4. leht 9-st
Re: Küttuse filtri mure
Postitatud: L Okt 15, 2005 3:08 pm
Postitas patrull82
Japanpartsist anti 2 tükki erinevate pikkustega, ja andurite variantidega, ideaalselt sobis Toyota oma variant.
Vaatasin seda mõrat alt, paistab et tehase praak.. filter ostetud oli kevadel.
Tänan sind Isakene! Kes andis häda vajaliku informatsiooni telefoni teel, eile õhtul.
Lugupidamisega
Dmitri
Postitatud: K Dets 21, 2005 5:12 pm
Postitas patrull82
Ei hakkanud uut teemat alustama...
Hommikul käivitades 3,3 dislat patrolli, lähevad käima ilusti 5 sillindrit, kuid 1 keeldub...... 3 minuti pärast kõik OK!!! Ja selle 3 min. jooksul tuleb sinist suitsu sumpast, nii kui viimane silinder läheb taha nii suits kaob absoluutselt ära!
Pihusti otsad uued, eelsüüteküünlad uued, akud uued, filtrid-õlid uued.....
Mis võiks olla......?
Ettetänades
Patrull82

Postitatud: K Dets 21, 2005 5:23 pm
Postitas jr
Pakuks kahte asja ikkagi, mis sest oled just neid teinud:
1. Eelsüüteküünal - kas ikka said õige ajaga küünlad peale?
2. Pihusti
Postitatud: K Dets 21, 2005 6:41 pm
Postitas kala
või siis üx silineder liiga hõre!!!
mõõda surved ka juba siis!
Postitatud: N Dets 22, 2005 11:21 am
Postitas patrull82
kala kirjutas:või siis üx silineder liiga hõre!!!
mõõda surved ka juba siis!
Kui tõesti hõre, siis miks 3 minuti pärast ideaalselt töötab?
Surve mõõtmiseks keegi saaks laenata või kinkida patroli pihusti(korpust)? Survemõõtja olemas, kuid ükski euro autost pihusti ei sobinud...
PS! Soovitavalt Tartu või Tartumaa
Dmitri
Postitatud: L Dets 24, 2005 4:54 am
Postitas kala
kolme minutiga läheb piisavalt soojax ja hakkab käima,mul patroliga sama seis nüüd kui mootor lahti siis see sama pütt mis ei hakkanud käima kohe,see oli küige rohkem kuunud ka!
Postitatud: L Dets 24, 2005 11:28 am
Postitas jr
patrull82 kirjutas:kala kirjutas:või siis üx silineder liiga hõre!!!
mõõda surved ka juba siis!
Kui tõesti hõre, siis miks 3 minuti pärast ideaalselt töötab?
Surve mõõtmiseks keegi saaks laenata või kinkida patroli pihusti(korpust)? Survemõõtja olemas, kuid ükski euro autost pihusti ei sobinud...
PS! Soovitavalt Tartu või Tartumaa
Dmitri
Kunagi sain BEN autopoest Tallinnas asjanduse, mis käib eelsüüteküünla auku. Sai mõõta küll.
Postitatud: L Dets 24, 2005 2:38 pm
Postitas boob
Panen siis ka paar küsimust siia teemasse:
1. Peale rooliamordi/käändmikulaagrite vahetust ja sillastendi on hakanud rool kiskuma. Aeglaselt sõites ühele poole ja kiiresti sõites teisele poole. Sillastendis paistis kõik korras olevat, kuskil nagu mingeid lokse polnud... Mis asi siis veel järgi annab?
2. Pikemalt tühikäigul loksudes ei anna soojendus enam sooja õhku, annan korra pöördeid ja kõik on jälle korras. Jahutussüsteem on korras, tosooli on peaaegu radika kurguni, tosooli temperatuur on normis... Milles asi?
Postitatud: L Dets 24, 2005 7:35 pm
Postitas casca
patrull82 kirjutas:kala kirjutas:või siis üx silineder liiga hõre!!!
mõõda surved ka juba siis!
Kui tõesti hõre, siis miks 3 minuti pärast ideaalselt töötab?
Surve mõõtmiseks keegi saaks laenata või kinkida patroli pihusti(korpust)? Survemõõtja olemas, kuid ükski euro autost pihusti ei sobinud...
PS! Soovitavalt Tartu või Tartumaa
Dmitri
tartus saab mõõta küll, sepa tänava karla autos, neil oli ka see euro värk mis algul auku ei sobinud aga peale treiali juures käimist sobis väga hästi.

Postitatud: L Dets 24, 2005 9:47 pm
Postitas jr
bigmarx kirjutas:Panen siis ka paar küsimust siia teemasse:
1. Peale rooliamordi/käändmikulaagrite vahetust ja sillastendi on hakanud rool kiskuma. Aeglaselt sõites ühele poole ja kiiresti sõites teisele poole. Sillastendis paistis kõik korras olevat, kuskil nagu mingeid lokse polnud... Mis asi siis veel järgi annab?
2. Pikemalt tühikäigul loksudes ei anna soojendus enam sooja õhku, annan korra pöördeid ja kõik on jälle korras. Jahutussüsteem on korras, tosooli on peaaegu radika kurguni, tosooli temperatuur on normis... Milles asi?
1. Kas vedrusilmapuksid eest on ikka korras? Kui rooli keerad ühele-teisele poole, siis kas on lokse? Ehk ujub sealt. Ja teine variant, et regulliti valesti. MQ160, Y60 ja Y61 parameetrid on kõik erinevad. Äkki pandi vale näiduga ja arvati, et käib küll. Ja kui sul 33"+ rehv all on, siis lase kokkujooksu +1.5 kraadi veelgi rohkem kokku keerata. Minuarust on tulemus parem. Auto stabiilsem ja ujub vähem otse sõites.
2. Soendusradikas umbes? Võta voolikud küljest ja pese tagurpidi puhtaks. Mingit karmi puhastusainet ka sisse ja uhu läbi. Omal Pontiac hakkas ilusti sooja andma, kuigi oli sama jama.
Postitatud: P Dets 25, 2005 12:35 am
Postitas boob
jr kirjutas:
1. Kas vedrusilmapuksid eest on ikka korras? Kui rooli keerad ühele-teisele poole, siis kas on lokse? Ehk ujub sealt. Ja teine variant, et regulliti valesti. MQ160, Y60 ja Y61 parameetrid on kõik erinevad. Äkki pandi vale näiduga ja arvati, et käib küll. Ja kui sul 33"+ rehv all on, siis lase kokkujooksu +1.5 kraadi veelgi rohkem kokku keerata. Minuarust on tulemus parem. Auto stabiilsem ja ujub vähem otse sõites.
2. Soendusradikas umbes? Võta voolikud küljest ja pese tagurpidi puhtaks. Mingit karmi puhastusainet ka sisse ja uhu läbi. Omal Pontiac hakkas ilusti sooja andma, kuigi oli sama jama.
1. Vedrusilmapukse peab siis vaatama hakkama. Sild pandi Patrol160 seadete järgi paika. Uurin
2. Soendusradikas on ilusti lahti. Lihtsalt kui auto jääb tühikäigul käima, siis vahel ei tule seondusradikast enam sooja, annan gaasi ja jälle tuleb sooja. Nagu kotermann on sees, kes keerab kraani kinni

Postitatud: P Dets 25, 2005 1:24 am
Postitas jr
No aga nii ongi ju, kui radikas umbes on. Näiteks...Pontiacil oli sama jama. Tühikäigul sooja ei ole. Annad gaasi, kohe tuleb. Võtsin voolikud küljest, puhud radikasse, õhk liigub vabalt. Tundub, et takistust pole. Kahtlustasin ka juba veepumpa natuke. Aga profülaktika mõttes otsustasin survega läbi pesta. Kasutasin ka mingit leotist, mille sain autotarvete poest. Ja seejärel uhasin korralikult surveveega radika läbi. Paska tuli ikka palju. Peale seda töötab nagu uus. Soe pidevalt olemas
Loomulikult võib olla ka surve jahutussärgis ja vee asemel satuvad sinna õhumullid. Aga SD33 Puhul ei taha uskuda, et mõrad sees või tihend kutu. Ehk on siis lihtsalt õhk sees süsteemis? Või veepump vale? Ühel SD33 omanikul oli Bluebirdi veepump pandud ja kah ei puhunud tühikäigul sooja ja suvel mootor läks liiga soojaks. Labasid oli vähem ja labad olid väiksemad. Muu oli sama.
Postitatud: T Dets 27, 2005 10:07 pm
Postitas elucas
To bigmarx:
Viga vöib olla ka voolikutes.Vaata järgi äkitse om mönel voolikul volt sees.
Endal oli sama viga ja peale voolikute ülevaatust-kohendust asi kombes ja toimib.
Postitatud: L Jaan 21, 2006 1:52 pm
Postitas casca
kui suured peavad olema 84 aasta patroli turbo diisli pihustite surved?
hetkel on ca 125.
Postitatud: L Jaan 21, 2006 10:50 pm
Postitas Mihkel78
Autodata järgi 103 uuest ja 98 kasutatud peast bar siis