4. leht 6-st
Postitatud: P Dets 23, 2007 7:13 pm
Postitas LR90
margus61 kirjutas:Nüüd on küll hingerahu läinud kuniks ei saa teada, mis seal viguri sees on. Vot on mustad jõulud.
Kui keegi armu ei heida ja exploded view'd ei pane, tuleb jaanuarini oodata ja omale ka selline muretseda. Küll juba pärast mingi saani leiab, kuhu külge kruttida.
Samad sõnad
Tehke mulle lollile puust ja punaseks selgeks

Postitatud: P Dets 23, 2007 9:49 pm
Postitas erik
Rahu ainult rahu, sööge vorsti ja puhake, pärast pühi lahkab seda silindrit. Ja kas mõnikord ei võiks asi lihtsalt töödata, ilma et keegi sinna küüneviha sisse ajab?

Postitatud: K Dets 26, 2007 5:37 pm
Postitas tarmo
Asudes täna asja otsast ehitama, osutus üks metallitükk nii tugevaks, et ükski minu kasutuses olev puur (koobalt, titaan) sellest läbi ei võtnud. Mis tugevusega metalliga tegu, seda ei tea (käsipiduri kangi juures olev hammastega kronstein), aga eeldatavasti keevitada sinna külge ikkagi õnnestub.
Kas keegi on nõus selle pisikese keevitustöö (10-15 min?) neljapäeva või reede jooksul ära tegema Tallinna piires? Loomulikult ei taha tasuta. Enda keevitusatribuutika garaažipuudusel endiselt kõik Tartus

Postitatud: K Dets 26, 2007 10:27 pm
Postitas Kodanik2
Kahtlen kas keevitus jääb pidama nii kõva asja külge. Sulamid peavad olema suht sarnased, et pidamine tekiks. Korduvalt olen näinud/kogeńud kui kõva asja keevitus lihtsalt murdub.
Postitatud: K Dets 26, 2007 11:17 pm
Postitas erik
Vabalt sellel otstarbel jääb, helista ja katsu täpsustada millal tuled. Kui olen garaažis teen ära.
Postitatud: R Dets 28, 2007 12:18 am
Postitas tarmo
Tänu Erikule sai silindri kronstein keevitatud.

Oleks torudki juba saanud, aga selgus, et sellel Girlingul on absoluutselt kõik keermed siiski tollmõõdus. Üks stutser piduritorule on olemas (väljuv), aga teine on veidi suurem, mida Jokker ei pakkunud. Partsud äkki aitavad või mõni muu koht?
Postitatud: R Dets 28, 2007 12:46 am
Postitas erik
Pidurimeister, dunlop hiflex, hydroscandia, baltflex jne
Postitatud: P Dets 30, 2007 7:11 pm
Postitas tarmo
Cruiserile sai nüüd hüdrokässar installitud ja esialgsed tulemused on muljetavaldavad - 2-3 nõksu kangist peale ja masin seisab nagu kännu taga

Pideva nelikveolise auto puhul oleks seda tavalise tross-käsipiduriga päris raske saavutada. Trossisüsteemi jätsin ka siiski paralleelselt alles.
Esialgu oli raskusi õhu välja saamisega süsteemist (girlingu seest), aga Eriku vihje aitas - tuli õhutamise ajal nii jalgpiduri kui käsipiduri silindri kolb põhja suruda (pedaal+kang).
Siin ka paar pilti paigaldatud silindrist ja torudest:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/kasipidur
Ilmselt läheb sama asi ka Sukisukile peale mõne aja pärast
Ja veel - sisend oli tõepoolest tagumine (püstine) ots, mitte esimene (viltune).
Postitatud: P Veebr 24, 2008 5:55 pm
Postitas Kodutu
Vabandan juba ette ära lolli küsimuse pärast aga ei saa aru mis vägi sunnib selle kangi tagant tuleva surve just piduri silindritesse minema mitte ette võimendi külge pid.vedeliku anumasse. Kas kuskil mingi klapp või regulaator vahel. Loogiliselt võttes peaks ju rõhk sinna suunduma kus takistus ees väiksem ja seega õli anumasse ?

Postitatud: P Veebr 24, 2008 6:06 pm
Postitas erik
Ei viitsinud süveneda jah? Asi lihtne, pole mingit klappi, peasilindri kolbi ei ole lihtsalt võimalik tagurpidi liikuma panna, piiraja on sinna juba eos sisse ehitatud.
Postitatud: P Veebr 24, 2008 6:14 pm
Postitas Kodutu
Selge pilt siis, sain lõpuks pihta, nüüd miskit muud kui tuleb hakate jubinaid kokku kraapima ja meisterdama hakata. Tänud info eest

Postitatud: P Veebr 24, 2008 6:29 pm
Postitas jr
erik kirjutas:Ei viitsinud süveneda jah? Asi lihtne, pole mingit klappi, peasilindri kolbi ei ole lihtsalt võimalik tagurpidi liikuma panna, piiraja on sinna juba eos sisse ehitatud.
Kui ma nüüd Chevi peapumba ehitusele mõtlen, siis seal jookseb vabas asendis (kui pedaali ei talla) õli anumast sorinal piduritorude kinnitusaukudest välja. Seega olen ka nüüd loll ja ei saa aru, miks hüdraulilise käsipiduri puhul peaks see pidurdama, kuna õli läheb ju lahinal anumasse tagasi. Ta pidurdaks juhul, kui ka piduripedaali vajutada natuke, et mansetid liiguks üle avadest, millest jookseb anumast õli silindrisse.
Postitatud: P Veebr 24, 2008 8:20 pm
Postitas tarmo
Minu arvates sulgeb see käsipiduri silinder ühtlasi ka tagasivoolu... vähemalt jäi selline mulje kui teda käevahel uurisin ja igatepidi läbi puhusin.
Postitatud: P Veebr 24, 2008 8:34 pm
Postitas fagott
Muidugi.Muidu tal poleks ju sidurisilindrina kah võimalik kuidagi töötada?
Postitatud: P Veebr 24, 2008 9:37 pm
Postitas jr
tarmo kirjutas:Minu arvates sulgeb see käsipiduri silinder ühtlasi ka tagasivoolu... vähemalt jäi selline mulje kui teda käevahel uurisin ja igatepidi läbi puhusin.
Tundub loogiline.