine on lubatud,seda siis ilma seeklita.Võileivad peavad olema kinnitatud,seda enam,kui nad on kuivatatud.Porine leib krigiseb räigelt hammaste all
.
Ja siin palju arutletud punkti kohta tahan veel öelda,et ka pretensioonid peavad olema konkreetsed ja tõestatud.Kas siis pildimaterjaliga,või kohapeal.Mitte keegi ei saa kedagi külajututasemel vastutama panna.Metsas sõidavad ju veel metsavedajad,jahimehed,ning muidu huvilised.
Metsas on veel külmunud pinnast,ja öösel külmetab.Kes teab täpselt võistluste nädalavahetuse ilma,see saab tasuta võistelda
.
Urmas
3FjaN kirjutas:
Tee palun avalik avaldus,millega sa sõidu ajal vastu pead tahad saada,ehk erandkorras lubamegi.
Mina paluks avalikult luba jätta puukaitsevöö lahtiselt autosse.
Pole teine eriti raske, üsna pehme ka. Lubas pühalikult, et kellegile viga ei tee. Võileibadega lääbirääkimised käivad, kui nad ära kavatsevad kuivad ja kõvaks muutuda, paneme nad kuskile kasti, vastasel juhul kaalume ka nendele eriloa taotlemist.
Puukaitsevöö lahtijätmine on lubatud,seda siis ilma seeklita.Võileivad peavad olema kinnitatud,seda enam,kui nad on kuivatatud.Porine leib krigiseb räigelt hammaste all


Ja siin palju arutletud punkti kohta tahan veel öelda,et ka pretensioonid peavad olema konkreetsed ja tõestatud.Kas siis pildimaterjaliga,või kohapeal.Mitte keegi ei saa kedagi külajututasemel vastutama panna.Metsas sõidavad ju veel metsavedajad,jahimehed,ning muidu huvilised.
Metsas on veel külmunud pinnast,ja öösel külmetab.Kes teab täpselt võistluste nädalavahetuse ilma,see saab tasuta võistelda

Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Kuna raud ja liha ei saa valmis TR-1 katsumusteks, siis on tekkinud möned küsimused, et Turisti klassi raames vöimalikult silmapaistev tulemus saavutada. Natuke ka tingitud sellest, et reglement käsitleb Turiste vöistlejate ja vöistkonnana (küll hobiklassis), aga siinses diskussioonis on kinnitatud, et Turist ei ole vöistleja.
- Kas Turisti autol peab olema uksenumber ja kes selle nimetab? (Mullu sai Artoga lihtsalt kokku lepitud.)
- Kas Turistidele kehtib p. 5.7 kiiruse piirang 70 km/h ja disklahvid?
- Kas Turisti vöistkond peab olema varustatud digifotokaga?
- Kas korraldajad peavad möistlikuks, et esinen sütitava kõnega tqhq foorumis ja kutsun jänkirauda üles Turismi klassis oma etteastet tegema?
Muidu karjääri vms. katse oleks igati teretulnud Turistidele. Tegemist on ju reaalsete võistlusolude tutvustamisega potentsiaalsele järelkasvule harimise eesmärgil... Mullune joonorienteerumine oli igati suurepärane ja Turisti auto vöib juhtumisi ka olla midagi TR-1 ja TR-3 vahepealset. Kas kiivrid igaks juhuks autosse, kel on?
Lihtsalt mötteid, kui juba realiseeritud pole. Kui Turism on seotud kuskile kohale jöudmisega läbi teatavate katsumuste, vöiks sihtpunktis olla logiraamat, kuhu iga kohalejöudnu end omakäeliselt sisse möllib kellaaja ja vabas vormis kommentaariga korraldajate ning kaasvöistlejate aadressil. Tulemusteks olekski see leht, väljariputamise vaev. Turistidele auhinnaks koopia sellest lehest. Kui karjäärikatse on ka sees, siis mitteläbijatele kohustuslik kohalkäik ja puhkeaeg karjääri serval pikkusega 'oodatav keskmine karjäärikatse läbimise aeg' + 0,5...1 tundi.
Väike puhastav märkus reglemendi kohta, p. 3.7 viitab punktile 7.8, mida ei leidnud.
- Kas Turisti autol peab olema uksenumber ja kes selle nimetab? (Mullu sai Artoga lihtsalt kokku lepitud.)
- Kas Turistidele kehtib p. 5.7 kiiruse piirang 70 km/h ja disklahvid?
- Kas Turisti vöistkond peab olema varustatud digifotokaga?
- Kas korraldajad peavad möistlikuks, et esinen sütitava kõnega tqhq foorumis ja kutsun jänkirauda üles Turismi klassis oma etteastet tegema?
Muidu karjääri vms. katse oleks igati teretulnud Turistidele. Tegemist on ju reaalsete võistlusolude tutvustamisega potentsiaalsele järelkasvule harimise eesmärgil... Mullune joonorienteerumine oli igati suurepärane ja Turisti auto vöib juhtumisi ka olla midagi TR-1 ja TR-3 vahepealset. Kas kiivrid igaks juhuks autosse, kel on?
Lihtsalt mötteid, kui juba realiseeritud pole. Kui Turism on seotud kuskile kohale jöudmisega läbi teatavate katsumuste, vöiks sihtpunktis olla logiraamat, kuhu iga kohalejöudnu end omakäeliselt sisse möllib kellaaja ja vabas vormis kommentaariga korraldajate ning kaasvöistlejate aadressil. Tulemusteks olekski see leht, väljariputamise vaev. Turistidele auhinnaks koopia sellest lehest. Kui karjäärikatse on ka sees, siis mitteläbijatele kohustuslik kohalkäik ja puhkeaeg karjääri serval pikkusega 'oodatav keskmine karjäärikatse läbimise aeg' + 0,5...1 tundi.
Väike puhastav märkus reglemendi kohta, p. 3.7 viitab punktile 7.8, mida ei leidnud.
- 10-4
- Mudder
- Postitusi: 90
- Liitunud: N Sept 07, 2006 3:40 pm
- Asukoht: Depoo vastas, helipuldis, laval või mudas.
- Kontakt:
1. Mul sama küsimus õhus? Teeks kleepsu aga ei tea, mis numbriga.margus61 kirjutas: - Kas Turisti autol peab olema uksenumber ja kes selle nimetab? (Mullu sai Artoga lihtsalt kokku lepitud.)
Muidu karjääri vms. katse oleks igati teretulnud Turistidele. Tegemist on ju reaalsete võistlusolude tutvustamisega potentsiaalsele järelkasvule harimise eesmärgil...
Mullune joonorienteerumine oli igati suurepärane ja Turisti auto vöib juhtumisi ka olla midagi TR-1 ja TR-3 vahepealset. Kas kiivrid igaks juhuks autosse, kel on?
2. Karjääri katsele vist ikka ei saa Turisti võistlejatele jalgu saata. No see minu arvamus. Aga sellegipoolest võtan kiivri kaasa


3. Joonorienteerumine oli mullu lahe jah, v.a. see, et võistlusklassid oli selle juba läbinud ja jälg oli suteliselt sügavaks muutunud. See aasta oleme "madala" autoga ja loodame, et ei pea jäljes kinni istuma. (eelmise aasta jälg oleks Fiat Panda 4x4-le liiast olnud

Viimati muutis 10-4, K Jaan 16, 2008 7:34 pm, muudetud 1 kord kokku.
Ten-Four, Over And Out!
__________________________
alates 06 Turist Bully ja 07/08/09 Turist Black/Red Rokit tross,rumm ja kompass
SMS07 TR1 "Red Rokit" vintsmänn ja navigaator.
ATV-ga Nõrkemiseni 2009 III koht.
Hetkel haige - veab vaid üks ratas :p
Projekt Rocky F73 uueks - 2009-...
__________________________
alates 06 Turist Bully ja 07/08/09 Turist Black/Red Rokit tross,rumm ja kompass
SMS07 TR1 "Red Rokit" vintsmänn ja navigaator.
ATV-ga Nõrkemiseni 2009 III koht.
Hetkel haige - veab vaid üks ratas :p
Projekt Rocky F73 uueks - 2009-...