Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
margus61 kirjutas:Nüüd on küll hingerahu läinud kuniks ei saa teada, mis seal viguri sees on. Vot on mustad jõulud.
Kui keegi armu ei heida ja exploded view'd ei pane, tuleb jaanuarini oodata ja omale ka selline muretseda. Küll juba pärast mingi saani leiab, kuhu külge kruttida.
Rahu ainult rahu, sööge vorsti ja puhake, pärast pühi lahkab seda silindrit. Ja kas mõnikord ei võiks asi lihtsalt töödata, ilma et keegi sinna küüneviha sisse ajab?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Asudes täna asja otsast ehitama, osutus üks metallitükk nii tugevaks, et ükski minu kasutuses olev puur (koobalt, titaan) sellest läbi ei võtnud. Mis tugevusega metalliga tegu, seda ei tea (käsipiduri kangi juures olev hammastega kronstein), aga eeldatavasti keevitada sinna külge ikkagi õnnestub.
Kas keegi on nõus selle pisikese keevitustöö (10-15 min?) neljapäeva või reede jooksul ära tegema Tallinna piires? Loomulikult ei taha tasuta. Enda keevitusatribuutika garaažipuudusel endiselt kõik Tartus
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kahtlen kas keevitus jääb pidama nii kõva asja külge. Sulamid peavad olema suht sarnased, et pidamine tekiks. Korduvalt olen näinud/kogeńud kui kõva asja keevitus lihtsalt murdub.
Tänu Erikule sai silindri kronstein keevitatud. Oleks torudki juba saanud, aga selgus, et sellel Girlingul on absoluutselt kõik keermed siiski tollmõõdus. Üks stutser piduritorule on olemas (väljuv), aga teine on veidi suurem, mida Jokker ei pakkunud. Partsud äkki aitavad või mõni muu koht?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
Cruiserile sai nüüd hüdrokässar installitud ja esialgsed tulemused on muljetavaldavad - 2-3 nõksu kangist peale ja masin seisab nagu kännu taga Pideva nelikveolise auto puhul oleks seda tavalise tross-käsipiduriga päris raske saavutada. Trossisüsteemi jätsin ka siiski paralleelselt alles.
Esialgu oli raskusi õhu välja saamisega süsteemist (girlingu seest), aga Eriku vihje aitas - tuli õhutamise ajal nii jalgpiduri kui käsipiduri silindri kolb põhja suruda (pedaal+kang).
Siin ka paar pilti paigaldatud silindrist ja torudest: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/kasipidur
Ilmselt läheb sama asi ka Sukisukile peale mõne aja pärast
Ja veel - sisend oli tõepoolest tagumine (püstine) ots, mitte esimene (viltune).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vabandan juba ette ära lolli küsimuse pärast aga ei saa aru mis vägi sunnib selle kangi tagant tuleva surve just piduri silindritesse minema mitte ette võimendi külge pid.vedeliku anumasse. Kas kuskil mingi klapp või regulaator vahel. Loogiliselt võttes peaks ju rõhk sinna suunduma kus takistus ees väiksem ja seega õli anumasse ?
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ei viitsinud süveneda jah? Asi lihtne, pole mingit klappi, peasilindri kolbi ei ole lihtsalt võimalik tagurpidi liikuma panna, piiraja on sinna juba eos sisse ehitatud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
erik kirjutas:Ei viitsinud süveneda jah? Asi lihtne, pole mingit klappi, peasilindri kolbi ei ole lihtsalt võimalik tagurpidi liikuma panna, piiraja on sinna juba eos sisse ehitatud.
Kui ma nüüd Chevi peapumba ehitusele mõtlen, siis seal jookseb vabas asendis (kui pedaali ei talla) õli anumast sorinal piduritorude kinnitusaukudest välja. Seega olen ka nüüd loll ja ei saa aru, miks hüdraulilise käsipiduri puhul peaks see pidurdama, kuna õli läheb ju lahinal anumasse tagasi. Ta pidurdaks juhul, kui ka piduripedaali vajutada natuke, et mansetid liiguks üle avadest, millest jookseb anumast õli silindrisse.
tarmo kirjutas:Minu arvates sulgeb see käsipiduri silinder ühtlasi ka tagasivoolu... vähemalt jäi selline mulje kui teda käevahel uurisin ja igatepidi läbi puhusin.