Patrulli kohta küsimused
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: Küttuse filtri mure
Japanpartsist anti 2 tükki erinevate pikkustega, ja andurite variantidega, ideaalselt sobis Toyota oma variant.
Vaatasin seda mõrat alt, paistab et tehase praak.. filter ostetud oli kevadel.
Tänan sind Isakene! Kes andis häda vajaliku informatsiooni telefoni teel, eile õhtul.
Lugupidamisega
Dmitri
Vaatasin seda mõrat alt, paistab et tehase praak.. filter ostetud oli kevadel.
Tänan sind Isakene! Kes andis häda vajaliku informatsiooni telefoni teel, eile õhtul.
Lugupidamisega
Dmitri
Ei hakkanud uut teemat alustama...
Hommikul käivitades 3,3 dislat patrolli, lähevad käima ilusti 5 sillindrit, kuid 1 keeldub...... 3 minuti pärast kõik OK!!! Ja selle 3 min. jooksul tuleb sinist suitsu sumpast, nii kui viimane silinder läheb taha nii suits kaob absoluutselt ära!
Pihusti otsad uued, eelsüüteküünlad uued, akud uued, filtrid-õlid uued.....
Mis võiks olla......?
Ettetänades
Patrull82
Hommikul käivitades 3,3 dislat patrolli, lähevad käima ilusti 5 sillindrit, kuid 1 keeldub...... 3 minuti pärast kõik OK!!! Ja selle 3 min. jooksul tuleb sinist suitsu sumpast, nii kui viimane silinder läheb taha nii suits kaob absoluutselt ära!
Pihusti otsad uued, eelsüüteküünlad uued, akud uued, filtrid-õlid uued.....
Mis võiks olla......?
Ettetänades
Patrull82
Kui tõesti hõre, siis miks 3 minuti pärast ideaalselt töötab?kala kirjutas:või siis üx silineder liiga hõre!!!
mõõda surved ka juba siis!
Surve mõõtmiseks keegi saaks laenata või kinkida patroli pihusti(korpust)? Survemõõtja olemas, kuid ükski euro autost pihusti ei sobinud...
PS! Soovitavalt Tartu või Tartumaa
Dmitri
Kunagi sain BEN autopoest Tallinnas asjanduse, mis käib eelsüüteküünla auku. Sai mõõta küll.patrull82 kirjutas:Kui tõesti hõre, siis miks 3 minuti pärast ideaalselt töötab?kala kirjutas:või siis üx silineder liiga hõre!!!
mõõda surved ka juba siis!
Surve mõõtmiseks keegi saaks laenata või kinkida patroli pihusti(korpust)? Survemõõtja olemas, kuid ükski euro autost pihusti ei sobinud...
PS! Soovitavalt Tartu või Tartumaa
Dmitri
+372 5028488
Panen siis ka paar küsimust siia teemasse:
1. Peale rooliamordi/käändmikulaagrite vahetust ja sillastendi on hakanud rool kiskuma. Aeglaselt sõites ühele poole ja kiiresti sõites teisele poole. Sillastendis paistis kõik korras olevat, kuskil nagu mingeid lokse polnud... Mis asi siis veel järgi annab?
2. Pikemalt tühikäigul loksudes ei anna soojendus enam sooja õhku, annan korra pöördeid ja kõik on jälle korras. Jahutussüsteem on korras, tosooli on peaaegu radika kurguni, tosooli temperatuur on normis... Milles asi?
1. Peale rooliamordi/käändmikulaagrite vahetust ja sillastendi on hakanud rool kiskuma. Aeglaselt sõites ühele poole ja kiiresti sõites teisele poole. Sillastendis paistis kõik korras olevat, kuskil nagu mingeid lokse polnud... Mis asi siis veel järgi annab?
2. Pikemalt tühikäigul loksudes ei anna soojendus enam sooja õhku, annan korra pöördeid ja kõik on jälle korras. Jahutussüsteem on korras, tosooli on peaaegu radika kurguni, tosooli temperatuur on normis... Milles asi?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
tartus saab mõõta küll, sepa tänava karla autos, neil oli ka see euro värk mis algul auku ei sobinud aga peale treiali juures käimist sobis väga hästi.patrull82 kirjutas:Kui tõesti hõre, siis miks 3 minuti pärast ideaalselt töötab?kala kirjutas:või siis üx silineder liiga hõre!!!
mõõda surved ka juba siis!
Surve mõõtmiseks keegi saaks laenata või kinkida patroli pihusti(korpust)? Survemõõtja olemas, kuid ükski euro autost pihusti ei sobinud...
PS! Soovitavalt Tartu või Tartumaa
Dmitri
Offroadiga tegelnud alates 2006.
1. Kas vedrusilmapuksid eest on ikka korras? Kui rooli keerad ühele-teisele poole, siis kas on lokse? Ehk ujub sealt. Ja teine variant, et regulliti valesti. MQ160, Y60 ja Y61 parameetrid on kõik erinevad. Äkki pandi vale näiduga ja arvati, et käib küll. Ja kui sul 33"+ rehv all on, siis lase kokkujooksu +1.5 kraadi veelgi rohkem kokku keerata. Minuarust on tulemus parem. Auto stabiilsem ja ujub vähem otse sõites.bigmarx kirjutas:Panen siis ka paar küsimust siia teemasse:
1. Peale rooliamordi/käändmikulaagrite vahetust ja sillastendi on hakanud rool kiskuma. Aeglaselt sõites ühele poole ja kiiresti sõites teisele poole. Sillastendis paistis kõik korras olevat, kuskil nagu mingeid lokse polnud... Mis asi siis veel järgi annab?
2. Pikemalt tühikäigul loksudes ei anna soojendus enam sooja õhku, annan korra pöördeid ja kõik on jälle korras. Jahutussüsteem on korras, tosooli on peaaegu radika kurguni, tosooli temperatuur on normis... Milles asi?
2. Soendusradikas umbes? Võta voolikud küljest ja pese tagurpidi puhtaks. Mingit karmi puhastusainet ka sisse ja uhu läbi. Omal Pontiac hakkas ilusti sooja andma, kuigi oli sama jama.
+372 5028488
1. Vedrusilmapukse peab siis vaatama hakkama. Sild pandi Patrol160 seadete järgi paika. Uurinjr kirjutas: 1. Kas vedrusilmapuksid eest on ikka korras? Kui rooli keerad ühele-teisele poole, siis kas on lokse? Ehk ujub sealt. Ja teine variant, et regulliti valesti. MQ160, Y60 ja Y61 parameetrid on kõik erinevad. Äkki pandi vale näiduga ja arvati, et käib küll. Ja kui sul 33"+ rehv all on, siis lase kokkujooksu +1.5 kraadi veelgi rohkem kokku keerata. Minuarust on tulemus parem. Auto stabiilsem ja ujub vähem otse sõites.
2. Soendusradikas umbes? Võta voolikud küljest ja pese tagurpidi puhtaks. Mingit karmi puhastusainet ka sisse ja uhu läbi. Omal Pontiac hakkas ilusti sooja andma, kuigi oli sama jama.
2. Soendusradikas on ilusti lahti. Lihtsalt kui auto jääb tühikäigul käima, siis vahel ei tule seondusradikast enam sooja, annan gaasi ja jälle tuleb sooja. Nagu kotermann on sees, kes keerab kraani kinni
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
No aga nii ongi ju, kui radikas umbes on. Näiteks...Pontiacil oli sama jama. Tühikäigul sooja ei ole. Annad gaasi, kohe tuleb. Võtsin voolikud küljest, puhud radikasse, õhk liigub vabalt. Tundub, et takistust pole. Kahtlustasin ka juba veepumpa natuke. Aga profülaktika mõttes otsustasin survega läbi pesta. Kasutasin ka mingit leotist, mille sain autotarvete poest. Ja seejärel uhasin korralikult surveveega radika läbi. Paska tuli ikka palju. Peale seda töötab nagu uus. Soe pidevalt olemas
Loomulikult võib olla ka surve jahutussärgis ja vee asemel satuvad sinna õhumullid. Aga SD33 Puhul ei taha uskuda, et mõrad sees või tihend kutu. Ehk on siis lihtsalt õhk sees süsteemis? Või veepump vale? Ühel SD33 omanikul oli Bluebirdi veepump pandud ja kah ei puhunud tühikäigul sooja ja suvel mootor läks liiga soojaks. Labasid oli vähem ja labad olid väiksemad. Muu oli sama.
Loomulikult võib olla ka surve jahutussärgis ja vee asemel satuvad sinna õhumullid. Aga SD33 Puhul ei taha uskuda, et mõrad sees või tihend kutu. Ehk on siis lihtsalt õhk sees süsteemis? Või veepump vale? Ühel SD33 omanikul oli Bluebirdi veepump pandud ja kah ei puhunud tühikäigul sooja ja suvel mootor läks liiga soojaks. Labasid oli vähem ja labad olid väiksemad. Muu oli sama.
+372 5028488