Hüdrauliline käsipidur

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

margus61 kirjutas:Nüüd on küll hingerahu läinud kuniks ei saa teada, mis seal viguri sees on. Vot on mustad jõulud.

Kui keegi armu ei heida ja exploded view'd ei pane, tuleb jaanuarini oodata ja omale ka selline muretseda. Küll juba pärast mingi saani leiab, kuhu külge kruttida.

Samad sõnad :oops:

Tehke mulle lollile puust ja punaseks selgeks :bang:
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Rahu ainult rahu, sööge vorsti ja puhake, pärast pühi lahkab seda silindrit. Ja kas mõnikord ei võiks asi lihtsalt töödata, ilma et keegi sinna küüneviha sisse ajab? :lol:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Asudes täna asja otsast ehitama, osutus üks metallitükk nii tugevaks, et ükski minu kasutuses olev puur (koobalt, titaan) sellest läbi ei võtnud. Mis tugevusega metalliga tegu, seda ei tea (käsipiduri kangi juures olev hammastega kronstein), aga eeldatavasti keevitada sinna külge ikkagi õnnestub.

Kas keegi on nõus selle pisikese keevitustöö (10-15 min?) neljapäeva või reede jooksul ära tegema Tallinna piires? Loomulikult ei taha tasuta. Enda keevitusatribuutika garaažipuudusel endiselt kõik Tartus :(
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kodanik2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: L Juul 24, 2004 11:47 pm
Asukoht: Lihula

Postitus Postitas Kodanik2 »

Kahtlen kas keevitus jääb pidama nii kõva asja külge. Sulamid peavad olema suht sarnased, et pidamine tekiks. Korduvalt olen näinud/kogeńud kui kõva asja keevitus lihtsalt murdub.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Vabalt sellel otstarbel jääb, helista ja katsu täpsustada millal tuled. Kui olen garaažis teen ära.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Tänu Erikule sai silindri kronstein keevitatud. :beer: Oleks torudki juba saanud, aga selgus, et sellel Girlingul on absoluutselt kõik keermed siiski tollmõõdus. Üks stutser piduritorule on olemas (väljuv), aga teine on veidi suurem, mida Jokker ei pakkunud. Partsud äkki aitavad või mõni muu koht?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Pidurimeister, dunlop hiflex, hydroscandia, baltflex jne
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Cruiserile sai nüüd hüdrokässar installitud ja esialgsed tulemused on muljetavaldavad - 2-3 nõksu kangist peale ja masin seisab nagu kännu taga 8) Pideva nelikveolise auto puhul oleks seda tavalise tross-käsipiduriga päris raske saavutada. Trossisüsteemi jätsin ka siiski paralleelselt alles.

Esialgu oli raskusi õhu välja saamisega süsteemist (girlingu seest), aga Eriku vihje aitas - tuli õhutamise ajal nii jalgpiduri kui käsipiduri silindri kolb põhja suruda (pedaal+kang).
Siin ka paar pilti paigaldatud silindrist ja torudest: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/kasipidur

Ilmselt läheb sama asi ka Sukisukile peale mõne aja pärast :thumb:

Ja veel - sisend oli tõepoolest tagumine (püstine) ots, mitte esimene (viltune).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Kodutu
Fitting 44"
Postitusi: 455
Liitunud: T Sept 04, 2007 9:57 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme

Postitus Postitas Kodutu »

Vabandan juba ette ära lolli küsimuse pärast aga ei saa aru mis vägi sunnib selle kangi tagant tuleva surve just piduri silindritesse minema mitte ette võimendi külge pid.vedeliku anumasse. Kas kuskil mingi klapp või regulaator vahel. Loogiliselt võttes peaks ju rõhk sinna suunduma kus takistus ees väiksem ja seega õli anumasse ? :?
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ei viitsinud süveneda jah? Asi lihtne, pole mingit klappi, peasilindri kolbi ei ole lihtsalt võimalik tagurpidi liikuma panna, piiraja on sinna juba eos sisse ehitatud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Kodutu
Fitting 44"
Postitusi: 455
Liitunud: T Sept 04, 2007 9:57 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme

Postitus Postitas Kodutu »

Selge pilt siis, sain lõpuks pihta, nüüd miskit muud kui tuleb hakate jubinaid kokku kraapima ja meisterdama hakata. Tänud info eest :lol:
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

erik kirjutas:Ei viitsinud süveneda jah? Asi lihtne, pole mingit klappi, peasilindri kolbi ei ole lihtsalt võimalik tagurpidi liikuma panna, piiraja on sinna juba eos sisse ehitatud.
Kui ma nüüd Chevi peapumba ehitusele mõtlen, siis seal jookseb vabas asendis (kui pedaali ei talla) õli anumast sorinal piduritorude kinnitusaukudest välja. Seega olen ka nüüd loll ja ei saa aru, miks hüdraulilise käsipiduri puhul peaks see pidurdama, kuna õli läheb ju lahinal anumasse tagasi. Ta pidurdaks juhul, kui ka piduripedaali vajutada natuke, et mansetid liiguks üle avadest, millest jookseb anumast õli silindrisse.
+372 5028488
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Minu arvates sulgeb see käsipiduri silinder ühtlasi ka tagasivoolu... vähemalt jäi selline mulje kui teda käevahel uurisin ja igatepidi läbi puhusin.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Muidugi.Muidu tal poleks ju sidurisilindrina kah võimalik kuidagi töötada?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

tarmo kirjutas:Minu arvates sulgeb see käsipiduri silinder ühtlasi ka tagasivoolu... vähemalt jäi selline mulje kui teda käevahel uurisin ja igatepidi läbi puhusin.
Tundub loogiline.
+372 5028488
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”